همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

عاقبت خاک شویم...

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶ ق.ظ







موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۸
کارور بیان

نظرات  (۷)

سلام 
واقعا همینطوره ، این همه مال اندوزی و حرص و طمع می کنیم آخرشم باید این سرا رو ترک کنیم 
پاسخ:
سلام
🌹🌹
سلام

بی وفایی دنیا اگه هزار عیب داشته باشه ولی در مقابل یه حسن بزرگ داره .

و اون این که در نهایت برای همه یه سوت پایان میزنه .

اونی که پتی رفتن نداره اونی که با عصا راه میره اونی که سوار خره اونی که شاسی بلند داره اونی که پر داره اونی که تند میره و اونی که لنگان لنگان میره همه و همه آخر سر میرسه به سوت پایان و همردیف میشن .
پاسخ:
سلام

اخه مسئله ای که هست شرایط نابرابر قبل از سوت پایانه ! انتهای راه یکیه ولی طول مسیر و نحوه طی کردن مسیر خیییییلی نا عادلانه انجام میشه ...
سلام آقای من

به به

می بینم که ذوق عرفانی هم دارین. مرحبا

شنیدم مرگ دو جورهف دو نو جنس مر هس.  درسته؟!
پاسخ:
سلامعلیکم

گنگ بود !  خط اخر . متوجه منظور نشدم ! دو نوع مرگ چی ؟

سلام


مجددا عیدتون رو تبریک میگم(جای استیکرخالی)

مناسبت هفته آینده رو هم همین جاتبریک میگم.


من اعتراض دارم :

یعنی چی خاک میشیم؟!

ماقراره توی برزخ دوباره بساط وبلاگ نویسی راه بندازیم وشما اونجا نمی تونی اسم مستعار انتخاب کنی وبایستی با "خودواقعیت" حرفهای واقعی تر بزنی!!!

پاسخ:
سلام
🌹🌹🌹

اون دنیا ایترنتش یا کند یا فیلتر شده !! یعنی صد رحمت به این دنیاااا😅
واقعا...
پس تا خاک نشدی خاکی باش...
پاسخ:
مگه نیستم ؟!😅  

قصد جسارت نداشتم منظورم ب شما نبود ب جون خودم!!!!😳😳
در وصف موقعیت گفتم😅😅
پاسخ:
اختیار دارید اگه با من هم بودید موردی نداشت 😁
نه با شما نبودم 😳🙏
پاسخ:
🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی