همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

حیوان مکار

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

 

 

سیاست داخلی .نماینده ای که قبل از انتخاب کلی وعده و وعید میده و بعد انتخاب زالو میشه...

سیاست خارجی. کشوریکه برای چپاول اولش از کشور دیگه حمایت میکنه و بعد زالو میشه...

در روابط شخصی بین افراد هم فت و فراوون هممون دیدیم...

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۸/۱۲/۰۶
کارور بیان

نظرات  (۲۳)

این حرف آق ساموئل برای امثال خودش خیییییییییییلی دوروسته!

دقیقا مث دولت نامردان امریکا و اروپا...

 

*ضمنا آقای من

دیگه نفرما "اُمّی" هستی!

مث "همیشه"، باز رفتین توو فاز روشنفکری و دنبال حرفای اونا

امّی ها دنبالاینکارا نمیرن مث اهالی روستای ما

پاسخ:
این جمله در همه کشورها و جوامع مصداق داره
امریکا و اروپا و ایران و ...

سلام آقای من

با این "کرونای مکار" چیکار می کنی؟!!

اون شکار میکنی؟!

قبل از شکار باهاش دوستانه رفتار کن...

پاسخ:
سلامعلیکم😞 ؟؟!!

سلام اقای من

 

میگم این مخاطب هاتون از شدت احتیاط و مراقبت نسبت به کرونا، دیگه توی

 

 فضای مجازی وبلاگ شوما هم میترسن بیان :=))

 

بهشون بگین اینجا براشون خطر نداره

پاسخ:
سلامعلیکم
حرفهای شما از هر ویروسی در اینجا خطرناکتره😉

اطلاعیه فوری پزشکی !!!

 

روش درمانی جدید بیماری کرونا :

  

 

 


در صورت ابتلا به ویروس کرونا تا ۱۰ روز آویشن و نبات را دم کرده و بخورید. 
روز یازدهم آویشن را بدون نبات دم کرده بخورید اونوقت ویروس میاد بیرون میگه پ نباتش کو؟
 با دمپایی بزنید تو سرش بکشیدش!

@shekarestanne

 

 

پاسخ:
شما که پدر طب اسلامیتون نسخه داده . روغن بنفشه ...😉😅
۰۹ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۱۱ ابوالفتح فوق سیکل یا همون دکترای قدیم

در مورد اون نمایندگان و وعدهاشون  ( قبل انتخابات رسانه ها شروع به توضیح دادن در مورد نماینده خوب و بد میکونن و میگن که چقدر این انتخابات مهمه و چه تاثیری داره در کشور و .... ) در مورد تاثیرش بنده که هیچ تاثیری از انتخابات در کشورم و نسبت به هموطنام چیزی ندیدم و فکر هم نکنم در آینده ببینم ، اما همون رسانه ها که ادعای فهم و .... دارن بعد انتخابات یا در حین انتخابات از تعدادی گزارش میگیرن و جالب اینجاست اون افرادی که باهاشون مصاحبه میشه به جای اینکه در مورد نمایندشون که بهش رای دادن و ... توضیح بدن ، مشت میزنن تو دهن آمریکا !!! یکی نیست بگه فلان فلان شده اومدی رای بدی اوضاع کشور خوب بشه یا به آمریکا مشت بزنی ! گزارشگرم که نمیپرسه به کی رای دادی و چرا دادی ؟ جناب حکومت آیا نماینده هایه قبلی خوب بودن یا بد بودن و اگر خوب بودن چرا باید جاشون عوض بشه و اگر بد بودن مجازاتش چی میشه و ...

 

در کل در مورد نماینده و انتخابات همش دروغ و عروسک خیمه شب بازی بیش نیستن که فقط حقوق میگیرن ( چون اصلن ذات جمهوریت دروغه دروغه دروغه اونم در این شکل کلی و یک مسلمان تا وقتی حتی پیش نمازشو مو به مو نشناخته نباید پشتش نماز بخونه و ... ) الله را شکر که ملت بیدارتر شدن و در انتخابات بسیار بسیار کم حضور داشتن و این نشان از فکر کردن و داشتن شجاعت داره که نوید خوبی برای مردم و کشورمون در آینده داره ( چون کسانی که رای دادن ترس یکی از محرکهاشونه که یک مومن نباید بترسه و اون کسانی که واقعن از سر علاقه و اشتیاقی که این نماینده بهتر میکونه اوضاع رو رای دادن اونها هم جز مومنین هستن و گرنه بقیعه اگر اینگونه نبوده باید خودشونو اصلاح کنن و ... ) 

 

در مورد نوشته این جناب هم کلی نیست و نباید باعث اشتباهمون بشه ( و در مغز انسان و انسانها هزاران فکر میگذره که خوی محبت و نیکیش بیشتره و از این افکار هم در سر انسانها  رخ میده ، ولی در 99 درصد موارد فقط در حد همون فکر باقی میمونه و به عمل نمیرسه ، چون ذات انسان و انسانها با روح الله پیوند خورده و همیشه رو به خوبیست و نباید اشتباهاتشون رو با بد ذات بودنشون اشتباه گرفت  و ...) 

 

و ...

 

پ ب

 

 

پاسخ:
👏👍🌹

سلااام آای من

شوما هم ظاهرا از از ترس کرونا قاط زدین ها !

 

اون اطلاعیه پزشکی مربوط به طب اسلامی نبود که!!

 

اون روش طبی دست آورد خانوم هاس که مبتنی بر استفاده بهینه از "کفش" بر مقابله و دفاع و حمله اس!!!!

 

حواستون کجاس؟؟؟!!!!

پاسخ:
سلامعلیکم

قبلا گیراییت بالاتر بودااا 😉 من دقیقا به طب اسلامی و نسخه ای که اقای تبریزیان براتون تجویز کرده اشاره کردم . 
شما روش خانمها و کفش رو بیخیال شو 
دستورالعمل شیختون رو عمل کنید و نتیجش رو به ما هم اعلام کنید 😉

سلام آقای من

 

چی شده که حالا دیگه حرفای رعیت اینقدر براتون مهم و تاثیرگذار شده؟؟!!!

 

شوما ارباب ها که بر حرف رعیت تره هم خرد نمی کردین!!!

 

شاید اینم از برکات کروناس که ارباب میگه حرف رعیت از ویروس موثر تره!

 

میگن خدایا شری برسون که خیر ما توو اون باشه!😉

علی برکت اله😉😉

 

 

 

پاسخ:
سلامعلیکم
ما که هنه برامون مهم هستن
منتهی شما گفتید دوستان نگرانن ویروسی نشن
عرض کردم بر این مضمون که  وقتی خودشون رو با حرفای ویروسی شما منطبق میکنن دیگه ویروس کرونا زیاد مهم نیس 😊

سلام آقای من

 

از جواباتون به دو کامنت اخیر رعیت آشکارشد که خیلی حواستون پرت شده و نمی گیرین چی به چیه😊

خب اینم از برکات کروناس که حواس ارباب ها رو مختل میکنه. طبیعی هم هس چون اربابها خیلی دلبسته دنیان وختی خطر سفرآخرت رو حس میکنن حواسشون حسابی بهم می ریزه دیگه.

آقای من

خب چی میشه کمی دل از دنیا بکّنین و به فکر آخرت باشین که با یه ویروس اینقذه بهم نریزین؟؟!!!

خب اینم از خیرات کرونا برای رعایاس که اربابها حواسشون پرت بشه

 

علی برکت اله😊😊

 

البته اگه شوما منکر حواس پرتی بشی و بازم بگی جوابات رو دوروس نوشتی اونوقت دیگه مجال حمل برصحت رو از رعیت میگیری و باید قبول کنی راهی جز حمل بر ناجنسی و بدجنسی و خودت رو به کوچه علی چپ زدن و طفره رفتن باز نذاشتی.

ولی رعیت به اربابش خوش بین ه بر همین حمل برصحت و حواس پرتی و مث اینا کرد.

خوش باشین آقای من😊

آسوده بخواب 

بعضیا بیدارن 😊

پاسخ:
سلامعلیکم

!!!؟؟؟!!!
😧

اما درباب روش کشتن ویروس کرونا:

ما که شیخی درطب سنتی بجز مرحوم بوعلی سینا نمیشناسیم و اونم صد تا کفن تا حالا پوسونده.

اگه شیخی جدید شوما میشناسین معلومه خودتون دنبال شیخ  و شیخ یابی هستین و علاقمند به شیوخ. پس دستورات طبی اونا هم پیشکش خودتون و همراهان محترم که با شنیدن نام کرونا از صحنه وب غایب شدن😊😊 

 

حالا شوما هم دستورالعمل طب نسوان رو انجام بدین بلکه موثر افتد😊😊😊

یادش بخیر بانو میترا فیلسوف و مفسره کبیر که این روش درمانی نسوانی را بررسی و موشکافی نماید😊 البته شوما میتونین از ایشان کسب تکلیف بنمایید😊

پاسخ:
نشدااااا
تا الان مراجع تقلید اسلام و طب اسلامی و فقه اسلامی تنها راه برون رفت بود از نظر شما
اما حالا که استتاادد تبریزیان براتون روغن بنفشه تجویز کرده زدی زیرش !؟😅😉
دل به کار نمیدیاااا 😆یعنی جای دیگه رو به کار نمیدیااا 😉

آقای من نشدااااا

تا الان مراجع و طب اسلامی و فقه اسلامی تنها راه برون رفت بود از نظر شما، چون ما هیشوقت همچی چیزی برای درمان و برون رفت از کرونا نگفتیم!

یحتمل این نظرخودتون بوده که پس از نادم شدن دارین به این و اون می چسبونین!

اینم از رذایل اخلاق اربابهاس که وختی حرفشون باطل میشه اونو مث یه تهمت به طرف مقابلشون می زنن مخصوصا اگه مقابلشون رعیت باشه!!

توی روستای ما یه شیخ الرئیس بوعلی رو میشناسن بعنوان طبیب مسلمون که اونم 100 تا کفن پوسونده و دیگه نیس که برا کرونا نسخه بده.

بهرحال شوما اون روشدرمانی نسوانی رو تست بزنین شاید برا شوما مفید افتد نه تنها ضرر نداره بلکه خیلی هم ارزونه و لوازم مورد نیاز:

-یک لنگه کفش محکم(که درهمه خونه ها پیدامیشه)

-کمی نبات

-کمی آویشن

موفق باشی ارباب😉

دل به کار بدین، تنبلی نکنین😉😉

 

 

پاسخ:
عجب آدمیه هااااا 😯 تا دیروز میگفتی من غربزده هستم و علم فلسفه غرب ترویج میدم امروز شدم مسلمون طرفدار فقه و طب اسلامی ؟!!😅
خداروشکر شیخ الرییس هم مصادره کردید و بردید تو ولایتتون !!😁
چشم !روش" نسوان "هم تست میکنم خبرشو خدممتون عرض میکنم

سلام

عقل حکم میکنه ابتدا آثار عباس تبریزیان بررسی کنی و مطالعه کنی بعد نقدش کنی نه اینکه از چن تا کانال تلگرامی ایشون رو بررسی کنی. آیا شما کتاب های ایشون رو که در مورد طب اسلامی مطالعه کردید یا اینکه به همون روغن بنفشه در مقعد استناد می کنید؟

پاسخ:
سلام
هرعقلی باتوجه به تواناییش یه حکمی میکنه
کسی اینجا نقدی نکرد که از کانال باشه یا با تحقیق
یه مورد تجویز ایشون رو دستمایه قرار دادیم تا از ثقم و صحتش مطلع بشیم که دوستان حاضر نیستن تست کنن !

نکته مهم اینکه طب اسلامی نیست . طب ایرانیه
اطبا عرب بدست نیاوردن . اطبای ایرانی مسلمون بدست اوردن و امروزه بنام طب اسلامی مصادره شده... ( ابن سینا )

سلام مجدد

پارگراف آخراتون نشون میده که اصلا در مورد تبریزیان و طب اسلامی اطلاعاتی ندارید. شب خوبی داشته باشید.

پاسخ:
سلام
شما که مطلع هستید لطفا درمورد فواید روغن بنفشه در مقعد بفرمایید 

بر آقا Ali Piroozi

شوما خودتو ناراحت نکن

فرمایشت دوروسته، این ارباب ما عادت داره(نه ببشخین تخصص داره) در باره خیلی چیزهایی که حتی اطلاعات هم نداره حرف بزنه.

بقول پسرخاله: مگه چیه؟؟!!! 😅😅

اسولا این جزو ذات ارباب هاس

اسلن هم بدنیس

خیلی هم خوبه😅😉

اربابی گفتن، رعیتی گفتن!

این تازه یکی از کرامات آقای ماس

شوما نرو

باش تا صبح دولتش بدمد 

اونوقت ببین چی محشری بشه😅😉😅😉

 

آقای من

عُرذ ما را بپذیر

آخه یکی باس این مخاطب تازه وارد رو توجیه میکرد دیگه😉😉😉

 

سلام آقای من

 

ناراحت نشو

 

تعجب هم نکن

 

از اینکه یه روز شوما رو غربزده بخونن و یه روز شرق زده😅😉

 

شوما خودتو خوب نشناختی

شوما ذوابعادی، خودت خبر نداری !

این رعیت داره ابعاد وجودی شوما رو روزبروز کشف میکنه

هر روز بهتر از دیروز 😅😉

 

ببین آقای من 

سعی کن خودت، ابعاد و اعماق خودت رو زودتر از رعیت کشف کنی

تا اینجور از اکتشافات رعیت حیرت زده و متعجب نشی

وگرنه یه روزی ممکنه از تعجب بلا میلایی سرت بیاد ها !

از ما گفتن و از شومام نشنیدم😅😅😅😅

 

پاسخ:
سلامعلیکم
نه ناراحت میشم نه تعجب میکنم . منم یه کوچولو شما رو شناختم ☺

سلام جناب افغانی

ببین من اصلا بحثم طرفداری از تبریزیان نیست. بحث من اینکه ایشون زنده هستن و کتاب و نوشته داره و واسه اطلاع از جریانی که به اسم طب اسلامی نامگذاری شده می تونید به کتاب هاشون مراجعه کنید. 

ایشون یه بحثی در مورد گل بنفشه در روایات حضرات امامان داره. که اونجا بر طبق روایات ایشون میگن که آغشته کردن پنبه ای به روغن بنفشه و قرار دادن آن در مقعد در موقع خواب موجب درمان سرما خوردگی میشود. یا ترکیب روغن بنفشه با برگ کاسنی و گذاشتن آن بر روی پیشانی تب را از بین می برد. خوش باشی.

 

 

پاسخ:
سلام
اسلام یک طریقت و جهانبینی و مجموعه قوانین  زندگی کردنه
اسلام دایره المعارف علوم نیست 
اسلام به خودی خود در هیچ علم طبیعی و تجربی اطلاع رسانی نکرده
و
گرچه در سرزمین اعراب ظهور کرد ولی عربها کمترین خدمات رو در زمینه علوم به اسلام دادن . 
در عوض تاریخ و پیشینه ایران به وضوح به پیشرفتهای علمی ایرانیان اذعان داره 
پس براحتی میشه فهمید اسلام وامدار علوم ایرانیان است و علم طب همچون علوم شیمی و معماری و مکانیک و نجوم و مهندسی ... اگر پیشرفتی داشته به برکت مردان ایرانی بوده که مسلمان بودن . و امروزه منفعت طلبان مدعی اسلامگرایی سعی دارن دست اوردهای ایرانیان رو به اسم اسلام مصادره کنن !!! از اینرو شده طب اسلامی 😏

سوال
چرا امروزه طب اسلامی مداوایی برای بیماریهای امروزی نداره
جواب .  چون امروزه دست اوردهای علم پزشکی رو بنام اسلام نمیزنن . منبع و مرجع اونها مشخصه . مثلا علم شیمی علم فیزیک و علم زیست شناسی و علم روانشناسی پایه های پزشکی هستن ...

یه تکذیب کننده چی رو تکذیب میکنه ؟ دقیقا چیزی رو که نمیدونه تکذیب میکنه. شرح حال شما هم همینه اطلاعی از مبانی طب اسلامی تبریزیان ندارید بعد تکذیب می کنید. گفتی فواید روغن بنفشه چیه ؟ برات گفتم

به هر حال قرار نیست که طب اسلامی که بر مبنای روایات حضرات امامان هست هرکسی استفاده کنه.

از کجا میدونی که طب اسلامی برای بیماری های امروز مداوا نداره؟ 

 

نظر دیگه ای ندارم. ممنون.

 

پاسخ:
تحقیر و تخریب و فرار
راههای مباحثه ی افراد مدعی دینگرایی شده
نمیدونم چرا تغییر براشون خیلی سخته !

بیزحمت از علوم حضرات و ائمه گرامی درمان بیماری ایدز و کرونا رو هم استخراج بفرمایید .


ائمه رو وارد مسائلی میکنید که خودشون هیچ ادعایی نداشتن . بعد افرادی با علم و منطق ثابت میکنن ادعای شما کذبه .  این وسط به شمای رهگذر نوعی خدشه ای وارد نمیشه ولی جایگاه ائمه رو نزد افکار عمومی متزلزل میکنید ( همون دوستی خاله خرسه )

ائمه پیشوای اخلاقی و اجتماعی بودن .  نه پیشوای علوم 

سلام

جناب افغانی ، بنده کلا تو وبلاگ شما ۷ یا ۸ تا نظر گذاشتم. تو کدوم یک از اینا شما رو تحقیر یا تخریب کردم و بعدش بخوام فرار کنم! لطفا ذکر کنید تا ازتون عذرخواهی کنم.

بنده هم تا دو سال پیش تبریزیان رو نمی شناختم ، بعد که چنین چیزی یعنی طب اسلامی  رو شنیدم به جای اینکه گارد بگیرم رفتم تا حدودی آثارش رو خوندم و تو اونجا گفته که مبنای کار من بر اساس روایت رسیده از حضرات امامان هست و روی اون روایت کار کرده. حالا شما اومدی میگی نه اینا رو از ابوعلی سینا و ... دزدیده. 

اومدی گفتی کاربرد روغن بنفشه تو مقعد چیه ، بنده از ایشون نقل کردم واسه این کار که چیزی نداشتی بگی.

شما به آثار ایشون مراجعه کنید چندین بار درباره کرونا دستورات پیشگیری و درمان هم دادن. حالا شما بی خبرید مشکل من نیست. 

درمان سرطان و ایدز هم داره. اوتیسم هم درمان میکنه.

 

به هر حال اوقات شریف رو مکدر کردم عذرخواهی میکنم.من فقط خواستم بگم یکم تحقیق کنید.

درباره حضرات امامان هم فهم من  با فهم شما فرق داره. و من با کسی دربارشون صحبت نمی کنم چون ظرفیت ها باهم فرق داره. 

 

 

 

پاسخ:
سلام
گفتید چرا نشناخته نقد میکنی ( گفتم نقد نکردم فقط یک مورد رو دستمایه قرار دادم ) گفتید تکذیب کننده هستی چون نادانی ( گفتم تخریب و تحقیر میکنی ... )

درمورد مداوای ایدز و کرونا .  کدوم بیماری رو تاحالا مداوا کردن !؟  چرا وزارت بهداشت تاییدش نکرده !؟  چرا مراجع تقلید روشهای درمانی ایشون رو تایید و توصیه نمیکنن!؟  حالا من بیخبرم مشکل شما نیست . ولی لطفا احساس تکلیف کنید و حس انسان دوستانه داشته باشید و روشهای درمانی ایشون رو به مسئولین ذیربط تفهیم کنید تا روزانه انقدر مرگ و میر نداشته باشیم 

تکدر خاطر در مباحثه طبیعیه ولی تهمت نادانی و بی اطلاعی به دیگری زدن بخاطر اینکه همفکر من نیست غیر طبیعیه 

درمورد ائمه هم کاملا صحیح فرمودید 👍
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۵۵ غریبه آشنا A

ثابت شدس واقعاً !!😞

ای بابا پسر خاله در وصف موقعیت متن این پست هم بگم که

الان زمونه ای نیست سعی کنن کسی رو دور بزنن چون الان (یجورایی اغلب مردم) دوره دیدن متاسفانه …😑

پاسخ:
خاله دخترجان هیچوقت مردان مرموز موزی  را دست کم نگیر . 
کسانی که از تکنولوژی روز استفاده میکنن ولی لباس قرنها پیش رو میپوشن و قوانین قرنها پیش رو تجویز میکنن ... (بعضی از مردان شهرتون 😆😉)

سلام

جناب افغانی اگه این طور برداشت کردبد که شما رو تخریب و تحقیر کردم عذرخواهی میکنم. در مورد طب اسلامی هم هر کسی دوس داشت استفاده کنه و هر کسی دوس نداشت استفاده نکنه، من همین که خودم دارم استفاده میکنم واسه خودم کافیه. 

پاسخ:
سلام
ارادت داریم

ولی من همچنان سوالها برام باقی مونده که اگر تبریزیان و امثالهم حرفی برای گفتن داشتن و درمانی برای بیماریهای امروزی داشتن چرا دیگر مراجع و مسئولین دینی و بهداشتی تایید و سفارشش نمیکنن !!
۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۳۳ غریبه آشنا A

سلام دوستان گل😊

نظر آخر و جواب پسر خاله رو خوندم ، خواستم بگم شکر میون کلامتون 😌 طب اسلامی واقعا خوب جواب میده 😃

ولی درمورد ایدز و کرونا هم واقعاً جواب میده علی خان ؟!!🤔

پاسخ:
سلام

سلام و درود آقا مهرداد عزیز و دوستان 

 

درویش یک قصیده ی بلند داره ب اسم زاغ ـ بخشی از اون 

......
کــاش انســان نبـُـدم
کــاش یک زاغ بـُـدم
تا بهر جا ک سفـر میکردم
وطنم آنجا بود
با کلاغای دگر
بر سر شاخ درختای بلـند
می نشستیم و سر میدادیم
غار غاریّ و بنا میکردیم
لانه ای از خس و خاری ک نبود
در تصرف بر افزون طلبان
یا ک موروثی دنیا طلبان
همه خرسند بـُـدیم
ب یکی لانه و بس
و نمی کرد خراب
خانه صلح و صفامان را کس
نه جفای شمشیر
نه فریب تکبیر
نه چماق تکفیر
نه ریای تسبیح
نه ردای تزویر
و نه پا در زنجیر
کــاش انسان نبـُـدم
کــاش یک زاغ بـُـدم

 .............

شاد وسلامت باشی

پاسخ:
سلام مخلصیم
خیلی خوب بود 👏
اقای درویش رو نمیشناسم ! ولی کلامشون جالب بود
۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۱۴ غریبه آشنا A

مرسی شعر خیلی قشنگ و پرمفهومی بود👌👏

۱۴ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۵۸ غریبه آشنا A

منظور از اونایی که نمیشه دور زد و دوره دیدن همون مرموز و موزی ها بودن!!😞

حس مالکیت بهم دست میده ینی کُلیش واس ماس😅شهرمون😅

هـــی....ب بلا دچار شده ،ناراحتم😔و کله قارچی های چینی عامل اصلیشن😑

پاسخ:
ایشالا که بلا از شما و اقوام دور باشه💚
ایشالا که بغیر از کله قارچی های وطنی و وارداتی هیشششکی دیگه مبتلا نشه ☺☺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی