همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

سال نو مبارک 🌹🌹🌹

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳ ق.ظ






موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۱
کارور بیان

نظرات  (۱۱)

سلام :)

شما هم سال خوبی داشته باشید ان شاءالله
پاسخ:
سلام
ممنونم .تشکر🌹
سال نو مبارک
پاسخ:
متشکرم🌹
سال نو شماهم مبارک
برزندگی نو بنگر تا چه برآید یک سال دگر رفت و دگرسال درآید امید براین است که این زندگی نو مطلوب همه باشد و نو در نظر آید 
سال نو مبارک
پاسخ:
ایشالاه...  ما هم امیدواریم
خیلی ممنونم 🌹
سال نو شماهم مبارک
۰۲ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۵۴ مینا معلم جزیره
جناب مهرداد 
سال نو مبارک صد سال به این سالها🌹

خانمها و آقایون خواننده سال نو شماهم مبارک 🌻🌺🌻

پاسخ:
خیییییلی ممنون و متشکرم سرکارخانم معلم گرامی🌹
ایشالا شماهم سال خوبی در انتظارتون باشه
مرسی مینا جون
سال نو تو هم مبارک گلی

۰۳ فروردين ۹۷ ، ۰۵:۴۸ عدالت خواه وارد میشود
ببینم مهرداد
تو که انقدر ایرانو دوست دارى
براى چى تورکى سخن میسرایی ؟
مگه نمیدونى تورکى زبان ایرانى نیست
تورک ها مغول و تاتار هستن 
اما اذرى ها ایرانى اند و زبان شون ایرانیه
در واقع ما اکنون دو تا زبان ایرانی داریم : یکی پارسی ، یکی کوردی
تف تو ذات کثیف هر چی تورک وحشیه !
درود بر اذری ها
سال نو هم گرامی باد
( مبارک کلمه عربی هست )
تف تو ذات هر چی عربه !
منم نژاد پرست نیستم ! چون تورکا و عربا خودشون حمله کردن به ایران
البته من عدالت خواه هستم
اگه بفهمم کورش با غارت لشکر کشی کرده به کورش هم فحش میدم !
پاسخ:
سال نو شما هم مبارک 🌹
۰۳ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۵۰ مینا معلم جزیره
مرسی درا جون😍
سالی پربرکت(ازهمه نظر😉 ) برات آرزو میکنم.

عدالت خواه ریلکس ریلکس ریلکس تر
راستی عدالتم عربیه😆
ممنونم مینا جون
منم همینطور برات بهترین سال عمرتو آرزو میکنم
نه تنها تو که تمام ملتمون
کاش امسال سختیا تموم بشه
کاش سال آخر مشکلات باشه😊😊
سلام
منم به نوبه ی خودم سال جدید رو به جناب افغانی وهمه ی خوانندگان خوب وبلاگ تبرک عرض میکنم.انشالله سال خوبی پیش رو داشته باشین و  وبلاگتون شلوغتر و پررونقتراز سال قبل باشه.
🌷🌷🌷🌷

پاسخ:
سلام
ممنون🌹 ایشالا شماهم سال خوبی داشته باشید
ای دل من، گرچه در این روزگار
جامه رنگین نمی‌پوشی به کام 
باده رنگین نمی‌نوشی ز جام 
نقل و سبزه در میانِ سفره نیست 
جامت از آن می که می‌باید تهی است 
ای دریغ از «تو» اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از «من» اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از «ما» اگر کامی نگیریم از بهار
...
"فریدون مشیری"
سال نوی شما و دیگر دوستان گرامی . ( این و از ابوالفضل تقلید کردم که به جا مبارک گفته گرامی😉😎. پارسی رو پاس داشتم منم😊🙃)
پاسخ:
سال نو جناب عالی هم گرامی😅🌹
بابت شعر ممنونم
افغانی جان یادته قدیما(گذشته ها) ،تلوزیون(؟؟) قبل (پیش) از پخش برنامه ها یه مجریه ( یا ابرفرض برابرِ پارسی مجری چیه؟؟؟😥)  می اومد اعلام (آگهی) برنامه میکرد؟؟
بعد(آنگاه) خانومه یا آقاهه اول (در ابتدا) یه دو سه کیلومتر(؟؟) شعر (سروده) میخوند بعد(سپس) تازه سلام (درود) میکرد (میگفت) بعدش (زان پس) اعلام (آگهی) برنامه میکرد.
واسه این کامنت (دیدگاه)آخری(واپسین) که گذاشتم خدایی از خودم راضی ام (خشنودم) 😚😚. به سبک (روش)اونا تبریک سال نو گفتم (سال نو را گرامی داشتم) فقط (پارسی است آیا؟) وسطش (در میانه اش) سلام (درود) یادم رفت بکنم(بگم). یعنی(؟؟؟) وسط (در میانه)شعر (سروده)و  تبریک سال نو (گرامیداشت سال نو). 
تو کی بودی ای بابا؟!
😎😎😎😎😎

پاسخ:
😅احسنت یا اخوی👍
کل کلماتت مطلوب بود
از مصاحبت و مکاتبت شما مفتخریم
تصویر و تصور رسانه ملی التلفسیون هم در دوران قبلی و بعد از انقلاب جالب بود
(چندتا واژه فارسی اوردم ببخشید دیگه😅)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی