همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

ارامش و چالش ذهن...

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹ ب.ظ

 

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۵
کارور بیان

نظرات  (۱۵)

سلام آقای من

نوابغ روستای ما دست پرورده اربابی چون شوماس!

شوما نبوغ خودتو دست کم نگیر

ببین باچه نبوغی تا حس کردی که نظرخودت و هواداران محترمت توی پست ابوالعلاء درباره ازدواج نکردن ابوالعلا و بی منطق بودن اون داره به چالش کشیده میشه فوری پست جدیدگذاشتی تا مبادا به ساحت مقدس نظراتتون لکه و غباری ننشینه و اون به به کردنهای شوما و هواداران درباره الولعلاء تضعیف نشه.

ایول به نبوغ آقای من

حقا که روستای ما نابغه اس

ارباب نابغه

رعیت همه نابغه از کودک و بزرگ، زن و مرد، پیرو جوون

آقای دستور بدین یه اجاق اسپند دود کنن

چشم میخوریم .... 

پاسخ:
سلام نابغه جان
اول اینکه چالش چی !؟  اون بنده خدا ازدواج کرده نکرده میشه چالش شما ؟؟ ( الله اکبر!!!)
دوم اینکه تاریخ پستها رو نگاه کن هر 5.6 روز یکبار پست جدید گذاشته میشه . چه ربطی به چالش داره !؟
 سوم اینکه چالش در ذهن شماست ولاغیر😉

سلام ارباب

 

ببخشید یادم رفاه بود شوما ارباب هسی و

رعیت نباس خلاف میل ارباب بحرفه

فراموشی ما رو عفو بفرمایید

فقط اربابه که می تونه "ذهن خوانی" کنه و بگه توو ذهن رعیت چالش هس ی نیس!!!

رعیت اگه فهمید چالش فکرارباب چیه غلط کنه بگه 

رعیت باس بگه

گچشم ارباب شوما درست میگین"

 

پس ما هم میگیم : چشم.

پاسخ:
سلامعلیکم
دیگه ما هم سعی میکنیم جا پای مراجع تقلیدتون بذاریم و میل و اراده شما رو مسخر خود گردانیم 😆خداروشکر شما مقلدان عزیز هم مشکلی ندارید که دیگران جاتون فکر کنن و تصمیم بگیرن 😉

سلام آقای من

چه اقرار جالبی از خود بدر نمودید

گفتین "جا پای مراجع تقلید" میذارین.

پس کااااااااملا شفاف تقلید از ایشان می نمایید

خب دیگه

معلومه شکر خدا به "سن تکلیف" رسیدن و تقلید رو شروع کردین. 

مبارک مبارک روزتقلیدتون مبارک

 

 

پاسخ:
سلامعلیکم
😅😅
مقلدان خوب مراجع را به شوق میارن!
درود بر شما

سلام آقای من

یه سوال؟

بنظرتون یه خرده عجیب نیس که چند روز از این پست شوما گذشته و کسی ازمخاطبان تون نیومده حرفی بزنه ؟!

 

میگم احتمالا این حرف آقای هاوکینگ خدابیامرز برای این ها صادقه، شاید 

می ترسن فک کردن به این حرف "امنیت ذهنی" رو از اونها بگیره!

لطفا شوما هم دیگه ازین پستها که امنیت ذهنی رو از مخاطبتون میگیره نذارین!

به رعیت نیگا نکنین که سپردفاعی محکم و استوار داره و امنیت ذهنی او با این حرفای بی سروته امثال سارتر و راسل و هاوکینگ و.... از بین نمیره!

اهالی روستای ما (البته ببخشید روستا متعلق به شوماس) همه اهل علم و دانش هستن و حسابشون از سایر مردم جداس ارباب!

ملاحظه مردم دیگه رو بکنین که میان اینجا ارباب من!!! 😅😅

پاسخ:
سلامعلیکم

در شجاعت شما که شکی نیست همونطور که در هوش و درایت روستاییاتون شکی نیست 😊سپر دفاعیت ایشالا که مثل گنبد اهنین اسراییل نباشه با چندتا موشک سوراخ بشه 😉

وبلاگ مثل روزنامه دیواری . قرار نیست همه افرادی که میخونن پاشو امضا کنن . پس قرار نیست در هر پستی نظری حتما ثبت بشه...

سلام آقایم

فرمودین :

"مقلدان خوب مراجع را به شوق میارن!"

 

دقیقا حرفتون دوروسته!

 

از وقتی فرمودین جا پای جای علما گذاشتین و مقلدشون شدین ما

 

هم عجیب به شوق و ذوق اومدیم😅😅

 

درود بر شما😅😅😅

پاسخ:
سلامعلیکم
از شما بعیده استاد ! 😯
مراجع از هم تقلید نمیکنن . فقاهت میکنن و جایگاه مرجعیت بدست میارن...
این مورد رو به اهالی روستاتون نگید که خدانکرده شما رو جزو نوابغ ندونن😅
۲۹ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۴۲ ابوالفتح فوق سیکل یا همون دکترای قدیم

از نظر من این حرف هاوکینگ مطلق نیست و کلی گویی داره و اگر ریز توضیح داده نشه به گمراهی میرسونه ( این نوشته موقعی میتونه ارزش داشته باشه که قدرت هم دست خود مردم باشه )

 

بریتانیا که کشورهایه زیادی هنوزم در دست استعمار داره از جمله ایران ( نفوذش را از مذاهب و خرافات  ایجاد کرده ، مذهب شعیه تا قبل از اینکه بریتانیا پاش به ایران باز بشه وجود نداشته ، منظورم اینکه مردم مقصر نیستن که حال بخاهیم بگیم دروغ را دوست دارن و یا راستی را ، این مسئولینشون هستن که اونها را به این اشکال در میارن و با بی شرفیه تمام در آخر خود مردم را هم مقصر میکنن و یا غیر مستقیم مقصر جلوه میدن ) 

 

به جناب کاربر

 

بحث شما و جناب مختار برای من بسیار جالبه و از شما درس صبر و بردباری میاموزیم خخخخ 

 

پ ب

 

به جناب مختار 

 

اینکه در مباحث از دادن و گرفتن اطلاعات خوداری میکنید و بیشتر بحث و جدل کاذب دارید و فکر میکنید اینجا پایگاه مخوف مجازی دشمن هست اونم به سرکردگیه جناب کاربر و حمایت عواملی مثل من و ... ( اوج مظلومیت ذهنی شما رو میرسونه که در توهم تلقین محور خود ساخته یا شاید براتون ساخته شده گرفتار شدین و ول نکنتونم بدجوری اتصالی کرده و ...) این جواب مستقیم من نسبت به نوشته شما که به صورت غیر مستقیم نامی از کاربران این سایت آوردید 

 

حال که شما به جای تبادل اطلاعات به برد و باخت در بحث علاقه دارید یا فکر میکنید اینجا میدان مسابقه هست ( اینم بقولی یک نگاه میتونه باشه و یک وقت برنده و یک وقت بازنده میشید ، اما از نظر من در مباحثتون در مقابل جناب کاربر بازنده هستید اونم با ختلاف بسیار ، که نکته جالبی نیست برای من چون بلاخره یکی حرفش صحیحتر میشه ) ولی اینکه با داد و فریاد بازنده بودنتون را به همه اعلام میکنید واقعن برای من جالبه 

 

پ ب

 

 

 

پاسخ:
این موردی که شما تذکر دادید درست و مثال خوبی هم درمورد بریتانیا زدید
بنظرم گوینده ی متن به شخصیت انسانها و مقاومت در برابر تغییر افکارشون تاکید داره .
بطور مثال خود من وقتی جلال ستاری در مورد تختگرایی زمین گفت و یا هویت بربادرفته از شریعتی گفت دوست نداشتم براحتی قبول کنم و بطور ناخوداگاه مقابله کردم . ( فارغ از اینکه کدوممون درست میگیم )

بحث من و اقای مختار  یه جاهایی بحث زرگری میشه و تو دل هیچکدوم چیزی نیس😊

سلام به دوست دلسوز و شفیق رعیت ینی همون همون ابوالفتوح فوق سیکل

 

اینهایی که برای این رعیت گفتید فقط خیالات شوماس 

واقعیت چیزی دیگه س که بین من و ارباب من محفوظه

 

خیالات کمتر بفرمایید چون :

 

نیست وَش باشد خیال اندر جهان

تو، جهانی بر خیالی ، بین ، روان

پاسخ:
( این بیت یک بیت سنگین فلسفیه که به انتزاعی بودن جهان و دنیا اشاره داره 
که بنده هم خیلی باور دارم )

۳۰ بهمن ۹۸ ، ۰۶:۵۶ ابوالفتح فوق سیکل یا همون دکترای قدیم

به جناب کاربر 

 

امان از دلاتون خخخ

 

پ ب

 

به جناب مختار 

 

اینکه با اربابتون چه سیستمی دارید من نمیدونم و ... ( ولی نوشته هایه شما نوشته هست و مکتوب و خیالات نیست ، مگر اینکه توهم ایجاد شده در  ذهن شما حتی منکر نوشته هایه خودتونم بشه ) 

 

پ ب

پاسخ:
😅😉
۰۲ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۲۸ کسب درآمد اینترنتی مطمئن

وبلاگ عالی دارید ، با قدرت بیشتر به نوشتن مطالب ادامه بده مخصووصا این پست خیلی خوب بود ، از این به بعد وبلاگ شما را دنبال می کنم و همیشه مطالب شما رو میخونم موفق باشید

۰۲ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۵۸ غریبه آشنا A

آره واقعاً ...😞

پاسخ:
مخصوصا شما و ما مذهبیا 😅😉😉
۰۲ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۴۲ غریبه آشنا A

ی پست بعد میذارم در وصف موقعیت😃

پاسخ:
موقعیت چی ؟ 
شهر مقدستون یا فضای معنوی خودمون !😅
۰۲ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۳۹ غریبه آشنا A

خخخ شهر مقدسمون!!

همین پستتون که مخصوص ما و شماست دیگه😃

پاسخ:
من سرباز سپاه بودم
هرکی میپرسید کجا خدمت کردی ؟ برای اینکه بد و بیراه نگه میگفتم نیروی مقدس سپاه ! اون بنده خدا هم فکر میکرد از بچه های بالا هستم و دیگه چیزی نمیگفت ! 😆 حالا شما شهر مقدس هستی و از بچه های بالا و ما چیزی جرات نداریم بگیم 😅
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۰۱ غریبه آشنا A

ماشاالله ب این هوش سرشار 😉 شما دیگه کی هستید خاله پسر😂😂

نه بابا بچه بالا کجا بود!!😅من همین پایین پایینام نگاه بیندازید میبینید😆😂

پاسخ:
کلا ما سمت مادری همه باهوش و ذکاوتیم 😉😅

درود بر شما----اگر بنام مختار پیام بزارم جواب میدی---بابا تو دیگه کی هستی؟

پاسخ:
سلام

متوجه منظورتون نشدم !؟

درود بر شما--برای همین مطلب شما پیام گذاشتم و اتفاقا جمله از گوته آلمانی هم بود . خوب عیبی نداره بازم خوبه به احترام آقای مختار پام مرا پاسخ دادید مرسی---مردم جهان عموما و مردم ما خصوصا برای مواجهه با پدیده های ناگهانی و خارق عادت خودشان تربیت نشده اند...معمولا زمانی که تا مغز استخوان از چیزی ترسیده ایم باز از گفتن باز نمی مانیم ،ساکت نمی شویم به تفکر پناه نمی بریم. مردمی که قرنها منتظر جسمیت یک نام هستند .دوست دارند همچنان منتظر بمانند.

پاسخ:
سلام
والا هرچی نگاه کردم پیامی با نام شما ندیدم ! پیامی هم حذف نمیشه ! اگر ثبت نشده و یا حذف شده من معذرت میخوام

دلیل رفتار مردم شاید بخاطر اینه که فکر کردن مقدماتی همچون هوش و توجه و تحلیل و نتیجه گیری لازم داره و اینها اسباب زحمت میشه !
ولی حرف زدن خیلی ساده تره...
عموم مردم هم که دنبال مسائل ساده هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی