همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

عبادات شیطانی

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ب.ظ


مشکل اینجاست که جماعتی بعد از نماز اندیشه آزار ندارند ولی با رفتارشون خلقی از دستشان در عذاب اند...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۷
کارور بیان

نظرات  (۲۷)


ای شیطون...
پاسخ:
😅
روزی شیخی وارد یک اسیاب گندم شد 
دید اسیاب به گردن الاغ بسته شده الاغ میچرخید و اسیاب کار میکرد به گردن الاغ یک  زنگوله آویزان بود 
از اسیابان پرسید: برای چه به گردن الاغ زنگوله بسته اید؟
اسیابان گفت: برای اینکه ایستاد بدانم کار نمیکند...
شیخ دوباره پرسید: خب اگر الاغ ایستاد وسرش را تکان داد چه؟
آسیابان گفت: شیخ خواهشا این پدرسوخته بازی هارو به الاغ یاد نده... 🤗🤗🤗🤗🤗
پاسخ:
😅😅 امان از شیخها ! امان از پدرسوخته بازیهااا ...
راسش خنده م میگیره اقای مختار خیلی پیگیر پست هاته  :-D

خدا قوت جناب مختار
پاسخ:
حالا ینفر افتخار داده ما رو تحویل میگیره هاااا . اگه گذاشتی 😅

خوشگردوخ 😉
فکر کرده با فکرناکرده فرقیست بسیار.
بر عکس همین دسته دومی بیشتر آدم رو اذیت میکنند.
پاسخ:
فکرناکرده از فکر بد کرده خیلی بهتره 🙎قطعا شرش کمتره
ساغولیشن (sagholaition) عمی :-)

تحویل که چه عرض کنم آسفالت نموده :-D
پاسخ:
ایرادت وار 😊
سلام
درسته شرش کمتره ولی دومی آدم رو البته من یکی رو بیشتر اذیت میکنه چون توقع آزار ازش نمیره.
پاسخ:
سلام
خدا نسل هرچی شررسان رو از روی زمین محو و نابود گرداند ایششالاه
سلام اقای من
چرا این میترا میخواد بین من و آقای من را بهم بزنه؟؟!!
احتمالا این یکی از همون کسانی نیس که درپی نمازش پی ازار خلق هستن؟؟!!
البه شایدهم ازجماعتی است که بعد از نماز اندیشه آزار ندارند ولی با رفتارشون خلقی از دستشان در عذاب اند...
نمیدونم. نمیتونم قضاوت کنم. 
شاید شما که دوست ایشونی بهتر بدونی....
بهرحال مراقب شیطونی دوروبریهات باش😊 😊😊
پاسخ:
سلامعلیکم
...
سلام آقای من
نمونه ای دیگر از پدرسوخته بازی مذکور:
قاضی ابویوسف سنی مولف کتاب معروف «الخراج» مفتی هم بود و چنین فتوایی داشت:

‌اگر کسی پیش از پایان سال شرعی مالکیت خود را بر اموال از دست بدهد، ‌خمس بر او واجب نیست.
ابویوسف پیش از سال اموال را به اسم زنش می کرد. حکم ساقط می شد و دوباره روز از نو روزی از نو !!!
پاسخ:
اگه قرار به پدرسوخته بازی باشه...
ملا و مفتی فرق ندارن...

سلام آقای من
در کامنت قبلی میتر را با الهام.آ  اشتباه گرفتم. از شما و میترا عذرخواهم. اگر میتونی کامنتم رو اصلاج کن.
پاسخ:
سلامعلیکم
متاسفانه ویرایش نمیشه کرد
خداروشکر زود قضاوت نکردی !😅😉
سلام
کتابی از پایه سوم و چهارم سال45-
http://s9.picofile.com/file/8351871176/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8_%D8%AD%D9%81%D8%B8_%D8%A7%D9%84%D8%B5%D8%AD%D9%87_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%B3%D9%88%D9%85_%D9%88_%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85_2_.pdf.html

پاسخ:
سلام
جالب بود
چقدر مختصر و مفید و اموزنده 👍
ممنون از شما 🌹🌹
کوتاه شده آدرس بالا:
yon.ir/V9Aqe
مختار
بابا شوخی کردم شما بدل نگیر 
من سادیسم دارم گاهی کسایی که دوس دارمو انقد ازار میدم که صداشون درمیاد
پاسخ:
سادیسم !
آزار افرادی که دوست دارید !!
مختار !!! 😲؟؟؟

😁😁

سلاااااام آقای من
این تیکه رو خیلی خوب اومدی:
 افرادی که دوست دارید !!
مختار !!! 😲؟؟؟

آقای من نمیدونی چقدر خندیدم از این حرف مبارکتون.....😁😁😁😁

خب شما بدسلیقگی الهام رو ببخش دیگه....😁😁
البته شما حتما میدونی الهام شوخی کرده و گرنه مختار چی برای دوستی داره؟؟!
واقعنم کسیکه حرفا و خلق منو دوس داشته باشه احتمالا سادیسم داره😁😁
پاسخ:
سلامعلیکم
اخه مایه ی شگفتی بود الهام از یکی خوشش بیاد 😅 از قراررمعلوم بختت بلند بود مورد توجهش قرار گرفتی !
خهخخ خب من از لحن مختار خب خیلی خندم میگیره
بامزه س
اقای من :-D
پاسخ:
سریال یانگوم میگفتن بانوی من !
اینجا میگن اقای من !😁
۲۳ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۳۷ عاطفه کوهسار (alias)
الهام T

سلام الهام جان حالت خوبه؟ اوضاع روبراهه ایشالا ؟
یه زحمت داشتم الهام به الی خانوم میشه لطف کنی بگی یه میل زدم بهش چک کنه؟!
مرسی عزیزم

جناب افغانی
سلام خوب هستید؟
ماشالا وبلاگتون برقرار و فعال هستش همچنان، با کاربرهای جدید و فعال :)

پاسخ:
سلام خانم کوهسار
بله همچنان گذران امور میکنیم 😊و دوستان لطف دارن
سلام
مختار یکم اعتماد بنفس داشته باش. اگه عیب میبینی در خودت چرا بفکر اصلاح نیستی؟
یاد سریال ... افتادم. یکم بگو با خودت" من گلم ... اصلا بگو من گلدونم."😁
سلام ممنون عاطی خوبم توخوبی؟

چشم اطلاع رسانی شد
مهرداد ینی این جور که میگی ام؟! 
خخخخ باعث شگفتی که الهام از کسی خوشش بیاد !

هر کسی از ظن خود انتقادم را کرد
از درون من نجست اسرارمن 
قافیه نداره ، شعر نوست،فی البداهه گفتم :-)

دقت کردی خیلی نمکه کم شده داره بی نمک میشه؟!  این کمال همنشینیه که یکیش نمک بود داره از بین میره عمی :-I
پاسخ:
انتقاد نبود ! فقط نظرمو گفتم که سخت پسند هستی و بعضیا دلشون رو خوش نکنن !😅
شما همواره ملیح و شوخ طبع هستی ☺
عاطی جان الساعه پیامتو به الی رسوندم گف که بگم که کلا ترک مجازی گفته فی الحال؛ تموم شبکه های مجازی اعم از 
تلگرامو اینستاگرامو اینا رو دیلیت اکانت فرموده و گف که حدس میزنه چه پیامی داری درهرحال تلگرام نداره.

گفتمم ایمیلشو چک کنه دیگه همین انجام وظیفه کردم :-)
به میترا
بعدِسلام
ببین مگه نمیدونی اصلاح بنی آدم خیلی خیلی کار سختیه
مگه تونستی خودتو اصلاح کنی که به دیگرون هم نصیحت میکنی؟!!
ضمنا اینقد توصیه به اصلاحات نکن مگه اصلاح طلبی تو؟؟
اینجا فضا برای اصلاح طلبا خوب نیستا، گفته باشم...

ولی! بهرحال وجدان بیدارم میگه ازت برای این تشویق به اصلاح و دادن امید تشکر کنم علیرغم میل باطنی
مچکرم مچکرم...
سلام آقای من
از توجه الهام و بخت بلند گفتی خیلی دوس دارم ارتفاع این بخت بلند رو هم بگی ببینم وضع بختم تا کجاست و چقد خوش بخخخخ شدم :-)

البته یه چیزی هم ازین حرفات درباره الهام فهمیدم. اینکه بخت شمام خیلی خیلی خیلی ....خیلی مرتفعه چون الهام مدام بشما توجه داره ... 
پای هم پیر شین
خداحفظتون کنه
پاسخ:
سلامعلیکم
ارتفاع رو از خانم الهام بپرس که حسن نظر داشت به شما !!! 😅


😞 !
به الهام
سلام بانوی من
این اصطلاح رو ازمختار یادگرفتم 
ببین چه استعداد خوبی برای یادگیری دارم!!!!
میشه به این بنده بینوا کاری نداشته باشی و با همین آقای من کل کل کنی؟؟
پیر شی الهی
دستت طلا :-))
پاسخ:
بانوی من !!!! 😂😇
(بی سیمم کار نکرد)!😁
سلام مختار
اصلاح بنی آدم توسط بقیه کار سخیه ولی توسط خودش اینجور نمیباشه.

آها پس مشکلت اینه که اصلاح کردن بلد نیستی که با اصلاح طلبا مشکل داری😊

چون نپرسم چرا؟! اون قسمت آخر حرفت رو که گفتی "علیرغم میل باطنی" رو بهعنوان یک اصطلاح قلمداد میکنم.
مختار
خخخخ وای که چقد خندیدم!!!!  من بشدت نژاد پرستم و یه اففانی نمیتونه انتخاب من باشه جناب اونم از نوع افغانی ترک :-D

همچین میگی با من کاری نداشته باش که انگار من با یه جعبه شیرینی و گل اومدم خاستگاریت :-)

   اوکی ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی ; تو بمان با دگران وای بحال دگران
          (شکلک خنده از نوع  انفجاری!)
پاسخ:
😐😞😒 


خواستگار و شیرینی و گل و شعر رو خیلی خوب اومدی 😂👍
ناراحت نشی افغانی
من کجا و نژادپرستی کجا!
پاسخ:
شوخ طبعی شما و جنبه ی ما اظهر من الشمس... 😉 ناراحت نمیشیم
فقط قیافه گرفتم 😅
۲۶ بهمن ۹۷ ، ۰۴:۵۱ عاطفه کوهسار (alias)
الهام T

سلام الهام جان مرسی عزیزم خیلی خیلی لطف کردی.
به الی هم سلام منو برسون 
بازم تشکر 💖
خواهش میکنم عاطی جون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی