همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

شعار بیخودی

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۲۴ ق.ظ

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۷
کارور بیان

نظرات  (۱۷)

۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۶ غریبه آشنا A

بـــــــــله! و در ادامه باید بدونیم اگه قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنیم

دنیا تموم تلاشش رو می کنه تا ما رو تو شرایط اون قرار بده

این ب ما ثابت میکنه

تو تاریکی،همه ی ما شبیه همدیگه ایم

 

من بشخصه هیچ وقت به خاطر حرف مردم زندگیمو خراب نمیکنم...

چون دهن این مردم همیشه بازه... 

پولدار که باشى میگن دزده،

ساده که باشى میگن بدبخته،

زیاد گردش برى میگن وله،

تو خونه باشى میگن افسردس،

شوخ که باشى میشى سبک،

سنگین که باشى میشى مغرور،

خوشگل که باشى میگن مورد داره،

مرامت مردونه باشه میگن داره دون میپاشه،

پس بذار هر چى که میخوان بگن،

قاضی خداست که باید منو قضاوت کنه...

پاسخ:
ولی قبول کنیم خواه ناخواه نظر و حرف دیگران برامون مهمه
و با توجه به مردم کارهامون رو تنظیم و انجام میدیم
اگر چنین نباشه شک نکن به اون ادم بی تفاوت به مردم . میگن خل و چل !!
۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۱۴ غریبه آشنا A

هان راستی میدونم پست در خصوص شعار بود ولی من از زاویه دیگه بهش نگاه کردم😅

پاسخ:
خاله دختر . کلا اقوام ما باید خودشون و نگاهشون متفاوت باشه !😉😀

راستش ما خانوم ها یه نظریه داریم برای کفش( پاشنه بلند منظورمونه)

 

اگه کفشی که میپوشی پات رو نزد یعنی ارزشش رو نداره!

 

 

پاسخ:
جدی !؟ 😯
اولین باره میشنوم!
اخه چه کاره ! مگه خودآزارید کفشی بگیرید اذیت بشید ؟😕
۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۴ غریبه آشنا A

مریمم کجایی دقیقا😟😟

 

هان!! خدایی اکثر کفشام پاشنه بلند ، ولی پامو نمیزنه😄و خیلی دوسشون دارم😕

۲۸ خرداد ۹۹ ، ۰۳:۴۱ غریبه آشنا A

خب بستگی داره خاله پسر! منم شده خیلی جاها نظر اطرافیان رو بپرسم یا برام مهم باشه ولی نه دیگه خودمو اذیت کنم از ترس قضاوت مردم!😕

 

آره میدونم میدونم ما خاصیم😎😅

پاسخ:
اینجوری باشه که خوبه 👍👍
۲۸ خرداد ۹۹ ، ۰۳:۴۴ غریبه آشنا A

وااای دقت کردید ساعت داره ۴ میشه ولی من هنوز بیدارم!!😐😐

آخه مهمونی و شب نشینی تا کی؟؟!!🤕

سلامت پوست صورتم در خطره🤒😖

رفتما آن آن😅

پاسخ:
شما بیدارید 😁
ما سر شب خوابیم 😊 پوستمون هم خیلی خوب و با کیفیت

سلام

خب مطلق گرایی خیلیم خوب نیس.بنظرم بعضی چیزارو باید نسبی قبول کرد،نسبی دید،نسبی عمل کرد.یجورایی اعتدال داشته باشی دیگه.نه لاقیدی بیش ازحد خوبه نه تایید طلبی بیش از حد. آدم فطرتاً موجودی اجتماعیه پس وقتیاجتماع تشکیل دادن باید به هنجارهاش هم احترام بذارن.

خلاصه بنظرم اگه اون آدم تا رسیدن به خونه کفشاشو تحمل کنه خیلیم نرماله.

 

خوچبحااالت آشنا😕من کلاً ۲ ساعت تو عروسیا میتونم پاشنه بلند تحمل کنم😑بقیش همیشه اسپرت و عروسکی😅

پاسخ:
سلام

احسنت 👏👍 
۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۲۲ غریبه آشنا A

یبار داییم گفت آخه با این کفشای پاشنه ده سانتی سختت نیست! چطوری راه میری؟!

گفتم دایی جون راه رفتن که چیزی نیست!! همچون آهوی تیز پا چنان دویدم که کلک و پرش ریخت بنده خدا😂

سرجمع سه تا کفش و بوت بدون پاشنه و عروسکی دارم😂

آره کلا راحتم😁خدا تو رو هم راحت کنه😘😅

عشقم،عزیزدلم ،فداتشم تولدت مبارک مشکاتم 😘😍آرزومند آرزوهاتم هم ماهی گلم😉 دورت بگردم🌹😍❤😊

حالا محض دلخوشی پاشنه بلند بپوش و تاتی تاتی کن فردا تولدته😜😅

پاسخ:
جسارتا شماها با این سن و سال عروسکی هم میپوشید !!؟،😆😉😅

دیروز غلط املایی مریم گرفتیم، بدش اومد واسه همین الان دیگه نمیگم کرک و پر درسته آهوی تیز پا😜😅حالا لازم بود دلمو بسوزنی😬😬🔪🔪🔪تو مسلمون نیستی😢

قربونت برم😍😘😘😘ممنونم عزیزم😁❤❤

واقعا؟؟؟نمیگن خل شدم؟؟😂😂😂

۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۰۹ غریبه آشنا A

وااااییییی خدا جون😅😅😅😅😅😅

عه مشکاتم چه انتظارا داریااا آحو کع ثوات ندارح😜😂😂

نه بابا...با من راحت باش😉بشــــــــــدت انتقاد و غلط املایی پذیرم😆😅😅

خدا نکنه دلت بسوزه😘فوقش اولش یکم شل میزنی بعد دیگه راه میفتی😂

یاد دخترعموم افتادم!!😃

آقا این ی دوره اومد گفت منم بااااید پاشنه بلند بپوشم!😤

از قضا زد و وقتی که می رفتیم مشهد خانوم افتاد رو دور مد!! 😇

دیگه کارمون شده بود خانوم رو اسکورت کنیم که یوقت نشکنه ، نریزه😂 هر جا میرفتیم دستمون بند کودک نو پا بود! حواسمونم نبودنی نگاه میکردیم می دیدیم یکی وسط جمع داره موج مکزیکی میره 😂

دیگه جونم برات بگه که ی هفته گشتیم و دستمون و حواسمون ب خانوم بود ی تلو میخورد اینور ی تلو میخورد اونور🤕😂

خلاصه از اون که نو پا تر نمیشی😆اون اخرش بود😂

نه! دور از جون😘تو ورژن جدید حسین فهمیده ای مشکاتم😍😍❤

۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۲ غریبه آشنا A

آره دیر میخوابیم ولی کیفیت پوستمونم ماشالله داره😉😅

 

اوووه ما تازه اول چل چلیمونه خاله پسر 😉 مگه چند سالمونه که عروسکی نپوشیم😆😅

 

دقت کردید پستتون ب حاشیه کشید!😂

تنمون سلامت انگار مختار خان میخواست ب فنا بده😅

پاسخ:
پس احتمالا ازون دسته که شب زنده دار روزخواب هستی😉کمتر از 9ساعت هم نمیخوابی...

خداوند شما و دیگر عروسکی پوشان رو حفظ بدارد☺

سر شما سلامت☺
۲۹ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۴۰ غریبه آشنا A

دقیقا😄😅

 

مرسی ،همچنین خاله پسر🙏

پاسخ:
ارادت 🌹

وای چه آهوی مظلوم و معصومی😅نه دیگه با این حرفا دلمم نمیاد غلطاتو بگیرم.

 

وای موج مکزیکی رو خوب اومدی😂یه خاطره ای برام زنده شد😫😅😅😤

 

 

آقای افغانی کفش عروسکی که واقعاً عروسکی نیست😐😂

به کفشای دخترونه که کفه تخت دارن میگن عروسکی😀فقط الان برا خودمم سوال شد چرا باید به این مدلا بگن عروسکی؟؟


دیگه واجب شد اسم پست رو عوض کنید😂انقدر که بحث کفش واسه ما جذاب بود فرصت نشد به اصل مطلب توجه کنیم

پاسخ:
عه ! عروسکی فکر کردم ازون کفشهای بچگونه که یدونه بند داره ! و معمولا دختربچه های خردسال و کودک با جوراب و ساق شلواری سفید میپوشن...
عجب به خطا رفتم ! 😅

اسم پست رو عوض میکنم . شعار بیخودی و کفش 😊
۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۱ غریبه آشنا A

مشکاتم اره میبینی چقدر مظلومم😟😅نه بابا جون من راحت باش😘

 

خاله پسر این مدل که میگی اگه کف پاش چراغم داشت نور علی نور بود🤗🙄

دیگه در اون حد خیــــــلی زیــــــاد بچگونه میشد😅😅

پاسخ:
کفش عروسکی چراغ دار !😁😁👍

سلام آقای من

سرتون سلامت با این بحثای فلسفی

تو رو خدا زودی  این پست رو عوض کنین

یححتمل دوستتون آلبرکامو اونقذه از شدت ناراحتی ازین بحثای کفشکی فلسفی تون توی گور لرزیده که الانه دیواره های قبرش فرور بریخته😅

بدنیس برای بازسازی گورش فکری کنین😅😅

مظلوم کامو 😟😟

خدانیامرزه تون که به مرده ها هم رحم نمی کنین😅😅😅

میخواستم برا این حرف کامو چیزایی بنویسم منصرف شدم دیدم نمی تونم جمله ای بدون کفش پاشنه بلند بنویسم منصرف شدم 😟😅😟😅

پاسخ:
سلامعلیکم
فکر کردید فقط شما بلدی پستهارو جهتدار کنید و سمت و سو بدید ؟😉😀 دوستان دیگه هم دستی بر اتش دارن😁

خوبیش این بود فهمیدیم کفش عروسکی مختص کودکان نیست !!😅

سلام آقای من

 

سمت و سو دادن به حرفا و موضوعات "فوق تخصص" شوماس ارباب

این ذوستان هم که شاگردان و دست ورزان شومان دیگه😅خصوص اون غریبه ناشتا😅

ما هم داریم با کومک شما عزیزان یه چیزایی یاد میگیریم ولی استعداد چندونی نداریم

ماشالله شومایان که آخر استعدادش هستین

خدا همّه تون رو برای قیامت حفظ کنه😅😅😅

پاسخ:
سلامعلیکم
من بیچاره 😅 خیلی زرنگ باشم مباحثی که شما به بیراهه بردی به راه اصلی برگردونم...
۳۱ خرداد ۹۹ ، ۰۲:۵۸ غریبه آشنا A

سلام همه اونایی که در این لحظه خوابن😃(چون وب فقط خودمم😅)

 

مخ ندار خان هویج بخور !😅 این ی توصیه پزشکی !😜 پس حتما هویج بخور😂

بده درس بلدیم و خوب پاس میکنیم 😄 کلا قوم و خویشی خاصیم😆

چی شد! انقدر سخته جمله بنویسید! قرار نیست که کفش پاشنه بلند پا کنید😯

در وصف پاشنه و پا بگم 😌شمام یاد بگیر و ب ذهن بسپار 😉

خدایی من یکی عاشق تق تق کردنا و ابهتشم😍 وقتی پامه اصلا قدمام محکم و با اقتدار  😇😍 واو😃

پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی