همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

نماینده مجلسی که با وزیر دست در دست هم باشد...

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ








موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۶/۱۲/۲۲
کارور بیان

نظرات  (۷۱)

عجب شعری ...

احوال جناب کارور بیان ؟
پاسخ:
روح عارف شاد...

ارادت داریم 🌹
بسیار عالی👏👏👏
پاسخ:
نظر لطف شماست🌹
درود بر شاعرش...
چیزی واسه گفتن نمیمونه 
عالی
پاسخ:
ممنون از شما🌹
آفرین به جناب عارف قزوینی
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۳۱ ابوالفضل - عدالت خواه
ما هم یه فامیل دور داریم 
تو تامین اجتماعیه و یه کاره ایه 
حقوقشم ماهی ٣٠ - ٤٠ میلیونه

پاسخ:
پس علی برکت اله س دیگه... 😅 
اون نماینده مجلس گفته بود که اگر قراره 4.5تومن بگیریم چرا اصلا اومدیم مجلس! دانشگاه که بیشتر میداد...    قطعا پشت فیشی حقوقهای دولتی مبالغی بیشتر از این چیزیه که نشون داده میشه...
رفتیم خواستگاری گفتن چقدر پس انداز داری؟ 
گفتم حاجی، آخوندی از دوران اشکانیان تا الان تو ایران مسئوله، گفته کل موجودیش ۴میلیونه، خدایی چه انتظاری از من داری؟ 
نمیدونم چرا حرفمو مثل نماینده‌ها باور نکرد، با گرز افتاد دنبالم 

پاسخ:
بله !! وزیری که براورد ثروتش بر پونصد میلیارد تومنه میاد مجلس میگه پول تو حساب بانکیم دو سه میلیونه !!😑
نماینده ها هم که ....

ممنون از طنز انتقادیتون 🌹
نگران بودم که این #مجلس با رای به #استیضاح_آخوندی گذشته‌اش را جبران کند و آبرویی جمع کند که الحمدلله نگرانی برطرف شد. 

پاسخ:
مجلسی که رییسش لاری جانی باشه و فیلم فساد برادرش مستند در صحن مجلس پخش بشه و هیچ اتفاقی برای داداش فاضلشون نیوفته مشخصه چقدر مجلس صالح و قابل اطمینان !!!!!

قاعدتا بیشتر باید به عمق شعر عارف قزوینی پی ببریم...😑
جناب این پستتون خیلی  خطریه😃باید آسه بریم آسه بیام تا گربه شاخمون نزنه😉😁

یکی از شخصیت هایی که تو فیلم شهریار به اون پرداخته شده بود عارف قزوینی شاعرمشروطه خواه بود که اگه فیلم و دیده باشین و یادتون بیاد تو یکی از قسمتهاش احمد آقالو بازیگر نقش  عارف  این شعرومیخونه و شهریار هم گریه میکنه ،هرچند آقای کمال تبریزی حق عارف رو  به درستی تو  فیلموشون ادا نکردن و اونو به عنوان یه شاعر امی و بیسواد معرفی کردن که همین موضوع خودش باعث بوجود اومدن کمپین حمایت از عارف قزوینی تو اون برهه از زمان شدـ

پاسخ:
خطر !!؟😅
بله .  در اون سریال فقط حول دوتا شخصیت میچرخید . یکی شهریار و دومی  چراغعلی !
شخصیتهایی مثل عارف و ملک الشعرا و از همه مهمتر ایرج میرزا  در حاشیه بودن که ادای نطلب در حقشون صورت نگرفت....
http://uupload.ir/files/uk49_img_20180314_211451_025.jpg 


هیچوقت جمله «عقل سالم در بدن سالم» انقد زیر سوال نرفته بود :))
😉😉😋😋
پاسخ:
عکسو نتونستم باز کنم !
ولی اگر همون عکس هاوکینگ و تتلو باشه که خیلی جالب بود😅
عه چرا نشد
آفرین همونه😅😅
پاسخ:
به هرحال ممنونم 🌹👍
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۰۲:۱۵ ابولى عدالت خواه
خوب شما ها که حقوق خوندید نمیتونید ازشون از طرف مردم شکایت کنید ؟
پاسخ:
برای طرح شکایت هرکسی با هر سواد و رشته تحصیلی میتونه اقدام کنه....
خوبه کاری که از دست خود ادم برمیاد  خودش انجام بده و نگاهش به دیگری نباشه☺
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۰۲:۱۷ ابولى عدالت خواه
تمایل دارید یکی از اشعار ایرج میرزا رو
مثلا شعر چادر
یا شعر " ان شب "
یا شعر " هر دو "
رو براتون بخونم ؟
پاسخ:
من  دیوانش رو دارن و تقریبا تمام اشعار ایرج رو خوندم... . ممنون از لطفتون !😅

ولی دیدگاتون رو عوض کنید که  از هزاران بیت اشعار زیبا و حکمت اموز فقط به چندتا بیت +18 نگاه نکنید...
شما حتما از مولانا هم فقط و فقط داستان ...  و کدو رو به خاطر دارید!😅 چون نکته سنج هستید...😉
آقای عدالت خواه چون کامنت من باعث بوجود اومدن بحث شاعران شده پ لازم میدونم یه نکته ای رو عرض کنم.
 من متوجه دغدغه فکری و ذهنی شما شدم.ولی برادر فکر نمیکنید نیاز به نام بردن و عنوان کردن نام بعضی از اشعار ایرج میرزا نباشه!؟ به نظرم بعضی از مواقع در لفافه حرف زدن خیلی بهتر از رک و راست گفتن باشه. الان فکر نمیکنید با نام بردن اشعار ایرج میرزا افراد ترغیب به خوندن این اشعار بشن و مطمئنا ترکیب سنی بازدیدکنندگان این وبلاگ میتونه از هر رنجی باشه.شما ناخواسته دارید این اشعار رو تبلیغ میکنید.
پاسخ:
جناب یاس
باتوجه به وبلاگ خانواده برتر و مسائل فوق تخصصی اونجا ....
خوندن اشعار مورد دار ایرج میرزا برای دوستان حکم  دانسته های ملیح رو داره !😅
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۴۷ ابولى - عدالت خواه
به اقا مهرداد
خوب من فکر میکردم کسیکه حقوق خونده راحت میتونه شکایت کنه چرا طعنه میندازید
نه من اون شعر رو نخوندم ، دیدم به مولانا دید عارفانه و خوبه
اما شعراى بچه .... حافظ رو خوندم
شاد باش اقا مهرداد D: 

پاسخ:
اقا ابوالفضل شمایییی😅
گفتم شاید یکی از دوستان دیگه اومده مارو محک بزنه .... !
شکایت رو هر کسی میتونه بکنه بشرط اینکه حقی و سندی محکمه پسند برای ارائه داشته باشه.  کسانی هم که مثل بنده درسش رو خوندن فقط با قوانین اشنا هستن و حق وکالت از جانب کسی رو ندارن . مگر اینکه ازمون وکالت قبول بشن و مدرک بگیرن...

🌹
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۰۵ ابوالفضل - عدالت خواه

مى فشانم بر تو عشق

مى فشارم گونه هایت را

آب میزند بیرون 

میمالانم دستمال را

بر اشک هاى چشمانت

میکنم تو را شاد

میدهم به تو یاد

تا چگونه بخورى

حسرت هاى روزگار را

که مبادا

بالا بیاورى تلخى هایش را

زندگى همین است

ذره ذره دادن

جان به روزگار

دارد میاید

ان حس شیرین

زنده میشود

خاطرات شب اول

همان روزى که

عاشقت شدم را میگویم

ذهنت را اصلاح کن

درز دیوار هم شکاف دارد

موز هم سیخ است

گاهى ماجراى انگشت و سوراخ

فقط خاطرات کثیف فکر تو نیست

شاید پطروسى فداکار

پشت پرده باشد

حرف از پرده شد

منم ان غارتگر پرده ها

که دست هاى الوده

پشتش پنهان شده ست

چشم ها را باید شست

جور دیگر باید زیست


حالا اگه صادق هدایت ، عبید زاکانى یا ایرج میرزا یا سوزنى این شعر رو گفته بودند

همه چهچهه شون در اومده بود

عدالت باید در حق همه رعایت شود 

پاسخ:
نمیدونم شعر سپیده یا نیمایی یا اصلا نثر...
ولی جالب بود👍

شما هم کاش اسم سراینده ش رو مینوشتی عدالت و امانتداری رعایت میشد😊

ماشاالله آقا ابوالفضل، شعرای ایرج خانو خوب میشناسید.😁
اگه اینقدر بده، پس چرا اشعارش تو کتاب ادبیات دبیرستان و پایه های دیگه هست؟😁

پاسخ:
شعرا علاوه شعرهای عرفانی و حکمت امیز و داستانسرایی و غیره  اشعار هجو و هزل هم دارن
تو کتاب مدرسه شعر مادر ایرج میرزا یکی از برگزیده های ادبی...
ولی خب قرار نیس هجو و هزلش رو هم کتاب مدرسه ها بیارن😅
تازه ! تا چندسال پیش غدغن بود ! ولی امروزه براحتی در کتابفروشیهای انقلاب پیدا میشه....
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۴۰ ابوالفضل - عدالت خواه
 درا

لطفا به من پیام نده
دلیل دارم
من تا این سن دوست دختر نداشتم ، اهل خ . ا هم نبودم ،
بعدش خیلى هم پسر احساسى هستم
نتیجه این سه تا میشه امادگی شدید عاطفی و احتمال نفوذ شیطان 
تو سن حساسى هم هستم 
من نمیتونم راحت با دختر حرف بزنم ، میترسم ...
یبارم با یه دختر اندازه ده دقیقه حرف زدم عاشقش شدم !!!!!
البته فراموشش کردم
میخواى حرف بزنی اسم اصغرى ، هاشمى چیزى بذار
امیدوارم زودتر ازدواج کنم
ببخشید ، از صداقتم ناراحت نشید ، بلکه خوشحال باشید چون من پسر بی گناه و زُلال و صاف و یک رو هستم
الانم میرم گریه کنم دلم گرفته :(
پاسخ:
فکر نمیکنی همین الانم تحت سیطره شیطان باشید !! 
شیطان در ذهن شما القا کرده اگر کوچکترین رابطه مجازی و بطور غیر مستقیم و از فرسخها فاصله بصورت نوشتاری بدون دونستن اینکه اون خانم کیه چندسالشه کجاست که در یک نوشته خیلی ساده فقط شما رو خطاب قرار داده تا صحبتش رو انجام بده ...   شما دست و دلت بلرزه ! و احساس کنی با کمممترین اشاره از راه دین و دنیات خارج میشی ؟؟!!☺
فکر نمیکنی شیطان بهت القا کرده شما که انقدر دوز حساسیتت بالاس اگر درجامعه بیرون بیای و در زمینه کاری و اموزشی و خدماتی و غیره مخاطب یک خانم قرار بگیری یعنی باید قافیه رو وا بدی!؟☺

شرط اقتدار و صلابت  در مواجهه شدن و ایستادگیه.  نه در فرار و عزلت نشینی...
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۰۵ راهی به سوی نور
سلام
چی میشه گفت وقتی حدود بیست نفر از نمایندگان تهران رو قبل انتخابات تو اینترنت اسمشون رو جستجو می کردی، هیچی نشون نمی داد!( اسم منو الام بزنی ۴تا نتیجه حدتقل میاره!) ولی بهشون رای می دیم.
این مجلس و‌دولتی است که اکثریتمان، خودش انتخاب کرده است...
پاسخ:
سلام
اکثریتمان مجبور شدن انتخاب کنن...
وقتی که گزینه مورد نظر مردم رو نذاشتن در عرصه رقابت باشه...
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۱۳ ابولی - عدالت خواه
اقای افغانی برو همه جا رو سرچ کن
شعر از خودم بود
هه هه هه
من عدالت خواهم
پاسخ:
اگه از خودتون بود که افرین👏👍
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۱۶ ابولی - عدالت خواه
پس چرا امام علی به دخترا سلام نمیداد
پاسخ:
بله ؟؟!!😮
یعنی چییییی؟؟؟؟
امام علی به دخترا سلام نمیداد از ترس اینکه مبادا شیطون گولش بزنه دچار هوا و هوس و شهوت بشه !!!!!!؟؟؟؟،😐😐😐

حالا چه کسی اون صحنه رو صدر اسلام دیده برای شما تعریف کرده ؟؟!!
به اونی که نباید خطاب قرارش بدم!😅
پسرم 😅، من اگه پسری 5 دقیقه ازم کوچیکتر باشه حس خواهرانه مادرانه بهش دارم، دیگه شما که 6_7 سال کوچیکتری😉😉
18 سالتونه دیگه!

با آقای افغانی موافقم در ارتباط با نظرتون برای صحبت با من.
پاسخ:
ترکها یه مثل دارن که   قیزیم سنه دئیرم ، گلینیم اشیدسین .   یعنی دخترم بتو میگم که عروسم بشنوه😅 شما هم منو خطاب قرار بده و حرفاتونو بزنید تا دوست جوانمون بشنوه....☺موجب شیطنت هم نمیشید
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۳۶ ابوالفضل - عدالت خواه
ای بابا اقای افغانی چرا مغلطه میکنید
امام علی حتما اون جور بوده که داستانش سینه به سینه نقل شده
این یه واقعیته پسری تو سن من یا دختری تو سن من
هیجاناتش زیاده
خودتو با من مقایسه نکن که 😁

اما یه ابهام زدایی

بحث من هوس نیست
بحث من نیاز عاطفیه
من بیشتر بخاطر نیاز عاطفی و احساسات زیادم نمیتونم با خانوما هم کلام شم
وگرنه هوسباز نیستم 
پاسخ:
طبق گفته شما امام علی حتما اونجوری بوده ( هوسران و سست عنصر که از ترس گناه افتادن با دخترها سلام نمیداد ....) که داستانش سینه به سینه نقل شده !!؟؟      بعد من دارم مغلطه میکنم ؟؟😐
یه سوال
شما سینه به سینه از چه کسی شنیدی ؟    (  چرا در هیچ جایی مکتوب نشده و فقط شما این داستان رو شنیدی )!

شما احتمالا با توجه به حساسیت مافوق تصور من  به همه دخترهای اقوام ( دخترخاله و دخترعمو و دحتر دایی و ..... ) وابستگی عاطفی پیدا کردی !! مگر اینکه تاحالا اصصصلا باهاشون همصحبت نشده باشی !!


دوست داری یخورده معقول تر صحبت کنیم ؟😅
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۰۴ ابولی - عدالت خواه
به دُرا

الان که حرف دلمو بهت زدم ، احساس میکنم شما خواهر بزرگتر منی
خالی شدم ، اخییییش 

به مهرداد

مهرداد من اصلا به دخترای فامیل چشم غیر خواهری ندارم به دختر خاله و دختر عمه هام دست میدم و جلوی من حجاب سر ندارن و هیچ حسی ندارم
سینه به سینه ؟ از سینه مادر بزرگم 😂😂😂
نه از سینه حاج اقا 
اقای نجفی هم چن بار گفته
اره من عاشق بحث منطقی هستم 
هر چند گاهی خیلی احساسی میشم باید بهم حق بدی
سنم اینجوریه ، من یه وقتایی عاشق میشم
یه وقتایی فارغ
یه وقتا بالشمو بغل میکنم
و ....

خودت تو سن من چطور بودی شیطون بلا 

وقتی هم شعرای فروغ رو میخونم که دلم واسه نیمه گمشدم پررر میکشه
مخصوصا شعر سیب
با شعر " ای شب از رویای تو رنگین شده "

ضمنا شاعره غلطه 
در زبان پارسى واژگان " ه " نمیپذیرند هرچند مونث باشند
پاسخ:
لطفا به همه دخترها و خانومها به چشم خواهری نگاه کن تا ایشالا وقت ازدواجت برسه😅اینجوری کمتر اتفاقات یجورییی میوفته براتون !!
من 18سالم بود داشتم نرد و مردونه آجر پرت میکردم😅 فقط تحت فشار فرغون و بیل و کلنگ بودم و اصلا هم تحت فشار لاطفی و جنسی نبودم...


مگه کلمه شاعر فارسیه !؟  ( شعر . فعل .   شاعر .فاعل   .  مشاعره . مفاعله . )
وااای  افغانی جان🙃🙃🙃
این صفحه رو ابوالفضل ترکونده!😆😆😆
عدالتخواه رو از دست نده!
واسه مفرح کردن فضای وبت عالیه!
مخصوصا اون قسمت که به درا میگه: من تا حالا دوس دخمل نداشتم خ. ا هم نکردم و پسر خیلی احساسی ای هستم که نتیجه ی این سه تا میشه آمادگی شدید قلبی برای علاقه ی شدید قلبی (عشق) نسبت به مادربزرگ پشت سیستم در آن سوی کره ی خاکی فقط با ده مین صحبت مجازی!

به ابوالفضل:
بچه جوون اینجوری که به فنا فی الله میری!
یهو دیدی با یه دختر همه کاره هم صحبت شدی و تو ۲ دیقه دین و دنیاتو باختی!!
این کار و با خودت نکن!
یه مدت حالا محضر من نمیخوای بیای، بیا محضر جناب افغانی راه و چاه و نشونت بده ( افغانی جان شمام انقده با ادبیات سنگین باهاش صحبت نکن برادر! یه مقدار ملموس تر و روونتر برادر😋)! 
والله!!
از ما گفتن بود!
برای شروع کار میخوای من با اسم دخترونه بیام با من یه مقدار مباحثه کن ترست بریزه. نظرت چیه؟ 
اسم مهتا خوبه؟ یکتا چطوره؟ دریا؟ کتی؟ ساناز؟ میترا؟ پریا؟ رویا؟ سارا؟
حالا دیگه خود دانی
😎😎😎😎😎
پاسخ:
😅 انقدر به جوانها سخت نگیرید... 

بقول ابوالفضل خودتون 18ساله بودید و تحت فشارهای اونجورکی بودید دیگهههه😉
اووووه وات دِ فاک!!!
این پست آخری رو که دیدم نظرم عوض شد!!!خخخ
افغانی جان یه وقت تعیین کن بچه های وبلاگ بریم محضر جناب عدالتخواه آموزش ببینیم!خخخخ
پاسخ:
وات د نمنه !!؟؟😅😮
به ای بابا

مادربزرگ ، عمته ، جانم!😆😆


۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۰۸ ابولی - عدالت خواه
به ای بابا

دلقک خودتی 😒
پاسخ:
اقای ای بابا طبع شوخی دارن
با نگاه مثبت نگاه کنید...☺
آقا ببخشید اصلا!
افغانی جان منِ سالمند رو نگه دار واسه مفرح نگه داشتن فضای وبلاگت!😅
من و از دست ندی یه بار ها!
ببینم چی کار میکنی واسه نگه داشتنِ من!😤
پاسخ:
عشقم !  بعد از این تمام هزینه هام برای تو میشه ! تو فقط بمون...  ( داوود هزینه )😅
هیچ کاری نمیکنن براتون😝😝
به درا:
آینه ...
😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛

ای بابا

شما چند سالتونه؟😝


برا یه زبون درآوردن چرا انقد به خودت فشار میاری؟؟؟؟
😛😛
چرا فکر میکنین بهم فشار اومده؟
بهتره سوالمو عوض کنم، چند سالتونه صحیح نیست، بهتره بپرسم حالتون خوبه؟!

۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۱۵ ابولی - عدالت خواه
به درا

دُرا خانوم شما کی میخوای شوهر کنی ؟ سنت داره بالا میره
شما قرار نبود با من حرف نزنی؟😒😒

سوال شخصی پرسیدم ازت که سوال شخصی میپرسی؟
الله اکبرا
مرررسییییی. شما چطوری؟
خوبید الحمدلله؟
نظرت چیه اینجا رو تبدیل کنیم به چت روم؟
فشار میاری چون چشاتو به هم فشار میدی. ولی من با چشم باز زبون درمیارم . اینطوری😛
دُرا سخت نگیر
شوهر شوهره 
حالا شاید اولش قرار باشه تو خونه مادر شوهر زندگی کنی 
البته من که از شما دخترای ایرانی بدم میاد 😝😝
😒😒😏😏

به ای بابا

شما متاهلی ؟
اگه مجردی با نیاز هات چیکار میکنی
پاسخ:
😅😂😂😂 اقا ابوالفضل .....
مراعات کن اخوییی
تنت به تن سعید کرمی مد ضل عالی نخورده !!
خوبه
حرفایی میزنم که از دفعه بعد پاشونو تو وبلاگ نذارن 👌😄
با نیازام میسازم.🙃🙃🙃🙃🙃
پاسخ:
ممنونم از درایت شما که نگفتید انچه باید میگفتید😅🙋
من که دلم میخواد شبا خانوممو بغل کنم
موهاشو نوازش کنم
بوی خوش لپش رو استشمام کنم
صبحا از تخت بلند نشیم
ریز ریز بخندیم 😍
همش بوسش کنم
اونم بازومو بگیره گاز بگیره 👌
وحشی بشه
دعوا کنیم
من ناز بکشم

من نازک نارنجی ام افغانی جان
ته تغاری
بچه ننه و لوس هستم 😊😝
پاسخ:
اقای عدالتخواه
لطفا به یکی ازون دخترها که جای خواهرتون هستن بگید بیاد اینجا این پیامتون رو بخونه...
به هرحال شما ادم عادلی هستی... 
ببینیم نظر اونها با این کامنت ایا عاطفی بودن شماست یا.... !
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۰۸ گیتی رسایی
سلام . کم کم آدم لباس کفر به تن میکنه .

وقتی اینهمه بی عدالتی در سراسر دنیا می بینه /

کجاست خدا و ترازوی عدالتش . از ما که گذشت خدا به داد اونهائی برسه

که سالهای سال را در پیش دارند . ما که دست شستیم و رفیتم
پاسخ:
سلام مادر بزرگوار🌹

بله...
کجاست خدا و ترازوی عدالتش...( در این دنیا) ؟!
تنهایى درد نیست
مرهمه

و با هم بودن
فقط افیون موقتیست
که دردش بعد ترکش شروع میشه

هههه

ما خعلى لاتیم 🚬
پاسخ:
👍
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۴۷ مینا معلم جزیره
سلام 
بمیرم چرا وبلاگتون به این روز افتاده😂😂😕
این نتیجه سخت گیریای مستر نجفی هااا
اونجا نمیشه اینجا بروز می کنه😉😂
پاسخ:
سلام
اتفاقی نیوفتاده ...   😊 اینجا ازادی بیان درحد مطلقه...
ایشالا که زنده باشید و همچنان مفید...🌹

۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۰ عاطفه کوهسار (alias)
سلام

پناه بر خدا 😕😕🙄🙄

ببخشید جناب افغانی این پست رمز نمیخواست ؟! خخخ
عاقا سردر پستا بنویسید من و مینا اونایی برا گروه سنیمونه وارد شیم‌..😆😁
پاسخ:
سلام
دیگه دوست جوانمون تحت قلیانات خونی قرار داشت و ....
خوبیش  این که کسانیکه میان اینجا قبلا وب خانواده برتر اب دیده شدن !😅

حالا از شوخی گذشته... یه جا تو کامنتا صحبت از استیون هاوکینگ شد.
واقعا این شخص آدم جالبی به نظر میرسه...یه خداناباور که معلولیتش به اندازه ایه که حتی ضروریترین کارهاش هم نمیتونه به تنهایی انجام بده!.. 
بعضی اوقات به این فکر میکنم که چرا با وجود خداناباوریش و اعتقادش به اینکه "جهان آخرت یک افسانه است" دست به خودکشی نزده...بعد این احتمال رو میدم که احتمالا چیزی تو زندگی داشته که به قدری ازش لذت میبرده که رنج معلولیتش در برابر اون چیز هیچ بوده! شاید لذتی که از سر درآوردن از رموز هستی به دست می اورده وصف ناشدنی بوده! قطعا همینطوره!
خیلی حرفه که یک انسان یک بی عدالتی عظیم رو نسبت به خودش شاهد باشه ولی باز به اون دنیا بی اعتقاد باشه!
اگه که اون دنیایی در کار نیست ایشون به عنوان یک اسطوره در اذهان مردم موندگاره. ( اگه تو ایران بود قطعا اعدام شده بود😅)
اگه هم اون دنبایی در کار هست من واسه ش بهترینها رو آرزو میکنم.
و دیگه اینکه ارادت ویژه ای نسبت بهش دارم.🙏
(یه خاطره هم بگم. دوران دانشجویی از مسیری هر روز مجبور بودم رد بشم که یک معلول کامل ، در حد همون استیون، کنار خیابونش نشسته بود. خانواده ش میذاشتنش کنار خیابون، یه چند تا برگه ی دعا هم میذاشتن جلوش مثلا واسه فروش! بعد از یه مدت هم می اومدن پولایی که مردم واسه این بنده خدا میذاشتن برمیداشتن! این بنده خدا هم، تو سرما و تو گرما اونجا نشسته بود که نشسته بود.)
پاسخ:
طبق چیزی که در اموزه های اسلام هست انسانها  علاوه بر " دفع خطر احتمالی "  به " میل به جاودانگی "  گرایش دارند . بر این دو اساس هر چیزی که موجب اسیب و خطر به بدن بشه انسان از اونها اجتناب میکنه
احتمالا اقای هاوکینگ هم بخاطر میل به جاودانگی دست به خودکشی نزد !( طبق نظریه ی اسلام )
ولی منم باشما موافقم که ایشون واقعا قابل احترام هستن 🙏

درمورد خاطرتون هم واقعا طنز تلخی بود !!   واقعا ادم اونم واقع میمونه کمک کنم و موجب بشم اون معلول بدبخت رو دائما با این وضع مواجه کنم ! یا کمک نکنم !😐
من به خدا اعتقاد دارم به اون دنیا نه
اخه کی حوری و قلمان رو باور میکنه 
تازه اون دنیا بهشت هم بری ، طبقه امام حسین و شهدا نمیری 
طبقه سعید طوسی و رائفی پور و اخوندا میری

حداقل بریم جهنم 
کنار تسلا ، مصدق ، انیشتین ، فروغ فرخزاد

به قول ایرج میرزا 
می ناب و جوی اب و دلبر حوری سرشت
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😄
پاسخ:
مطمئنی سعیدطوسی هم بهشتیه !!؟؟😅 نکنه از ترس سعیدطوسی قید بهشت رو زدی !😉😆

انیشتین و فروغ جهنمی هستن پس ؟؟؟!!!  عجبببببب😅
ثانیه ها
تند و تند 
پا به فرار گذاشتند

اما یادشان رفت با خود
دل من را که در نگاه تو مانده بود را
بیاورند


تقدیم به خواهرم عاطفه کوهسار 😂

لطفا از شوخی های من ناراحت نشید
برای وبلاگ تنوعه !
سلام
عاطفه جون، شما و مینا جون چرا با هم سروکلتون پیدا میشه؟☺️😊
به ابوالفضل:
اگه دوس داشتی واسه منم شعر بنویس.😊😊🙃🙃🤡🤡🤡☻☻☻
باران میاید
بوى تو را با خود میاورد 
عطر تن تو
جا مانده روز هاى بارانى ماست
و نفست
یادگار دست هاى ، قطرات بازیگوش باران ...

تو به من
افتابى بدهکارى
تا با تابیدنش
شمیم تو را
از یادم ببرد

تقدیم به اى بابا جونم 😁😊💙

شعرا ابتداییه
ولى فى البداهه ست و از خودمه
اگه زن بگیرم شعرام قوی تر میشه 😍😍


دُرا خانوم شما شعر نمیخوای بعدا واسه شوهرت بگی ؟ 😜
به ابوالفضل:
 مرررسیییی. خوشحال شدم ، خیلیییی.
مگه تو ۱۸ سالت نیست؟ زوده واسه ازدواج که؟
ایشاالله که زنم میگیری.☺😍
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۰۸ عاطفه کوهسار (alias)
جناب ابولی

سلام خدمت شما. دستتون درد نکنه.. ممنون بابت شعر زیبا 😊🌷

ای بابا
حسادت نکن ای بابا... 😆😁 من محبوبیت عمومی دارم.دوستان برام شعر میگن..خخخ

درا
سلام عزیزم خوفی؟ مگه نمیدونستی؟ من و مینا یه روحیم در دو بدن...😊😍😘
بعدش به تله پاتی اعتقاد داری ؟ 😊😎
😄😄
به عاطفه خانم کوهسار:
آخه "ما نیز هم بد نیستیم".😎😎

اینم یه شعر از جناب سعدی:
 

ای سروبالای سهی کز صورت حال آگهی

وز هر که در عالم بهی ما نیز هم بد نیستیم

گفتی به رنگ من گلی هرگز نبیند بلبلی

آری نکو گفتی ولی ما نیز هم بد نیستیم

تا چند گویی ما و بس کوته کن ای رعنا و بس

نه خود تویی زیبا و بس ما نیز هم بد نیستیم

ای شاهد هر مجلسی و آرام جان هر کسی

گر دوستان داری بسی ما نیز هم بد نیستیم

گفتی که چون من در زمی دیگر نباشد آدمی

ای جان لطف و مردمی ما نیز هم بد نیستیم

گر گلشن خوش بو تویی ور بلبل خوشگو تویی

ور در جهان نیکو تویی ما نیز هم بد نیستیم

گویی چه شد کان سروبن با ما نمی‌گوید سخن

گو بی‌وفایی پر مکن ما نیز هم بد نیستیم

گر تو به حسن افسانه‌ای یا گوهر یک دانه‌ای

از ما چرا بیگانه‌ای ما نیز هم بد نیستیم

ای در دل ما داغ تو تا کی فریب و لاغ تو

گر به بود در باغ تو ما نیز هم بد نیستیم

باری غرور از سر بنه و انصاف درد من بده

ای باغ شفتالو و به ما نیز هم بد نیستیم

گفتم تو ما را دیده‌ای وز حال ما پرسیده‌ای

پس چون ز ما رنجیده‌ای ما نیز هم بد نیستیم

گفتی به از من در چگل صورت نبندد آب و گل

ای سست مهر سخت دل ما نیز هم بد نیستیم

سعدی گر آن زیباقرین بگزید بر ما همنشین

گو هر که خواهی برگزین ما نیز هم بد نیستیم

اینم شعر من برای مینا

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم
نمره ام را کم مده تا نکنی رفوزه ام
به ابولی:
دور از جون زبونم لال بت که فشار نمیاد این همه سعی در رعایت کردن قافیه و ردیف و وزن داری؟؟؟ 
خیالم راحت باشه؟
پاسخ:
😂😂
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۱۳ مینا معلم جزیره
به درا
عاطفه پیچوندت
ما دوروحیم در یک بدن 😂همتون سرکارید😨یعنی ی نفر دوتا اکانت😲😱👻👻👻
سوال دیگه ای داشتی رودروایسی نکن😋😎

۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۱۶ مینا معلم جزیره
به عاطفه 😊😍😚
میگم این الیاس چیه چپوندی تو پرانتزقلب حشمت خان ضعیف 😨

۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۲۱ مینا معلم جزیره
به ابوالفضل 
اون مصرع اولو از کجا برداشتی زود ببر بزار سرجاش شاعرش نگران آورین😆
میگم من رو این اسم تعصب دارم یا درست بنویس یا عوضش کن☺
در مورد نمره هم قصدم رفوزه شدن شما نیست، بلکه هدف دیدار دوباره شما در ماه شهریور می باشد😐وگرنه لیاقت شماو این شعرا فراتر از بیست 😈😈😈
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۲۶ مینا معلم جزیره
به جناب ای بابا 
اینقدر نزن تو ذوق این بنده خدا بزار شعر بگه 
وگرنه میره تو وبلاگ شعبه دوم سعید و رفقا میزنه هااا
میگم جناب سعدی در مدح یا مذمت من شعر نداره 😂
حسودم خودتونید 😆


به معلم جزیره:
تو ذوق نزدم که!😉
یه مقدار گیر دادن واسش خوبه.. ادبیاتش قوی میشه! بعدا یه شاعر خوب ازش درمیاد...😊😊
آخه انقده کلمه هست که به "باد" بخوره ، عدل برداشته "رفوزه" رو استفاده کرده!😅
(داد، شاد، راد، زاد، حاد، ماد، ...)
"زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم
نمره ام کم مکن و مبین که دشمن شادم!"😉
سعدی رو هم نمیدونم. شاید گفته باشه. یه ناقلایی بوده اونم واسه خودش! اگه خوب بگردی میبینی واسه همه دخترا شعر داره شیطون!!😉😉
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۲۰ عاطفه کوهسار (alias)
ای بابا
اختیار دارید کی جرات داره بگه شما بدید ...😊😁
خیلی ممنون شعر قشنگی بود. منتها هر وقت میام‌با جان و دل اشعار سعدی بخونم یاد اون قضیه موارد مشکلدار اشعارش میفتم...
میگم ای بابا کپی کردی یا از حافظه نوشتی؟

مینا جون
منظورم نام مستعار بوده 🙃 میخواستم مثلا به عاطفه کوهسار واقعی احترام گذاشته باشم ولی غلط اندازه انگار بدتر شد الیاس...😊
بیخیال مینا من دیگه از حشمت خان دست شستم.. 😊😁 دیگه اسمشو جلو من نیار... 😩😁

جناب ابوالفضل
پس اسمتون ابوالفضله‌... منم با مینا موافقم اسمتون کامل بنویس فرزند.
راستی شما ۱۸ سالته الان دانشحویی یا پیش دانشگاهی؟ یه کم بریم تو فاز درس ...😊😁

من ١٨ ساله هستم
رشته انسانی 
من بخاطر ادبیات و فلسفه اومدم انسانی
واقعا انسانی رشته زیباییه

یک شعر از مولانا میخوانی و جونت تازه میشه

من سال چهارم هستم
شاغل هم هستم ، یه شغلی و درامدی هست
در ضمن شغلم رو خودم ایجاد کردم
پیش کسی کار نمیکنم 😎
حال کنید چقدر زررنگم 😄
سلام
دخترا
 یه روح یعنی تلگرام جان دیگه!😄
آخه تو اون وب هم ، با هم میان و میرید😁

راستی فکر کنم، عاطفه جون گفتن که هر وقت اسمش جایی میاد یه پیام میره برا گوشیش😁

بعضی از ابیات رو حفظ بودم ولی کاملشو باافتخار واستون کپی کردم.🙃🙃🙃😊😊😂
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۳۳ عاطفه کوهسار (alias)
آقای ابوالفضل

آهان سال چهارم اومده جای پیش دانشگاهی. بسلامتی ان شاالله موفق باشین. خب احیانا کنکور هم قصد دارین امسال شرکت کنید؟
چه خوب ماشالا کار هم میکنید. اگه دوست داشتین یه کم از کارتون توضیح بدید.

درا
سلام گلم. نه من و مینا تلگرام ارتباط نداریم. 😊
بین بچه های وبلاگ برای خودمم جالبه تله پاتی بین من و مینا بیشتر از بقیه بچه ها بوده...😊😘
آره من هر جا اسمم بیاد یه sms میاد رو گوشیم..😁 بروبچ مخابرات آدمهای من هستن.. خخخ
نظرت در مورد تله پاتی چیه درا ؟ قبولش داری؟ تجربه کردی؟
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۳۷ عاطفه کوهسار (alias)
ای بابا
نه کپی اصلا اشکالی نداره. خیلی هم عالی پس یه مقداریش حفظ بودین. کنجکاو بودم بدونم چطور تو حافظه تون میمونه...منم میخوام‌شعر حفظ کنم ولی هم سخته هم از ذهنم‌میره... 😩
بله کنکور میدم
ولی متاسفانه بخاطر کارم وقت نمیکنم خوب بخونم
من به رشته فلسفه علاقه دارم

در مورد کارم اگه جسارت نیست توضیحی ندم 
فکر نمیکنم تجربه کرده باشم تله پاتی رو. 
ولی حس ششمم ، ای بدک نیست. مثلاً صبح پا میشم، یه دفعه یکی میاد تو ذهنم یه لحظه، بعد میبینمش مثلا تا شب ، تو خیابون یا زنگ میزنه بهم.
میتونه تأثیر تله پاتی هم باشه؟

حس ششم و تله پاتی ربطی دارن به هم اصلا؟
۲۹ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۳۴ عاطفه کوهسار (alias)
جناب ابوالفضل

سلام. نه خواهش میکنم ایرادی نداره. خوبه که کار میکنید چون با فلسفه اگر ادامه بدین بعیده بشه پول درآورد تو جامعه مون.
منتها اگر قصدتون واقعا اینه کنکور نتیجه خوبی بگیرید اون تو اولویته فعلا
باز هر چی خودتون صلاح میدونین.
موفق باشین.

درا
خب این توضیح دادی رو همون تله پاتی میگن. یه جورایی ارتباط بدون حضور فیزیکی...یا مثلا مادرها دیدی وقتی بچه شون ازشون دوره اگر اتفاقی براش بیفته متوجه میشن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی