همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

الله اکبر

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۲ ق.ظ








موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۴
کارور بیان

نظرات  (۶)

بسیار تامل برانگیز هم عکس هم آیه 
البته این  جمله و جملات مشابه همیشه برای لحظه ای منو به فکر میبرد متشکرم از شما که با این پست باعث شدید دوباره برای لحظه به فکر بریم  
پاسخ:
ارادت داریم 😊🌹

میگم...
پستهای دیگه هم قابل تامل هستنااا 😅😉
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۶ عاطفه کوهسار (alias)
سلام

عجب عکسی. پناه بر خدا؛
واقعا انسان در مقابل ذات و قدرت خداوند هیچی نیست هیچی..
بنظر من لازمه همین عکس رو به انضمام چند آیه دیگه از قرآن کریم رو قاب کنن، بالا سر مدیران و مسئو لین همه یه دونه نصب بشه!
مثلا فکرشو کنید همین عکس و جنین میشه دکتر فلانی! جناب آقای فلانی...خانم دکتر فلانی... و خیلی از القاب طولانیه مملکت ما،
که فقط پیشوند اسامی گاهی یه پاراگرافه!...
بنظر من روز قیامت باید خیلی روز زیبا و جذابی باشه. خیلیا اون روز قیافه هاشون دیدنیه...خیلیایی که حتی فک نمیکنن یه روز ممکنه بمیرن.
بدتر اینکه درد اونجاست که یه سری اقشار مجبور باشن منتظر قیامت بمونن و دستشون خالی.
البته هر کس چشم امیدش به پرودگار باشه ضرر نمیکنه...



پاسخ:
سلامعلیکم

بله...
باید قاب کرد و روزی چند دفعه محکم کوبید سر مسئولین بی کفایت ازخودراضی و متکبر... !!
اون دنیا حکایت عمود اتشین و بعضی بزرگان ممالک دیدنیه ... 
نظرت درباره آتئیستا چیه عزیزم ؟
پاسخ:
من عزیز شما نیستم ! عزیز مصر هستم ! یوزارسیف ...😆

هرکسی با عقل و شعورش به نتیجه ای برسه اون نتیجه قابل احترامه . هرچند اشتباه باشه ...
و برعکس . هرکسی فقط از روی تقلید و پیروی کورکورانه به نتیجه درست برسه . فقط در حد یک مقلد قابل احترامه...

به آتئیستها بگید :
بلی در طبع هر داننده ای هست
که با گردنده گرداننده ای هست
(هیچ چرخ گردونی بدون گرداننده نمیچرخه... 
حالا که بحث آتئیست شد 
منم گاهی شک میکنم میدونی بیشتر چه وقت هایی 
وقت هایی که انقدر ظلم شده بهم که از شدت اضطراب و ناراحتی دل و رودم به هم میریزه حالت تهوع شدیدی دارم حتی نمیتونم حرف بزنم درست حسابی کلمات نمیتوتم ادا کنم مغزم از کار میفته دستام میلرزه و تمام بدنم درد داره تو دلم بلند فریاد میزنم خدایاااا یعنی تو هستی تو واقعا هستی اینهمه ظلم میبینی و به روی خودت نمیاری هیچ کاری نمیکنی همش میگی صبور باشید صبور باشید اگه خودت جای ما بودی چی ؟ چقدر صبور 
اصلا تو هستی ؟؟؟؟؟
آقای افغانی یعنی شما هیچ وقت شک نکردید  ؟
پاسخ:
ببینید...
ظلمی که بر شما روا میره دو حالت داره
یا خداوند مقدر کرده ! ( بحثش جداست ) 
یا خود شما اجازه میدید دیگران ظلم کنن .   در بسیاری از مواقع انسان خودش با رفتازش موجب میشه دیگر انسانها که اغلب بیشعور هستن حقش رو ضایع کنن و بهش جفا بشه . و این ظلم و جفا گاه گفتاری و گاه رفتاری
اگر شما جزو دسته دوم هستی در رفتار خودت تجدید نظرکن . منتظر نباشید که دیگران شعورشون برسه و حق شما رو حفظ کنن ! حقتون رو مطالبه کنید تا بهش برسید و دست از خجالت و شرم و کم رویی و ترس و ....  بردارید . منتظر کمک دیگران نباشید و از درون اقدام کنید
بقول ترانه خواننده مرحوم حبیب :  

تو به آذرخشی این سایه ی دیوسار بشکن

زبرون کسی نیاید چو به یاری تو، اینجا

تو ز خویشتن برون آ، سپه تتار بشکن



شک لازمه ی یقین و فهم و ادراکه

کسی که عقل و شعور داره با شک کردن به فکر فرو میره و بدنبال حقیقت میگرده و بعد از کشف حقیقت به یقین میرسه و براحتی با تجربه و دانشی که در این راه بدست اورده قادر به تجزیه و تحلیل نتیجه حاصله خواهد بود

ولی کسی که شک نکرده و فقط تقلید کرده با گوسفندی که پیروی کرده فرقی نداره! و خیلی موقعها قادر به تحلیل و دفاع از عقایدش نیست .  فقط میگه فلانی گفته ! فلان کتاب نوشته... !!


من دائم الشکم !😅😉


ای بابا آقای افغانی
سیر خوردم فشارم فتاده شما هم که از عبارات سنگین استفاده میکنی

من وقتی که ۱۷ ساله بودم شک کردم
رفتم تحقیق کردم ، به نتایج مثبتی در وجود خدا رسیدم 
همچنین درباره علوم خفیه هم بسیار تحقیق کردم و اطمینان یافتم موجود غیر ارگانیک وجود داره ( اتئیست ها با این موضوع مخالفن )

همچنین در اینترنت 
یکی هست به نام زئوس ، کلیپ های جالبی در رد وجود خدا و اشتباهات اسلام میسازه

از اون طرف فردی هست به نام بابای زئوس که پاسخ هاشو میده 

اگر سرچ کنید می بینید

اوایل که فکر میکردم خود شما هم اتئیستی ! هه هه هه
پاسخ:
خداروشکر که به نتایج مثبت رسیدید😊
از معرفی وبلاگ زئوس ممنونم 🌹حتما سر خواهم زد

من آتئیست!😅
بقول خیام
یک دست به مصحفیم و یک دست به جام      گه مرد حلالیم و گهی مرد حرام 
مائیم در این گنبد فیروزه رخام     نه کافر مطلق نه مسلمان تمام....
وبلاگ نیست 
خواهش میکنم 
شبتون خوش
پاسخ:
☺مچککررم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی