همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

قسیم علیه السلام

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۵۶ ب.ظ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۵
کارور بیان

نظرات  (۱۸)

۰۶ خرداد ۹۸ ، ۰۴:۰۴ عاطفه کوهسار
سلام و عرض ادب 😊🖐
پاسخ:
سلام سرکارخانم کوهسار
ارادت داریم 🙌
سلام
خیلی خوب است که از زیبایی های زندگی بقیه بیاموزیم. بنظرمن سخن از گذشتگان ما فقط برای همین هست.
پاسخ:
سلام

بله . اگر بیاموزیم خیلی خوبه . اگر...
ببخشید منظور این بود، از زندگانی آنها به زیبایی بیاموزیم.
پاسخ:
دیر گفتید ! اشتباه متوجه شدم تموم شد رفت ! 😉
انشالله که بدونیم صرف داشتن حب و بغض حضرت علی فقط معیار بهشتی یا جهنمی شدنمون نیست و در کنارش فکر و عمل و اندیشمون هم باید همسو و هماهنگ با  افکار و اعمال ایشون باشه.


جناب افغانی این جوابتون به بانو میترا( دیر گفتید! اشتباه متوجه شدم.....)   خیلی واسم آشناست.😃دقیقاا کپی پیست جمله ای  که یکی از دوستان  هر از گاهی بعد از سوتی دادنام بهم میگن😉


پاسخ:
دقیقا فرمایش شماست
رهرو علی ع بودن مهمه . نه دوستدار و طرفدار بودن...


پس دوست شما هم مثل من ادم حسابی و باحاله !😅😆
سلام اقای من
البته با این سرعت دین گریزی که توو ایرون شروع شده دیگه بعیده ایزانیا به این حرفا خیلی گوش بدن!!😃
توو ایرون دیگه باس از کوروش موروش یا غرب بحرفی و بهشت و دوزخ مردم هم شده همین دنیا و مقسّم هم امثال ترامپ...
بقول فرمایشتون به میترا:
دیر گفتید ! مردم بهشت و جهنم رو اشتباه متوجه شدن تموم شد رفت ! 😉😉
پاسخ:
سلامعلیکم

دین گریزی افراد معلول  در موضوع است . باید به علل دین گریزی  پرداخت . ... . که چقدر هم خوب عمل میکنن که بقول شما با این سرعت داره صورت میگیره ...

۰۶ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۵ عاطفه کوهسار
جناب مختار 

سلام 
میتونم بپرسم "آقای من" یعنی چی؟! :/ 
یاس عزیز
یکی مثل بیان اشتباه شو درست کنه یعنی سوتی دادههه؟
پاسخ:
سوتعبیر نشه 😊
من در مکالمه هامون گاها ایشون مطلبی میگن و بعد اصلاح میکنن بهشون میگم " دیر گفتی . من اشتباه متوجه شدم تموم شد رفت "
حالا وقتی به شما گفتم دیر گفتی...  جناب یاس به مزاح اون تیکه کلوم منو یاداوری کردن
"من" جا افتاد.
...یکی مثل من...
بانو میترا
توضیحات لازم رو جناب افغانی دادن.
اصلا منظورم به شخص شما نبود.
انشالله که سوء تفاهم برطرف شده باشه.🙏
یاس عزیز
من در جریان نبودم. برطرف شد ...😊
میگم یاس عزیز به شما میخوره خانم باشی.درسته؟
میترا خودش نم پس نمیده ولی میخواد از کار این و اون سردربیاره.

ناشناس منکه جنسیتم معلومه.😉
میترا 
از کجا معلوم؟ کارت ملی ارائه دادی؟
تو یه  شخصیت مجازی هستی تو دنیای مجازی که با هر اسم و عنوانی و لحنی میتونی نظر بزاری .
اینجا هر کسی میتونه هر ادعایی کنه ولی تا زمانی که نظراتش مغایر با قوانین وبلاگ و توهین به اشخاص نباشه به کسی ارتباط نداره .مهم  محتوای نظرشه.
الان دو  سه نفر تو همین وبلاگ هستن که اون چیزی که ادعا میکنن نیستن وحتی لحن صحبتشون هم کاملا فرق کرده ولی  نه به من و نه به کس دیگه هیچ ارتباطی نداره.اینکه کسی قبلا  جای دیگه با یه اسم دیگه نظر میداده ولی الان اینجا ترجیح داده که اسمشو تغییر بده به خودش ارتباط داره.
یاد بگیریم به حریم دیگران احترام بذاریم و تو کار هم سرک نکشیم  .
جناب ناشناس
با قسمتی از حرفات موافقم. یاس خودش اگه دلش بخواد جواب میده وگرنه میگه... منم از یاس کارت ملی نخواستم. میدانی ناشناس من یک حس ششم دارم گاهی خوبه گاهی بدهه برام. الانم... . 
فک نمیکنی حرفای خودت هم سرک کشیدن در کار منه؟یا گفتن این حرفات سرک کشیدن در کار مخاطبین وب افغانی؟! ! !! گفتی که ناگفته نماند؟!! 
سلام به همه 
لطفا اینقذه توو کار هم سرک نکشین. بسسسسه دیگه تمومش کنین دیگه! همش زیرسرهمین میتراس. از دسّه این بانو/آقا میت را😊😊
لطفا آروم باشین و سرتون توو کار خودتون باشه و از خوش اخلاقی آقای من سوداستفاده نکنین  😊
قول بدین دیگه شلوغ نکنین😊 
بچه ها خوبی باشین😊
ارادتمند همگی تونیم 🙏 🙏
برای عاطفه کوهسار
اووه چه اسم وفامیل عجیبی داری. اصلا بهم نمیان!

خب پرسیدی که :
میتونم بپرسم "آقای من" یعنی چی؟! :/ 

چواب:

آره میتونی 😅😆
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۱ عاطفه کوهسار
جناب مختار 

😒😒😒

جناب ع - کوه سار
گفتم که میتونی بپرسی.
پَ چرا ناراحت شدی!!!!
😒😒😒

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی