همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

ناتمامان دارند

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۴۰ ب.ظ

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۳۰
کارور بیان

نظرات  (۲۷)

اوه اوه بیت دوم چه تیکه ی سنگینی بوده😐شیخ بهایی هم شاخی بوده واسه خودش😂البته واقعاً تو هر زمینه ای شاخ بوده👌آخه یه آدم چقدرررر پرفکت؟؟😶

پاسخ:
شیخ هم مثل من بود ! 
در زمان حیات کسی قدرشو نمیدونست . پس از مرگ فهمیدن که بود 
😅😆

درود بر شما---قضاوت دیگران و طعنه زدن و توهین مودبانه کردن توسط هر دست و هر زبان و هر قلمی شایسته نیست.  روزی را خدا میدهد آنهم بدون حساب.

پاسخ:
سلام
دزد را خطاب میکنند دزد
و کریم را خطاب میکنند کریم
قضاوت و توهین و طعنه برداشت افکار انسانهاست...

اون که بلهههه مشاهیر معمولاً در دوران حیات گمنامند خخخخخ

 

آقای محسن نظرتون درمورد خاوری یا بقیه ی دزدهای بیت المال چیه؟؟خدا روزیشونو رسونده؟دیگه نباید ازشون شاکی باشیم؟

بنظرم روزی را خدا میدهد آن هم بی حساب یجور پشت خدا قایم شدنه.

پاسخ:
از تایید شما سپاسگزارم 🙏 😅

به قول جناب حافظ فلک به مردم نادان دهد زمام مراد...
به سن و سال شما که نمیرسه ولی تا بوده همین بوده و تا هست همین است😉

پاسخ:
مردن نادان چه زمانداری یی هم میکنن 😥😧
پس کلا دلخوش تغییر نباشیم 😅
۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۳:۳۹ غریبه آشنا A

سلام همگی بی خوابا و اونایی که تو خواب نازن و اونایی که میخواستن بخوابن ولی با دیدن پست خواب از سرشون پرید...😃

(کی ب کیه بندازیم گردن شیخ بهایی خدابیامرز 😝😅)

اه شیخ بهایی چه انسان فهمیده ای بوده واقعاً ..خیلی سنگین بود تیکه هاش!!👌مهره های کمرم جابجا شد اصلا😧😅

یادداشت کنم قطعا در وصف موقعیتای مختلف ب کارم میاد😅😆

 

پسرخاله نفرمایید...خدا بهت عمر طولانی و با عزت بده🙏 ما که قدردان وجودت هستیم😉

یاد ی بیت شعر افتادم  در وصف موقعیت بگمش😌

شاعر میگه :

بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم  باشد که نباشیم و بدانند که بودیم 

فقط یبار و واسه کسی که منو از دست داد گفتمش😃گویا هنوزم نتونسته کمر راست کنه😅

خال اوقلو دیسن واقعا بیز خاص بیر آدامیخ ثابت اولیب 😉😂

 

یاس عزیزم جسارتاً مگه شما چند سال سن داری بالام جان؟!🤔😅

پاسخ:
سلام
با تعریف شما از شیخ بی دلیل یاد یکی از دوستان افتادم !  کلی از شیخ بهایی تعریف کرد اخرش گفت حیف ! حیف کافر بود و بهایی 😯😅

خالا قیزی . سیزه جسارت المیرم . ولی آقام چوخ منه دئیر آدام دییسن کههه 😅😅 ایندی خاص غیر خاص اولسون منه پیشکش...

من نیز با حرفای مشکات موافقم:)

 

 

پاسخ:
پس جملات گوهربار مرا در وبلاگ خود بازنشر دهید زان پیش که بمیرم و قرنها بگذرد تا منزلت مرا دریابند !! 😌😆

آشنا جاان سوال بعدی لطفاااا😄😄

نه دیگه ! 

 

معمولا بعد مرگ آدما دیده میشن:)

پاسخ:
یبار خواستیم غیرمعمول باشیمااا😅نشد
۰۳ شهریور ۹۹ ، ۰۲:۴۴ غریبه آشنا A

سلام من ب اون که بیداره و هر کی خوابه😃

 

واایییی خدا جون بهایی بود 😅جوک گفته بودا.. نه😅😂

حالا ی تعریف دیگه از اون شعرش که میگه تا کی ب تمنایی وصال تو یگانه...واقعا عاشقشم از وقتی خوندمش😃

 

یوخ بابا😅 خال اوقلو باور اله چون کی بیلیر قَنَدواو گوپاردیپسان بیجور دییر بیلوآ😉ریا نباشه😆😅

 

مریمم و گاداسی مشکاتم😂خدا خفتون نکنه حالا ی اسطوره مثل پسرخالم کشف شده برای طول عمرش دعا کنید دیگه😅


یاس عزیزم آفرین افرین👌نشون دادی از همون دسته خانومایی که هیچوقت نباید ازشون سنشونو پرسبد😂

بازم بگم خیلی خیلی خوشحال شدم وبم دیدمت 😍قدم ب دیده من گذاشتی منور کردی کلبه درویشیم رو😃❤

پاسخ:
سلام
منیم قدیمی بیلن یوخدی ! قدریمی بیلن هاردا اولاجاخ😅
۰۳ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۱۷ ابوالفتح میرطاهری

در مورد شیخ بهایی ( خلاصه بگم یک آخوند بوده با تفکرات آخوندی و توانسته بوده که به آخوندیت رنگ امروزی تر در زمان خودش بدهد که هر کسی کمی با تجربه باشد و سیستم تحریف محوری و ظاهر سازی شیعیان را بشناسد خوب میفهمد که این جناب بهایی هم آخوند بوده و یکی از عوامل خرافه پرستی و جهالت در مردم ایران و کلن شیعه گفته هایه جنابان چون همین شیخ بهایست که جدشان الان حاکم در ایران شدند و کاملن مشخص شده که این جنابان جز چرندیات و دروغ و کینه چیزی برای بشریت ندارند ) 

 

پ ب

پاسخ:
😁 شما چه عینک پان آخوندیسمی به چشم زدی!
دیگه مشاهیر مملکت و آخوندا رو با یک چوب نرون کهه. پوشش مشاهیر در اون دوران با پوشش اخوندها در این دوران همانند شده !
۰۴ شهریور ۹۹ ، ۰۲:۴۰ غریبه آشنا A

سلام! بازم من اومدم 👻 همون شب زنده دار قدیمی😅

اون قانون یکی بفکرته که خواب ب چشمات نمیاد ریا نباشه کلا وصف حالمه...هر شب هرشب از بس بفکرم هستن خواب ندارم...اسیر شدم دیگه 😕😂

 

یوخ بیجور دمه ... حتم واریم چوخ دا عزیزسن 😊 بیردادا که ریا اولماسین تزه کشف اولیبسان😉😂

پاسخ:
سلام
یه قانونم داریم اگه روز زود بیدارشی تا غروب حسابی کار و فعالیت کنی شب همچین خسته میخوابی که نمیفهمی کی خوابیدی... 😉 طی روز یخورده فعالیت داشته باشی برای بیخوابیهای شبانه بد نیست
۰۵ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۱۱ ابوالفتح میرطاهری

مشاهیر !!! خخخخ

 

تا جایی که بنده از این جناب شناخت خوانده شده دارم ( تفکرات او را آخوندی میبینم و بسیار از اینکه خرد ورزی و مردم داری را پند و اندرز داده باشد به پخش مذهب شیعه گرفتار بوده مانند همین آخوندهایه امروزی که مردم ایران و عراق و سوریه و یمن و لبنان و افغانستان و ... براشون مهم نیست و فقط مذهب خودشون براشون مهمه و ... ) 

 

فکر کنم استقلال هم بزنه و 250 بستم روش تا چه شود خخخ

 

پ ب

پاسخ:
مبلغ دین وظیفه ش تبلیغ دینه . حالا هر دین و مذهبی داشته باشه . حتی اخوند  . 
بله زد . 250گوارای وجود یا شیخ😉
۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۲۵ غریبه آشنا A

فعالیتهای من ب کوزت گفته زکی😧😅

ولی خب ی قانون دیگه هست میگه وقتی اونقدر خسته ای خوابت نمیبره...البته من خوش خوابم،اعتراف میکنم صبح که چه عرض کنم ظهر از خواب بیدار میشم😆😅

 

جناب ابوالفتح 

شما استقلالی آیا؟!!🤔

جسارتاً دیگه همچین ریسکی نکنید! این بزززوووور زدن فقط یبار و محض دلخوشی بخاطر باختهای پی در پی استقلال بود که دیگه تموم شد😆😅

پاسخ:
😞🙎
جای روز و شبت عوض شده دیگههه. حالا که روزا خوابی شبا بیدار یه شغل نگهبانی بگیر یه درامدی هم داشته باشی😉
۰۷ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۳۵ غریبه آشنا A

من برم نگهبان بشم!!😶😶اونوقت تا ادم مشکوک ببینم خودم از ترس پس میفتم که🤒😝😖

چه کنیم تا کرونا هست و واکسن کشف نشده همینه😞

پاسخ:
تنها کاری که لازمه بکنی زدن زنگ خطره ☺
ماهی دو سه تومن هم میدن ☺
۰۷ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۳۷ ابوالفتح میرطاهری

آفرین مبلغ یا همون آخوند دین کارش تبلیغ دین است ( دیگه کاری اینکه چه میشود نداره و یک گوش میشند و فقط با سخن وری انسانها را گمراه و خرافه پرست میکند ) مانند این تبلیغات کرم ها و وسایل لاغری و چاقی ( که اگر دیده باشید نخست مستقیم و غیر مستقیم میترسانند و از خوی طماع گری انسانها نادانی که از خرد پروردگار دادی استفاده نمیکنند و از خود میپرسن پس چه کنیم خخخ او هم با شنیدن این سخنان در درون خود میگوید خوب گوسفند یا درسترش گوسپند هم برای ما جور شد ، بیا برات بگوییم که تو ....  ( و این انسانها اسیر خرافات و سو استتفاده گری این کاهنان میشوند و جناب بهایی هم جز بزرگان این کاهنان میباشد و ... )

 

پ ب

 

به بانو عریبه آشنا ای بزرگ

 

درباره فوتبال و این شهرآورد هم کمی دلخواه به سمت پرسپولیس هستم و تراختور را هم که دیگر مانند همه دوستش دارم ( بقول آن تیکه کلام سام درخاشنی در فیلم مانی حقیقی که دستاش را باز میکرد و میگفت اینو دیگه همه میدونند همه و اگر بازی این تراختور گهرمان با این دو تیم داشته باشد موجی از قدرت و جدل گری یا همون سفسطه بازی  در سمت دیگری در آن چارچوب رو به tv  نمایان میشود و اینرا همه میدونند همه خخخ ) 

 

ولی خوب در دنیایه دلالی دل شکستن گناه کبیرست و شرط پیش بینی درست دور شدن از هیاهو و نگاه کردن منصفانه است ( و اگر یک بازی 90 دقیقه دیگر ادامه دار میشد استقلال میچربید به پرسپولیس و احتمالن در بازی با تراختور هم استقلال شانس بیشتری دارد تا قبل بازی ، ولی خوب باید بازی را در جریان هم دید تا پیش بینی درستری کرد ) ولی بازی را ندیده و با سیستم سنجش خودم تراختور را قهرمان میپندارم و احتمال میدم گل نخست را تراختور بزند ( ولی من بیشتر زوم روی بازی هایه اروپا هستم و کم درباره لیگ ایران تحلیلات حرفه ای میکنم خخخ مگر چنین بازی هایه حساسی ) ولی خوب باز باید بازی را ببینم تا بهتر بگم 

 

خلاصه اینکه نوستراداموس میگن بچه ها ( اصلنم کار عار یا آر نیست و اینو همه میدونند همه خخخ )اگرم به سرانجامی رسید این کار نگهبانی فیلم هایه ترمیناتور را برای کسب تجربه و هیجان و رویا پروراندن پیشنهاد میدم 

 

بر گردیم به یک خاطره نسبتن اجین و پند آموز برای کسب شناخت برای شما که میگوید

 

نگهبان : اییییست ایییییست 

 

دزد : هان چیه چی میگی 

 

نگهبان : آههههههههااااااای با تو `ام

 

دزد : بابا چیه چی میگی 

 

نگهبان : بالا غیرتن راستشو بگو و من را در این کار و خاطره همراهیم کن 

 

دزد : تازه کاری نه !!!

 

نگهبان : مگر نگفتم همراهی کن ، بعدشم دیگه انقدر راستشو نگو خووووووب

 

دزد در دلش : نگهبان هم نگهبانهایه قدیم

 

باز هم دزد : فهمیدددددم بااااااشه 

 

نگهبان : بریم 

 

دزد : بریم بریم

 

نگهبان : آههههههههههههههههههااااااااااای سیاهههههی کییییییستی 

 

دزد : منم منم پارسی کولا خخخخخ

 

امیدوارم آموزنده بوده باشد 

 

 

 

پ ب

 

 

پاسخ:
پس بهتر آن است که ما گوسفند نباشیم ☺ کلاه خودمون رو سفت بگیریم
۱۰ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۳۱ ابوالفتح میرطاهری

خوب برای گوسفند نبودن باید یک تربیت و آموزش و آگاهی باشد و گرنه چه با لباس آخوندی و دین و مذهب و چه کربات و چه مرد و زن ( میتوانند از ساده لوحان سو استفاده کنند ) 

 

آموزش آگاهی و پرورش توانمند سازی 

 

پ ب

پاسخ:
اموزش برای افراد دارای درک و شعور جواب میده
گوسفندان فقط پیروی و دنباله روی بلدن...

درود بر شما---موضوع خاوری را مثلا دستگاه قضا رسیدگی کرده و حکمی بحق و یا ناحق داده که ما آنرا تکرار میکنیم.چرا طرف منفی موضوع را گرفته اید.بسیاری از ثروتمندان هستند که واقعا نمی دانند چگونه ثروتمند شده اند. از جهت دیگر اگر ما دیگران را قضاوت کنیم باعث آزار روحی و روانی خودمان شده ایم.اگر دوست دارید قضاوت بفرمائید ولی راه کار و یا راه حل و یا راه اعتراض به موضوع را هم تحقیق و ارائه نمائید. آخه آیا اینهمه قضاوت بی اثر انسان را خسته و درمانده نمی کند

پاسخ:
سلام
۱۰ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۲۲ غریبه آشنا A

سلام همه حسینی ها😃

جناب ابولفتح هم که دیدیری🎺 دیدی 🎺 تراختور 😄ترک از آب دراومدید😜😁


آهــــــان!😶😑بابا آخه چه اصراری دارید من برم نگهبان بشم؟!!!!😅😅😅

مرسی بابت داستان آموزنده بیشتر شبیه قصه شد واسه ساعات قبل خوابم😅

این یعنی داره تنظیم خوابم ب وقت ایران میشه...ی کار روزانه برام پیدا کنید!😅 ولی نه😝 مرسی😅 کار خودم رو بیشتر میپسندم😃

ممنون از پیشنهادات مردونتون😅

پاسخ:
سلام
من افغانی هستم 😊 حسینی همکلاسیمه 😆
۱۱ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۳۹ ابوالفتح میرطاهری

به جناب کاربر 

 

آموزش درست و انسان دوستانه و به دور از دروغ و تحریف و خرافات دینی و مذهبی و ... که باشد ( گوسفندی هم نخواهد بود ) 

 

این مردم مظلوم ایران و عراق و و کلن خاورمیانه از آن زمان که خرافات دینی خصوصن اسلامی و مذهباش خصوصن شیعه که همه دست پیچ تفکر یهودیان هستند ( اگر نبودند و نباشن همه روی شعور را خواهیم دید و هم آرامش را ) 

 

پروردگار را سپاس که روشنفکران خاورمیانه پی بردند که از کجا این همه بدبختی و سیه روزی بر سر ملتشون هوار شده و در سال هایه آینده روزهایه روشنی از آگاهی را در مردممون خواهیم دید 

 

پ ب

 

به بانو غریبه آشنا با ای بزرگ 

 

دارید سفسطه میکنیدا خخخ

 

اون موقع که آدم و هوا نبودند ( تراختور بود ) سندشم بماند در آن دنیا ( بقولی ما چه کمتر از دیگران داریم که کل تفکراتشون حواله دادنه ، ما هم بیایم یک بار حواله به نا کجا آباد بدیم ) خخخ

 

پس پیش از خواب و پس از خواب با ذکر این جمله که ( نیست و نباشد زین آرمان    که تراختور ست همیشه گهرمان ) برای اینکه ارادت کم نشود آن ق که به گ تغییر گویش میدهد را پر رنگ بگوید و اگر جلوی آینه میگویید میتوانید قسمت پایینی دندانتان را هم مشاهده کنید که فکر کنم کرونا باعث شده چند وقتی مسواک نزنید خخخخ ( سخنگوی هیئت پیشگیری از خرابی دندان  سازمان مستقل ترررررررااااااااختور ) بله اینجوریاست خخخ

 

نگهبانیم خوبه  ( بقولی شما را با لگد و بختتون تنها میگذارم ) خخخ 

 

شاد و پ ب

پاسخ:
صحبت شما معقول و قبول . ولی این نسخه در هیچ جامعه ای تجویز نمیشه!
کدوم حاکمی و حکومتی مردمانش رو آگاه و با شعور آموزش و پرورش میده ؟؟
که اگر چنین بود کدوم حکومتی بیش از چند سال بقا داشت !
۱۳ شهریور ۹۹ ، ۰۲:۲۱ غریبه آشنا A

سلام همگی 😃 حتی همکلاسی پسرخالم آقا یا خانم حسینی😅

اول اینکه بالای منبر برم بگم که...تکذیب میکنم پسرخاله!!ما ترک اذربایجانیم و ربطی ب افغانستان نداریم!!...تامام😆😂

 

وای خدا جون😂😂😂😂نصفه شبی چقدر خندیدم😂😂😂

دیدیری دیدی تراختور😅یعنی میگم خدا شادتون کنه بعد از گذراندن یک روز پرمهمان و خستگی حاصل از آن.. روحیمو ورزشکاری کردید😂

تیکه ها سنگین بود 😂مهره های کمرم جابجا شد اصلا😂😂

فقط ببخشید که من در جلد زیبای خفته بودم و جلوی آینه و با سوز دل و پر حرارت این جمله ها رو نتونستم تکرار کنم!😂اما در ذهن پروراندم آنچه نیت بود شما را😜😂

لگد اومد بزنه ب بختم جا خالی دادم خورد ب تختم! هیچی دیگه الانم دارم واسش لالایی میخونم تا از دلش دربیارم😂

 

موفق باشید و همیشه سرزنده😉🙏

پاسخ:
سلام
مهم اصالت و ترکبازیمونه  😅! اگرنه محل و مکان مهم نیس
۱۳ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۵۱ ابوالفتح میرطاهری

گناهی ندارید انقدر این حکومت اسلامی شیعه دزد و دروغگو و ضد مردم ریاکاری و تحریف و دروغ گفته ( که بقولی شما از ریسمان سیاه و سفید هم دیگه میترسید ) 

 

نمونه که بسیار است ( کشورهایه اسکاندیناوی و سوئیس و پرتقال و نیوزلند و استرالیا و بریتانیا و اتریش و در تزدیکیه ما هم اردن و ... ) الان شما فکر میکنید که اگر در یک دستتون یک میلیون و در دست دیگر هزار تومان بگزارید ( مردم کدام دست را انتخاب میکنند ) 

 

این حاکمیت اسلامی شیعه تفرقه و نفرت پراکنی و دروغ و درویی بین مردم مستقیم و غیر مستقیم دارد پخش میکند ( در بین زنان میروند میگویند مردان فلان و بهمان و در بین مردان می آیند و میگویند زنان فلان و بهمان ، آیا این جز انداختن تخم نفاق و کینه نیست ؟! ) از زمانی که اینها آمده اند کشور اسرائیل روز به روز پیشرفت کرده و کشور هایه خاورمیانه در جنگ و کینه و نفاق و دوری بیشتر غرق شدند و ...

 

تراختور هم که گل نخست را زد و قهرمان شد ( پیش بینی یعنی این ) نوستراداموس میگن بچه ها 

 

پ ب

پاسخ:
چرا اینبار کشور انگلیس رو مثال نزدید ! 😉 شما هرجای جهان هر کشوری یه خوبی داره همون خوبی رو با ایران مقایسه میکنید و توقع دازید ایران همه ی حوبی کشورهای جهان رو داشته باشه ...
البته توقع بی جایی نیستااا . ایشالا که چنین شود 😊
۱۶ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۵۲ ابوالفتح میرطاهری

به جناب کاربر 

 

از اون حرفها زدینا !!! ( انگلیس و ولز و ایرلند شمالی و اسکاتلند و انگلستان یا همون انگلیس میشوند بریتانیا و اگر دوباره نگاهی به پست بالا من بندازید واژه بریتانیا آمده ) بعدشم نیاوردن اسم انگلیس مبنی بر این نیست که کشوری مردم دار نیست ، میتواند مبنی بر این باشد که شاید نویسنده فراموش کرده اسمش را نیاورده یا قرار نیست دانه به دانه اسم آورد شود و برای پاسخ شما چند نمونه کشور را گفتم و همان تعداد هم بس است و ( ... ) هم در زبان پارسی میشود ( و دیگران یا غیره ) که آن هم در بالا آورده شده 

 

بعدشم شما گفتید که هیچ حکومتی چنین کاری نمیکند ( و این نگاه یک سو و غلط شماست که نا آگاهاه هستید ) و گفتم که هستند کشورهایی که چنین کرامت و آگاهی به جامعه و مردمشان میدهند و این را هم در پاسخ به یاس و نا امیدی و دیدگاه زیبا کلامی شما داده شد 

 

و گرنه من هم میدانم با بودن حکومت اسلامی شیعه دزد و ریاکار و ضد افغانی و ضد ایرانی و ضد عراقی و ضد بشر اکنون حاکم بر ایران ( روز به روز سقوط اخلاقی را در جامعه مشاهده خواهیم کرد و به انشاالله گفتن شما هم نمیرسد ) 

 

پ ب

 

 

پاسخ:
اخه شما حقوق شهروندی انگلیس رو با ایران مقایسه کرده بودی . بعد از زیرکی ( عوضی بودن ) دولتها صحبت شد که آیا میان به شهروندانشون حق و حقوقشون رو آموزش بدن . بعد شبهه پیش میاد آیا دولت انگلیس که در زیرکی شهره شده به شهرونداش اموزش داده !!؟  
خلاصه اینکه مردم اموزش دیده ی انگلیس و دیگر کشورهای مطرح شده ی شما اگر در رفاه هستن چرا گهگاه شاهد اعتراضاتشون برای احقاق حقوقشون هستیم !؟


۲۱ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۱۷ ابوالفتح میرطاهری

خخخخ

الان شما پاسخ کدام نوشته بنده را دادید ؟؟؟ 

 

انگلیس که در زیرکی شهره است ( آن برای کشوره هایه دیگر است نه مردم خودش ، بر عکس جمهوری اسلامی شیعه که بر ضد مردم خودش رفتار میکند ) شما انقدر نمیدانید که انگلیس زیر مجموعه بریتانیاست آن وقت از کدام اعتراضات آنها سخن میگید ؟ اعتراضات آنها برای چی هست میدانید ؟ آیا آنها در اعتراضات اینترنت را قطع میکنند ؟ آیا آنها هم زندانی و اعدام میکنند ؟ 

 

شما کشورمان را با دیگر کشوره ها مقایسه منفی میکنید و من مقایسه مثبت و این کار شما را سایبری ها و رسانه حکومت اسلامی شیعه هم میکنند ( و این مقایسه شما زمین تا آسمان با مقایسه من فرق دارد ) 

 

به هروی کثافت و بی اخلاقی و نفاقی که جمهوری اسلامی شیعه دست نشانده یهودیان در کشور ما و منطقه ایجاد کرده را با سفسطه و مغلطه و هرز نویسی نمیتوان ماله کشی کرد 

 

پ ب

 

 

 

پاسخ:
شما درست میگی 😊👍

هواپیمایی درحال سقوط بود و یک چتر نجات کم بود، بنابر این یک نفر باید فداکاری می کرد. ✈️

زین الدین زیدان یک چتر بر داشت و گفت: من بهترین فوتبالیست جهان هستم و باید نجات پیدا کنم این را گفت و پرید 

برد پیت هم یک چتر دیگر بر داشت و گفت: من محبوب ترین هنرپیشه جهان هستم و باید نجات پیدا کنم. این را گفت و پرید.

حسن روحانی هم یک چتر بر داشت و گفت: من باهوش ترین رئیس جمهور دنیا هستم و باید نجات پیدا کنم. این را گفت و پرید

فقط دو نفر در هواپیما مانده بودند. یک پسر بچه نه ساله و پاپ ژان پل دوم

پاپ گفت: فرزندم! من عمر خودم را کرده ام و آینده پیش روی تو است. بیا این چتر را بردار و خودت را نجات بده

پسر بچه گفت: احتیاجی نیست. اون آقاهه که می گفت باهوش ترین رئیس جمهور دنیاست، با کوله پشتی مدرسه من پرید بیرون😂😆

علی برکت الله

پاسخ:
😀
مچکر🌹
۲۶ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۵۷ ابوالفتح میرطاهری

خخخخ 

 

پ ب

پاسخ:
والا دیگه ! 😁
۰۵ مهر ۹۹ ، ۱۵:۱۷ مریم بانو

سلام اینجارو گرد وخاک برداشت:))

 

چرا پست جدید نمیزارید؟!

 

 

پاسخ:
سلام
از صب تا شب چنان غرق بورس شدم که مجالی نیست ! 😄
شیخ ریش رنگی هی قول میده غریق نجات بشه ولی بیشتر از پاهامون آویزون میشه...😐

درود بر شما---اولا چرا پست نمی گذارید.لطفا کوتاهی نفرمائید حیف است .حتما بنویسید

در پاسخ مشکات میلیونها مورد غیر از آقای خاوری وجود دارند.انتخاب ایشان سلیقه شما ست و البته استثنا .جهان نسبی است و هیچ قانونی نیست که تبصره نداشته باشد. ضمنا خدا پشت و رو ندارد. بله در هر حال خدا روزی رسان است . باید تفکر عمیق داشته باشیم تا به این معنا برسیم

پاسخ:
سلام ارادت داریم🌹
یخورده مشغلمون زیاد شده . جای دیگه وقتمون بند شده !☺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی