همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

تجربه...

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ب.ظ



و خداکنه از نوع تلخش نباشه...



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۴
کارور بیان

نظرات  (۵)

موافقم شدیدا
پاسخ:
مچچککررمم 😊
تجربه مدرسه خوبیه ولی افسوس که خرجش سنگینه و قبولیش هم کم....
پاسخ:
بله
حداقل خرجش که عمر آدمه !  حداکثرش هم که خدا داند...
سلام

حتی افرادی هم که اعتقاد دارند سرنوشت همه از قبل تعیین شده و قابل تغییر نیست، موقع رد شدن از خیابان ابتدا دو طرف آن را نگاه می کنند!!

- استیون هاوکینگ -
پاسخ:
سلام
😁 بله . نکته جالبی اشاره کردید 
۰۸ آبان ۹۷ ، ۰۱:۳۶ گیتی رسایی
سلام به شما عزیز

ممنونم از اینهمه مهر شما پسر مهربانم



عجب دارم ز بیداد زمانه

زند تیغ بلا با هر بهانه

بسوزاند دل پیر و جوان را

کند روح و روانها را نشانه

دو صد دام و هزاران دانه دارد

بهر سازی به کف دارد ترانه

فریبا و ریا کار است اما

به ظاهر عابد و پیر مغانه

ز سازش لذتی  هرگز ندیدم

زند تیرجفا از پشت شانه

ندارد آبروئی لیک و اما

زند لاف برادر خالصانه

چو مرتاضان هزاران مار دارد

برقصاند به چنگ و با چغانه

ز شیادان عالم خوب پیش است

کند سوداگریها با  فسانه

نترسم من ز غوغایش .ازاینرو

زند بیهوده پا برسقف خانه

خوشا آنان کزین دنیاگسستند

که دانند نیست عمرش جاودانه

"رسا " کن پند پیران حلقه در گوش

امیدی نیست دیگر برجوانه

#گیتی_رسائی

پاسخ:
سلام مادر گرامی
خیلی ممنونم از شعر زیبا و نوشتنش در این وب 
لطف کردید
۰۸ آبان ۹۷ ، ۰۱:۳۸ گیتی رسایی
از اینکه با اینهمه مهربانی به دیدار مادر میائی یکدنیا ممنونم

دلم گرفته از این دنیا و این همه درد . منکه دارم بار سفر را می بندم ولی دلم پیش شما جوانهاست . امیدوارم آینده روشنی در انتطارتان باشد.همانطور که خدا صلاح میدان .

همیشه با خودم زمزمه میکنم

چه شد که از همه جا بوی درد می آیدشششش؟

ز هر که میشنوم آه سرد می آید؟
پاسخ:
ایشالا که سالها زیر سایتون باشیم
ما هم حکایت شعر شهریار شدیم ! گله دارد زندگانییم از جوانییم . جوانییم گله دارد از زندگانییم...
ارادتمند و دستبوس شما هستیم قربان ❤❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی