همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

دستهای دولت

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹ ب.ظ

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۲
کارور بیان

نظرات  (۱۷)

سلام آقای من

 

البته باس این حرف آق سیلونه رو اینجوری تسهیه کنیم :

 

بعضی دولت دولتها فخط یه دس دارن که درازه و بهمه جا میرسه و برا گرفتنه مث همین دست شیخ حسنخودمون

 

بعضی دو دست دارن که یکی کوتاهه و یکی دراز....

 

آقای من اینطوری بهتر نشد؟!!

 

ضمنا این آق سیلونه هم آدم خوبی بود 

خدا بیازردتش

پاسخ:
سلامعلیکم
چرااا
شیخ ریش رنگی هم با دست کوتاه تمام اطرافیانش رو سیر کرده دیگه
از اق اسحاق بگیر تا آخوندی...

سلام آقای من

دِ نگرفتی دیگه!

آقای من مث اینکه توو این مملکت نیسّی یا بی خبری!مگه نمیدونی یه طایفه هسّش که فقط یه دست داره ؟! معروفه هم هس! مردم کوچه و بازار خیلی خوب  میشناسن و میگن اینا دست بده ندارن فخط دست بگیر دارن!

این ریش رنگی هم از اون طایفه س داداش، فخط یه دس داره !

بقول حشمت فردوس اوفتاد؟؟؟!!!

پاسخ:
سلامعلیکم
خدا اون یه دستشون هم از کار بندازه اییششاالاه
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۳ ابوالفتح میرطاهری

آره

 

این دست دراز یک نمونه مقدس هم داره که به اسم خمس حتمن شنیدیم و این نمونه دست دراز در بین امامان و کلن بزرگان شیعه بوجود آمده ( و نکته جالب اینجاست که هنوزه هنوز فقرا این مذهب با این همه خمس گرفتن از بین نرفتن و همچنان هم بزرگانشان خود را مقدس تر از خدا میدانند و دراز و دازتر میشود دستشان !!!) 

 

مارادونا یک کاتولیک بوده و از کشوری کاتولیک پا به جهان فوتبال گذاشته و در یک مسابقه که روبه روی انگلیس بوده با دست توپ را وارد دروازه تیم انگلیس میکند و بازیکنان انگلیسی به داور شکایت که باباجان این با دست توپ گل کرده و ... داور هم به سمت مارادونا میره و میپرسه که تو چنین کاری کرده یا نه و مارادونا میگه که نه با سر زدم و ...

 

اسم آن حادثه را دست خدا نام گذاشتند ( و هواداران و بزرگان انگلیسی که پروتستان هستند به آرژانتینی هایی که کاتولیک هستند لقب دروغگو دادند ولی هواداران آرژانتین میگویند که آن کار را خدا کرده و آن دست دست خدا بوده تا انتقام شکست در جنگ فالکلند هم یکجورایی گرفته بشود و از این رو مارادونا که دروغ گفته سوای فوتبالیست بودن یک مقام قدیسی و آسمانی هم دارد در بین عموم مردم ساده لوح آرژانتین !!!) 

 

باز دست در جیب مردم را میشود تحمل کرد اما دست در مغز و اعتقاد انسانها را چه ؟!

 

پ ب

پاسخ:
دست در اعتقاد انسانها...
کنایه جالبی بود 👍👍

تا کاخ نشین هست کوخ نشین هست . با خمس زکات درست بشو نیست

درود بر شما--دولت ما فقط یک پشت پهن و یک دهن گشاد داره.اما حکومتمان چهاردست و پا داره که مثل هشت پا فقط می مکه

پاسخ:
سلام
هشتپا . اختاپوس 😁 . 
اکثر حکومتها چنین هستن و حکومت ما نیز یکیشون

سلام

والا طبق معمول ما با کل دنیا فرق داریم 😎

درمورد حکومت ما باید دست بده اش هم به اندازه ی دست بگیرش دراز باشه.انقدر که الاغ زاده زیاده 😑😑بالاخره دستش باید به اون آخریها هم برسه که یه چیزی بهشون برسه و دهنشونو ببندن

ماشالا انقدر جمعیتشون زیاد شده دیگه نمیتونن دور یه سفره بشینن و بچاپن😐باید مثل هیئتا چند ردیف سفره بندازن براشون😂😂

پاسخ:
سلام

بله . این سفره انقلاب داره روز به روز برای الاغ زاده ها گسترده تر میشه 😐
ما هم که به تماشای جهان آمده ایم 😧
۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۴۳ ابوالفتح میرطاهری

خخخ

 

سال 57 یک شخصی آمد به اسم خمینی و گفت که من از تبار شیعه علی و حسین بن علی هستم و ... ( و کاخ نشین روزگار خودش که محمدرضا شاه پهلوی که انسانی مردم دوست و ایران دوست باشه  را به کمک کمونیستها و انگلیس و فرانسه و حتی آمریکا پایین کشید و داد زد که من برای مستضعفان آمدم و هزاران چرت و پرتی دیگر ) و گور این بابا یکی از پر هزینه ترین گورهایه روی کره زمین هست که به خاطره مستضعفان آمده بود و این بابا و دیگر بزرگان جدش هم از عوام خمس میگرفتند ( خمسی که در دین اسلام فقط بر غنیمت جنگی روا داشته شده نه چیز دیگر ) حالا شما بگید دزدان چه کسانی هستند 

 

جناب خامنه ای هم به آن مرد شریف که محمد رضا شاه پهلوی باشد دوران طاغوت گفته ( دریغ از این که پاسخ دهد که اآیا در آن دوران هم انقدر دزدی و غارت بوده ؟! )

 

خمس در اسلام فقط بر گرفتن از غنیمت جنگی از دشمنان گفته شده ( اما شیعیان و بزرگانشان به اسامی دیگر بسیار از عوام خمس گرفته اند در طول تاریخ و فقرا هم از بین نرفتند ) شاه خدا بیامرز که در بین مردم به نیکی از او یاد میشود هم رفت و با رفتنش در اذهان مردم و تاریخ جاودان شد    ولی چرا کاخ نشین از بین نرفتند ؟! و چرا انقدر فقیر و بدبخت در ایران هست آن هم بعد از آمدن شیعیان علوی پر مدعا که میگویند ما از مستضعفان دفاع میکنیم !!!

 

و ...

 

پ ب

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
پهلوی هم 50سال حکومت کرد
ولی فقر همچنان باقی ماند...

اخوند جماعت هم که بحثی درموردشون نیست

سلام آقای من

شما میزبان این وب هستین و حد و مرز توهین و بی احترامی به اهالی سیاست و اعتقادات رو باس بهتر از ما بشناسین!

سوما باس از مهمونای وبتون بخوای حدودوثغور ارزشی رو و احترام به باورهای ملتها رو رعایت کنن.

باز این ابول میرطاهر اومده اینجا و به بهونه نقد دولت داره بی احترامی به اعتقادات میلیونها مسلمون شیعه میکنه. شوما دهنش رو می بندی یا کسی دیگه باس بیاد به این بیشعور حالی کنه مرز بین انتقاد به دولت و دولتمردا با با بی احترامی به باورهای دینی مردم فرق داره!

این بیشعور هنوز نمی فهمه که نقد یه دین و مذهب یه کار تخصصی و علمی و آکادمیکه که توی دانشگاههای غرب و شرق دنیای امروز بصورت علمی و محققانه صورت میگیره نه توو یه تبادل نظر وبلاگی که اصلا موضوعاتش ربطی نداره.

خدا شفا بده همه اونایی که شدید گرفتار مرض عقده حقارتن و میخوان بهر روشی کاری بکنن که دیگرون به اونا "نگاه کنن"، بهر قیمتی حتی شده با اهانت به باورهای میلیونها متدین!!

توی پست های قبلی هم خذمت شوما عرض شد که امثال این آق ابول طاهر، آدمای عقده ای هستن که برا مطرح کردن خودشون لگدپرانی می کنند به باورهای میلیونها متدین یا حتی به اعتقادات و ادیان لگد می زنن تا مردم برگردن ببینن کدوم الاغی بود لگد زد و اینجوری "آرزوی دیده" شدن این عقده ای ها فروکش میکنه. 

آقای من این شوما و این دموکراسی بی در و پیکر وبتون و این لگدپران که میخواد دیده بشه.

 

زَت زیاد ارباب

پاسخ:
سلامعلیکم
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۴ ابوالفتح میرطاهری

به جناب کاربر

 

بله در زمان پهلوی ها هم فقر و عقب ماندگی بوده ( اما پهلوی ها کشوری را به دست گرفتند که دوره قبلی آنها قاجار که بزرگانشان بسیار ادعای شیعه بودن و حب علی و ... میکردند و آخوندهایه شیعه هم به کثافت کارهایه آنها پر و بال میدادند ، را تحویل گرفتند . مانند سرسره مرمر . کسانی مملکت دستشان بود که به جای رسیدگی به مردم و ملت چنین تفکرات کثیفی داشتند و آخوندها شیعه هم میرفتند عقد زنان این جماعت خر و بی سواد را میخواندند ) حال مقایسه کنید با محمد رضا شاه پهلوی که به زنان و حتی مردان کشورس ارزش و کرامت داد و برای زنانش حق رای را به ارمغان آورد و وقتی که چنین تصمیمی گرفت و تصویب کرد همین جناب خمینی اعتراض کرد که حق رای دادن به زنان نشانه فحشاست !!! 

 

رضا شاه پهلوی وقتی که روی کار آمد ( برای مردم ایرانی که حتی شناسنامه نداشتند شناسنامه آورد که همین روحانیان شیعه در بین مردم چو انداختند که رضا شاه با این کار میخواهد اسامی زنان شما را بداند و خاک بر سر بی غیرتتان و نگذارید و ... )

 

حال منصفانه قضاوت کنیم که پهلوی ها چه کشوری و با چه تفکراتی را به دست گرفتند و چقدر پیشرفت و کرامت برای مردم ایران در آن زمان کم با آن همه فشار انگلیس و شوروی و آخوندهایه شیعه که با این دو کشور زیر زیرکی کار میکردند   به ارمغان آوردند 

 

حال به نظرت اگر پهلوی ها و آن شاه بزرگ میماند (الان جایگاه کشور و مردم ما کجا بود . آیا در افغانستان طلبان بوجود میامد . آیا شاه ایران اجازه میداد داعش بوجود بیاید ) یعنی انقلاب ایران نه تنها بدبختی برای مردم مظلوم  ایران بلکه برای مردم و اعراب مظلوم منطقه و حتی جهان هم بدبختی و سیه روزی به وجود آورد که شاهدیم 

 

به هر روی در همه زمینه ها پهلوی ها یک سر و گردن از لحاظ پیشرفت بالاتر از جمهوری اسلامی شیعه بودند و این در گفتمان مردم ایران مشهوده ( و کشور ایران تنها کشوریست در جهان که گذشته او پیشرفته تر از اکنون اوست و خیلی جالبه خخخ) 

 

پ ب

 

به جناب مختار 

 

شما اگر سخنی داری به من بگو  ( خیلی سخت نیست عزیز من اگر نقدی داری بگو فلانی این قسمت نوشتت درست نیست و اصلش این است و آن است و ... ) بقولی این وبلاگ باز هست و شما میتوانی از هر چیزی که فکرش را میکنی دفاع کنی یا نقد کنی یا ... 

 

نخست اینکه چرا انقدر شلوغش میکنی ؟! این همه نوشته ای دریغ از یکی دو خط پاسخ !!! بیچاره آن مکتب و تفکری که شما میخواهی از آن دفاع کنی 

 

بعدشم اینگونه موضوعات علمی نیست و تاریخیست 

 

یک روزی در مسیری با دو جوان که گویا درویش مسلک بودند همراه بودیم و سخنی از علی بن ابی طالب به میان آمد که علی چنین بود و چنان بود ( بنده هم راننده بودم ) یکی از آن عزیزان گفت علی مقامی داشت که به هفت آسمان عروج کرده و ... و بشری به این حد از مقام نرسیده و ... !!! گفتم این خاطره یا حدیث یا آیه یا ... برای محمد نبی بوده و احیانن اشتباه نمیکنی . مانند شما دست به شلوغ بازی زد و گفت این را وهابی ها و سونی ها ربطش دادند به محمد و ... ( گفتم عزیزم اولن علی مرید محمد بوده و این دو از یکدیگر جدا نبوده و بقولی در روبه روی هم نبودند و اصلن این موضوع عروج برای هر کدامشان هم اتفاق افتاده باشه چیزه زیاد مهمی نیست و مهم چیزهایه دیگریست ) گفت که چرا مهم نیست خیلیم مهمه و این نشان از حقانیت علی دارد ( که اینجا دیگه دیدم وقتش سرش به سنگ بخوره و گفتم این علی شما وقتی به هفت آسمان عروج کرد چرا متوجه نشد که زمین گرد یا کرویست ؟ ) چند دقیقه ای هیچی نگفت و سکوت کرد 

 

بعد دوباره گفت که اینها برای اینکه مردم بدونند که مثلن علی آدم با مقامی بوده همین ( گفتم با دروغ ) گفت مردم دوست دارن که بزرگانشان را رویایی و ماورایی تجسم کنند و ... مثل فیلمها ( گفتم پسر خوب علی هم یک انسانی با دو دست دو پا بیش نبوده که در اعتقاد خود باورمندتر از هم دورانهایه خود بوده و در دوران خود تلاش کرده که بتواند اوضاع اسلام بهتر شود و ... که حال موفق شد یا نشد باید تاریخ را مرور کرد ) اما از علی بهتراش و بدتراش هم در طول تاریخ بوده هم قبل او و هم بعد او ( ولی شما با این دروغ پراکنی ها فقط و فقط به شخصیت واقعی او و دین او ضربه میزنید و باعث میشود که سو استفاده گران هم از این موضوعات سو استفاده کنند ، که به راحتی داریم میبینیم )

 

گفتم علی هم حمام و دستشویی میرفته و داد میزده و مهربانی میکرده و گرسنه میشده و مثل همه انسانها فرق دست پخت خوب و بد را متوجه میشده و نظری هم میداده ( ولی در امورات دینی معتقد بوده و باورمندتر از هم دوران خودش عمل میکرده و بقولی طرفدار و مخالف خودش را داشته و ...) و گرنه این بزرگوار هم یک انسان بوده که توسط ضربه شمشیر سمی ابن ملجم ضربه خورده و بعد از چند روز فوت کرده یا شهید شده یا ... بقولی اگر ماورایی بود هم آن موقع خود را شفا میداده ( و ماورایی نبوده و مثل همه انسانها بوده ) و بهش گفتم این تفکرات ماورایی و دروغ پراکنی شما در مورد بزرگان اسلام بوده که باعث شده مردم مسلمان و خاورمیانه عقب افتاده باشند و دریغ از خرد گرایی حتی شاهانشان و  ... آن دسته از شاهانی مانند پهلوی ها هم که آمدند و آگاه بودند از علم روز و مردم دوست بودند و حتی معتقد و متدینی اصولی را هم همین خرافات از بین برد و ...

 

خلاصه بسیار با یکدیگر گفتگو کردیم و با خنده و آگاهی از هم دور شدیم و ...

 

سخن بسیار است و زمان کم 

پ ب

 

 

 

پاسخ:
گفته های شما درست باشه
چرا پهلوی  50سال حکومت کرد ولی همچنان فقر باقی ماند !؟
پهلوی شیعه و شیعیگری کرد یا نکرد ؟ اگر کرد چرا مورد اعتراض شما نیست ! اگر نکرد چرا باز هم فقر باقی موند !
۱۷ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۱ ابوالفتح میرطاهری

درست نفهمیدم منظورتون چیه 

 

ولی بنده که گفتم در زمان پهلوی فقر و عقب ماندگی بوده ( که بیشترش به خاطره مذهب شیعه و آخوندها بوده که در جاهایی میتوانن این کاهانان رشد داشته باشن که فقر باشد مثلن همین هایی که رفتند مدافع حرم و هم دین خودشونو کشتن و کشته شدن نیمشون نمیدونند آن اسلحه هایی که دستشون کدام کشور سازندشه و پایتختش چیه و ... ) ولی خوب به مرور در زمان پهلوی ها آن فقر داشت کم رنگتر میشد 

 

در زمان پهلوی نخست که آخوندها جرئت نداشتند حرفی بزنند و میترسند از رضا خان  و در زمان پهلوی دوم بود که نگاه دموکراسی خواهانه و ملی گرایانه شاه بود که میخواست آزادی باشد برای همه ( که فقط برای کمونیستها چنین حقی را خوب نمیدانست و در آخرهایه دوره پادشاهش متوجه شد که آخوندها و مذهبیان شیعه هم خائن به اسلام و ایران و کلن نسل بشر هستند که دیگه دیر شده بود ) اینها در صورتیه که خود شاه انسانی معتقد بوده و به شیعه و اسلام اعتقاد اصولی و قلبی واقعن داشته ، ولی  خوب دیر فهمید که خیلی از این آخوندها و بزرگان شیعه دروغین هستند و هیچ گونه اعتقادی حتی به پروردگار ندارند و ... ( الانم خیلی از مردم تازه متوجه شدند که دین و مذهب چیه و آخوندها کین )

 

ببین همین الان در انگلیس به ملتش حدودن 60 تا 80 درصد حقوقشون را دولت یا درسترش حاکمیتش داره پرداخت میکنه و میگه در خانه بمانید و ... ( اما جمهوری اسلامی شیعه با این همه منابع طبیعی و ثروتی که مطعلق به خود مردم ایرانه با ملت ایران چگونه داره رفتار میکنه ؟! )

 

حال در همان انگلیس هم فقر هست ( اما برای کسی که حتی حوصله نداشته باشه بره یارانه یا کمک غذایی و مالیش را از دولت یا همون حاکمیت بگیره . و اگر یک انسانی باشی که بخواهی به صورت خیلی نرمال کار کنی ، کار هست با حداقل حقوق مکفی که با کرامت ادامه زیست بدی ) بقولی فقر داریم تا فقر ( الان یکی از رفیقهایه بنده 9 سال پیش قاچاقی خودشو رسوند لندن و بعد 9 سال الان یک بی ام دبلیو و یک خانه دو طبقه یا دوبلکس و یک رستوران شریکی با یک عراقی در لندن تهیه کرده برای خودش ) خوب این موقعیت برای یک غیر انگلیسی و بقولی قاچاقی پیش آمده و آیا در ایران هم میشه بعد 9 سال کار صاحب خونه و یک رستوران شریکی شد ؟! اصلن صاحب رستوران هیچی آیا صاحب خانه چی میتوان شد ( بعد این جماعت آخوند و دوستان سایبریشون میان میگن که جوانان و خانواده هایه ایرانی 

خیلی پرتوقع شدند و ... ) 

 

و ...

 

پ ب

پاسخ:
کدام فقر در زمان پهلوی داشت کمرنگ میشد !؟    مگر امام خمینی فقر و تنگدستی مردم رو دستمایه تشویق به انقلاب نکرد ؟  مگر وعده های اب و برق و زمین مفت رو به فقرا ندادن ؟   مگر فقرا بخاطر وعده وعیدهای نجات یافتن از فقر  علیه پهلوی انقلاب نکردن ؟
نتیجه اینکه فقر ربطی به شیعیگری نداره و پهلوی هم فقرزدایی نکرد


اینکه خیلی از اخوندهای اون دوره و این دوره خدا و دین را بهانه دوشیدن و فریب ملت قرار دادن و خودشون اعتقاد درستی به خدا و پیغمبر ندارن . منم تقریبا با شما موافقم



ایا در حکومت شیعه به مردم پولی نمیدن درخانه بمونن .  در دیگر کشورهای مسلمان اهل تسنن و کشورهای مسیحی و یهودی دارن میدن ؟؟    فقط ایران نمیده ؟؟    این قیاستون درمورد انگلیس و حکومت شیعی ایران بنظرم کاملا بیربطه



سلام آقای من

بعضیها خودشونو به کری و خری میزنن

ینی هرچی براشون یه چیزیو میگی که بابا ، آقا، ال....این رسمش نیس، اینکارت دوروس نیس، یا خودشو زده به خریت یام نمی فهمه که نمی فهمه

مثلا به همین آق ابول طاهر هی میگی نقد یه دین و مذهب راهش این نیس که بیای توو یه بحث وبلاگی که موضوع هم ربطی به دین و مذهب نداره بخای یه دین و مذهبو محکوم کنی، یا واقعا نافهمه یا خودشو به خ....میزنه، تازه هی بهش میگی توهین نکن به بزرگان یه مذهب و دین، توهین نکن به مذهبی که پیروان میلیونی داره بازم یا نمی فهمه یا خودشو میزنه به کری و خری!!

البته وقتی چن بار لقب بیشعور توو کامنت قبلی نصیبش شد، سعی کرد که مثلا برا حرفاش استدلال بیاره اونم چه استدلالی از خود بدر کرد:

داستان اینکه راننده بوده و با دوتا مذهبی کاملا عوام بحث کرده و اونا رو محکوم کرده! بعدشم اظهار فضولات کرد "سخن بسیار است و زمان کم"!!

اقای من

بقول شوما : جَلّ المخلوق!!!

با دوتا عامی بیسواد صحبت بکنه و بادی به غبغب بندازه که سخن بسیار است و زمان کم! توو روح آدم وقیح و پررو...

حالا هم که از خاندان پهلوی و انگیس و غربی های آدمکش و وقیح دفاع میکنه! اونقدر هم ماشالله نادونه که وقتی بعنوان انتقاد میگه رزمنده های مسلمون نمیدونن اسلحه دستشون مال کدوم کشوره، خود احمقش به یاد نمیاره یا نمیخاد بیاد بیاره که اسلحه های همه دشمنهای ایران مث صدام رو همینها دادن و میدن! و نمیگه که باعث و بانی بدبختی و عقب موندگی ایران و غالب کشورهای عقب مونده، همین دولتهای عربی بودن که ایشون حاضره ماتحتشونو ببوسه و هی اونا رو به رخ ملت خودش میکشه. خوبه که امریکاییها خودشون اسناد مربوط به کودتای 28 مرداد رو چاپ کردن! خوبه که اسناد جنایتهایی که انگلیس و امریکا و بقیه درحق مردم ایران کردن آشکار شده....مگه همین انگلیس به قیمت مفت نفت ایران رو نمی برد؟! که مصدق رفت توو دادگاه لاهه محکومشون کرد و انحصار نفت ایران رو باطل کرد و نفت رو ملی کرد؟! مگر همه اسلحه های صدام رو همین انگلیس(تانک چیفتن پیشرفته و هواپیما) و امریکا(هواپیمای اطلاعاتی جاسوسی آواکس و مشاورین نظامی) و فرانسه(هواپیمای چنگی میراژ) و آلمان(انواع سلاح شیمیایی) و...نمی دادند؟؟! اسراییل هم که بماند. اینا رو که جتی خود اون کشورها هم الان قبول دارن دیگه! 

اصلا چرا بریم تاریخ و گذشته؟!

همین چن سال اخیر، تحریمهای ستمی که امریکا روی تجارت و عملیات بانکی بین المللی ایران گذاشته اونقدر نامردی و ظالمانه اس که اتحادیه اروپا هم اعتراف میکنه اینا دوروس نیست و میگه ما زورمون به امریکا نمی رسه نه اینکه تجریما منطقی و قانونیه، ولی همه میدونن که اینام دوروغ میگن و اگه بخوان میتونن. خب آق ابولی که دلش بحال مردم ایران میسوزه، نمیفهمه که تحریمها و فشارهای غربی ها چه نقشی توی گرونی و بدبختی این ملت داره؟! نمیفهمه که اگه همین امروز تحریمها رو بردارن قیمت دلار و سکه و همه کالاها بسرعت میاد پایین و همین فقیرهایی که ابول طاهر براشون اشک تمساح میریزه میتونن نفسی بکشن و راحت زندگی کنن؟!! بعد میگه علت وجود فقر و فقیر دین اسلامه و مذهب شیعه مقصره؟!

ببین آقای من

ینی بازم میخواد حرومزادگی بازی دربیاره که فقر توو ایران رو برای محکوم کردن تشیع استفاده کنه!  مگه افعانستان و سودان و سوریه و غالب کشورهای سنی مذهب که قرنهاس زیر یوغ غربی ها هستن و عقب مونده هستن و منابعشونو بغارت می برن نمی بینه؟! کوره؟ کره؟ یا خره؟!

آقای من

به ابول طاهر بگین دست از بحث کردن با عوام توو تاکسی برداره بجاش یه خرده تاریخ بخونه، یه خرده هم اون مغز آکبندش رو استفاده کنه تا بفهمه که نقد دین یا مذهب با نقد رفتار پیروان اون دین فرق داره و نمیشه از روی رفتارهای غلط عامیانه متدین و مذهبی عوام یا روحانی عوام یا عالم دینی خودفروخته به دنیا، خود یک دین رو زیر سوال برد چون بنی آدم این استعداد و رذیلت رو داره که از هر چیز خوبی، عمدا و آگاهانه، سوء استفاده کنه، توو کامنت پست قبلی گفتم که به اینجور سوءاستفاده میگن "حرومزادگی"!

بگین اگه میخوای خوب حالیت بشه به همین حرومزاده بازی خودت توو همه این پست های اقای ما نیگا کن!

ببین دقیقا داری همینکار رو میکنی یعنی اقای من راجب هر موضوعی پست میذاره، فوری بدون ارتباط منطقی اونو به سمت فحاشی به مذهب شیعه و بزرگان شیعه میکشی و چون خودت خر کاملی هستی سایرین و خوانندگان این وب رو قیاس بنفس میکنی و چرندیاتت رو اینجا مینویسی و اقای ما هم که لیبرال و بزرگوار و...

آقای من

انوقت انصافه یه ابول طاهر بیشعوری بیاد توو وبلاگ شوما از انگلیس حمایت کنه و از نوکریهای پهلوی ها برای انگلیس و امریکا تعریف کنه...ای حیف خاک که بگم بر سر همچین آدمی!! ای تف توو روح آدم بی غیرتی که چشمش رو روی همه این خیانتهای این کشورها به همین مردم ایران کرده و میکنن می بنده و با دروغگویی و حرومزادگی بازی، ناله ناراحتی از فقر مردم ایران رو سر میده!

همش تخصیر این دموکرات بازی و لیبرال بازی شوماس آقای من

این فضای بازی که شوما اینجا گستردین بچه ها رو بفکر بازی انداخته، ولی ممکنه یه باز بیاد این بچه ها رو با خودش ببره

اقای من 

دمت گرم با این بازی خوبتون 

زت زیاد اقا

پاسخ:
سلامعلیکم

این متانت و محجوبیت شما منو مجذوب کرده که رو در روی افراد حرفت رو نمیزنی !😁😉
۱۸ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۱۰ ابوالفتح میرطاهری

به جناب مختار 

 اینکه اینگونه مینویسید و بی احترامی و حواله دادن ناسزا به من  ( خود گواه آن است که مذهب و تفکر شخص شما از چه عیاری برخوردار است )

 

 

پ ب

حس میکنم تازمانی که مصلحت به عدالت ترجیح بدن همینه

 

یه جک خوندم چندوقت پیش ، بی ربطه ولی میگم:)

 

یه روز شیطان گریه میکرده یکی از نوچه هاش میاد میگه چیه چرا

 

ابغوره میگیری؟

 

میگه فلان وزیرو میشناسی؟؟

 

همیشه من دست راستش بودم تو خوشی و ناخوشی باهم بودیم!

 

کلی باهم ایده دزدی و .. رو کردیم

 

حالا رفته لواسون دوهزارمتر خونه ساخته سردر خونش نوشته:

 

هذا من فضل ربی

 

:)

 

 

پاسخ:
افرین 👍دقیقا
مصلحت دشمن عدالت شده...



جوک باحال بود 😁👍 انصافا پیشنهادات شیطان به مزاج بیشتر خوش میاد ! !
۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۴ ابوالفتح میرطاهری

به جناب کاربر

از آن روزگار و انقلاب 57 سخن بسیار است که در اینجا نمیگنجد گفتنش و ...

 

در روایتهایی که مردم از آن دوران میگویند ( این نوشته که به خاطر فقر به خیابان آمدن زیاد یا اصلن وجود ندارد و اگر کسی این را بگویید مورد خنده دیگران میشود ) بیشتر روایتها اینگونه است که میگویند که در آن دوران یک نفر کار میکرد و چند نفر میخوردند بر عکس جمهوری اسلامی شیعه که چند نفر هم کار میکنند یا میدوند باز نمیرسن و ... ( فرض بگیریم اصلن همه مردم فقیر بودند آخه جناب خمینی چرا آمد دروغ گفت به مردم که آب و نفت و برق و اتوبوس و ... مجانی میکنم یا میشود ؟ ) خمینی که میدانید کیست ( بنیان گذار جمهوری اسلامی شیعه ، سیستمی که انقدر دزدی میکنه که آمریکا مبادلات پولی و بانکیش را تحریم و محدود کرده تا خاوری ها و مرجان شیخ الاسلامیها نتوانند فعالیت کنند و ... و این جماعت دزد به کمک شبکه فارسی زبان بی بی سی و ... تحریف میکنند و میگویند آمریکا مردم ایران را تحریم کرده ) در صورتی که ایران فقط در بخش نظامی و هسته ای و جدیدن بانکی تحریم هست ( و گرنه دارو و دستگاهایه صنعتی و ... به هیچ عنوان تحریم نیست )

 

فقر به شیعه گری ربط نداره ( اما به سیستم مدهبیان و دین بسیار مربوطه و مذهب حاکم ایران هم شیعه است ، بقولی اگر طرف بیچاره و فقیر و نا آگاه نباشه که گذرش به امام زاده ها نمیوفته  ، میبینی که خیلیم مربوطه ) 

 

بعدشم در دوران شاه بزرگوار ، مردم ایران مانند مردم دیگر جاهایه پیشرفته میتوانستند با پس انداز حقوق یک سالشون یک سفر خارجی خوب و با چمدان هایه پر از سوغات برگردند ( الان چند درصد مردم ایران میتوانند بروند ژاپن یا مصر یا ... برای  سفر ؟)

 

بله قیاس من در مورد ایران و انگلیس بی ریط هست ( چون ایران رو ثروت خوابیده اما 80 درصد جوانان 30 ساله اش حتی یک خانه از خودشون ندارن ، آنوقت پناهنده هایه که در انگلیس هستند صاحب خانه و کمک مالی میشوند تا شعلی براشون دست و پا بشود و ... ) بنده آن قیاص را آوردم که بگویم چگونه در یک کشور نظم و امنیت شغلی و تلاش وجود دارد ( و گرنه که بنده از بریتانیا و روسیه به شدت هم متنفرم )

 

اینکه در دیگر کشورها میدهند یا نمیدهند ( بقولی از همشون اطلاع ندارم ) ولی بیشتر کشورها کمک مالی به شهروندانشون کرده اند و ترامپ آمریکا سر آمد همشونه .  بعدشم الان شما خوشحالی که با این همه ثروت در ایران حاکممیتش به مردمش کمک مالی نمیکنه و عوضش هم پولشو هم ناموسشو میبره به حزب الله لبنان میده ؟

 

و ...

 

پ ب

پاسخ:
از قرار معلوم تاریخی که ما از دوران پهلوی خوندیم و تاریخی که شما خوندی دو ندیسنده جداگونه داشته
اون عاملی که یک نفر کار میکرد و 6نفر میخوردن . ثروت و رفاه نبود . بلکه سطح توقع مردم اون دوران بود
اینکه شما منکر فقر دوران پهلوی و  عامل فقر مردم در جمهوری اسلامی رو شیعه بودن میدونید زاویه اختلاف نظرمون رو 180درجه میکنه که هریک باید به سمت و سوی خودمون بریم ... ☺
دیگه عرضی نیست
۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۵ ابوالفتح میرطاهری

به جناب کاربر

از آن روزگار و انقلاب 57 سخن بسیار است که در اینجا نمیگنجد گفتنش و ...

 

در روایتهایی که مردم از آن دوران میگویند ( این نوشته که به خاطر فقر به خیابان آمدن زیاد یا اصلن وجود ندارد و اگر کسی این را بگویید مورد خنده دیگران میشود ) بیشتر روایتها اینگونه است که میگویند که در آن دوران یک نفر کار میکرد و چند نفر میخوردند بر عکس جمهوری اسلامی شیعه که چند نفر هم کار میکنند یا میدوند باز نمیرسن و ... ( فرض بگیریم اصلن همه مردم فقیر بودند آخه جناب خمینی چرا آمد دروغ گفت به مردم که آب و نفت و برق و اتوبوس و ... مجانی میکنم یا میشود ؟ ) خمینی که میدانید کیست ( بنیان گذار جمهوری اسلامی شیعه ، سیستمی که انقدر دزدی میکنه که آمریکا مبادلات پولی و بانکیش را تحریم و محدود کرده تا خاوری ها و مرجان شیخ الاسلامیها نتوانند فعالیت کنند و ... و این جماعت دزد به کمک شبکه فارسی زبان بی بی سی و ... تحریف میکنند و میگویند آمریکا مردم ایران را تحریم کرده ) در صورتی که ایران فقط در بخش نظامی و هسته ای و جدیدن بانکی تحریم هست ( و گرنه دارو و دستگاهایه صنعتی و ... به هیچ عنوان تحریم نیست )

 

فقر به شیعه گری ربط نداره ( اما به سیستم مدهبیان و دین بسیار مربوطه و مذهب حاکم ایران هم شیعه است ، بقولی اگر طرف بیچاره و فقیر و نا آگاه نباشه که گذرش به امام زاده ها نمیوفته  ، میبینی که خیلیم مربوطه ) 

 

بعدشم در دوران شاه بزرگوار ، مردم ایران مانند مردم دیگر جاهایه پیشرفته میتوانستند با پس انداز حقوق یک سالشون یک سفر خارجی خوب و با چمدان هایه پر از سوغات برگردند ( الان چند درصد مردم ایران میتوانند بروند ژاپن یا مصر یا ... برای  سفر ؟)

 

بله قیاس من در مورد ایران و انگلیس بی ریط هست ( چون ایران رو ثروت خوابیده اما 80 درصد جوانان 30 ساله اش حتی یک خانه از خودشون ندارن ، آنوقت پناهنده هایه که در انگلیس هستند صاحب خانه و کمک مالی میشوند تا شعلی براشون دست و پا بشود و ... ) بنده آن قیاص را آوردم که بگویم چگونه در یک کشور نظم و امنیت شغلی و تلاش وجود دارد ( و گرنه که بنده از بریتانیا و روسیه به شدت هم متنفرم )

 

اینکه در دیگر کشورها میدهند یا نمیدهند ( بقولی از همشون اطلاع ندارم ) ولی بیشتر کشورها کمک مالی به شهروندانشون کرده اند و ترامپ آمریکا سر آمد همشونه .  بعدشم الان شما خوشحالی که با این همه ثروت در ایران حاکممیتش به مردمش کمک مالی نمیکنه و عوضش هم پولشو هم ناموسشو میبره به حزب الله لبنان میده ؟

 

و ...

 

پ ب

۲۳ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۵۳ ابوالفتح میرطاهری

به جناب کاربر 

 

اگر پاسخ میدهید به همه نوشته ها پاسخ بدهید ( شما بگو چرا خمینی که بنیان گذار جمهوری اسلامی شیعه هست به مردم دروغ گفت ؟)

 

اینکه مردم کم توقع بودند !!! ( این نوع فرهنگ در گذشته و در همه جهان و نسبت به اقتصادشون بوده ، بعدشم کم توقعی نیست بلکه در آن دوران کامپیوتر و گوشی همراه و انواع tv و ... نبوده و در تمام دنیا هم اینگونه بوده ) اما در مقابلش مردم آن دوران خرجی که برای مهمونی ها و عروسی و عزا میکردند چند برابر این دوران بوده ، آن هم با عشق و لذت فراوان که دارم برای دیگران خرج میکنم نه مانند این دوره فقر زده که از سر وظیفه و اجبار و با وام و ... دست به این کار میزنند ، نویسنده که من کتابش را خواندم درست میگوید یا نه ؟ 

 

در مورد شیعه هم ( از آن زمانی که این اهریمنان پا به حکومت گذاری گذاشتند ، نفاق بین کشورهای اسلامی و خاورمیانه به اوج خودش رسیده و گروهک هایه تروریستی مانند طالبان و القاعده و داعش و حزب الله لبنان حداقل از نگاه غیر شیعه و ... سر و کلشون پیدا شده و جنگ و سیه روزیست که دامن بیشتر کشورهایه اسلامی را گرفته بعد از روی کار آمدن این سیستم که خانه برای جوانانش نمیسازد اما امام زاده و حسینیه و پایگاه بسیج و ... تا دلت بخواهد میسازد بسیارم مقصره ) اگر میتوانید پاسخ اینها را هم بدهید 

 

پ ب

پاسخ:
ببینید
من ادعایی نمیکنم که شبهه ای برای دیگران ایجاد بشه و الان جواب شبهات و سوالات رو بخوام بدم
ولی شما مکررا ادعاهایی میکنید که انصافا بعضیهاش واقعی و بعضیهاش غیرواقعی هستن. درمورد واقعیات که بحثی نیست . ولی درمورد ادعاهای غیرواقعی شما میبایست توضیحات مستدل بدید . اما استدلالهای شما منطقی نیست بنظرم .
اینکه از تسهیلات دولت انگلیس به شهرونداش بگید و بعد با حکومت تیران مقایسه کنید و تاکید بر ناتوانی ایران در این امر کنید و اصرار هم دارید بخاطر تشیع بودنه ! و وقتی سوال کردم مگر دیگر کشورهای مسلمون تسنن اون تسهیلات رو میدن ؟ شما بی پاسخ به بحث دیگه ای گریز زدید
وقتی از حکومت پهلوی و موضعش در مورد تشیع پرسیدم و این سوال که مهلوی تشیع بود یا نه ؟ اگر بود چرا شما بهش انتقاد نداری ؟ اگر تشیع نبود چرا مملکت در اون دوران نیز در فقر به سر میبرد ؟      شما فقط سوال اخر رو جواب دادی که فقر نبود !!
وقتی من از پدرم و خیلی افراد دیگه در نقاط مختلف کشور میشنوم دوران مهلوی سالی دو سه دفعه غذای مفصل میخوردن اون هم به بهانه عیاد .  چطور میتونم به گفته شما باور داشته باشم !
۲۴ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۰ ابوالفتح میرطاهری

تمام اینهایی که شما پرسش کردید بنده در پستهایه بالا  پاسخ دادم ولی بازم میدم . بحث ادعا نیست بحث حقیقت و آگاهی و خرد است 

 

نخست اینکه چیزی به اسم دولت نداریم در ایران . و آن چیزی که در اصل است حکومت به ظاهر جمهوری اسلامی شیعه  است 

 

در دیگر کشورها تسنن پول میدهند یا نمیدهند ( بله در عربستان و قطر و کویت و امارات کم و زیاد کمک مالی کرده اند که علتشم ثروت هایه منابع طبیعیست . ولی پاکستان و لیبی چنین کاری نکرده اند چون منابع طبیعی و ثروت ندارند ) اما اگر بخواهیم قضاوت کنیم بهترین گزینه کشور عربستان است با ما ( حال و احوال کشور ما که چند برابر عربستان منابع طبیعی دارد را با عربستان مقایسه کنید ؟ ) این از کشورهایه اهل تسنن 

 

بعدشم بنده مردم داری بریتانیا و انگلیس را مثال زدم که الگو باشد برای سنجش بهتر کشور داری و شرایط مردم ما و آنان ( آن هم بدون منابع طبیعی )

 

گفتم بازم میگم مذهب شیعه در اکنون کشورمان حاکم است نه تسنن و فعلن کاری با تسنن نداریم چون آنها هم با ما کاری ندارند 

 

حال شما میگویید ادعا میکنید دلیل هم بیاورید ( بنده که بالا آوردم شما توجه نمیکنید ) نخستین دلیل این امام زادها و مرده پرستی از کجا آمده ؟؟؟ مطمئنن اگر دوربین و فیلم اختراع نمیشد این داستان هایه من درآوردی را در مورد خمینی و خامنه ای هم میساختند ( خوب این دلایل برای این ادعا که این مذهب شیعه اهریمن و دروغگو و دزد هستند کمه به نظرتون ؟؟؟) و هزاران دلیل دیگر ( اینها خودشان را به علی ابن ابی طالب میچسبانند که پرسش اینجاست مگر علی شیعه بوده ؟؟؟ مگر علی از خودش مذهب درست کرده ؟؟؟ مگر علی دست باز نماز میخانده ؟؟؟ مگر علی گفته بعد مرگ من برام بارگاه درست کنید ؟؟؟ و هزاران مگر دیگر ) آخه ما ایرانیان و اعراب  متاسفانه حتی نمیدانیم این مذهب شیعه چیه و از کجا آمده ( حال تاریخ نمیدانیم هیچ اشکالی ندارد ، ولی به عنوان یک انسان که پروردگار به او خرد و عقل داده نباید بپرسیم که این هم امامزاده برای چیه ؟؟؟) این مذهب شیطانی حتی از دلالی کردند در ارتباط انسان و خدا هم خجالت نمیکشه 

 

 

در زمان پهلوی هم شیعه بوده ( اما در آن زمان خرد و آگاهی نبوده که بدانند این مذهب شیعه ساخته آخوندها از کجا آمده ، ولی الان مردم ما به آن آگاهی رسیدن که بدانند این مذهب دکان و مغازه ای بیش نیست ) 

 

من که گفتم در زمان پهلوی هم فقر و نا آگاهی بوده ( و گفتم که ایران را در موقعیتی تحویل گرفتند که قراردادهایه نفتی بسته شده بوده و یک کشور بی سواد و خرافه پرست با درصد بالای 95 درصد تحویل گرفتند ) و همین آخوندها ، شاهان قاجار را اسیر شهوات کردند تا ندانند که چه به روز مردم می آید ، بقولی اگر نگاه اسلامی هم باشد که یک مرد نمیتواند بیشتر از 4 زن بگیرید و چرا آخوندها شیعه که ادعای اسلام میکنند جلوی شاهان قاجار را نگرفتند ؟؟؟ ( پهلوی ها یک زن داشتند ولی قاجاریها چند دهه و چند صد زن داشتند و همین مثال بنده گویای تفکر شاهان قاجار و پهلوی هست که خودش بازگو میکند که کدام از این تفکر برای اداره مردم زیباتر است )

 

بنده گفتم که شغلی دارم که در ماه به چندین استان سفر میکنم و با مردم در تماس هستم ( و بقولی شنیده هایه بنده بر عکس شنیده هایه شما هست ) و مثالی که شما از میل کردن غذا خوب در سال میزنید با عرض معذرت از نا آگاهی شما می آید ( چون در آن دوران هنوز نوع زراعت در جهان صنعتی نشده بود و دانه گیاهان برای رشد و حجم بیشتر پیوندی و تراریخته نشده بودند و راحتر بگم یک کیلو گردو سال 50 بسیار با ارزشتر از 10 کیلو گردو در سال 99 است و گل خانه ها ایجاد نشده بودند نه در ایران و نه در جهان ) و بازم میگم پهلوی ها ایرانی را از قاجار تحویل گرفتند که بدهی وام هایی که برای سفر به فرنگ از کشورهایه خارج گرفته بودند پرداخت نشده بود و بیش از 95 درصد مردم بی سواد بودند و هیچ جاده آسفالت و راه آهن و بندر و صنعت و درمان گاه و ... نبوده ( قاجار حدودن 100 سال پیش در ایران بوده و در دوران آنها حکومتها ساخت کشتی ها و برق و جاده و دانشگاه و سواد و صنعت و ...در  بیشتر جهان در حد کشور خودشان برای مردم فراهم کرده بودند و در اروپا و آمریکا هم که دیگه یکجورایی کامل بوده و ... ) اما شاهان قاجار به جای مطالعه و رسیدگی به مردم و پیگیری آمدن علوم روز ، دنبال سو گلی روزانه شون میگشتند . سو گلی هایی که خطبه عقدشان را آخوندها میخواندند ( و حکومت پهلوی چنین شرایطی را تحویل گرفت و با سرعت بسیار بالا شروع به رشد مردم و جامعه در ایران کرد و بقولی در ایران آن زمان زن خلبان داشتیم و زنان حق رای داشتند و در سوئد زنان حق رای نداشتند و برای رشد درست و عقلانی به زمان احتیاج داشتند که آخوندها با گول زدن مردم این اجازه را ندادند ) و گرنه فقر در آن زمان هم بوده که برای بر طرف کردنش و با آن تکنولوژی هایه آن زمان به زمان بیشتری احتیاج بوده 

 

اما حال شما پاسخ دهید که چرا خمینی به مردم دروغ گفت ؟؟؟ و بگویید که چرا برای گور او این همه هزینه کرده اند و این هزینه ها برای گور او از کجا آمده ؟؟؟ چرا به حزب الله لبنان و دیگر گروهکها در جهان اینها پول میدهند ؟؟؟  ( میداند که شاهان و بزرگان دینی عربستان با آن همه ثروت و شایعه ای که پشتشونه بعد مرگ یک قبر ساده ای  بیشتر ندارند و هیچ زیارتگاهی هم وجود ندارد که این رفتار آنها با عقل همخوانی دارد  ) و هزاران پرسش دیگر که وظیفه شما نیست پاسخ بدهید مگر اینکه در گفتومانمان ایجاد شود 

 

و ...

 

 

با سپاس از شما 

 

پ ب

 

 

پاسخ:
(ببخشید دیر جواب میدم . جایی هستم که نت دسترسی ندارم)

درمورد ایجاد امام زاده های دروغین و کاسبی اخوندها از دین کاملا قبول دارم و بحثی نیست
ولی اینکه همه اعصار تاریخ ایران و علت عقب موندگی و زنبارگی شاهان رو معطوف کنیم به تشیع بنظرم کاملا رد میشه .  اینکه شما دوران قاجار رو با دوران شروع عصر صنعت در اروپا مقایسه کنید و عقب موندگی قاجار رو ببنید بیخ ریش تشیع ! اینهم بنظرم بی انصافیه . قیاس زمانی باید صورت بگیره که شرایط  طرفین برابر باشه . 
ولی اینکه ما نتونستیم جایگاه اصلیمون رو در جهان بدست بیاریم و خیلی عقب هستیم قبول دارم
من هیچ طرفداری از شخص خاصی بطور مثال رهبران ایران ندارم . قطعا ضعف عملکرد حکومتها بازتاب داره و چه داخل و چه خارج کشور دیده میشه . ولی اینهمه هجمه یک سوئه به این حکومت هم نمیتونه درست باشه.
با اشارات شما به مرده پرستی و گور پرستی و استفاده از مقدسات برای منافع شخصیشون کاملا موافقم .  ولی نکته اینجاست . تا خر نباشه خرسواری هم نیست...

سلام

یاد یه جوک افتادم 

یه آخوند می افته تویه چاله داد میزنه کمک یکی منو بکشه بیرون

یکی رد میشده خم میشه میگه دستت وبده بکشمت بالا

آخونده دستشو نمیده

یارو دوباره میگه دستتو بده بکشمت بالا دیگه

آخونده بازم نمیده

یه پیر مردی رد میشده به یارو میگه بهش بگو دستمو بگیر !

یارو خم میشه این بار میگه دستمو بگیر 

اخونده هم میگیره میاد بالا

بعد از رفتنش یارو از پیرمرده میپرسه داستان چی بود؟

میگه آخوندا دوتا دست دارن یه دست بده یه دست بگیر

دست بدشون خیلی کوتاهه

دست بگیرشون خیلییی بلنده

تا وقتی که میگفتی دستتو بده نمیداد

ولی تا گفتی دستمو بگیر سریع گرفت 😂😂

پاسخ:
سلام
😁 جالب بود 👍
بله.بله .  کلا با بده مشکل دارن فقط بگیرشون خوبه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی