همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

مجلس عزاداری و دور همی...

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۰۳ ب.ظ

 

 

امام حسین همه ی قماش رو دور هم جمع میکنن ؟

یا

همه قماش امام حسین رو بهانه میکنن ؟

 

( بازم که اخوندها در مجلس شاهانه!! )

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۰
کارور بیان

نظرات  (۲۰)

۲۰ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۱ فلش مموری تبلیفاتی

ممنون از مطلبتون

پاسخ:
🌹

سلام

محمدرضا شاه ظاهرا آدم با اعتقادی بوده در یکی از گویا خاطراتش گفته که در کنار دریا داشته از بلندی سقوط میکرده و نزدیک بود بمیره که امام زمان عج او رو نگه داشته و نذاشته بیفته . و یه داستان دیگری شبیه این .

 

مسئله گربلا طوریه که هر انسانی میتونه اعتقاد و احترام به اون رو نشانه ی انسانیت و عاطفه گری و روشنفکریش قلمداد کنه .

بنابراین همه قماش ها میتونن اونو بهانه کنن .

البته روشنفکرای دوزاری که چیزی در چنته ندارن و تنها راه اثبات روشنفکریشون رو در زیر سوال بردن مظاهر دینی میبینن ازین قاعده مستثنا هستن .

پاسخ:
سلام

ظاهرا امام زمان قرابت نزدیکی به مسئولین داره ! چون نه تو خواب نه بیداری سمت افراد عادی نمیرن ایشون ! ولی  مسئولین سابق و کنونی یه خاطره ای با حضرت دارن !!

خدا امام حسین رو بیامرزه
بقول ایرج میرزا اگه خودش به اب نرسید در عوض خیلیها رو به نون رسوند...

بی‌قراری جمع برقرار.😊

پاسخ:
این چه ابراز نظریه ؟ !  ملت رو بی قرار می پسندی 😁!!

آن جمع هااااااااا!

پاسخ:
چقدر مرموز شدید !!

محمدرضا شاه همیشه خودش را فرد معتقد و دین دار معرفی میکرد. راست یا دروغش را خدا داند

بر فرض که این نقل قولها درست باشه بازم محمدرضا شاه رو سفید هست😉

چون ادعای نمایندگی خدا و نایب امام زمان بودن نداشت

تاج و تخت خودش را هم مثل بعضی ها پنهان نمیکرد و ادعای ساده زیستی هم نداشت!

اما خب طبیعی هست کسی که در سیستم مغزشویی حکومت پرورش پیدا کرده تصور کنه انسان های معتقد حتما باید با یه وجب ریش وتاول پیشانی و صد ابته رفتار ریاکارانه و..... باشند و هر کسی هم این شکلی نبود ساده لوح ها او را غیر معتقد بدانن

تازه اعتقاد در قلب و رفتار هست نه در ظاهر و ریا

شاه و یا هر کس دیگری هم به عنوان یه انسان حق دارند دیندار باشند یا نباشن و اعتقادات شخصی او تا زمانی که ابزار سو استفاده او از قدرت نبوده باشه و یا باعث اذیت و آزار دیگران نباشه محترم هست

 

 

انصاف میگه. هنوز جمهوری اسلامی با تمام ادعاهای پوشالی نتوانسته در زمینه حداقل اقتصادی مثل حکومت سابق عمل کنه

دین و ایمان مردم را هم که ادعاش را داره به فنا داده

پس اینقدر مرد باشیم به هرکسی که به این کشور خدمت کرده اگه احترام نمیگذاریم. توهین نکنیم گرچه الان متهم میشم به طاغوت پرستی اما اینقدر وجدان دارم که به هر کسی که به این کشور خدمت کرده احترام بگذارم حتی اگه اون فرد آخوند باشه! یا بیگانه

 

خداگو با خداجو فرق دارد
حقیقت با هیاهو فرق دارد
بسا مشرک که خود قرآن بدست است
نداند در حقیقت بت پرست است.

پاسخ:
مرددم حرف شریعتی که گفته بود اخلاق قدرت اخلاق دگریست رو یاداوری کنم (هر گدایی هم به قدرت برسه تغییر رویه زندگانی میده)
یا حرف آل احمد رو که گفته بود سر و ته یه کرباسن ( اخوند و شاه)

هر انچه که هست در هر نوع حکومتی اشرافیگری قطعیه فقط شکل و شمایلش فرق داره...

ببخشید حس ششم گفت یه توضیح باید بدم درباره این قسمت از کامنت قبلی

این قسمت منظورمه

پس اینقدر مرد باشیم به هرکسی که به این کشور خدمت کرده اگه احترام نمیگذاریم. توهین نکنیم 

 

سوتفاهم پیش نیاد منظورم سیاست کلی حاکم بر کشور و صدا و سیما بود. یه موقع خدای نکرده به هیچ عزیزی برنخوره 

شب خوش

 

پاسخ:
دیر گفتی ! سوتفاهم پیش اومد ! 😉
شب شمام بخیر 

بله، دعایی بود جناب افغانی.

منظور "بی‌ثبات" بود.

پاسخ:
خدا از بزرگی و کرامت شما کم نکنه که در حالی خیرو و دعا رو میفرستید ☺

سلام

بااینکه اینجارو میخونم ولی کامنت نمیذارم:))اکثراً خاموش میخونم اینجارو...آدم باید درمورد چیزی نظر بده وحرف بزنه که حرفی برای گفتن داره:)

درغیراینصورت سکوت بهتره...که من همین سکوتو ترجیح میدم:)

فقط خواستم بگم برقرار باشید:)

 

داشتم فکر میکردم افرادی مثل جناب کاوه اهنگر که آدم میتونه ازشون کلی یاد بگیره حیف که خودشون وبلاگ ندارن...

بعد من وخیلیای دیگه که زیادم هستن وبلاگ داریم کارمونم کپی پیسته:))

#خود زنی#نقد برخود:))

حالا خوبه حرفیم برا گفتن نداشتم انقد حرف زدم

ببینید حرفی برای گفتن داشتم چی میشد:))

 

درنهایت حرفا آقای کاوه اهنگرو پسندیم :)

پاسخ:
سلام

خب بنظرم ادم میتونه در مورد هرچیزی نظر و برداشت خودشو بگه . بشرطی که تحکمی نباشه و توقع قبول از جانب دیگران داشته باشه.
پر واضحه از گفتگوی دو شخص که نظرشون مخالف است خیلی واقعیات و نکات استخراج میشه . ( اگرنه دو شخص با نظرات موافق فقط دو جمله میگن و دوتا تایید میگرن و تمام ! )

سلام

 

کامل‌ترین نوع بی‌عدالتی آن است که عادل به نظر برسیم، در حالی که عادل

 

نیستیم (افلاطون)

پاسخ:
سلام
با احترام به افلاطون جانمان
به این ادم باید گفت عوضیییی مردم فرییییب😅

ممنون 🌹

سلام آقای من

 

شما رو بخدا بحال مرحوم شریغتی رحم کنین و ازش نقل قول نکنین 😉

حواستون به مرحوم بعدی آل احمد هم باشه 😉

مگه ندیدین یه بار یه حرفی حق علیه تزویر از او نقل شد بعضیا چجور علیه ش بدوبیراه گفتن و عقده گشایی کردن و اون مرحوم رو تخریب کردن!؟!

کلا بعضیا ادما شعار روشنفکری میدن ولی وقتی حرف میزنن می بینی که چقدر خالی از روشنفکری و ازادی فکر هستن و فخط میخوان این و اونو بکوبن مث اینکه فخط توی این دنیا خودشون تنها ادم عاقل و ازادفکرن و بقیه هیچی نمیفهمنن 😉 

اینا رو هم خذمتتون گفتم تا روح متفکرین مرحوم توی اون دنیا از اذیت مردم ازارها در امان باشه 😉

سازمان حمایت از متفکرین مرحوم 😉 😉 😉

 

پاسخ:
سلام

سلام آقای من

راستی که عکس جالبی اتتخاب کردین خیلی بامعنیه 😉

مچکر

پاسخ:
سلامعلیکم
ببین ! پشت اون چشمک یه نگاه شیطنت امیز داره هااااا 😅

آقای من

اون لقب مرموز  رو برای بانومیترا خووووووب اومدین 😉

 

احسنت به این دقت آقای من 😉 😉

پاسخ:
بنظر نمیاد شما باکسی رودروایسی داشته باشی . خودت چرا به رمز و راز میترا اشاره نکردی ؟ 😉

سلام آقای من

می پرسین من چرا خودم به رمزورازمیترا اشاره نکردم؟!!

علتش که خیلی معلومه

چون شوما بودین که این راز رو کشف کردین و امتیازش مال شوماس آقای من😉

رعیت کجا و فهم این رازو رمزها کجا!!!

شوما مکتشف المیترا هستین آقای من

قبلا هم ازکشفیاتتون درباره ایشون اشاراتی داشتین استفاده کردیم و بصیرتومن بالاتر رفت😉

مخلص آقای خودم

پاسخ:
سلامعلیکم

ما که در مکاشفه و کشف الاسرار پیش شما درس پس میدیم 😅
تعریفات قبلی نسبت به ایشون کشفیات نبود . بینات و مشاهدات بود ☺

سلام آقای من

راستی شوما با این بنده خدا افلاطون چه دشمنی دارین اونجور فحش نثارش کردین؟!

راهنمایی بفرمایین اقایم

نکنه با اون افلاطون توی سریال معروف اشتباه گرفته شد؟!!😉

پاسخ:
سلامعلیکم

چه دشنتی دارم ؟؟!! 😯 چه فحشی دادم ؟؟😮

مختار اینقد مارو مورد بحث قرار نده.😉

از جان ما چه میخواهی دربیاوری😉 ملت را دریاب که جانشان درآمده.😊

سلام آقای من

خوبه نیگاهی به جوابتون زیر جمله افلاطون بندازین! مگه اون بدبخت نگفتین عوضی مردم فریب؟!!

پاسخ:
سلامعلیکم


وای بر مننن !ع! 😯😧پیرم کردیییی

من منظورم اون شخص بود که افلاطون خطاب قرار داده بودتش...

سلام به میترا

عالمه مفسره پر راز و مرموز 😉 😉

 

میگن یه روز رضاشاه به مدرس گفت آخر تو از جان من چه میخواهی؟!

مدرس هم بلافاصله جواب داد : همان جانت را 😉😉😉

 

البته دور از جون شوما علمای عظام😉 این قیاسی باطل هس و فقط "همیجوری" به یاد ما افتاد.

بهرحال ما رعیت هیچوقت دست از جوون علما و حکمایی چون شوما(البته بعدازآقای من) برنمی داریم و تا جان دربدن داریم تابع و مراقب علماییم😉

 

اما توصیه شوما رو به دریابیدن ملت دیدم یادم اومد یه دولت هم تو این مملکت...هس!

که این توصیه شوما خیلی به کار اون میاد. براش فوروارد میکنیم ایشالله مفید باشه و این نصیحت عالمانه و حکیمانه شوما با اون نیت خالصی که دارید به اعماق قلب مسوولین دولتی نفوذ کنه و تکونی به اونا بده و دعای خیر ملت به شوما برسه.😉

سلام مختار

اصلا نمیشه توصیفت کرد.😉

 

تو گه فوروارد میکنی بگو خوب بتوکنن ، خودشونو😊، تاج و تخت و... همه رو ها، همه رو بتکونن خب. آفرین رفیق خوب.😊

فقط سرعت عمل این جماعتی که براشون فوروارد میکنی کم هست فک نکنم اون موقع زنده باشم نتیجه این تکون رو ببینم

ولی عیب نداره باشد برای آیندگان.😊

سلام به میترا عالمه پر رمز و راز 😉 😉

باشه روی پیشنهادت فک میکنم

ولی اول باید خووووووووب به حرفات فک کنم ببینم چه رمز و رازهایی توی اونهاس 

بعدش با احتیاط زیاااااااد عمل کنم که بلا ملایی سرم نیاد😉 😉

هه :)

پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی