همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

پشیمون نشدن...

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶ ب.ظ

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۶
کارور بیان

نظرات  (۱۲)

۲۶ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۱۷ کارور بیان

چرا این پست با پست قبل تناقض داره ! 😅

پاسخ:
به هرحال داریم در لحظه بهترین تصمیم رو میگیرم برای انتخاب پست 😅

آقای افغانی با خودتون چت میکنید و جواب خودتونو میدید؟😂

بابا از موتوری جنس نگیرید😂بیاید من خودم آشنا دارم بهتون معرفی میکنم😂

 

شاید درست باشه شایدم نه.یه وقتایی آدم واقعاً کوتاهی میکنه واقعاً تنبلی میکنه و استعدادشو میسوزونه.ولی خب از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن...جهندم والااا

 

پاسخ:
😂😆😅
شایدم چون جنسش خیلی خوبه اینجوری ادم میره فضا 😆


👍

سلام آقا

ای سندزنده من که با این پست جدیدت زنده تر هم شدی 😅 😅

طفلی بعضیا که ازین پست شوما حسّ تناثض پیدا کردن، اینا نمیدونن که شوما صندوقچه تناقضاتی 😅 جمع اضدادی 😅

 

با این حرف این پست شوما نه فخط دیگه پشیمانی معنا نداره بلکه

"غلط کردم" هم دیگه معنا نداره 😅

البته از حق نباید گذشت که کلا این حرف معنا نداره و شوما جدی نگیرش

بقول مشکات از موتوری جنس نگیر سرت کلاه میذارن باباجون 😅 😅 

پاسخ:
سلام
بروووو رد کاارتت 😅 صندوقچه تناقضات ! 
انسانها مختلف العقایدن . بعضیا این مدلین بعضیا مدل پست قبل 😉
دیدی نقض نداشت 😆

خوب میتواند در بخشهایه این سخن درست باشد مانند دیگر جملاتی که هیچ موضوعیتی ندارند و چون موضوعیتی ندارند راه حل همیشگی هم نیستند ومتاسفانه و ...

 

اینکه دوستان میگویند با پست قبلی تناقص دارد ( خیر هیچ تناقصی ندارد ) 

 

در پست پیشین با تو سری زدن خودت را مقصر میکرد ( در پست اکنون با ناز کردن و هندوانه زیر بغل گذاشتن تقصیرهایی که مقصرش خودت نیستی را بر دوش خودت میاندازد ) و اتفاقن جناب کاربر از این دو پست خواسته و ناخواسته در پی هم دیگر آوردنش خیلی هم خوب بود از نگاه من چون بهتر میشود روشنگری کرد چنین جریاناتی را .

 

سفسطه بازان و آخوندیسم و ظالمان را باید بهتر شناخت . 

 

پ ب

پاسخ:
مچکرم از تعریف و تجمیدت 😅💚

سلام آقا

ای سند زنده من😅💚

یه بچه روستای ما باز کلی به شوما، نه به این پست شوما؛ خندید

پرسیدم باز چته؟؟!!

گفت این اقای شوما دسته گلی نیس که آب نداده باشه😅😅

گفتم چطو؟!!!

گفت با این پستش همه غلط کاریها و اشتباهات مدیران دول مختلف مملکت رو شستشو داد و همه رو پااااک و منزّه کرد الان اونا این پست رو ببینن خیلی ذوق میکنن چون میگن هر کاری انجام دادیم و میدیم درست ترین کاره و شکر میخوره هر کی از ما ایراد بگیره😅😅😅😅

 

آقای من 

ایول به تو که روز بروز سند زنده تری میشی....

خدا نصفت کنه😅💚

 

پاسخ:
سلام
بچه روستا رو ول کن بحال خودش باشه . باز چته 😉
دم ساقیهای روستاتونم گرم . بچه های روستا از دم چتن 😁
۰۱ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۵۶ غریبه آشنا A

خب شاید عاقلانه نبوده اون تصمیم در زمان خاص! و تا پخته شود خامی راه بسیار باید رفت....

فیلسوفلاندیم دا 😅

 

مشکاتم گفتی موتوری یاد پیکی افتادم که جای کمربند لاغری ب دخترعمم پیچ و مهره اورده بود !! 😂

پاسخ:
من خودم شخصا خیلی به این جمله معتقدم 😊 در لحظه بهترین تصمیم رو گرفتم...

بازم سلام آقای سند زنده....

دیدم به غریبه آشنا گفتی که خود شوما خیلی به این جمله پستی که گذاشتی خیلی معتقدی؟

خب معلومه، همه آدمایی که هر ساعت و روزی به یه رنگی درمیان و تصمیمات شون فرصب طلبانه اس ازین جمله خوششون میاد اینکه مث روز روشنه!!

افراد دیگه ای هم خیلی به حرف این پست شوما معتقدن، اونایی که آخر خودرایی و خودپسندی هستن و فقط حرف و تصمیمات خودشونو قبول دارن و حاضر نیسّن حرف حسابو از هیشکی قبول کنن!  که البته انصافا شوما خیلی به این تیپ میخوری😅😅

و یه آدمای دیگه هم ازین جمله خوششون میاد:  اونایی که وسعت میدان نادونی شون خیلی زیاده و فقط با نظرات خودشون دمخورَن و از دنیای علم و دانش دیگروون بیخبرررررر😅

آقای من خدا شوما رو خفت کنه با این دسته گل های زیبایی که روی اب شناور می فرمایید بزودی ولایتتون گلستون میشه...😅😅😅😅 

پاسخ:
سلام
اگه این خصوصیاتی که گفتی واقعا در من هست بگو یدفه برم اخوند بشم دیگههه 😆😉

به جناب کاربر و جناب مختار و دیگر دوستانی که اگر دوست دارند نظر بدهند بدهند

 

کاربرجان مطمئنن ویدیویی که از سید شهاب حسینی رو شده حتمن دیدید و اگر ندیدی سرچ کن ببین ( شهاب حسینی را هم که میشناسید عاشق ولایت و حکومت و شهدا و هر چی که مردم اکنون خوششون نمیاد هست یا خودش را اینگونه نشان داده ) حال نظرتون درباره سید شهاب حسینی چیست و به نظرت با ذات این پستتان میتواند ارتباطی داشته باشد یا بگیرد ؟ یا اصلن ارتباطی ندارد ؟

 

پ ب

پاسخ:
کدوم ویدیو ؟  رفته امریکا واکسن زده ؟

بنظرم ذات انسانهارو نمیشه با رفتار موضعی سنجید . خیلی ادمها در افکار و عقاید کاملا متضاد هستند ولی در بعضی رفتارشون به شدت اشتراک عمل دارن

از طرفی هر کس سیاست خودش رو داره . شاید شهاب حسینی هم مثل خیلیهای دیگه ظاهرا ولایی نشون میده و باطنا چیز دیگه س

سلام

آقای ابوالفتح 

من خیلی آدم فیلم بینی نیستم ولی یادم نمیاد شهاب حسینی تو فیلمای سفارشی و ارزشی بازی کرده باشه🤔از چه لحاظ میگید طرفدار نظام و رهبر و...؟؟

درمورد واکسن زدنشم  خب دارندگیه و برازندگی.والا منم اگه امکانشو داشتم میرفتم میزدم.حداقل واسه مامانم یدونه تهیه میکردم.

البته میتونست لوطی‌منشانه برخورد کنه و بگه منم مثل عموم جامعه صبر میکنم تا واکسن وارد بشه و...ولی خب همچین روحیه ای نداشته.زور که نیست.

مردم خودشون الکی گنده اش کردن و کلی صفات مثبت بهش نسبت دادن و حالا هم خودشون دارن الکی خرابش میکنن و از کاه کوه میسازن.

 

پاسخ:
سلام

به جناب کاربر

 

بله درست میگید ذات آدمها را با چنتا رفتار نمیشه سنجید .  

 

اصلن ولایی بودن چی هست ؟ الان مثلن ولایها یا ولایت نباشه اتفاقی برای مردم می افتد ؟ مگر ولایی بودن ارزش هست که مثلن آمده خودش را ولایی جا زده تا مثلن به جایی برسد و ... ( تا جایی که بنده معتقدین واقعی که انسان دوست هستند را میشناسم در بند و اسیر این بازارهایه زرگری قرار نمیگیرند که پیدا شود که بگویند فلانی تو که خودت ولایی یا فلان چیز نشون میدادی پس چی شد و ... ) 

 

حتی اگر ظاهر ولایی نشان دهد و در باطن طور دیگری بیاندیشید ( از نگاه من هزاران برابر بیشتر از ابوبکر البغدادی تاثیر زشت و منفی بر جامعه و از بین بردن ارزشهایه اخلاقهایه انسانی گذاشت همین رفتار ظاهری و باطنی این شخصی که بلاخره معروف بوده و یک ناشناس نبوده)

 

اینجاست که باید معتقدین اعتراض کنند و بگویند فلان جا قرآن اینجوری آمده و بقولی اینجا جاشه یا میتواند باشد آوردن از قرآن و یا آن آموزهایه اخلاقی به درد بخور 

 

به هر روی دم خروس مدعیان و طرفداران سیستم طاغوتی اینجا آشکار میشود از نگاه من که معتقد نیستند و همش ظاهره .  کاری به سید شهاب حسینی و سید شهاب حسینها ندارم و اصلن برای من هم نیست که چه کار میکنند نوشتم در مورد این ماجراها و جریانها و این سیستم بود که فضا را برای زشتی و پلیدی محیا میکند و این سیستم و رفتارش الگویی از شیطان است . 

 

پ ب

 

به خانم مشکات 

 

من هم آدم فیلم ببینی نیستم در اکنون . ولی روزگاری بودم ( تا حدی که دی وی دی ها از فیلمهایه روز جهان بدون هیچ سانسوری و دستبردی را خودم میدیدم و حتی میفروختم به صورت دست فروشی حدود 12و 13 سال پیش و هر اطلاعات از هنر هفتم دارم از آن روزگار به جا مانده ) آن موقعها شهاب حسینی فیلم مسخره محیا را بازی کرد که من و کسانی مانند من که فیلم بینتر از دیگران بودند میفهمیدند که این فیلم چقدر چرت و پرت هست و اگر اکنون آن فیلم را برای ببینده بگذارید تازه به آگاهی چند سال پیش ما میرسند و چنتا فوش هم میدهند و حیف پولی که صرف اینگونه فیلمها میشود و ... ( خیلی از فیلمها هستند که بعد از چند دهه آن طراوت را ندارند و بقولی فقط مد یک دورانی بودند اما اینگونه فیلمها پس از چند دهه هم نه بلکه پس از چند سال ارزش دیدن خود را از دست میدهند و بقولی نشان میدهند که بابا همش فیلمه ) ولی چون سیستم بر اساس زشتی و پلیدی پایه گذاری شده نمیگذارد که هنرمندان واقعی دیده شوند و آثاری جاویدان بگذارند که بتواند فرهنگسازی خوبی حتی برای آیندگان بگذارد . الان یک فیلم هست که کمی ترسناکه به اسم روز بیست و نهم با بازی خانم گلچین و رضا رویگری و ... ( که مطمئنم اکنون هم ببینید لذت خواهید برد حتی اگر تکرارش باشد و تاثیر اخلاقی مثبت هم نداشته باشد بلکه تاثیر منفی و ظاهر بینی مانند فیلم چرت محیا نمیگذارد و ... )

 

اما در مورد شخص سید شهاب حسینی ( بر عکس دیگر ظاهر بینها و ظاهر سنجها من آن موقعها هم ازش خوشم نمی آمد ) و همیشه به دیگران هم میگفتم وقتی بحث در مورد بازیگرها میشد که این بابا که مثلن ادای اینکه فلانی بد هست و منم که فقط خوبم را در میاره آدم درستی نیست و اصلن در جهان اخلاقیات چه معنی دارد یک شخصی یا ایدئولوژی خود را خوب نشان دهد و دیگران بد و این تاثیر زشت و ناپسندی را در جامعه میگذارد و تفکرات شیطانی را پرورش میدهد در جامعه . 

 

بحث دارندگی و برازندگی نیست که عزیز جان ( شما که اینگونه تفکرات به ظاهر آزادنه ای  دارید آیا برای دیگر تفکراتی که دگرباش جنسی هستند و یا هر گونه تفکر و ... دارند هم دارید ؟ ) یا خود همین بابا انقدر که شما برای او آزادی در نظر میگیرید آیا او هم برای دیگران چنین ارزشی را قائل هست ؟ سوای این یک انسان با اخلاق باید به نابرابریها جامعه و ظلم و ستم در جامعه در حد خودش واکنش نشان بدهد ( این بابا آیا چنین اعتراضی کرده ؟ نکرده که هیچ حتی از این سیستم طاغوتی هم بیش از حد خودش پشتیبانی کرده ) 

 

بعدشم مردم گندش نکردند بلکه همین سیستم ظالم گندش کرده 

 

به هر روی برای من حمید لولایی با ان ویدویو رقصش که شادی آفرین هست برای انسانها خخخ میلیاردها برابر از سید شهاب حسینی و این تفکراتش با ارزشتره ( شخصن کاری به خودش ندارم حرفم این هست که این بابا آدم این سیستم طاغوتی بوده و این سیستم نه اسلامیست و نه جمهوریست و نه ... ) 

 

پ ب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
🌹

سلام

محیارو ندیدم ولی الان یادم اومد تو فیلم(دل شکسته)نقش یه پسر شهید بازی میکرد که تیپ طلبه های مظلوم رو داشت.البته درست یادم نیست ولی خیلی هم فیلم تبلیغاتی و ارزشی نبود.

من هنوز از دیدن پارک وی و خوابگاه دختران پشیمونم😅✋ هرچند واسه بعضیا صحنه های ترسناکش مسخره اس.ترجیح میدم همین بی محتواهارو ببینم.😅

 

فکر کنم قیمه هارو ریختید تو ماستا.آزادی حقوق دگرباشان جنسی درواقع جزء حقوق اولیه ی انسانیه ولی درست یا غلط بودن  استفاده از امکانات ویژه به نفع خود، مربوط میشه اصول اخلاقی.من میگم کارش قابل درکه و هرکدوم از ما هم اگه این امکان رو داشتیم شاید همینکارو میکردیم.

والا میگم من سینما و حواشی سینمارو دنبال نمیکنم نمیدونم چی میگه یا چی گفته و...

آره میشه گفت این سیستم به گنده کردنش کمک کرده👍ولی ذاتاً آدم خاصی هم نبوده.معمولی بوده

 

فکر نمیکنم آدم این سیستم طاغوتی بوده.بنظرم اونم مثل ما و بقیه اسیر این حکومت بوده و اگه جاهایی هم همسو شده از روی ناچاری بوده

 

 

به خانم مشکات 

 

ببین خانم مشکات عزیز ( شما زمانی که به حقوق دگرباشان جنسی اعتقاد دارید و آن را حقوق اولیه انسان میدانید ) آیا به رابطه جنسی بین پدر با فرزندانان و مادر با فرزندان و فرزندان با یکدیگر هم اعتقاد دارید و اگر دارید چرا و اگر ندارید چرا ؟ 

 

همجنسگرایی یک رفتار غیر طبیعی و غیر منطقی در زیست انسان است ( بله انسان میتواند با هم جنس خود و اعضای خانواده خود و با حیوانات و هر چیز دیگری هم بستر شود اما این جز رفتار نرمال و طبیعی انسان نیست که ) 

 

جهان ما و زیست جامعه در بند اخلاقیات میتواند زیبا باشد ( اگر از بند اخلاقیات رها پیدا کند و در بند کژ رفتاری بیفتد جهان زیبایی را برای آیندگان و خود نمیسازیم ) اینکه نمیتوانیم اصول رفتاری به زنان و مردان و کلن انسانها آموزش دهیم را نمیشود به اسم آزادی گفت باشه برو هر کاری دوست داری بکن ( چون میداند و میدانند که نتوانستند اصول و رفتار طبیعی زیست انسانی را به انسانهایه کوچکتر بیاموزند با دادن مجوز رفتاری غلطتر میخاهند آن آموزش غلط خود را بکنند زیر فرش تا کسی نبیند )

 

اینجا در این قلم اصول رفتاری ادیان پیروزتر از اصول رفتاری دیگر سیستمهاست ( و اینجاست که همان سیستمهایه دینی باید به کمک جامعه اخلاقی بشتابد ) ولی متاسفانه دین را در ایران تار موی زنان و پوشش زنان خلاصه کردند این شیطان پرستان 

 

و ...

 

پ ب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی