همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

آلت جرم

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۵ ق.ظ

 

 

خدا میدونه چقدر حکم قضایی با این عنوان صادر شده !  " همراه داشتن آلت جرم "

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۹/۰۷/۲۰
کارور بیان

نظرات  (۶۱)

۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۳:۵۴ مریم بانو

فکرمیکردم کرونا گرفتین دارین دل میکنین از جمع کردن مال دنیا وتوشه واسه 

 

اخرت جمع میکنید:))))

پاسخ:
😁
مگه نمیدونی معتادا کرونا نمیگیرن !😅
۲۲ مهر ۹۹ ، ۰۹:۳۹ ابوالفتح میرطاهری

سلام

 

👀

 

کیم واردو یا واردی ، کیم یوخدو 

 

به جناب کاربر فراموش نکن و امید داشته باش که ورزش دشمن اعتیاده ( سخنی از ابوالفتح کلید ساز )

 

درباره پست هم به یا آن هشتک حاشیه ساز و معروف ( منم میتو یا     me to)

 

اشکال اینجاست که کی گفته که چی جرم هست و کی مجرم و بر چه اساسی برای خودش قانون درست میکنه و حکم میده که تو مجرمی و این جرم هست یا ...  ( بقول آن عالم ربانی بزرگ که گفت     شهرداری کییی اونو به من نیشان بیده اول  شهرداری شماییی !!!) پرسش اینجاست این کیه که برای خودش حکم صادر میکنه 

 

راستی منم کرونا گرفتم بیشتر از خودتون و اطرافیانتون مراقبت کنید 

 

پ ب

 

 

پاسخ:
جدی کرونا گرفتید ؟؟
واای ! چه باکلاس !😁
اگه بجای ورزش کردن . دود میگرفتید و معتاد بودید مبتلا به کرونا نمیشدید !😉

( آرزوی سلامتی دارم براتون💚)
۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۱:۲۴ ابوالفتح میرطاهری

خیلی ممنون

 

با کلاس !!! خخخ

 

آره خیلی باکلاسه تازه با کلاسترم میشه اینو بدونی که به جای سرفه و آب ریزش بینی و ... با اسهالش دست و پنجه نرم میکنم !!! 

 

البت برای من زیاد حاد نیست . اما مراقب خودتون باشید و تلاش کنید چیزهایه با ارزش و تقویتی بخورید تا سیستم ایمنیتون بهتر بتونه باهاش مقابله بکنه اگر اهل استکان هستید هم کمی بیشتر استفاده کنید چون به باز شدن رگهایه خونی و سرعت بخشیدن و راحتر عمل کردن دستگاه گوارش و باز شدن بهتر راههایه تنفسی میشه و کلن سیستم عصبی بدن را هم آرامتر میکند و استرس را ازتون دور میکند و هزاران سود دیگر و کاملنم طبیعیه و خدادیه و شیمیایی نیست و ... 

 

پ ب

 

پ ب

 

 

پاسخ:
ما گفتیم معتادا نمیگیرن شما هم از الکل تعریف کن 😅
ولی بعید میدونم ! اگر مشروب موثر بود حتما خارجیا توصیه و تجویز میکردن
۲۴ مهر ۹۹ ، ۰۹:۳۰ ابوالفتح میرطاهری

آخه در مورد چیزهایه دیگه ای مانند گیاهان  دارویی و خوردنیها بسیار گفته شده و شنیده شده و همچنان هم کم و زیاد میگن و به عنوان خوراک یا خوراک درمانی و یا به عنوان تغذیه طبیعتر انجام بشه بسیارم خوبه  ( اما از مشروب که یک نوشیدنی کاملن طبیعی و ارگانیکه که از هر میوه هم گرفتنش فواید خودشو داره هیچ کسی هیچی نمیگه یا نمیخاد بگه یا اصلن نمیدونند یا به فکرشون نرسیده که چنین چیزی هم میتواند باشد یا پیگییری شود و ... ) از آنجایی که تفکرات مذهبی اندیشیدن را از آدمی میگیرد جای هیچ تعجبی از فکر نکردن این جماعات هم باقی نمیماند 

 

چرا خارجیها توصیه کردن که استفاده مشروبات برای قویتر کردن سیستم ایمنی بسیار خوب است و برای بیشتر قوی بودن در برابر این بیماری کرونا هم توصیه به استفادش کردند  ( چند ماه پیش دوستم از یورونیوز بود که این خبر را به من گفت میگه مشروب برای پیشگیری از کرونا فایده دارد و ... ) 

 

در کل شنیدی که میگن خنده و سرخوش بودن خود یک درمان برای سلامت جسمانی و روانی انسان و جامعه توصیه شده و میشه و پرتوانتر هم خواهد شد ( آیا به نظرتون غیر از اینه ؟ نه خداوکیلی یکم در خردمان را باز کنیم  غیر از اینه ؟ ) اگرم اهل استکان نیستید آویشن و پونه و ... خوردنش خوبه که گویندگان و مبلغان چنین دانشی زیاد هستند و میتونید پیگیرشون باشید ( اینجا هم یکسری عمامه گذاشتن زمین و کت و شلوار پوشیدن و طب سنتی را میخاستن اسلامی یا حتی قرآنی کنند که خوب خدا را شکر نتونستند و تیرشون به سنگ خورد و هم اسلام و هم مردم از دست این شیاطین دروغگو و دزد با کمک اینترنت در امان قرار گرفتند و ... )  

 

در هر صورت مراقب خودتان و اطرافیانتان باشید 

 

پ ب

 

 

پاسخ:
برم اسمیرنوف بگیرم خودمو بیمه کنم 😅 مزه هم فلفل ! 
اخه بدختی این مشروبها هم دیگه ارگانیک نیستن ! اتانول و طعم دهنده و رنگ !!!😐 



به شما ویتامین ب6 تجویز کردن ؟


۲۵ مهر ۹۹ ، ۰۹:۱۵ ابوالفتح میرطاهری

خخخخخ

 

درود پرودگار بر کاربروف خخخ

 

بله درسته اونها هم شیمیایی هستن یا مواد شیمیایی و غیر طبیعی تو ترکیباتشون کم و زیاد هست . اما باز بهداشتی و استاندارد داره ( ولی قبول داری از نوشابه هایی که مردم استفاده میکنند ترکیب شیمیایش کمتره؟)  اما چیزی که من میگم دست ساز خونگیه بدون هیچ افزودنی حتی شکر و ... مانند رب یا آب غوره و گلاب و عرقیات و ... 

 

کرونا گرفتن منم داستان داره  به من ویتامین6 ندادن 

 

پ ب

پاسخ:
ایشالا که هم جان سالم از این بیماری به در ببرن و هرچه زودتر خوب بشن ...
۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۱:۰۷ غریبه آشنا A

سلام با حفظ رعایت فاصله گذاری😷👻

 

اهم اهم 😥 خانواده نشسته 😯 چشم و گوش بسته میره میاد 🙈🙉 چیه این حرفا آخه!😂

پسر خاله پس فردا مامانم اومد شکایت نگید من نبودم جناب ابولفتح بوداا😆😅

 

جناب ابولفتح خدا بد نده...البته خدا هیچوقت بد نمیخواد 😊

هی استانداری اعلام کرد وضعیت شهر از قیرمیز ب قیپ قیرمیزی و بعد از آن ب لاپ قیرمیزی تغییر کرد 😂چرا مراقب خودتون نیستید آخه..😑توصیه های بهداشتی رو جدی بگیرید لطفا 😢 کرونا شوخی موخی یوخدی😭 

جز معتادا که نَمی گیرن بقیه هــــمه میگیرن😷

دکتر سلام بود ! منم دکتر خدافظشونم 😃 خدا حفظم کنه😅

پاسخ:
سلام
😅چرا جو میدی !
مطلب انتقادی اجتماعیه 😊قسمتی هم پزشکی باغبانی...
۲۸ مهر ۹۹ ، ۰۰:۱۰ غریبه آشنا A

چه میدونم من ذهنم خود جوش منحرف میشه از اصلی ب فرعی 😂

 دیدم یکی میگه معتادا نَمیگیرن! یکی میگه الکل و مشروب بخوریم خوبه!!😶😑

دیگه داشتم میرفتم ب بابام بگم یا مشروب میگیری یا من برم معتاد شم که کرونا نگیرم 😐 دستشم واسه انتخاب باز میذاشتم😃 راحت تصمیم بگیره 😂

 

جای مخنار خان خالی بگه باز کشیدیم ب حاشیه 😂


پسرخاله انقدر دیر ب دیر پست گذاشتی همه مخاطبات و دوستای منم پریدن!! 😕😟

فکر کنم باید بیام خونتون خدمت خاله شکایت 😃

پاسخ:
😁
پدر هم قطعا استقبال میکنه و میگه افرین به دختر سلامت پیشه م !
شمافعلا با ابجو شروع کن بدنت آدابته بشه بعد به مراحل بعد ورود کن 😉
مختار الان در اردوهای جهادی خط اول مقابله با کروناست ☺
۲۸ مهر ۹۹ ، ۱۱:۲۹ غریبه آشنا A

نه چرا من دختر یکی یدونشم 😜 با وجودی که تا حالا گوش شیطون کر .هیچ تندی ازش ندیدم ولـــــــی از جونم سیر نشدم هاااا 😝😂

بفرما من میگم جنبه بدآموزی داره مطلب میگید نه! 😐😅

 

میگم خودجوش منحرفم!! بیا مختار رو ندونسته نوشتم مخنار 😝😂

واقعا؟! ان شالله سلامت باشن و خدا ازشون راضی باشه 🙏

پاسخ:
ایشالا که پدر و مادرت به سلامت بمانند 
😊
۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۱:۱۶ ابوالفتح میرطاهری

با ایشالا ماشالا کار درست نمیشه خخخ   و باید خرد را به کار گرفت که بهترین یار انسان است 

 

پ ب

 

به بانو غریبه آشنا 

 

سلام

زمانی که یک عروس بیشعور داشته باشید که کرونا بگیره و به شوهرش نگه ( چون مادرشم مثل خودش بیشعور و احمقه و میگه مامانم گفت که نگو و ... ) و از شوهرش به پدر من و از پدر به مادر من بیماری انتقال پیدا کنه ( به چه کسی باید شکایت کرد یا چه کسی را مقصر باید دانست ) تازه عروس معلم هم هست و قشر فرهنگیست خبر مرگش !!!  داستان مظلومانتر میشه به خاطره اینکه پدر و مادر و کلن بیمار نیاز به کمک و نگهداری دارند ( کی مجرده و پیش مرگ باید باشه در اینگونه ماجراها ) اینجوری شد که منم گرفتم و این عروس بیشعور هم از برادر بیشعورتر از خودش گرفته آن هم در یک جشن تولد ( و حتی پدر و مادر خودشوم گرفتن و پدرشان که یک مرد با معرفت و خوش مشرب بود و متاسفانه پیر را به کام مرگ بردند )

 

اینارو گفتم که گوشزدی یا پندی باشد برای رعایت بیشتر 

 

مشروب هم پیشگیری کامل نمیکنه بلکه کمک به پیشگیری میکنه ( سوا از این پست دیگه در دورانی هستیم که باید از تحجر و خرافات دوری کنیم و ذهن را از دست اسارت جاهلانه رهایی بدیم ) بقولی کسی که در این جهان اینها را نخورد و آدت کرده باشه دیگه در اون دنیا به چه دردش میخوره خوردنش و ... 

 

پ ب

 

پاسخ:
متاسفانه سواد شعور و آگاهی آنچنانی به همراه نداره ! چه قشر فرهنگی چه سایرین...

۲۹ مهر ۹۹ ، ۲۱:۱۲ مریم بانو

سلام

 

اقای ابولفتح خدا سلامتی بده بهتون 

 

مگه میشه آخه؟ خب عروستون علائم نداشته؟

 

من گرفتم دوماه پیش به هرکی میشناختم زنگ زدم نیان خونمون مبتلام

 

ازخانواده امم دوری میکردم تو یه اتاق بودم با ماسک دائمی غذا واب برام

 

میوردن فقط

 

خدارو شکر هیچکدوم ازخانواده ام ویروسی نکردم

پاسخ:
سلام
ببخشید
حال خانواده محترم(سمت مادری)خوبه ایشالا؟😨؟
گزندی که به کسی(سمت مادری)نرسیده ایشالا؟😢؟
۲۹ مهر ۹۹ ، ۲۱:۳۹ مریم بانو

خیالت راحت اقا مهرداد اقدس خوبه:)))))

 

 

پاسخ:
خدایا شکرت 😊برم نذرمو اجابت کنم !!

البته منظور من پدربزرگ و دایی بودن ! 😆
۲۹ مهر ۹۹ ، ۲۲:۰۴ غریبه آشنا A

وای چقدر ناراحت شدم 😢😢 چه ریسک بدی کرده واقعا...گناه اونایی که بدنشون ضعیفه چیه!! شاید تو این شرایطی تحمل این درد از توانشون خارج باشه.😢😢  پدر خودشم که میگید فوت شدن 😢😢 آخه با این همه اطلاع رسانی و آگاهی دادن ب مردم کوته فکری بعیده!!ولی فرهنگ ربطی ب تحصیل و معلمی و اینا نداره! عالم بی علم کم نداریم و ایضاً کسی که تحصیل آنچنانی نداره ولی از ی استاد با شعورتر و با فرهنگتره...کلا ادما رو نمیشه بر حسب اینجور چیزا سنجید بنظرم...چون یچیزایی ذاتی 😞

شما هم ان شالله خدا بهتون سلامتی بده ب خانواده محترم هم همینطور 🙏

 

در مورد مطلب بعدی ، بگم که ! البته با اجازه پسر خاله... 😳 کلا وجود من تو هر پستی شاخکهای زیادی از مطلب اصلی بوجود میاره 😅

ببخشید دیگه.😳😃

موردی که شما گفتید! حالا ( کمک ب پیشگیری از ابتلاع ب این بیماری میکنه!!) رو آدم میتونه خیلی راحت و از طریق چیزای دیگه که توصیه میشه دنبال کنه ..برای مثال همین رعایت پورتکل بهداشتی خودش بزرگترین کمک ب پیشگیری!!

یکی ماسک نزنه و راحت بره بیاد بعد از تماس دستش با اشیایی که امکان الودگی در اوناست از شستنش خودداری کنه و با خوردن مشروب پیشگیری کنه که بگه من خرافاتی نیستم همچین قابل قبول نیست!! خنده دار واقعا...

درسته ی سری از رسومات خرافاته و شاید انجامش تو زمان خودش نیاز بوده ولی بعد از گذشت زمان اون نیاز  تبدیل ب عادت شده،  ولی نه همه رسومات و عقاید 

میتونم خیلی راحت با ذکر مثال توضیح بدم

ولی اگه مایل بودید ادامه این بحث رو تو وب خودم و صفحه گفتگو دنبال کنیم ..

اینجوری اینجا معذبم 😳

۲۹ مهر ۹۹ ، ۲۲:۰۶ غریبه آشنا A

سلام! عه شمام اینجا بودین!!

 

مریمم تو هم؟!!!!!

پس چرا ب من نگفتی هر بار که ازت پرسیدم!!😶

الان خوبی؟

 

ممنون خدا خاله و شوهر خاله و دختر خاله ها و پسرخاله هم سلامت نگه داره ان شالله.🙏

پسرخاله 😂 

خدا ب شما نظر کنه و خاله اقدس رو از هر گزندی در امان بداره ان شالله 🙏😅

پاسخ:
اقدس خاله مریم بانوعه چرا خدا به من نظر کنه ؟!😅

۲۹ مهر ۹۹ ، ۲۳:۴۰ غریبه آشنا A

اصل منظور نظروآ گورا 😜😂😂 از اونجایی که نذر دارید بهتره که ادا بشه ...😉😂

پاسخ:
بذار حالا تا آخر دوره کرونا سپری کنیم اگه مبتلا نشد چشم 😅
۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۶:۳۷ ابوالفتح میرطاهری

کسی که با پارتی و سهمیه پا به اینجور کارها میزاره ( دیگه چه انتظاری باید داشت )

 

پ ب

 

به خانم مریم بانو 

 

سلام 

 

همین دیگه ( در هر ماجرایی تا انسان لب به سخن یا گفتگو نیاد هیچ چیزی آشکار نمیشه ) 

ایشون سرماخوردن چند روز و چند بار هم رفتن پیش پزشک که سر آخر پزشک گفته تو کرونا داری و چون بچه شیره میده  (پزشک گفته این دارو برو خونه ادامه درمان بده تا ... ) خوب اینم مانند گاو اومده خونه هیچیم نگفته که حتی من سرماخوردم ( حال برادر منم حدود 10 روز فقط سرفه میکرد حرف میزد و میرفت سرکار تا اینکه دیگه حال سرکار رفتنم نداشت و با رفتن پیش یک دکتر احمق که نتونست تشخیص بده که کرونا گرفته میگه چیزی نیستو با چنتا دارو سرماخوردگی فرستاد خونه و 8 روز تو خونه حالش همینجوری بوده و بعد اونم دو بار بردنش دکتر که دکترها میپرسیدن که تو خانواده کسیم اینجوری شده یا نه و ... بازم دکترها گفتن چیزی نیستو با چنتا ویتامین و ... فرستادنش خونه ، تا مادرم به من زنگ زد گفت برو پیش دادشت حالش خرابه و ...) یعنی رفتم خونشون داداشمو دیدم انگار یک معتاد جمع شده تو خودش بود ( گفتم کرونا گرفتی که گفت بریم پیش دکتر حال ندارم ) اون بیشعور صفتم داره مارو نگاه میکنه هیچیم نمیگه که بابا این سرماخوردگی نیست کروناست ( خوب نتیجه گیری شما چی میتونه باشه ) بردمش دکتر که اونم گفت ببرش بیمارستان و ... تو بیمارستان هم اول میگن برو سیتی اسکن بگیر که اینو دیدن گفتن کرونا داری و پذیرش شد و ... 

حال منم روزی 3 بار میرفتم پیشش بخش کروناییها سوپ و آب هویج و ... میبردم ( اقامون زنگ میزد چه خبر و چیشد که گفت منم سرماخوردم که رفتم خونه گفتم تو هم کرونا داری بریم بیمارستان ) نمیامو من نگرفتمو نه فقط سرماخوردگیو چیزی نیست 2 روزم اینجوری اون گذشت که بازم مادر زنگ زد گفت بابات حال نداره بیا و ... رفتیم بیمارستان که گفت برو سیتی بگیر بیا و رفتیم سیتی گرفتیم که دکترها گرفتن سینهش خیلی درگیره و بلاخره اینم پذیرشش کردیم و برای اونم سوپ و ... میبردم و بازم 2 روز بعد مادرم آب ریزش بینی داره و میگه بدن درد دارمو و ... ( که من مستقیم رفتم سیتیشو گرفتم که دکتر دید گفت اینم درگیری شدید داره و اونم پذیرش بیمارستان کردم ) یعنی سر مامانم پروردگار رحم کرد و همه کادر درمان اونجا دیگه منو میشناختن که داداشم تو اتاق 5 پدرم اتاق 1 و مادرم اتاق 7 بودن  طوری شد بود که آمپولو و ... میخاستن که باید از حلال احمر میگرفتم به جای بیمارستان مستقیم خود پرستار زنگ میزد که بیا برو فلان چیزو بگیر بیا و ... که منم صبح بیدار میشدم تا نهایت ظهر شارژ داشتم بعد اون فقط میخاستم بخابم که خودمم رفتم سیتی خودمو گرفتم که گفت داری ولی میتونی تو خونه درمانتو ادامه بدی و ... 

 

حال عروس گاو زنگ میزد که بیا فلان چیزو ببر برای داداشت ( که من میدیدمش گفتم تو هم کرونا داریا میگفت نه سرماخوردگیه تا اینکه مادرشو و پدرشم گرفتن که اونجا تازه به خواهر من گفت که آره من گرفته بودم ولی نگفتمو ببخشیدو حلال کنیدو و ... !!! ) 

 

اینجوری شد حال چه کسی مقصر که چی بگم گاو میتونه باشه ؟ قشنگ ریز ماجرا را گفتم که یکمم کیف کنید خخخ

 

پ ب

 

به خانم غریبه آشنا 

 

خخخخ

 

شما درست میگی (و آویشن و ...  خودش چندین برابر از مشروب بهتره نه تنها برای این بیماری کلن خوردنش برای بدن خوبه ) 

 

اما اینکه اسم مشروب اومد به خاطر پست بود ( و کاربر یکم پستهاش اجتماعیترتر و خانوادگیترتر بشه به نظرم بهترم هست ) وگرنه اینکه مورد خیلی مهم و تاثیرگذاری باشی در این بیماری ( خیر چنین نیست ) ولی چون یکم فرح بخشی میاری و میتونه از افکار و دغدغه هایه روزانه یا جامعه دور کنه و بقولی گرمیه ( خواه ناخواه استرس و افکار منفی را دور میکنه از انسان حال برای بعضیها کمتر و برای بعضیها بیشتر ) همین 

 

از نگاه من کسی اگه اهلش نیست و یا خوشش نمیاد یا بهش نمیسازه سمتشم نره هیچ اشکالی نداره و باید به شجاعتش و عقلش و خواستش احترام و افتخار کرد چون خوده خودش و با سنجش خودش دست به این کار میزنه که برای شخصیت انسان خیلیم خوبه ( اما اینکه بخاد به خاطر اعتقاد و گفته دین سمتش نره ، من اینو قبول ندارم چون دین هم خودش سرآخر تسلیم عقله و یا باید باشه یا میشه ) اما بازم درست میگید یکسری گفته ها هست که انجام دادنش یا بودنش خیلیم خوبه ( مثل دروغ نگفتن یا مال حرام نخوردن و مردم آزاری نکردن و ... )

 

من که خودم راحتم و شما هم راحت باشید 

 

پ ب

سلام ملت :))

 

به ابوالفتح  (فوق دیپلم قدیم؟؟؟)

سلام 

یه مرد باشعور به زن های خونشون بیشعور و گاو و.... القاب نمیده!

خیلی زشته ادم درمورد عروس خونشون که عین خواهر ادم میمونه اینقدر بد جلو غریبه ها حرف بزنه 

 

کارشون خیلی خیلی خیلی بد بوده قبول دارم ولی محترمانه هم میشد این قضیه رو تعریف کرد و قطعا همه هم متوجه کار اشتباه ایشون میشدن

پاسخ:
سلام وزیر اطلاعات که در خفا بسر میبری 😊
۰۱ آبان ۹۹ ، ۰۸:۱۸ ابوالفتح میرطاهری

به سکوت شلوغ 

 

حرفم اینه که یاد بگیریم راستگو باشیم و نترسیم ( این همه حسین حسین بکنی چپ بیری راست بیری حرفهایه تعجب وار بزنی اما در زمان خودش که باید راستگو باشی ، که فرهنگ ایرانی و دین و اخلاق و وژدان انسان بسیار تاکید کردن به انجام دادنش را باید اجرا کنی ، نمیکنی ) حسین ابن علی از دینی میاد که دروغ را شروع سیه روزی دونسته ( نیایی پایه ترین و اساسیترین رفتار دینت را انجام ندی و بری سر مستحبات و از نگاه من انحرافات ، من به این انسان دروغگو و دورو میگم ) اشتباه را همه انجام میدن و همه هم میتوانند بیمار بشن اما باباجان راستشو بگو ( این خیلی سخته ؟! ) و همین دروغگویی یا نگفتن راست ماجرا باعث کدورت بین خودشو خواهر و برادرش و فامیلشون شده و دلسرد شدن از ایشون و این ماجرا تا ابد در ذهنشون باقی خواهد ماند ( فقط به خاطر یک دروغ ) 

 

راحت بگم به کسی که باعث مرگ پدرش و باعث به دم مرگ بردن اطرافیانش شده چی باید گفت ؟ شما بگو ؟

 

 

بعدشم بیشعور بیشعوره ( زن و مرد نداره و آشنا و غریبه هم ندارد )  

 

پ ب

بی شعور فحش نیست 

 

یعنی کسی که شعور ندارد!

 

کم شعور هم فحش نیست ، کسی که شعورکمی دارد

 

اینا ویژگی ان نه فحش:)

مستر افغانی 

سلام خوبین؟

اتفاقا هم استانیمونه:/// 

قضیه کفش خیلی جالب بود:) 

خیلی اعتماد ب نفس داشته:))

 

مستر ابولفتح (فوق دیپلم قدیم؟؟؟)

سلام خوبین؟:) 

شما گفتین ایشون از برادرشون گرفتن پس ایشونم ب نوعی قربانیه ،ما فقط باید بمیریم تا ادما ببخشن و دوسمون داشته باشن چ دنیای مزخرفی:))

 یه مرد باید درمورد زن های خونشون با احترام حرف بزنه حالا هرکاریم کرده باشه دلیل نمیشه بگین گاو / ببشعور و..... 

اگر کسی بیشعوره اون مسئولیه که بیمار کرونایی  رو میفرستن خونه ،اونم بیماری هوابردی که حتی با ماسک معمولی هم نمیشه جلوش رو گرفت:)) اونی که اون اوایل امار و ارقام درست نداد وو...

 

 یادمه خیلی به سیستم آموزشی معترض بودین ،وقتی زن داداشتون معلمه پس حداقل روی یکیشون میتونید تاثیر بذارید ،بهش فکر کردین؟:)) 

 

خلاصه امیدوارم از حرفم ناراحت نشده باشین :))

 

 

مریم بانو: 

گاو چی ؟

یعنی شخصی که  شبیه گاوه؟؟

خود شعور رو معنی میکنید بانوی من؟:)

پاسخ:
سلام تشکر
خدا این هم استانیتون رو محو و نابود کنه انششااللله 😆
مریم بانو یه داستان گفت . یادم افتاد منم  یبار منظور طرف رو بد متوجه شدم یه سوتی عظیم دادم 😅 میرم اونجا مینویسم بیا بخون ببین چه گندی به آب دادم !!

گاو کجافحشه فاطمه؟:)

 

گاو به این پرفایده ای!

 

تازه بی آزار هم هست برعکس بعضی از آدما..


ولی درکل هم نظرم باهات :)


ا

 

 

مستر افغانی 

ان شا الله :))) ماهم به نیست و نابود شدنش راضیم:)))

این یازدهمی ها خوب حرف میزنن به نظرتون عمل هم میکنن ؟؟؟ 

درمورد خاطره تون

یه دقیقه قیافتونو وقتی اومدین تو سالن زدن زیر خنده تصور کردم پخش زمین شدم:) 

 

 

مریم بانو:))

من و تو ادامه بحثمون ببریم تلگرام نظرت چیه؟😂😂😂

پاسخ:
از عمل کار برآید به سخندانی نیست ( سخنرانی) رجال انگل جامعه و ملت میزبان هستند...

😆😅 وضعیتی بود...
۰۲ آبان ۹۹ ، ۱۰:۲۸ ابوالفتح میرطاهری

به سکوت شلوغ 

 

!!!! مسائل را قاطی نکن 

 

در اینکه انسانها باید گذشت داشته باشن درست میگید و انسان تا زنده هست ارزش دارد ( اما این تلنگر را باید به مرده پرستانی زد که پروردگار را هم ول کردن و شفا از مرده میخاهند  ) 

 

بعدشم همه چیز را که نمیشه اینجا گفت ( نه اینکه خجالت بکشم یا نباید گفت ، به خاطره اینکه نوشتنش خیییییلی زمان میگیره و زیادم به پست ربط نداره ) برادرشون جشن تولد گرفتند و اطرافیانشونو دعوت کردند و برادر من و پدر و مادرشون و دیگر خواهر و برادرشون نرفتند اما عروس بیشعور رفت . بعدشم برادرش به ما ربطی نداره و ما با عروس نزدیکی داریم و خانواده ما از این عروس گاو  بیماری را گرفته ( که باز اینم میگیم مهم نیست حرف اینکه حتی رفتی تولد نوش جونت  اما مریض شدی چرا نمیایی بگی ، حرف اینه ) 

 

بنده در خونشون میرم هیچی نمیخورم ( چون حقوقش از بیت المال میاد و ابدا من درست نمیدونم این حقوقها را و از اساس و ریشه با این قانون کار کردن یک زن در ایران مشکل دارم چون خلاف خود قانون کشور هست و این میشود حرام اندر حرام یا درسترش قانون شکنی ) بازم بگم بنده مشکلی با کار کردن زنان ندارم ، اما با این قوانین اشتباه و شیطانی جمهوری اسلامی کار کردنشون اشتباهه و نظم جامعه را میریزه بهم و بهمم ریخته ، یا باید قانون تغییر کنه و یا زنان نرن سر کار و یا ... ( و سر این بیت المال بودن که برادر منم در ارتش هستن هم من خونشون میرم هیچی نمیخورم چون پولش از نگاه من حرامه یا شبه داره ، چون هیچ جنگی  نیست و این همه پول که باید صرف رفاه و آبادانی مردم بشه به این از نگاه من مفتخورها داده میشه . سپاه هم همینه . ولی نیروی انتظامی نه ، چون کارش زنده هست و لیاقت دارن که از بیتالمال بهشون حقوق داده بشه )

 

همین بیشعوریه و گاو بازی این عروس خود گواه داد که رفتار و تفکر من در مورد زیستشون و درآمدشون و کلن تفکرشون درست بوده یا غلط و ... در نزد اطرافیانمون و  ...

 

زیاد اسیر گفتن واژههایی مانند گاو و شعور نباشید و زمانتو برای اصل گفته بزار و ظاهر بینی و ظاهر سنجی را بزارید کنار 

 

پ ب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مستر ابولفتح

سلام 

😐

عجیب ادمی هستین:/

 

 

مستر افغانی 

سلام

یه بار امید بدین محض رضای خدا://

پاسخ:
7سال پیش هم با همین کلمه ی امید ملتو سیاه کردن...
تدبیر و امید !😏

فاطمه امیدو که اقای افغانی نمیتونه بده(:

 

 

۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۹ غریبه آشنا A

سلام همگی دوستان گل 😊

 

پسر خاله! ضمیر ناخودآگاه ذهنم چند روزه عجیب میره سمت رخ گلگون لب میگون 😆😅

 

جناب ابولفتح آویشن رو خوب اومدید 👌👏😂

بذارید هر انچه دل تنگش میخواد پست بذاره پسرخالم...حرفای من صرفا مزاح بود در اصل دیده باز و عقل میخواد درست رو از غلط تشخیص دادن  😃

بگذریم که بابای من میدونه کجاها فعالم شاید نظرش این باشه که دخترم چشم و گوشش باز میشه 😆😅(البته شوخی 😊)

 

دختر گلم راستش منم اول جا خوردم ب فن بیانشون!!

ولی خب این نشون دهنده اوج وخامتی که طرف باعث بوجود اومدنشه!

نحوه برخورد هر کس هم ب این بستگی داره که طرف مقابلش کی و چه شخصیتی داره...

قبول دارم ی سری الفاظ کلا ب کار بردنش زیاد خوشایند نیست و در وصف موقعیت مسبب ، عقل نباشد جان در عذاب است کفایت میکنه!😑

 

خاله مریم مرسی که گاو و بیشعور رو برای دخترم تفسیر کردی 😆😅

 

ولی جناب ابولفتح اصلا انتظار چنین برداشتی رو راجع به خانوما ازتون نداشتم!!😶 😕😕

 

پاسخ:
سلام
😅... 😜
۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۱:۴۰ غریبه آشنا A

این از قلم افتاد!!

 

پسرخاله ب شدددددت با اون سخنرانی ، واعظه بی عملان موافقم 👌👌👌

 

والا

مرد عمل باشن وگرنه حرف مفت ارزش شنیدن نداره...

 

بشخصه تا حالا ب هیچکس رای ندادم ولی اینبار بی صبرانه منتظر محمود احمدی نژادم 😍

 

 

 

- امیدم الان خونشون 😅😅

پاسخ:
با اوردن اسم احمدینژاد چقققدر فهم و شعور و کمالات و ادراک و احساس بروز دادی 😊🙋یاشا
۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۳:۵۷ ابوالفتح میرطاهری

به سکوت شلوغ 

 

آدم عجیبی هستم !!!!

 

در این پستتون الان دقیقن پاسخ کدام از نوشته هایه من یا خودتان را دادید ؟؟؟

 

پ ب

 

به خانم غریبه آشنا 

 

خخخ

 

انتظار چه برداشتی داشتین ؟؟؟

 

مگر من به خانمها چیزی گفتم ؟؟؟ 

 

پ ب 

 

آشنا 

خوبی؟ 

ب نظر من برخورد و رفتار ادما به شخصیت خودشون ربط داره نه ادمی که رو ب روشونه:/

 

مریم

😂😂😂😂😂

تو فعلا امید داشته باش به زندگی!

 

 

به ابولفتح 

عجیب معنیش بد بودن نیست دوست گرامی:) 

اینکه غذا نمیخورید به جهات متفاوت و... عقایدتون برام جالب و بسی عجیب بود:))

راستش به این نتیجه رسیدم نمیتونیم به نتیجه برسیم گفتم ادامه ندیم 

چون نمیتونم درکتون کنم ،منم گفتم کارش بد بوده ولی گاو و بیشعور و...

 

 

 

۰۴ آبان ۹۹ ، ۰۳:۴۰ غریبه آشنا A

ساغول 😃

عه پسر خاله چقدر؟! 😅

پس احمدی نژاد ب توان 21 😆 20 بخاطر  20 بودنش و 1 بخاطر تک بودنش.👌😍

 

 

جناب ابولفتح حقیقتش من با زن یا مرد سالاری کاری ندارم و نمیگم کی از کی برتر! چون هر کسی باید تو جایگاه خودش مسئول و مدبر باشه...

ولی تو‌ کلمه ب کلمه حرفاتون حس کردم تو عربستانم و زن رو اصلا نباید ب اسم شناخت!! چه برسه ب شناسنامه و هویت!!! همینقدر پوچ😶😕

 

 

دخترم فدات 😊

نه دیگه!! ببین شخصیت آدما چیزیه که هستن ولی برخوردشون بستگی ب این داره که طرف مقابل کیه...

برای مثال آدم هر قدر بی شخصیت! باز نسبت ب اونی که بهش احترام میذاره روش نمیشه بد برخورد کنه...

ولی در عوض یکی تو شخصیت عالی...ولی در جواب بی ادبی یا گستاخی ، تند و برنده برخورد میکنه...

دوز رفتار هر کس هم ب فهم و‌ شعور طرف مقابل و مقدار خون تو شیشه کردناش بستگی داره...

البته بازم میشه نهایت جوانب رو رعایت کرد ولی انتظار بی تفاوت بودن یا احترام گذاشتن بیش از حد ظرفیت طرف ، حماقته محض...

 

وای ساعت داره 4 میشه و من بیدارم ب اجبار!!! 😩😑

گود گجه لر همگی 😴

پاسخ:
احمدینژاد بیردنه دی بیردنه 😊
۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۲:۱۰ ابوالفتح میرطاهری

به سکوت شلوغ 

 

شما وقتی که من را مخاطب خود قرار میدهید یعنی اینکه سخنی یا اندیشه ای عقلانی یا ... دارید یا بقولی یک چیزی در چنته داشته اید که اینکار میکنید یا باید داشته باشید ( این در پستتون دیده نمیشه و شما میگید عجیب هستید و تمام !!! به این میگن انگ زدن یا درسترش مزاحمت یا ندانستن اینکه هدفتون چیه و خوب چیه و بد چیه ) 

 

نه بنده عجیب نیستم ( کسانی که حقوقشون از بیت المال میاد در صورتی که هیچ دست آوردی هم ندارن آیا نقد کردنشان عجیب است ؟!) اگر اخلاق محور هستید که باید اندیشه کنید و نقد کنید و اگر مومن که باید امر به معروف و نهی از منکر کنید . به نظرتون این عجیبه !؟  

 

پ ب

 

به خانم غریبه آشنا 

 

خخخ

 

من گفتم مردسالاری ؟ من گفتم زن سالاری ؟ 

الان انصاف یا عقلانیه که پاسخ برداشت شخصی شما را بدم ؟! در صورتی که نوشته من اینگونه نیست که شما میگید . راحت بگم اگر میخاهید بدانید خوب بپرسید که فلانی نظرت در مورد این ماجرا چیه ؟ تا بفهمید که این فلانی چه دیدگاهی داره ( در بالا هم گفتم از گفتگو کردن نترسید و حرفتون را بزنید و بپرسید نه منی که فقط یک کاربر کوچک هستم در این وبلاگ ، بلکه از هر کسی که براتون شبه داره اندیشه و رفتارشون بپرسید و بخاهید تا حداقل برایتان روشنتر بشه ) 

 

عربستان خوبه یا بده برای خودشه ( اما قوانین آنجا اسلامیست چون دین اسلام از آن کشور میاد و برای خودشون حداقل قابل حضمتره ، اما پادشاه اکنونشون هم اینو فهمیده که برای پیشرفت بیشتر و جا نماندن از ادامه پیشرفت و بقولی ساکن نبودن در این جهان دست به تغییراتی اساسی در قوانین کشورش زده که بسیارم خوبه که چند دهه بعد خواهند فهمید که پادشاهشون چه خدمت بزرگی به ملت و آینده میهنش کرده و ... )

 

اما دین اسلام مال ایران نیست حتی مال عراق و سوریه و مصر و لیبی و افغانستان و ... هم نیست ( بابته اینکه هیچوقت با فرهنگهایه این سرزمینهایه تاریخی یکپارچه نشده و نخاهد شد و میبینید که همیشه جنگ و کودتا و بی قانونی و تبعیض بر علیه زنان و مردان و فقر و بی سوادی و تناقص فرهنگی گیر کرده اند و از جهان پیشرفته و امکانات کمک کننده جا مانده اند و دست از این بدبختی هم بر نمیدارند و هر روز یک دیگر را تهدید میکنند و ... )

 

من هیچ مشکلی ندارم که زنان برن سر کار یا نه ( اما زمانی که در قانون بار مالی زندگی را بر دوش مردان گذاشته این اوج گیجی و احمقیت مسئولینی کشور ما را میرساند که نتیجه اش نا برابری اجتماعی و فاصله طبقاتی و فرهنگی زیادی را ایجاد کرده که میبینید و یا در خفا فمنیست و گلوبالیست بودنشان را میرساند حتتی اگر در ظاهر امامه سیاه بر سر بگذارند ) 

 

این را هم بدانید که عربستان کشوریست که ختنه مردان در بیشتر جاهایه کشورش وجود ندارد و همین ختنه نکردن مردانشان خود نشان میدهد که از نگاه حقوق بشری بسیار بسیار جلوتر از اسرائیل و ترکیه و ایران هستند ) و ...

 

پ ب

 

به کاربر 

 

ای کاش یک پست درباره ختنه مردان میگذاشتید 

 

پ ب

پاسخ:
ختنه ! 😮 چی شد یاد این موضوع افتادید؟!😅

( یه دوست ارمنی میگفت مسلمونا از بیکاری دست آویز پسرهاشون رو پوست میکنن!!)😓

اقای ابوالفتح 

سلام 

من حرفم رو واضح زدم و کاملا هم مشخصه 

گفتن بیشعور و گاو درست نیست 

 

آشنا 

دوتا ادم با یه شخص رو به رو میشن برخورداشون فرق داره 

اون ادم ثابته پس رفتار اون دپتا از شخصیت خودشونه نه طرف مقابل:)

۰۵ آبان ۹۹ ، ۰۲:۱۹ غریبه آشنا A

هی دییرم دانیشمیم اولمیر دای!!😅

 

جناب ابولفتح داریم دوستانه صحبت میکنیم ترس چی داشته باشم آخه!!😕

بله شما نگفتید! ولی من با بیانش و عنوان کردنش خواستم بی طرف حرف بزنم که نگید توپ رو انداختم زمین آقایون !!😃

یخورده زن ستیز ب نظرم اومدید و برام عجیب بود همین ! 😶

 

دختر گلم حق با توئه 😙😊

۰۵ آبان ۹۹ ، ۰۹:۰۴ ابوالفتح میرطاهری

به کاربر 

 

یک ماجرا بسیار خوبیه سخن گفتن ازش که حداقل دیدگاه کاربران اینجا را میشه دربارش دید که هی از ضدیت و تبعیض سخن میگن  ( و یکمم خونه تکونی برای موضوعات پستی شما که دیدگاهش و گفتگوهاش بازتر باشه ، یا میتونه اینجوری بشه )

 

شما میگید ارمنی ! منم میگم یک بابایی میگفت ( اگر آدمهایه جمهوری اسلامی بخان واقعن مخالفت خودشونو با یهودیت را واقعی کنن باید جلوی ختنه پسران را بگیرن و با این کار مثل ریختن گازوئیل در لوله فاضلابه که یکهو سوسکها و موشها و ... میزنن بیرون ، و اگر دیدی کسی اعتراضی کرد و برخوردی کرد بدان که همشون به دروغ خودشونو ایرانی یا عرب یا مسلمان یا ... معرفی کردند و میشه گفت یهودی هستند و خواهید دید چققققققققدر یهودی در دم و دستگاه حاکمیتی هستو خبر نداریم و ... ) 

چون ختنه نه در قرآن و نه در تاریخ فرهنگ ایران و عراق و عربستان و بگیر برو تا شرق ایران دیده نمیشه و یک ظلم و کژ اندیشیه وارادتیه متاسفانه و ... 

 

  پ ب

 

به سکوت شلوغ 

 

بله درست میگید ، منم گفتم کسی که مسبب مرگ پدرش و به خطر افتادن جون اطرافیانش و زحمت چند ماهه شده و هزینه ها شده را باید بهش چه گفت ؟ 

 

فقط میتوانم بگم چقدر جان و خون انسان برای شما بی ارزشه !!! و یا پشت برداشتها اشتباهتون گم میشه 

 

پ ب

 

به خانم غریبه آشنا 

 

اگر چنین برداشتی داشتید که ( میتوانم بگم خیر من چنین ذهنیت و یا ضدیتی به زنان و یا ... ندارم ) و بر عکس چون یک انسان میدانم که دارای عقل و وژدان هست پس میتوان توقع هم داشت 

 

ساده بگم دولت یا قانون به مرد میگه این آسفالت را حفر کن  مرد هم میگه چرا من این کار را بکنم و قانون مندرآوردی هم میگه چون مرد هستی و هزاران توجیه و کلک و نیرنگ و ... هم میارد تا بقولی این مرد را گول بزند ( مرد هم  میگه باشه پس یک ابزار بده تا حفر کنم و شما این ابزار مانند کلنگ و پیکور و ... را میدی به یک خانم ) و مرد میگه چرا  اینو دادی به اون خانم و باید بدی به من ( و قوانین گیج در یک سکوت فرو میره ) و بعد ادعا میکنن ما بهترین قوانین را داریم و اسلام بهترین دین و قانون است و کامل و ... ( اما به راحتی دیدید که یک نقض یا نقص به این بزرگی دیده میشه در دم و دستگاه این مدعیان . که اینجا یا باید اسلام را ناقص و اشتباه دانست یا مسئولین مدعی را و ... ) این یک ماجرا یا موضوع کوچکی نیست و به راحتی میتوان پی برد که مسئولین  حاکم یک شارلاتان و فریب کاره به تمام معنا هستند که حرف و عملشون یکی نیست یا یکی دیده نمیشه و ... 

 

این بحث هم سکوت شلوغ به اینجا رساند ( و گرنه که در نوشتارم نگاه جنسیتی نبوده و در مورد رفتار و برخورد با ماجرایی که میتوان در اطرافیانمان و یا در کلیت انسانها با این بیماری کرونا دید یا میتونن داشته باشن بوده ) 

 

پ ب

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
نظر شما این که ختنه بیانگر ضدیت و تبعیض علیه پسران ؟! و برگرفته از یهودیت...

چشم. امشب پست رو انجام میدم و در قسمت نظرات . توضیحات شما و احیانا دوستان رو بخونیم

ابوالفتح

بهش میگم ادم هست و ممکنه خطا کنه!  

من کلا برای مرده ها زندگی نمیکنم حتی کسی بمیره هم گریه نمیکنم 

ولی سعی میکنم زنده ها رو اذیت نکنم 

اون بنده خدا خودش ناراحته قطعا عذاب وجدان هم میگیره 

دیگه احتیاجی به این برخوردای خانواده اش واین طرز حرف زدن شما نیست 

همه ممکنه  اشتباه کنند یکی اشتباهش بزرگه یکی کوچیک ،پس فرقی بین ماها نیست ...

خطای اون مشخص شد و عاقبتش معلوم خطاهای ما پنهونه ک اینقدر مغرور میشیم که به یه انسان بگیم گاو و بیشعور و.... 

 

 

آشنا 

بوس بوس بوس:))

صلوات ....

 

( درحال خاتمه دادن دعوا بین طرفین حق علیه باطل)
 


:))))

پاسخ:
یاد صلوات فرستادن بیژن قالپاق توی اخراجیها افتادم !😁
۰۶ آبان ۹۹ ، ۰۱:۰۱ غریبه آشنا A

سلام و صلوات 😃

 

جناب ابولفتح این حرفتونم کاملاً قبول دارم 👌

خدا عقل داده برای چی؟!

درسته تو خانواده و با فرهنگی بزرگ شدم که برای بابا و داداشای خودم با ده تا پسر برابرم ..

ولی شخصا نه از اون دسته آدمام که بگم زن با مرد برابر و نه ادعایی در این خصوص دارم که بگم بدون وجود مرد میتونم مستقل و رو پای خودم وایستم....

چون معتقدم اینا همش شعار وگرنه ی زن هر چقدر مستقل و امروزی و نترس و فلان.... باز بدون سایه ی حمایت ی مرد هیچه!!

 

و رحمت الله و برکاتو😃

پاسخ:
سلام
۰۶ آبان ۹۹ ، ۰۸:۳۸ ابوالفتح میرطاهری

به کاربر 

 

ممنون 

 

پ ب

 

به سکوت شلوغ 

 

نگاه کن گفتی آدم که درسترش انسان هست ، میتونه اشتباه کنه ( دیگه نباید این ماجرا را جنسیتی کنیم  ) 

بله بهتره که بیشعور یا گاو و ... نگفت ( اما در این ماجرا میشه هم گفت از نگاه من ) اگرم اشتباه باشه حداقل اشتباه زندگی سوز نیست 

 

بله درست میگید باید برای زنده ها ارزش گذاشت ( کسی که فوت کرده دیگه فوت کرده و تمام ) 

 

پ ب

 

به غریبه آشنا 

 

اینکه اینها همش شعاره و ... این نگاه شماست و از نگاه من زن و مرد برابر هستند و ...

 

پ ب

یه زن بدون سایه یه مرد هیچه!!!

 

اینو ازکجا اوردی آشنا؟؟:))

 

مردا مگه چه برتری نسبت به ما دارن؟؟

 

الان چه شغل یا حرفه و ورزشی هست که یه زن نتونه انجام بده؟

 

 اگه مردی این حرف بزنه و همچین ادعایی کنه از کوته فکریشه


ولی اخه تو که خودت زنی چرا؟؟ مانع ذهنی واسه خودت ساختی


اتفاقا نه تنها زن ها با مردا برابر هستن که حتی درمواردی برتر هم هستن


تو یه نوزاد بده دست یه مرد ببین میتونه بزرگش کنه تنهایی پرورش بده 


ذهن و افکار و جسمش 


همزمان شاغل  و درحال تحصیل هم باشه 


الان یک زن دربهترین دانشگاه بهترین رشته درس میخونه شاغله جایگاه 


اجتماعی خوبی داره ورزش میکنه  درعین حال مادر خوبیه که بچه اشو تو 


محیط امن پرورش


میده و ازخودش و خواسته هاش هم دست نکشیده بااین مانع ذهنی 


که بدون حمایت مرد هیچی نیستم!


یه مرد بدون کمک زن نمیتونه جورابشو پیدا کنه:))) ( طنز تلخ) 



 

 

 

۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۹:۵۳ غریبه آشنا A

خندم میاد وقتی فکر کنم زنی آسفالت رو بخواد قلتک بزنه!!

حالا اینا ب کنار شاید واقعا توانایی این کارم از زنا بربیاد چرا که نه...

ولی حرف من چیز دیگست!!

دقیقا مردا تنها چیزی که ندارن رو ما داریم!

سایه مرد هم ب خودی خود ی پشتوانه محسوب میشه چرا فکر میکنی این کوته فکریه؟!

وگرنه هر کسی ی سری نقاط قوت و ضعفی داره چه بسا تو درس یا حرفه  و یا خونه داری که خودش با همه سادگیش کلی پیچیده و ساختار اساسی همه رو تشکیل میده

ممکنه نقش زن خیلی پررنگتر و قوی تر باشه که فارغ از جنسیتش بهش لقب مرد داد 

ولی واقع بینی اینه ترسی که ی زن داره رو مرد ابداً نداره

برای مثال مرد خیلی راحت میتونه حتی شب رو بیرون از خونه بمونه ولی ی زن چی؟!

محیط امن جامعه اینو میگه نه من!!

منی که از هیچ چیز عقب نموندم تو خواستن و زحمت کشیدن واسه داشته هام و بدست اوردنشون

مانع ذهنی که بارها دیده و شنیدیم و بدتر از اون شاید خلاف تصور تو‌ شرایطش قرار گرفتم که میگم حقیقته جامعست...

مریم فداتشم ای سنبل مردونگی ، کلاهتو یکم بذار بالاتر 

سلام ملت:)

مردا و زنا هیچ برتری نسبت به هم ندارن 

فقط نقش و وظایفشون تو خانواده متفاوته:)))

و برای تشکیل خانواده مکمل هم هستن ،واگر بخوان تنها زندگی کنند هم ب کسی احتیاج ندارند:))

ما بدون مردها هم ارزشمند هستیم همونطور که مردها بدون زن ها ارزشمندن چون قبل از هر چیزی انسانیم و انسان ارزشمنده نه پوچ :))

 

ترس و اینجور چیزا هم بستگی داره به تربیت و محیط زندگی دخترای شجاع هم کم نیستند:) 



مستر ابوالفتح 

سلام 

من دوستانه گفتم در شان ی مرد نیست ب یه نفر بگه گاو و بیشعور چون مخاطبم مرد بود نه زن 

من اصلا نگاه جنسیتی ب این قضیه نداشتم 

 

پاسخ:
سلام
میبینم که درحد امام خمینی جملات گوهربار میگییی😉👍

آسفالت رو ماشین غلتک میزنه نه زن

 

ولی اگر هم زنی باماشین این کارو انجام بده یعنی چقدر قویه و چه

 

اعتماد به نفسی داره ، این دیدگاه منه

 

من حتی زنی رو دیدم که با تراکتور کارمیکرد

 

این یعنی یه زن بدون مرد وحمایتش میتونه اینکارهارو هرچند سخت 

 

انجام بده

 

اینم که یه زن شب نمیتونه مثل مردا بیرون بمونه تا دیروقت هم بخاطر

 

جامعه ناامنه که  برخی از مردا ناامنش کردن نه ضعیف بودن زن

 

 

من میگم زن کمتر از مرد دونستن که بگی زن بدون سایه مرد نه خودش

 

سایه اش هیچی نیست قبول ندارم ودرست هم نیست

 

اصلا وجود ما مستقل از مرداس و سنبل مردونگی صفت مردانه ای هست

 

:) کلاهم جاش خوبه

 

:)

 

+فاطمه حرف خوبی زد یه زن تنها بسیار ارزشمنده 


 منم حرفم همش همینه جدا ازبحث ازدواج احتیاجی به مرد نداره و بدون مرد


چه برسه به سایه اش خیییلی خیییلی توانمند و باارزش هست 

۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۱:۱۵ غریبه آشنا A

مریمم😕 منم دیدم رو برحسب جامعه ناامن گفتم از مریخ و فضا نمیگم که!!😐

بله مرد و زن مورد دار که آفت جامعه باشن هم کم نداریم!!!

خوبه معتقدم توانایی هر کاری رو هم میتونه داشته باشه!!😶

 

ارزش رو ابدا ترس معین نمیکنه!!

دخترم با بازی کلمات بحث رو منحرف نکن لطفا ...چون یهو دیدی ترسوها ارزشمندتر شدن!!

ولی نکته جالبی بود 😌

چه ترسا که باعث بیماری روحی نشده و چه زنها و دخترا که تو همین جامعه با شکنجه های جسمی و روحی اظهار بی ارزشی نکردن....افسوس

 

خواهر شجاع 😃

مورد داشتیم خانوم استاد دانشگاه بود کم نبوداااا استاد بود !(تربیت و محیط زندگی دیگه قشنگ معلومه چیه دیگه) ولی چاقو گذاشتن بیخ گلوش و چه ها که بر سرش نیاوردن...صد افسوس

 امنیت جامعه در شرایط فعلی دست کیاست؟!!!

نمیدونم چرا هر وقت از این قبیل بحثا میشه جبهه گیری شروع میشه!! 😑

 

مرد ب زن احتیاج نداره، زن هم ب مرد!! خدا هم اینارو طوری خلق نکرده که با هم کامل بشن!!😝😅

 

باشه بابا باشه..اصلا شما دو تا آزمون زور آزمایی بدید بعد بیاید بادیگاردای من بشید نترسم 😆😅 دورتونم میگردم 😍

:) حق باتوئه اشنا 

۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۴ غریبه آشنا A

میدونم اینو گفتی شر بخوابه😆😅😅

اره بابا یه صلوات فرستادم دعوابین سکوت و اقای ابولفتح بخوابه 

 

خودم گرفتارش شدم:))

 

همش تقصیر اقا مهرداده بااین وبش!

 

دسیسه اس یه فضای مسموم ساخته که مارو به جون هم بندازه بعدا هم

 

پست میزاره # زنان علیه زنان..

 

:))

پاسخ:
عه ! لو رفتم ؟ 😅
چقدر ناخن بهم زدم دعواتون دربیاد ! 😆

مریم بانووو 

دوست دارم

:)))

 

مستر افغانی

درس پس میدیم استاد :))

 

آشنا 

دوست دارم :))) 

من با کلمات بازی نکردم ننه آشنا:)

منظورم از محیط این بود که دختری که تو مناطقی که قاچاقچی ها زندگی میکنند با دخترای دیگه فرق دارن یا حتی بین دخترای روستایی و شهری هم فرق هست 

یا حتی بعضی مناطق متفاوته 

مثلا مادربزرگ مادر من همیشه با تفنگ از خونه میرفته بیرون 

 

بعد ی پسر هست حتی بلد نیست دعوا کنه چ برسه به اینکه تفنگ دست بگیره:)))

 

نمیدونم دقیقا منظورت چیه و چه بلایی سرش اوردن 

اگر چاقو رو گلوی ی مرد هم بذارن نمیتونه کاری بکنه مگر اینکه رزمی کار باشه ک اگر خانومه هم رزمی کار باشه از پسش برمیاد 

اگر تجاوزه که برای آقایونم هست :/  

کلا اینا معضل های اجتماعی هستند ربطی ب جنسیت نداره ک:))))

 

پاسخ:
اتفاقا جمله ای که در کامنت قبلت رو گفتی منم به یکی از دوستان گفتم . تقریبا با همون مضمون 👍

ای بابا زودتر میگفتید من این همه تایپ نکنم😂😂😂

فاطمه بنظرت اقا مهرداد ازت تعریف کرد گفت درحد خمینی جملات گوهربارمیگی؟؟

 

جدی میپرسم چون خودم فکرکردم تیکه انداخت:))

 

همه حرفات درسته افرین به تو دختر:)

پاسخ:
یه جمله تاریخی بود ! لاکن چیز ما با چیز دشمن برابری میکند !
تازه پشتش تکبیر هم گفتن 😄

ولی جدی گفتم بهش. مورد تایید بود 😊

مریم 

دو پهلو بود خودمم چند بار خوندمش ولی از اونجایی که به حرفام ایمان دارم جنبه مثبتش گرفتم 

تو هم مثبت نگر باش😂😂😂😂👌

پاسخ:
👍
۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۱ غریبه آشنا A

آخ مریم زدی درست ب قلبم...دسیسه چی؟! 😆😅من دورتم میگردم سلطان قلبم 😍

 

ببینید ی لحظه!! من الان ته مطلب رو گرفتم!! 😶 هیچ نه ، بجون خودم منظورم کامل نیست بود 😝😅هی میگم اینا چرا مقاومت میکنن!!😑

اینکه میگم برابر نیستن برحسب نظر خودم بود که موقعیت طوری بود که نشد کامل بشکافتم بحثو و فرصت بازنگری هم نداشتم

این برد در صورتی که ی مرد از هر لحاظ + نترس بودنش 20 باشه...

اون نظرم رو تو مراسم بودم و اصلا حضور ذهن کافی نداشتم اونطور که باید!!😑

خیر سرم مثلا خواستم واسه اینکه دعوا نشه و هم جمع بندی یچیز گفته باشه😝😆😅

 

واقعا مطالب پسرخالم شش دنگ حواس هم کمه براش😶

اوف بر من 😃

 

دخترم ننه فدای دوست دارم گفتنات 😍 عشق میکنم مثل امام خمینی حرف میزنی 😍😅

و مررررسی که کامل شکافتی بحثو😶 بله تجاوز + سرقت گوشی و طلا ...اونم تو تهران😑😑

 

دخترم تو رو جان ننه راست میگی؟!!😶😶

شماره این مادربزرگتو بده من میخوامش😆😅

۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۲ غریبه آشنا A

نه دیگه لایک و چشمک با هم یعنی که آره😂

خوشم میاد ده تا کامنت مرتبط با پست هم نداریم😂😂😂😂

قشنگ‌گند زدم ب پست:))



ننه اشنا 

اخه مشکل اینجاس که همه مردا ۲۰ نیستن همونطوری که ماهم عیب هایی داریم :)) 

مادربزرگ مادرم بوده قبلنا سر زمین دعوا داشتن اون میرفته ، ماما نداشتن اون همه زایمان ها میگرفته ، تفنگش هم باهاش بوده چون خانواده بزرگی بودن و دشمن داشتن  کلا تو مجلسی حرف میزده مردا جرئت نداشتن رو حرفش حرف بیارن 

فوت شده شماره اون دنیاشو ندارم😅😅😅😅

بوس بوس فعلا شبت خدایی(💙) 

۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۲:۲۲ غریبه آشنا A

جای مختار خان خالی😂😂

 

همین دیگه هیچکس کامل نیست و نترس بودن مردا یک هیچ جلو میندازه(مریم نیاد برام😓😅) که البته اونم با کمالات و امتیازات کسب شده ی خانوما یر ب یر که هیچ از دور رقابت عقب میمونن 😆😅ولی باز چون وجودشون امنیت برقرار میکنه برد کردن😟😂

 

عهههههههه چه مادربزرگ شیرزنی داشته مادرت😃


گویا بعد از سریال اغما ، الیاس تل اختراع شد که بشه بدون نیاز ب گوشی و خط با اون دنیا هم ارتباط برقرار کرد ...داشتی اونو بده😆😂

 

فداتشم میبوسمت گود گجه لر💋😍

۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۳:۳۵ غریبه آشنا A

دِمَلی خال اوقلو داش داشا دیرناخ داشا بیز ساواشا سیز تاماشا😡😂

پاسخ:
عجب میثالیدی ! 😁 اشیدممیشدیم 
۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۴ غریبه آشنا A

راستی دخترا

ی حقیقت تلخ دیگه بگم که 

ما علاوه بر عفاف ، حجاب هم جزو محدودیتهامون نسبت ب پسرا ....  😕😑

هی میخوام کوتاه بگم نمیزاری:)

 

آشنابحث ما سرمحدودیت نبود سر این بود تو ادعا داری زن بدون سایه

 

مرد هیچه

 

۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۹:۳۲ غریبه آشنا A

نه دیگه اشتباه کلام بود ! منظورم همون کامل نیست بود 😃

خخ من موش بشم اگه باز ی چیز بگم 😂

آن آن 🤐

 

خیلی باحاله نه 😂 پسرخاله این مثال رو پونزده شونزده سال پیش تو ی فیلم باکویی که عروس بزرگتر ب مادرشوهرش و جاری که در حال دعوا بودن میگفت، شنیدم ...

منتها اون میگفت سیز ساواشا بیز تاماشا

که من فاعل مفعول جابجا کردم 😂

پاسخ:
اره واقعا مثال جالبی بود . هم بامعنی هم خوش آوا 

آشنا 

اتفاقا من حجاب رو خیلی دوست دارم 😍💙

 

مستر افغانی

خب خداروشکر😅👌

پاسخ:
☺😊
۰۷ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۸ غریبه آشنا A

باز از ی در دیگه وارد شداا 😂

زنده باشی عزیزم خب منم دوس دارم و برام حائز اهمیته... گفتم محدودیت نسبت ب پسرا 😊

آشنا 

محدودیت نیست:) 

 

همیشه فکر میکردم فکرامون خیلی بهم نزدیکه الان دیدم ...😂😂😂

۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۳:۳۲ غریبه آشنا A

😊😊

بی خیال جنگ عقیده ها ، مهم حقیقته که متعلق ب هیچکس نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی