همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

بحران مدیریت

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۳۵ ب.ظ


خداروشکر !! 

هم بهشت میریم ! هم رفع فقر شده ! هم رفاه و امنیت ایجاد شده ! ( مخصوصا این روزهاااا )

پیشنهاد میگردد ! ستاد مدیریت بحران منحل و ستاد بحران مدیریت تشکیل گردد .




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۹
کارور بیان

نظرات  (۱۳)


سلام آقای من

پست جدیدت مبارک منظور همین پست مصدقی ات هست.. خدا بیامرزتش میگن مرد خوبی بوده و حیف شده رفته.  راستی کجا رفته؟! چرا رفته؟! اصلا کی رفت؟!😊😊

بگذریم...

ظاهرا شما هوادار مصدقی؟ آقای من لطفا مراقب خودت باش

😊

راستی حرف هوادار پیش اومد یاد هوادار عزیزتون بانو میترا افتادم

آهاااااااای بانومیتراااااا

ای ی ی ی الهه هواااااااااداری و وفاااااااااداری و...

😊😊

بدو بیا که پست جدید اومده...بدو تا تنور داغه نون هواداری رو بچسبون😊😊

پاسخ:
سلامعلیکم
خدا جمیع  سیاستمداران باشعور خیر رسان رو بیامرزه 🌹
سلام
بعد از مدتی مطالعات و درگیری با جناح های سیاسی امروز به این نتیجه رسیدم که کسانی که سعی می کنند مردم رو در بین خواسته هاشون محبور به انتخاب کنند دغلباز هستند . کاشانی و مصدق هردوشون این کارو کردند و بعد از انقلاب جناح های حکومتی این کارو می کنند . مردم هم دنیاشونو میخوان هم آخرتشونو . متاسفانه بعد از انقلاب به مردم گفتند که ای مردم اگر ظهور آقا رو میخواین اکر اسلام رو میخواین اگر ارامش رو میخواین باید از دنیا چشم پوشی کنید . مارو تحریم میکنند به خاطر دینمون بخاطر اینکه برای ظهود زمینه سازی می کنیم . در حالیکه اغلب مشکلات بخاطر بی عرضکی هاشون بود . ازون طرف اصلاح طلبا رو فرستادند جلو که اینا هم نقش مصدق رو بازی کنند و بگن که ما نباید با شلاق مردمو به بهشت ببریم .
مردم هم از حکومت ، دنیا رو میخوان هم کارهای فرهنگی که هر حکومت به تناسب اعتقادات مردمش باید اونها رو انجام بده .
تصور کنید یه نفر به شما بگه الان دوس داری مادرتو بکشم یا پدرتو .
کاری که مصدق و کاشانی و چپ و راست بعد از انقلاب با مردم بیچاره ایران کردند این بود .
ممکنه بگن بله وظیفشو انجام بده خود مردم راه بهشتو پیدا خواهند کرد . ولی چه رورتی داره که این حرفو به نحوی و با ادبیات دو پهلویی بزنند که مردم رو بین دنیا و اخرت قرار بدن ؟!
تنها دولتی که بعد از انقلاب احدی تونست اینکارو بکنه بدون تردید دولت احمدی نژاده که بخاطر غیر الیگارشی بودنش گذاشتنش کنار .
پاسخ:
سلام
با شیرازه حرف شما موافقم
ولی با عقیدت راجع به شخص مصدق و قیاس با اصلاحطلبها و حتی همپایه کردن با کاشانی مخالفم !
کاشانی اصصصلا قابل تقابل با مصدق نبود . نه در علم و دانش و نه در بینش اجتماعی و  صرفا بخاطر معمم بودن در تاریخ پس از انقلاب ثبت شد . 
اصلاحطلبها دست اوردی قابل ارائه نداشتن که کمترین ارزشی داشته باشن که بتونن با شخصیت و دست اورد مصدق برابری کنن...

احمدینژادو هستم باهات 😆😅
ویرایش :

ولی چه ضرورتی داره  که این حرفو : ضرورتی رو رورتی نوشتم .
تنها دولتی که بعد از انقلاب تا حدی تونست : تا حدی رو هم احدی نوشتم .
🤕🤕🤕
پاسخ:
در مورد مصدق نمیدونم اون بهتر بود یا شاه یا هیچ کدام .

حالا که با احمدی نزاد موافقی پس یه بار دیگه بگم . خیلی ادم خوبی بود 😆
پاسخ:
خیلی ادم انسان شناس خوبی هستی 😅👍
سلام
مهرداد خیلی وقته که ستاد مدیریت بحران تغییر وظایف داده،😊 با به اتمام رسیدن دولت احمدی نژاد!
امسال هم، سال رونق تولید. البته طبق معمول بدون تامین ملزومات فقط اسمی ظاهری ست.

مختارجان
مهمان داریم، چه مهمانی😊😊

میدونی تنوع رو تا حدی میپسندم پسسس..
هزسال و هر روز و... آدم باید متنوع باشه. برای خودم امسال مشغله هایی متفاوت ایجاد کردم که کمتر وقت آمدن به وب بیان رو دارم ولی...
بدان...
فدای داری.😊


پاسخ:
سلام
دقیقا 👍 طبق معمول فقط اسمی ظاهری... 😐
سلام آقای من
حالا که شوما هوادارپروپاقرص احمدی نژادی یه سوال دارم.
مرحوم امام خمینی درباره بنی صدر و رجایی گفته که بنی صدر علمش از عقلش بیشتر بود و رجایی عقلش از علمش بیشتر بود.
بنظرشما درباره روحانی و احمدی نژاد این داستان علم و عقل چجوریه؟
یکی میگفت درباره احمدی نژادشاید نشه از علم و عقل حرفید ولی میشه گفت قلبش از روحانی سالم تره. راجب به این، نظرشما چیه؟

میگم این بانو میترا این دفعه خیلی مجاهدت کرد و با دوروز تاخیر اومد هواداری تا ثابت کنه خیلی هواداری داع و عجولی نیس که فوری بیاد جواب تاییدیه بنویسه. خدا حفظش کنه این طفل معصوم رو چون حالا که دیگه خیلی نمیتونه بیاد هواداری شما، جهت ارضای حس هواداری و خوابوندن عادت طرفداری، میخواد جای شوما رو با ما عوض کنه و به من پیغام هواداری و فدایی بودن داده.
ولی خب از اونجا که ما هم مث آقامون از هواداری و دست بوسی خوشمون نمیاد به اینشون اکیدا و شدیدا جواب ردّ می دهیم و میگیم خدا روزی تو را به دیگری حواله نماید بانو میترا.
پاسخ:
سلامعلیکم
جمله امام خمینی رو اولین باره میشنوم ! موثقه ؟؟

راجع به کسی که درمورد احمدینژاد گفته بنظرم قطعا علم و عقلش ناقصه 😆
مختار عزیز حسود.     بازم میگم ف د ا ی ی د ا ر ی😊
البته البته مقلد هم هستی😊😐راستی دیگه از فدایی داری چی برداشت میکنی؟
کلا با کلمه «هواداری» قرارداد بستی که بکار ببریش.😉🙂کی تنوع میدی به این کلمه و مترادفات؟!🙂😊
دیگه نگو ازش تا از تنوع نگم.😉
سلام بر دوستان و آقا مختار

اصولا آدم سالم باید عقلش بیشتر از علمش باشه . عقل وسیله ی دریافت و تجزیه و تحلیل و پردازش یافته ها و تولید کننده ی علمه . عقل درواقع همون فهمه و علم همون داناییه . از نشانه های فهم ، با اخلاق بودن و انسان بودنه . تواضع ثمره عقله . در مقابل کسی که علم داره اما عقل نداره تبدیل به یک ادم پر ادعای بی اخلاق میشه . بقول انیشتین دو چیز خیلی سروصدا میکنه یکیش خرده علمه . خرده علم اون علمی هست که پشتش عقلی وجود نداره .
حالا با این توصیفات و لحاظ کردن نوع عملکرد احمدی نژاد در عرصه عمل و اخلاق و انسانیت و همچنین مدرک تحصیلی ایشون و مقایسه ی این ها با عملکرد روحانی در عرصه عمل و اخلاق و انسانیت و تحصیلات ایشون میشه گفت اولا : کدام یک از ایشان عقلش از علمش بیشتر است ثانیا : کدام یک از ایشان علم و عقلش از دیگری بیشتر است .

پاسخ:
سلام جناب ستاری
تشریح خوبی کردی 👏👍
سلام بانو   میت را
شوما نمیتونی از تنوع نگی!  چون طبع خانوما تنوع پرست و مدپرسته😊😐

اما برای آرامش روح پرفتوح شما و تسکیت روان مدپرستتون قرارداد کلمه هواداری رو لغو می کنیم و همون "فدایی" پیشنهادی  شما رو قراداد می بندیم.
خدا رو هم شکر می کنیم که شمای فدایی رو داریم چون میگن اگه شکر نعمت کنی نعمت زیادتر میشه😊😐
البته ما همه فدایی ها خودمون رو فدای آقامون می کنیم گفته باشم. گردن مبارک رو آماده کن تا روزی که درپای آقامون قربانی بشی😊😐😊😐
سلام آقای من
جمله امام خمینی موثقه.حالا واقعنی نظرت درباره عقل -غلم- و قلب  احمدی نژاد چیه؟ در مقایسه با روحانی؟

پاسخ:
سلامعلیکم
90درصد راجع به احمدینژاد در همه امور مثبت و مساعد 
و اصلا شیخ ریش رنگی با احمدینژاد قابل قیاس نیست...
سلام دوستان و آقای ستاری
موافقم با نقشی که برای عقل گفتین اما کمی تفاوت نظر دارم در باره رابطه عقل و علم که میگذریم.
اینکه آدم سالم عقلش از علمش بیشتره درست ولی یه مشکل جدی اینجاس که هر کسی عقلش رو برتر می بینه!
سعدی: هر کسی عقل خویش به کمال داند و فرزند خود به جمال.
احمدی نژاد هم خودش رو از همه عاقل تر می دید و توی همه کارها خودش رو صاحب نظرمیدونست گاهی مصوبات مجلس رو وتو میکرد مث مورد نحوه توزیع یارانه از محل افزایش قیمت حاملهای انرژی که قرار بود به دهکهای مستضعف داده بشه و به بخش تولید ولی بدبختانه حق ضعیفان رو به همه مردم مرفه هم داد و بخش تولید هم چیزی گیرش نیومد و به خاک سیاه نشست!
نمونه دیگه ی خودبینی او هم تمکین نکردن به نظر رهبر و اعتراض و اعتصاب و خانه نشینی معروفش بود که میدونین دیگه.
با مخالفینش همه فقط مونده بود فحش رکیک بده و بگیرببنداش معروفه. یعنی تواضعی و اخلاقی در کار نبود.
تنها خوبی احمدی نژاد پرداخت یارانه بود ولی به شکل بدی توزیع کرد و حق مستضفها و بخش مولد کشور ینی تولیدصنعت و کشاورزی رو ضایع و ظلم بزرگ درسطح ملی انجام داد.
بگذریم بهرحال وقتی که هرکسی عقل خویش به کمال داند و کدوم منبع و مرجع و دادگاهی و...میتونه اندازه و رشد عقل ها رو اندازه بگیره؟ پس هرکی مدعی فهم و عقل باشه با مدعیان دیگه میشه مساوی😊
من که نمیدونم....😊
پاسخ:
سلام
مورد اول . گفتی احمدینژاد اشتباه کرد یارانه رو به همه ملت داد و باید فقط به مستضعیفین میداد .   آیا امروزه که دولت این سیاست مدنظر شما رو درپیش گرفته موفق عمل کرده !؟ ایا امروزه وضع تولید ایده ال شده ؟! وضع تولید امروز بهتره یا دوران احمدینژاد ؟! وضع کشاورزی و قیمتهاش امروزه رضایتمنده ؟!

مورد دوم . طبق قانون اساسی رییس جمهور منتخب و مختار در قوه مجریه است . رهبری میتونه با حکم حکومتی فرمان به انجام امری بده و اون فرمان لازم الاجرا است .  ایا رهبری حکم حکومتی داد و احمدینژاد تمرد کرد ؟!  ایا رییس جمهور اختیار انتخاب رییس دفتر خودش رو در حکومت جمهوری نداره !؟ ایا رهبری در دوران رفسنجانی و خاتمی و روحانی هم توانست در امور اونها مداخله کنه ؟!

مورد سوم
احمدینژاد بارها گفته برخورد با مخالفین و بگیر و ببندها توسط نیروی انتظامی و بسیج و حفاظت اطلاعات صورت گرفته و توسط قوه قضاییه محکوم و محبوس شدن که هیچ کدوم زیرنظر رییس جمهور نیستن . شما بر چه اساس میگی توسط احمدینژاد بوده ؟!




حق باشماست ! هرکسی عقل خویش به کمال داند !!    و چه اسان ابراز فضل کند...
سلام بر دوستان و آقا مختار
در مورد یارانه ها و مصوبات مجلس خیلی جالیه که وقتی یارانه به شکل غیر نقدی پرداخت میشه کسی اعتراضی نمیکنه چون در یارانه غیر نقدی هر کسی بیشتر مصرف کنه بیشتر بارانه میگیره و اون روستایی که مثلا ماشین نداره و مصرف بنزینش تقریبا صفره یا مصرف برقش و غیره درواقع یارانه ای دریافت نمیکنه . در این حالت کسی اصلا اعتراضی هم نمیکنه که چرا یارانه بیشتر به قشر مرفه میرسه . درواقع یارانه قبلا فقط نصیب اغنیا میشد که احمدی نژاد اونو بشکل مساوی بین اغنیا و فقرا تقسیم کرد . خوب حالا مجلس و شما معتقدید که باید فقط به مستضعفین میرسید نه اغنیا ؟ آیا اکنون مجلس تعطیله ؟ آیا اکنون دولت تعطیله ؟ خب الان که احمدی نژاد نیست ولی لاریجانی همچنان هست پس چرا الان این کارو اصلاح نمیکنن ؟!
در کشور ما بواسطه ی نداشتن ملاک مناسب برای تشخیص نیازمند و غیر نیازمند اگر قرار بود احمدی نژاد تن به این کار بده قطعا بسیاری از نیازمندان بعنوان غنی شناسانده میشدن و بسیاری از اغنیا نیازمند !
و اگر احمدی نژاد حاضر میشد لایحه ای به مجلس بده و بخواد بواسطه ی اون یارانه ی اغنیا رو حذف کنه مطمئنا در کار او اختلال هایی ایجاد می کردند که ضعفا از یارانه ها محروم شوند و تبعات این کار هم بیفتد به گردن احمدی نژاد . همچنان که مجلس و دولت کنونی حاضر نیست تبعات این کارو بعهده بگیره !
پس اینکه مجلس میخواست به ضعفا بده و احمدی نژاد نذاشت کاملا حرف خلاف واقعی ست و اگر غیر ازین است لطفا بفرمایید معیار مجلس در ان زمان برای تشخیص غنی از فقیر چه بود ؟ تازه مگر یادتون رفته اوایل خوشه بندی کرده بودند بعد دیدند مردم اعتراض کردند چون بسیاری از ضعفا در خوشه های اغنیا دسته بندی شده بودند بخاطر اینکه سیستم دقیقی فعلا تو ایران وجود نداره و برای همین احمدی نژاد خوشه بندی رو گذاشت کنار .
بخش تولیدی در ایران از بدترین بخش های کشوره و در هیچ جای دنیا تولیدکنندگان باندازه تولید کنندگان ایرانی در رفاه نیستند . در همه جای دنیا تولیدکنندگان موظف هستند تعداد مشخصی کارگر با بیمه و حقوق مشخص و زمان کاری مشخص در اختیار داشته باشند اما در ایران کارفرماها آزادی کامل دارند و از تعداد کمی کارگر باندازه چند برابر کار میکشن و حقوقشون باندازه حقوق همون تعداد کم هم نیست و وضعیت بیمه هم که مشخصه . اعتراضی هم اگر صورت بگیره کارگر اخراج میشه و اگه کار به شکایت بکشه نهایتا خواهند گفت بمصلحت نیست بخاطر یک کارگر کارفرمایی جریمه بشه یا زندانی بشه ! و هیچ نهادی هم حاضر به نظارت نیست . کارفرماها در ایران میگن مارو آزاد بذارین هرطور دوس داریم استخدام کنیم و اخراج کنیم و قیمت گذاری ها هم بعهده ی ما باشه و نازه ازون طرف برای اینکه مردم مجبور بشن اجناس مارو بخرن تعرفه های گمرکی رو زیاد کنین تا رقابت از بین بره و مردم مجبور بشن فقط کالاهای مارو بخرن . مدام هم تبلیغ کنین که برای حمایت از تولید ملی فقط کالای ملی بخرید . در حالیکه در همه جای دنیا اتفاقا برای حمایت از کالای ملی تعرفه ی واردات رو کم میکنن تا تولید کننده ها مجبور بشن قیمت ها و کیفیت هارو ببرن بالا . تصور کنید اگه تعرفه واردات خودرو رو کم کنند چقدر هم رفاه نردم بیشتر میشه و هم تولیدکنندگان داخلی خودرو مجبور میشن کیفیت ها رو ببرن بالا .  تازه با این همه کم کاری و ظلم ، وام های کلان هم میخوان ! احمدی نژاد حرف کاملا درستی زد گفت اگر تولیدکننده ای واقعا نمیتونه رقابت کنه بهتره بره کنار . اینا میگن برق ما یارانه ای باشه آبمون یارانه ای باشه کارگرمون حقوق کم بخواد قیمتامون یارانه ای باشه وارداتم نباشه . و چون احمدی نژاد اینکارارو نکرد میگن کارش غلط بود چرا؟ چون اغلب کارخونه دارها متصل هستند به مسئولین و اغنیا و براشون سخته که مجبور بشن بعد ازین بیشتر کار کنن . پس در حقیقت هیچ تولیدکننده ای بواسطه یارانه ها زمین گیر نشده و اینا حرفای کسانی هست که دنبال پول مفتند .
در مورد خانه نشینی احمدی نژاد هم قضیه کاملا روشنه . اینکه وقتی میگیم رهبری با فلان مفسد برخورد کنه میگن به رهبری ربطی نداره مگه امام جامعه چنین وظایفی داره  اما به احمدی نژاد که میرسه همه چی به رهبری مربوط میشه. عزل وزیر از اختیارات رییس جمهوره و رهبری اگر چنین حقی هم داشته باشه که دخالت کنه باید در سایر موارد هم دخالت کنه . عزل خیلی خائنان وظیفه ی مستقیم رهبری هست که بهش عمل نمیکنه و کسی هم نمیتونه بگه چرا . چون رهبری رو کردن نایب امام زمان و براش معصومیت قائل شدند .
با کدوم مخالفش برخوردش بد بود ؟ وقتی سخن از تواضع می کنیم منظور تواضع در برابر مردمه نه تواضع در برابر لاریجانی ها ! احمدی نژاد دست مردمو میبوسه به جمع اونا میره مثل اونا لباس میپوشه مثل اونا غذا میخوره . پس متواضعه . تواضع در برابر مردم ایجاب میکنه که در برابر ظالمین تجمل گرایی که برای امام کاخ ساختند تند و بی رحم باشی که احمدی نژاد همینطور بود . 
معیار عاقل بودن و نبودن همون چیزایی بود که گفتیم . تواضع و خدمت به مردم . وقتی که عده ای به اذن کسی که نمیخوام اسمشو ببرم داشتن پنهانی با آمریکا مذاکره میکردن احمدی نژاد عاقلانه گفت این کار درست نیست و اونا بعدا فهمیدن درست نیست .
عاقل بودن یا نبودن رو باید در عمل تشخیص داد .  با آیات قرآن و سخنان پیامبر و ائمه باید بررسی کنیم که چه کسی عاقل تر است و همچنین با بررسی رفتارها .
قرآن ملاک خوبیه . لطفا مقایسه کنید !
پاسخ:
سلام
👍👍👍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی