همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

خدا را نسازید !

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۲۶ ق.ظ

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۱
کارور بیان

نظرات  (۱۸)

۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۰ غریبه آشنا A

با سلام ..

چشم 😌

همچین ب نصایح پسرخالم گوش میکنمااا 😉😅

پاسخ:
سلامعلیکم
یاشا
ولی تو شهر شما اغلب مقلدان خوبی هستن و کمتر خلاف مسیر اب شنا میکنن ! 😉
رهبر و امام و پیغمبر جای خودشون . خدا هم جای خودش... ( این خط خطاب به شما نیست😊)

سلام 

نمیشه 

بت سازی تو خون ما ایرانیاس😐

یجا نوشته بود بخشیش به خاطر فرافکنی آدماس

مثلاً آدما دلشون میخواد از آینده با خبر بشن تا احساس امنیت و آرامش کنن.ولی خب قدرت و استعداد پیش بینی و تجزیه تحلیل آینده رو ندارن

واسه همین ناخودآگاه به فلان آدم برچسب چشم بصیرت و علم غیب داشتن میزنن تا با پیروی کورکورانه از اون آدم یه آرامش دروغین بدست بیارن و استرسشون واسه فردای نیامده و اتفاقاش کمتر بشه.

جالبه که اون آدمی هم که بهش برچسب زدن هم بعد از یه مدت باورش میشه که چشم بصیرت داره و مسئولیت اینهمه آدمو به گردن میگیره 😐😐البته شایدم باورش نشده ولی جاهطلبیش باعث میشه بره جلو و براش مهم نباشه که داره با زندگی آدما بازی میکنه😑

 

پاسخ:
سلام
نمیشه !؟ 🙆 پس توفیق اجباری داریم ! 😅

کاملا اشارات درستی داشتی 👍
البته برخی ناخوداگاه به اون ادم برچسب بصیرت میزنن و عده ای کاملا اگاهانه و با قصد و منظور خاص...

بت سازی تو هر حوزه و شخصیتی میتونه شکل بگیره ولی به نظرم مخرب ترینش در حوزه مذهبی و اعتقادی میتونه باشه که یکنفر رو هرچقدر هم که خوب و عالم باشه به قدری بالا میبریم که دیگران را صرفا به خاطر اینکه خلاف او حرف می زنن یا فکر و عمل میکنن بدون حتی ذره ای تفکر محکوم میکنیم.

پاسخ:
دقیقا 👍
که تقریبا در اکثر بلاد اسلامی مذهبی این واقعیت وجود داره.. 
۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۰:۱۶ ابوالفتح میرطاهری

سلام

 

آره درسته اما بر عکس گفته خانم مشکات که مردم را مقصر میداند یا میبیند ( میشه گفت مردم الگو برداری میکنند از آموزشها و تربیتها که مکتبها و ایدولوژیها و ... باعثش هستند که خوشبختانه مردم بسیار بیدار و آگاه شدند و اگر حتی سخنانی از زبانش درباره اینکه فلانی ال است و بل است بیرون میاید بیشتر از آدت میاد نه باور  ) و گرنه که خرد انسان میگوید هیچ انسانی قدرت خداواری ندارد و اگر چنین ادعایی کند و یا به او بچسبانند دروغ و کلابرداری بیش نیست 

 

مانند شفا دادن زیارتگاها که یک دروغ و کلاه برداری یا اشتباه است ( اینجوری باید نگاه کرد که مثلن امام رضا خودش گفته که من شفا میدم !؟ یا خودش گفته که من پس از مرگم شفا میدم !؟ یا اصلن خود او گفته که پس از مرگم برای من بارگاهی درست کنید که بعدها تبدیل به زیارتگاه بشود و از مردم هم پول بگیرید یا کاری کنید که مردم پول بیندازند در آن و ... ) نکته جالب یا متناقض اینجاست که این رفتار و الگوبرداری بر خلاف خود ایدولوژی اسلام است که میگوید هیچ قادری و توانایی جز پروردگار نیست و غیر از آن شرک است و ... 

 

که متاسفانه انقدر در گوش عالمان دینی و مذهبی ما سخن از جنگ و دشمن پروری کرده اند که همه خردشان در برخورد و یا رفع آن متمرکز شده و از درون ایدولوژی خودشان غافل شدند که جای بازنگری بسیاری دارد یا میتواند داشته باشد و ...

 

خدایش اکنون بپرسن که اگر امام رضا شفا میده یا چنین قدرتی داره ( خوب چرا کرونا را درمان نمیکنه ؟ ) الان برای این چه پاسخی میتوان یافت ! اینجاست که علی ابن موس الرضا خودش بدون اینکه بداند در چاهی از پرسشهایی گرفتار میشود که هیچ پاسخی ندارد و خود او هم مقصر نیست و گروهی یا عده ای یا ... از اسم و رسم این بابا سو استفاده یا کژ رفتاری کرده اند و ... ( بودن اینگونه خرافات هیچ کمکی هم به یک جامعه نمیکند جز اینکه پای سواستفاده گری از عوام بینوا را فراهم میکند و ... )

 

این تابستان سر خاک سردار سلیمانی رفتم و دیدم که پسری طنابی بر گردنش انداخته اند و گره زدن به محافظ دور قبر سردار سلیمانی ( چشم انتظار که سردار شفا بده و ... ) به شخصه زمانی که این صحنه را دیدم جز اینکه میخاهند دست به تخریب شخصیت سردار سلیمانی بزنند به ذهنم چیز دیگری نیامد . چون میدانیم سردار سلیمانی مردی بود که عمر خود در میدان نبرد سپری کرده و اگر بخاهیم درست و راست از شخصیت او به دیگران بشناسانیم این است که در راه ایدولوژی خودش پر تلاش و کوشا بوده و مرد جنگ بوده و این صحنه و اینگونه صحنه سازیها برای او و شخصیت او را وارد تفکراتی میکند که از نگاه عقلی و شرعی خرافات است و چون از نگاه دین رد است و از نگاه عقل هم کاملن رد است ( پس میماند سردار سلیمانی کوشا و پرتلاش حقیقی در کنار خرافه شفا دادن که به مرور این خرافه آن حقیقت وجودی این مرد بزرگ را از بین و بی ارزش میکند . چون آیندگان دیگر به خرافات باور نمیکنند و دین پالایش شده تر به دستشان خواهد رسید با این اینترنت آزاد و مومنان حقیقی ، و میماند سرادر سلیمانی و امام رضا که بدون خواسته آنها در چاه خرافاتی که دیگران برای آنها درست کرده اند گرفتار و عملکردشان در طول زندگیشان بی ارزش میشود و ... ) 

 

البت در دیگر تفکرات هم هست چنین بت سازیهایی مانند لنین و مائو و آبراهام لینکلن و ... ( اما خوب در ادیان بسیار هست و یا شده ) در دین مسیحیت هم چنین خرافاتی هست که مسیح شفا میدهد و ... ( که اینها بر خلاف قادر مطلق بودن پروردگار است ) بقولی اگر مسیح قدرت شفاسازی و ... داشت خودش را از مصلوب شدن نجات میداد و ... 

 

اما شاید یا میتوان از این زاویه هم نگاه کرد که یک عده برای تخریب این بزرگان تاریخی دست به این روایتها و ... زده اند ( بقولی هرچیم که باشه با خرد انسان که خدواند به او این نعمت را داده همخانی ندارد )

 

 

پ ب

پاسخ:
سلام
گفته هاتون صحت داره ولی به هرحال اول و اخر من و شما و دیگر افراد هستیم که مردم رو تشکیل میدیم و بقول شما نباید بی خردی کنیم 
ولی مسئله که هست گاهی مردم افسارشون دست دیگران میوفته بی انکه متوجه بشن . مثلا گاهی به خرافت مذهبی گرفتار میشن . گاهی خرافات ملی . گاهی خرافات روشنفکرانه... 

گاهی هم دخترا یکی دوست دارن ازش بت میسازن!!

 

دیگه کور میشن عیب وایرادش نمیبینن..

 

امان از رافت وعطوفت دختران ، امان

پاسخ:
حکایت چشم عاشق کوره
بت میسازن عاشقش میشن کور میشن....

بنظر باید گفت امان از سطحی نگریشون 
۲۷ آبان ۹۹ ، ۲۱:۰۳ غریبه آشنا A

سلام سلام همگی سلام 😃

 

یاس عزیزم کجایی نیستی؟! دلتنگت بودم دختر 😊😍

پاسخ:
سلامعلیکم

سلام 

آقای ابوالفتح فکر کنم حق با شماست.یعنی همونطور که آقای افغانی گفت بعضیا خیلی آگاهانه این برچسبهارو به خودشون یا یه شخص دیگه ای میزنن که از این راه به منفعتی برسن.مردم هم بخاطر همون کمبودهای و مشکلات درونی و نهان، ناخودآگاه باهاشون همراه میشن و پیروی میکنن.چقدر خجالت آور☹.آدم یاد پینوکیو و روباه مکار می افته.

پاسخ:
سلام

۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۸:۴۴ ابوالفتح میرطاهری

به جناب کاربر

 

خرافات روشنفکرانه 

 

جالبه که در کنار خرافات دینی و مذهبی که هست خرافات روشنفکرانه هم داریم  ( اما فراموش میشه یا میکنیم که خرافات و رفتارهایه روشنفکرانه ای هم هست که کسی به آن نقدی نداره که بیشترشم در دایره جنسیت هست ) مثالی روشن بزنم 

 

حتمن شنیدیم که میگن زنان میتوانند در یک حین یا زمان چند کار را با هم انجام بدهند و مردها میتوانند در همان حین یا زمان تنها یک کار انجام بدهند !!! البت یک پاسخ روشن و ساده دارم اما اگر میشه به عنوان پرسش مطرحش کرد که آیا دیگر کاربران هم چنین نگرشی دارند یا چنین نگرشی را قبول دارند یا نه . اگرم نمیشه که در کامنت بعدیم دست این جماعت به ظاهر روشنفکر و روانشناس را هم برای شما کمی رو کنم و ... ( تا کمی به گفته درست شما که در دنیایه روشنفکری یا روانشناسی امروزی هم خرافات هست برسیم ) 

 

پ ب

 

به خانم مشکات 

 

در بیشتر نسل قدیمی خواه ناخواه اینگونه خرافات جا داره که مقصر هم بزرگان آن دوران بوده و ... ( اما در نسلهایه امروزی خوشبختانه بسیار کم شده و این میتواند گواهی باشد که در دهه هایه آینده بتوانیم کمی نزدیک به کشورهایه پیشرفته در پیشرفت بشیم ، چون افکار نسل امروزی بازتر است و میفهمند که به جای جادو جمبل به بازو و خرد خودشان که پروردگار داده  باید تکیه کنند ) 

 

جالبه بدانید که یهودیان هم یکجورایی زیارتی هستند و ماچو بوسه میکنند مکانهایه زیارتی خود را و قربانی میکنند و دخیل میبندند و ...  ( و از این نظر شیعیان که ما باشیم نمیدانیم که بسیار در اینگونه رفتارهایه مذهبی مانند یهودیان هستیم البت ارتدوکس شرقیها هم یکجورایی بیشتر و کاتولیکها کمتر اینگونه هستند ) 

 

پ ب

 

به خانم مریم بانو 

 

اگر تعدادی از انسانها که شما فقط از دخترانش نام بردید ( که اینگونه هستند یا میشوند یا میتوانند بشوند یا باشند ) قابل پذیرش هست و یا میتوان درک کرد و یا ... چون آن فرد مسخ کننده زنده است و حاضر ( و در اینگونه موارد پیدا میشن که بت بودن آن شخص را تایید کنند و یا بگویند 👌 )

 

پ ب

پاسخ:
مشاهدات من میگه خانوما در لحظه تلفن صحبت میکنن و برنامه آشپزی تلویزیون میبینن و پستهای اینستا رو لایک میکنن و به بچه مشق شب هم یاد میدن
ولی اقایون هنگام صحبت با تلفن کلا بقیه امور تعطیل... 😅
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۷:۳۴ ابوالفتح میرطاهری

خخخ

 

هم تلفن صحبت کنی و هم برنامه آشپزی ببینی و هم با گوشی لایک کنی و هم به بچه مشق بدی !!! کمی دور از ذهن هست انجام دادنش به صورت همزمان ( اگر بشه احتمالن کیفیت کار بسیار پایین میاد و ... )

 

منم  میتونم  هم قلیون بکشم و هم چای بخورم و چای بریزم و هم بازی فوتبال ببینیم و تحلیل هم بکنیم و ... 

 

این کارها را همه انسانها میتوانند کم و زیاد انجام بدهند که به فراخور آموزش و پرورش و تجربه و امکاناتشان میتواند گوناگون باشد قدرتشان و پیاده کردن این یادگیریهایشان 

 

 ( یک زمانی با تو سری زدن بر سر زنان آن فرق داشتن با مردان را در مغزشان ریشه دار میکردند ، اکنون با چاپلوسی و بقولی موزیگری بسیار ریز و به صورت هندوانه زیر بغل دادنشان آن فرق را باز در ذهنشان ریشه دار میکنند ) باید بیشتر این جماعت کاهن معاب و بت ساز و بت پرست قدیم و گلوبالیست امروزی را بشناسید 

 

 

پ ب

 

 

پاسخ:
( الان حرکت من حکایت چاپلوسی و بقولی موزیگری بسیار ریز و بصورت هندوانه زیربغل  دادنشان بود ؟؟) 😅 

سلام 

 

اقای ابولفتح من متوجه حرفتون نشدم حقیقتش

 

اقای افغانی من یکی ازهمینا هستم که وقتی اشپزی میکنم ( حالا اشپزی

 

یعنی مثلا داری ماکارونی درست میکنی درکنارش سالادم درست میکنی

 

حواستم به چایی هست دم بکشه)

 

صدای تلویزیونم زیاد میکنم که بشنوم فیلمو ازدست ندم:)

 

 ممکنه تلفنی هم این بین حرف بزنم همزمان هم دارم تو ذهنم 

 

کارای فردامو مرور میکنم باخودم:/

 

فکرکنم اقایون تک بعدی هستن یعنی یه کاری رو میتونن انجام بدن 

 

نه چندتا کار درلحظه 

پاسخ:
سلام
البته تجربه من اینم میگه خانوما که همزمان چندکار میکنن همه رو خراب میکنن ولی اقایون اون یدونه کار رو به نحو احسن انجام میدن 😆 ضمن احترام به توانایی های شما 😅
۲۹ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۷ غریبه آشنا A

آخ گفتی پسرخاله 👌😂

بارها ب اثبات رسیده ی خانوم ب طور همزمان میتونه پنج کار رو انجام بده!

اصلا من بخوام بشینم و ی کاری انجام بدم سرعت عملم میاد پایین!! چون سر پا  بودنی همش در حال جنب و جوشم اینور و اونور...همزمان ب همه کارام راحت میرسم و حواسم ب همه چی هست 

ولی داداشم!! واه واه 🤕 یبار جو محیط بگیردش بخواد فقــــط آشپزی کنه اجاق گاز و هود و کابینت و ظرفشویی و کف آشپزخونه و چی و چی رو قشنگ کن فیکون میکنه...اصلا از آشپزخونه شعله های آتیش میزنه بیرون 😧 آخر سرم خودم باید خاموشش کن تا گند نزده ب کل زندگیمون 😃

ولی داداش کوچیکه ب مراتب بهتره...زیاد روش کار کردم که حالا نه همزمان چندکار! همون ی کار رو با نظم و انضباط خاص خودم و ب نحو احسنت انجام بده...👌

یجورایی مدیریتش میکنم 😌

پس فردا مزدوج شد شرمنده زنداداشم نشم 😂

پاسخ:
تو رو خدا یخورده هم از خودت تعریف کن ! 😉
شک نکن برادرت در 1001 کار هنرمنده بغیر از اشپزی 😁 برعکس سرکارعالی 😆
۲۹ آبان ۹۹ ، ۲۳:۱۲ غریبه آشنا A

آی آی پسرخاله ساده اما در طرح گلدارِ من😯😅

 

شنیدن کی بود مانند دیدن؟؟؟ نه بخدا نمیگم ریا نشه😅

آره!پس چی...ناسلامتی داداش منه هاااا😜 ما کلا خانوادگی استعداد و هنر زیاد داریم 😉

اگه فکر کردی با جناب ابوالفتح میگردی اخلاقش روت تاثیر میذاره و از راه راست منحرف میشی و میتونی هندونه ها رو از من بگیری باید ب سمعت برسونم که نخـیــــر ... کور خوندی هه هه 😊😅 هندونه قارچ کردم لاپ یِمَلی 😋 تــــازه از حالا ب فکر شب یلدا باش که علاوه بر هندونه همه چی ب حساب خودته😜 ناسلامتی صاحب مجلسی 😆😅

تولدت پیشاپیش خیلی خیلی نوبارک 🎂🎂🎂

ببین همزمان ب چند تا مطلب پرداختم!!😜😂

حالا ی سریاشم در گوشی بهت میگم 😂

پاسخ:
خداوند شما و خانواده و برادرای هنرمندت رو سلامت بدارد انشالله 😅 ممنون از تبریکت, خودمم یادم نمیمونه ماشالا به شما 
چشم مادرجان حواسمو جمع میکنم 😉

اره خب چندتا کار همزمان انجام دادن هم آدمو خسته میکنه هم کیفیتی 

 

که میخوای نداره ولی وقتی زمان کمی داری مجبوری

پاسخ:
بله . نکته خوبی رو اشاره کردی ☺ خانمها در منزل اغلب یک زمان چند کار هستن
دارم قانع میشم اقایون تک بعدی هستن 😅
۳۰ آبان ۹۹ ، ۰۷:۵۶ غریبه آشنا A

با خانواده خاله ان شالله😜

خواهش میکنم ... 10 تومن میشه😃

مادرجان😆😅یکی دیگه بهت گفته حاجاقا پدرجان! چرا دق دلیتو سر من خالی میکنی😦😂

 

مریمم اتفاقا سرعت عمل میره بالا و دست راه میفته...پس کیفیت کار هم عالی میشه ماشالله 😁

۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۱:۱۲ ابوالفتح میرطاهری

به جناب کاربر

 

خخخ

 

زمانی که یک تفکر اشتباه را از تریبونهایه به ظاهر معتبر پخش میکنه و میشه مردمی که خردورزی را فرا نگرفته اند  خواه ناخواه در پخش و باور آن شرکت میکنند ( مگر اینکه از خرد خودشان بهره بگیرند و هر چیزی را از فیلتر سنجش خردشان رد کنند و پس از آن باور کنند یا نکنند یا یکم باور کنند یا یکم باور نکنند و ... ) 

 

نه شما درست میگی چون دیدی ( منم دیدم ) اما دیدهایه ما بدون رد شدن از فیلتر سنجش بازگو میشه که اینجاست آن اشتباه ( در اینکه بانوان میتوانند یک کار و یا چندین کار همزمان و یا پی در پی و روتین انجام بدن هیچ شکی نیست چون انسان هستند و عقل دارند ، حال در این انجامها یکی از یکی بهتر و منظمتر و با کیفیتر از دیگری هم انجام میده و میتونه بدهد بازم چون انسان هستند و هر یک در شرایط و زیست جداگانه ای به این تجربه ها رسیدند و یا نرسیدند یا ضعیفتر و یا قویتر و یا با امکانات کم و یا زیاد و یا در زمان کم و یا زمان بیشتری به این عملکردها رسیدند و ... که خود همین سنجش هم باید جداگانه پژوهش بشه تا به نتیجه گیری درست برسونه تاااااااا آن باوری که به خورد مردم میدهند درست باشه و ... 

 

اما اشتباه اینجاست که آن بانوان که میشوند ( بقولی خانه دار ) را با مردانی میسنجیم یا میسنجند که اصلن در این کارها تجربه ندارند که هیچ بقولی در این فازها نیستند ، نکته جالب اینه که هستند بانوانی که آنها هم در این فازها نیستند ( و گرنه یک زن که هیچ بالای 99 درصد زنان ما نمیتوانند مانند یک مکانیک کاپوت را بالا بزنند و تا کمر خم بشوند و در حالی که باید فکر کنند مشکل ماشین کجاست و از کجا شروع کنند که کم هزینه تر و با کار کمتر ان ایراد را درست کنند ، یک چشم به زمان که ساعت چنده هم دارند که زمان چای هست یا ناهار و اگر هست باید چای و ناهار را درست و گرم کنند و در همین حین با مشتری هم صحبت میکنند و تحلیل سیاسی و ورزش و اجتماعی و کاری و ... هم میکنند و باز در فکر اینم هستند که مشتری بعدی و بعدیها را چگونه راه بندازه و آنها چی میخاهند و اینها را همگی باید طوری بسنجه که با زمان ناهار و چای و کار و ... مداخله نکنه ( این در حالی هست که یک گذری هم به خانه و آینده و گذشته و ... هم در ذهن میندازه و ... اگر نیرو یا شاگرد هم داشته باشه باید از آنها هم به فراخور زمان کار بکشه و بقولی تو فکر اونها هم هست و ... ) حال اینجا بگیم که مردان فلان هستند و زنان نیستند !!! یک زن هم میتواند مکانیک بشود ولی خوب بابته بعضی از هجوم تفکرات کژ حتی خودشان هم نمیتوانند برای خودشان چنین جایگاهی را در نظر بگیرند مانند مردان که نمیتوانند خانه داری را در نظر بگیرند ( و اگر در این جایگاه باشند خواه ناخواه یک حس بدبختی و ... درونشان بوجود میاد که هیچ عقلانی نیست ) حال برای اینکه این تفکرات کژ و نفاق افکن بین جنس همگون انسان برقرار باشه تا بتوان حکومت کرد باید به دروغ در جاهایی هندوانه زیر بعلشان گذاشت و ...   اما این دروغها از حالت جریان بخشی داره جلوتر میره و دارند این نفاق اندازی را به باور ثابت در ذهن زنان  و مردان تبدیل میکنند ( میدانیم که انقدر دین را به لجن کشیدند که دیگر حرفی از مذهبی جماعت برای مردم پذیرفتنی نیست  و از آن سو علم و تفکرات علمی خیلی در اکنونمان با ارزش شده که این جماعت شیطان پرست هم با تغییر ظاهر با کت و کروات میخاهند این نفاق افکنی را بین جنس همگون انسان باز برقرار و ادامه دار کنند و ... ) 

 

پ ب

 

به خانم مریم بانو 

 

شما درست میگید و میتواند هرکاری را انجام بدید اگر که فرا گرفتید ( منم زمانی که کارگاه داشتم صبح که وارد کارگاهم میشدم اول کتری را روشن و بعد دستشویی و لیوان و ظرفهایه دیروز را میشستم و کارگاه را جارو میکردم تا بیرون کارگاه تا دم جوب آب و دستگاه را هم روشن میکردم تا گرم بشوند و در حین خوردن صبحانه در این فکر مشتری چی و چه رنگی میخاهند سفارشاتشونو و از کجا شروع کنم و کدام رنگدانه هست و کدام نیست و کدام کم هست و کدام کم نیستو کی زودتر میاد سفارششو ببره و کی دیرتر میاد و دستگاه کدام رنگ آماده درون خودش داره و ... و ... و ... ) شما هم میتوانید کارهایه من و من هم کارهایه شما را انجام بدم 

 

از آنجایی که بابت تربیت غلط و نفاق افکن دخترانمان در کودکی و در آموزش و پرورش حاکمیتمان ایجاد کرده اند ( خانه دار بودن و خانه دار خوبی بودن در دخترانمان کم رنگتر شده و این را با تفکرات هندونه ای میخاهند جبران کنند و ... ) با سیستمی سر کار داریم که پسران و پدران و برادران زنانمان را برای زنانمان دیو دو سر میشناسانند حال این کسی که اینگونه پرورش یافته نمیتواند خانه داری یا تقسیم کار درستی را در زندگی مشترک با آن دیو دو سر ساخته شده داشته باشند ، که اینجا مجبورن تا حد اشکالدار کردن مردان و ضیعف نشان دادنشان پیش برن که بقولی این گند را ماسمالی کنند ، این برعکسشم هست که در مردان نسبت به زنان درست میکنند از نگاه مثلن علمی و از نگاه مذهبی هم باز این روایت که میتواند برای خانه نشاندن زنان به کار گرفته شود یا بقولی خوبه ، میتواند مورد تایید باشد و پخش هم شود ( که هیچ کدام اینها عقلانی نیست و باعث نفاق بین انسانها و زنان و مردان میشه که شده در کشورمان که باز هم این جماعت نفاق افکن مشکل را اینگونه پخش میکنند که مردم ایران جهان سومی هستند و بی فرهنگ هستند و زنان ایرانی فلان شدن و مردان فلان شدن و ... ) اما هیچ کدامشان نمیگند که چرا اینگونه و اینجوری شده . و باز میخاهند این ذات پذیرش تفاوت داشتن را در ذهن زنان میخکوب کنند اما به شکل چاپلوسی هندونه زیر بغل گذاشتن و ... 

 

هیچ فرقی بین زنانی که از مردان و مردانی که از زنان پا به این جهان میگذارند نیست و همه این گفته ها چرندیاتیست که فقط و فقط برای سوار شدن و سو استفاده از انسانهاست ، همین ( ولی خوب این کاهنان بت ساز و بت پرست تغییر لباس داده اند و بقولی لباس علمی مثلن بر تن کرده اند و ... )

 

پ ب

 

 

پاسخ:
🌹🌹

درود بر همگی---شاهد هستیم که در مجادله ها و درگری ها طرفین همدیگر را به صفت نادانی و نفهمی متهم میکنند---بنظر من اگر تمام دنیا فهمیده و درست کردار باشند امورات دنیا لنگ میشود.ما بعنوان یک انسان متفکر و هشیار اگر طوری به دنیا نگاه کنیم می بینیم تمام اینگونه آدمها نیازمند ترحم هستند.اما از داشتن آنها ناگزیریم.لازم نیست آنها را تحمل کنیم.فقط باید به ایشان ترحم کردو از طرفی هم سعی نکنیم به آنها راه را نشان بدهیم.و همینطور پیشرفت و ترقی جامعه و خودمان را منوط به عوض شدن آنها ندانیم.راحتشان بگذاریم و مواظب باشیم از آنها آسیب نبینیم

پاسخ:
سلام
طبیعیه هرکسی خود رو رهیافته بدونه و طرف مقابل رو گمراه
اینکه راهتشون بذاریم و مواظب باشیم ازشون اسیب نبینیم خیلی جای بحث داره ! 

سلام آقای من

کمتر به روستا سر میزنین چرا؟؟!!

سرت سلامت باشه

یه بچه روستامون برا داستان مهارت خانوما توو انجام چن کار همزمان به نکته ظزیفی اشاره کرد:

- گفت تاریخ بشریت مردسالاری رو که ثبت کرده و همه اتفاق نظر دارن.

-بعدش گفت "مهارت" هم که در اثر تمرین بدست میاد

- بعدش گفت آقایون سالار، زن ها رو مجبور کردن این مهارت ها رو در طول تاریخ کسب کنن تا خودشون راحت باشن و صفا کنن و به هر کاری که دوس دارن با "دقت" و کیفیت مطلوبشون برسن!

- آخرش گفت حالا بذار خانوما همه جا پُز بدن که ما خیلی مهارت داریم و می تونیم همزمان 10 - 20- 30 کار انجام بدیم ...خیلی خوبه آقایون هم همه با هم بگن آففففففرین خانومی.... 

پاسخ:
سلام 
ما یا شما ؟؟ 
سایتون سنگین شده کم فروغ شدید ☺
بقول اون حکایته : شهردار شدی دیگه مارو تحویل نمیگیری !😅😉

درمورد چند کار انجام دادن خانوما باید بگم تو روح اون ذهن خلاق و مسموم بچه روستا که همچین نتیجه گیری کرده !😁😁 

درود بر کلیه عزیزان--مطلبی را که در نظر دارم عرض کنم البته با تفکر و کمی تصور خوانندگان محترم میتواند اثر گذار باشد---ما نمی توانیم با مصالح کهنه و ماتریل قبلی و اصول و اعتقادات گذشته مورد جدیدی خلق کنیم. تمام اعتقادات بشر قدیمی  است و هر گز با هیچ تعریفی نو و جدید نمی شود. عملکرد واقعی مذاهب(نه پیروان)کاملا یکسان و بسیار شبیه هم هستند .اثر اینگونه اعتقادات بر رفتار آدمها اثرات گوناگون دارند و بر حسب آدمهای معتقد به اشکال گوناگون در آمده است.پس اصل موضوع مذاهب هستند که اگر کمی دقت کنیم هیچکدام از مذاهب در ادیان ابراهیمی ریشه وحیانی ندارند و ساخت بشر هستند و بهمین دلیل بسیار نارسا و خطرناک هستند

پاسخ:
سلام
🌹
دوخط اخر کاملا بیان واقعیات بود 👍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی