همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

خودکشی منحصر به فرد

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ق.ظ




موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۰
کارور بیان

نظرات  (۱۹)

سلام :)
ینی دل مردگی ...
پاسخ:
سلام جناب قدح
🌹🌹
امان از دل مردگی...
👍👍👍
پاسخ:
☺🌹
مرده های متحرک👌
پاسخ:
همینطوره ... 😧
سلام
من ازین مورد خودکشی داشتم ولی خودمو زنده کردم. خب حالا در چند سالگی دفن میشم؟
پاسخ:
سلام
افرین به درایت شما 👏

خانمها دو دسته ن ! یه دسته دق میکنن و زود میمیرن ! یه دسته دق میدن و تا خودشون بمیرن ده نفر رو میکشن !😉 شما رو نمیدونم !😅
سلام آقای من
موضوع گزینشی شما خیلی خوبیه
میدونی مشکل اصلی برای فهم این موضوع چیه؟
تعریف «خود» یه «انسان» !

مثلا حافظ زندگی یه انسان رو به عشق می دونه و ازنظرش کسی عاشق نباشه زنده نیست:
هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق
خیلی پیچیده اس البته ضمن روشنی!
ممنون آقای من...
پاسخ:
سلامعلیکم
مچکر از توضیح شما 🌹
دسته بندی که گفتی برای مردها هم صادقه.😉
پاسخ:
نه ! مردها یک دسته هستن ! فقط دق میدن 😆☺
اعتراف کردی جنس ما زنها مظلومیت داره.
پاسخ:
بر منکر زورگو بودن مردها نحححلت ! 😅 ولی همه زنها هم مظلوم نیستناااا 
سلام آقای من
اگراجازه بدین آخرین پاسخ شما رو به میترا اینطور بنویسم:
....بعضی(کم) از زن ها مظلوم هستند
نظرت چیه؟
پاسخ:
سلامعلیکم
شما مختاری هرطور صلاح میدونی بنویسی ☺
سلام
مختار؛
حتی کم بودن مظلومیت خانومها بازم یعنی اینکه اکثر مردها ازونها دق میشن دیگه     که خب دق میشن.(لبخند)-تناقض در کلام افغانی که گفت مردها فقط دق میدن. (البته کلا بحثمان با افغانی شوخی بود)
سلام
میترا
خیلی ممنون که حرف حساب رو قبول کردی
خیلی مردها رو دیدم و میبینم که : دق میشن 
البته آماردقیقی از مردها و زن های دق شده وجود نداره ولی همینطورچشمی و سرانگشتی میشه کثرت تلفات مردها رو دید ☺ 
سلام
خ/آ مختار
همیشه سعی میکنم حرفم حساب باشه. البته نظرات بالا اگه بنظر شما حرف حساب نبود حتما شوخی بوده.

مختار
بالاهم ذکر کردم که خیلی از حرفهام شوخی بوده دیگه.
درود بر افغانی عزیز . اوایل از شما بدم میومد ولی کم کم شما رو شناختم 😁

اقا مهرداد من عاشق یه دختر شدم . طوری که خودمو فراموش کردم
راهمون دوره اون لرستان من تهران
بعدش سنمونم کمه من ۲۰ اون ۱۹
ارتباطی هم باهاش ندارم

میدونم که احتمال رسیدن بهش کمه
اما آیا بنظرت فراموشش می کنم ؟
(این زندگی همش رنجه)
پاسخ:
سلام😊 چه صداقت و صراحتی 😅👍
عاشق یه دختر شدی بطوری که خودت رو فراموش کردی و ایشون در شهر دیگه که ارتباطی باهاش ندارید !
اطلاعاتی که دادی نامفهوم و مجهول !!
( اگه منظورت این قبلا در ارتباط بودید و اونم عاشق شماست و حالا دیگه به هم دسترسی ندارید .  2حالته
1. باهاش تماس بگیر و تکلیفت رو روشن کن تا با تصمیم دوطرف وضعیتتون مشخص بشه
2. راه ارتباطی و تماس نداری و ازش بیخبری .  دراین صورت کلا فراموش کن و به دلت بگو دیگه تا همه شرایط جور نبود عاشق نشو و منو بلاتکلیف نذار ! )

این زندگی خیلیش جبره و سختیه   و  اونجایی هم که ما اختیار داریم خودمون گند میزنیم سختش میکنیم ... 😉
سلام
میتر
آرهفهمیدم شوخیه و شوخی جواب دادم نگران نشید!
اینجا محل شوخی و طنازی(طنزسازی) آقای ما افغان هستش دیگه
ایشان "فعان" در "بیان" می کنن
ما هم بیان با فعان می فرماییم
شما هم مختارید به مختار بیان بفرمایی
مختار هم بیان فعان را محترم میشماره
بیان هم مجال بیان به فعان و مختارومیتراو...می ده
وای چی شد؟ کی بود کی بود کجا بود؟!...

با احترام و سپاس مختار، گفتدی شعری در پاسخ ما
چه زیبا و بامفهوم آن بیان که کنارش باشد آن فغان
سلام
میترا
اینجا خوبیش اینه که ازادی بیان هس
البته فغلا هس...
بازم سلام
میترا
راستی یادم رفت بپرسم چرا تهمت میزنی؟؟!!!
 کجای اون پرندیات ام شعر بود؟!!!
بازم سلام
میترا
راستی یادم رفت بپرسم چرا تهمت میزنی؟؟!!!
 کجای اون سخنان جکیمانه ام شعر بود؟!!!
سلام
مختار؛
"البته فعلا اینجا آزادی بیان هست رو که گفتی" حرفی تودار بود.
برای تهمت هم در جواب بگم ازان گیرها دادی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی