همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

انسانها برابرند مگر در تقوی

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ



بمناسبت روز زن 🌹




خانمها و اقایون می بایست در خیلی چیزها از قبیل شخصیت.حقوق مدنی.حقوق کیفری و دیات . حقوق شهروندی . ازادی . پوشش . ارزش و اعتبار سیاسی و فقهی . بیان دیدگاه و خیلی موارد دیگه برابر باشند...

ولی باید توجه داشت برابری در موارد فوق و مذکور الزامی بر داشتن وظایف یکسان نیست...( همونطور که هیچ مردی نمیتونه وظیفه مادر بودن و خلق یک موجود زنده رو بعهده بگیره ! خانمها هم قرار نیست هر وظیفه و کار و حرفه ای رو انجام بدن )

درود بر تمام زنها که مظلوم ترین مخلوقات هستن که در دست دیوی همچون مردان گرفتار شدن...❤🌹



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۸
کارور بیان

نظرات  (۲۰)

درود بر کارور بیان عزیز :)

تبریکات فراوان
پاسخ:
درود برشما🌹
ارادت داریم☺
اوهوم 

پاسخ:
🌹
آفرین عالی بود مخصوصا قسمت آخرش😊
پاسخ:
ارادت داریم 🌹😊
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۴۳ ابوالفضل - عدالت خواه
شما در وبلاگ تون باید از هر دو گروه بنویسید 

گروه اول ) مسلمان نما ها

گروه دوم ) بی بند و بار ها

مثال ،،، شما همواره از عملکرد مسلمان نما ها نوشته اید اما تا کنون از عملکرد اون رییس شرکتی که اگهی میده " دختر بد حجاب " چیزی ننوشته اید
ایا عدالت در این جامعه فقط توسط گروه اول زیر پا گذاشته میشه ؟
جهت گیری در پیام های شما اشکاره
ضمنا روز زن بر زنان و مادران مبارک ، تولد حضرت فاطمه زهرا هم مبارک 
دین اسلام به هیچ عنوان زن ستیز نیست
پاسخ:
دوست عدالتخواه . دست گذاشتید رو مقوله حجاب که اصلا عدالت درموردش رعایت نمیشه !
بد حجاب یعنی چی!؟ یعنی کی!؟ 
فقه میگه پوشاندن عورت میشه حجاب .  من با فقه صحبت میکنم چون اصل قوانین اسلامه
شما بگو بر چه اساس حجاب رو به خوب و بد تقسیم میکنید ؟ و کجای فقه گفته عورت زن کل بدنش محسوب میشه ! ولی عورت مرد فقط الت و باسنش!!؟
اگر مردها از دیدن اندام زن تحریک میشن گناه زن چیه ؟؟ و اگر زنی از اندام مرد تحریک شد به اون مرد هم اجبار میکنید دشاشه یا ابا تن کنه !؟
خانمهایی که باز کل بدنشون پوشیده س ولی چادر ندارن  مورد منکراتیشون طبق فقه چیه ؟


بابت تبریکتون ممنونم🌹
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۵۶ ابوالفضل - عدالت خواه
به مدیر وبلاگ عزیز 

جناب من اصلا نمیگم حجاب خوبه یا بده 
من دارم " نیت " شوم اون دسته از مدیران هوس ران رو میگم
و اینکه چرا هیچ کس از اونا نمیگه ؟
حجاب هم حتی انطور که در قران گفته شده حداقلش اینه :
برای زن : گردن و سینه به پایین ( اصلا کاری به سر ندارم )
برای مرد : مرد هم همین شکل رایج 
بعد حجاب که فقط مانتو و چادر نیست ، حجاب میتونه یک بلیز استین بلند با شلوار راسته باشه
پاسخ:
متوجه صحبتتون شدم
عرض کنم که اون مدیر هوسران با یک کارمند هوسران این کارو انجام میده . پس هردو هم فکر و هم نیت هستن...  و برای همین در اگهی مورد نظر شما داره چراغ سبز نشون میده ! که اگر اینکاره هستی بیا...   ( البته من کلمه هوسران رو به پیروی از متن شما گفتم .  اگرنه خیلی خانومهای متشخص و قابل احترام هم هستن که اهمیتی به پوشش اجباری نمیدن و لباس باز و ازاد میپسندن و در شرکتهایی کار کردم که قسمت اداری خانمها پوشش دلخواه داشتن )
پرداختن به این موضوع که ایا این حرکت فساد است یانه خودش جای بحث داره...   
( منم یک اگهی توی دیوار دیدم جالب بود! خانم برای همسفر شدن دو ماهه به دوبی . خوش اخلاق و خوش اندام .  مجرد  و اشنا به ماساژ دادن !!😅 . خب ! این دقیقا مشخص شرح کار اون خانم چیه !    ولی اگر واقع بین باشیم ازین مشاغل کم نداریم !!  حداقلش من سراغ دارم و دیدم... )

خداروشکر که حجاب رو صرفا در چادر نمیبینید 👍😊)
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۳۲ ابوالفضل - عدالت خواه
در واقع روی صحبت شما اینه :

اون کسی که ادعای دین داره ، اما در خفا کار بد میکنه ، چون ریا کار هست سزاوار نکوهشه
اما اون کسی که دین نداره ، ظاهر و باطنش یکیه ، کاری باهاش نداریم ،،،

خوب اینجا ما پا به فلسفه اخلاق میذاریم
اینکه اساساً چرا ریا بده ؟
ریا بدتره یا زنا ؟
یا اینکه بگیم ، مگه اون مدیر هوسران در جمع های فامیلی تظاهر به خوب بودن نمیکنه ؟ پس اونم ریا کاره

من فکر نمی کنم در کشور های اروپایی ، در محل کار دنبال چنین کارایی باشن
پاسخ:
این گفته های شما تحلیل و برداشت شما از صحبتهای بنده س . الزاما منظور نظر من نیستن...
خلاصه صحبت من این که
- متدین نماها سرشون تو کار خودشون باشه و بفکر فشار قبر خودشون باشن و انقدر به جون خلق اله نیوفتن...
- مردهای سست عنصر اگه نمیتونن شهوت و هوس خودشون رو با دیدن خانمهای بدون چادر حفظ کنن بجای اینکه به خانمها زور بگن و اجبار کنن . برن خودشون رو اخته کنن ...

تو هویت بر باد رفته ای درسته ؟
مهرداد 
اره مهرداد
پاسخ:
الان سوال پرسیدید یا حدستون رو گفتید !؟

اگه از خانواده برتر تشریف اوردید قطططعا از روی لینک افغانی به این وبلاگ رسیدید . افغانی
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۲۹ ابوالفضل - عدالت خواه
ببینید اقای افغانی شما حقوق خوندید و قطعا بلدید با بسط مقال سفسطه کنید 
نمیگم این کار رو میکنید اما میگم بلدید ( توهین نشه )
من یک سوال از شما میپرسم جواب بدید

همه این نا هنجاری ها از طرف متدین نما هاست ؟
سوال بعدی اینه ، ایا قانون و هیچ شخص حقوقی یا عادی نباید در برابر اون کسانی که دیندار نما نیستند اما بد هستند بایسته ؟

بعد ببخشید ، شما حقوق خونده ها به راحتی میتونید یک شخص رو در زندان بندازید ؟
پاسخ:
خیالتون راحت😅 اصلا حمل بر توهین تلقی نمیکنم .  یه گپ و گفت داریم انجام میدیم و هیچ جای گله ای نیس😊

ببینید...
گفتگوی ما داره خلط مبحث میشه
پست من و عاریض من مربوط به همسری و هم سنگی و برابری زنها و مردهاست
شما درمورد فساد و هوسرانی و ریاکاران و غیره اشاره کردید 
من منکر مطالب مطروحه شما نیستم . ولی هر کدوم بحث مبسوط خودش رو میطلبه...

درمورد سوالات
سوال اول .گفتید ناهنجاری .  اول باید هنجار رو تعریف کنید تا پی به ناهنجاری ببریم...    
سوال دومتون . بد بودن با مجرم بودن فرق داره . قانون قاعدتا با مجرمین برخورد میکنه
سوال سوم . بله ! براحتی اب خوردن میشه زندان انداخت! از بعضی قاضی ها بپرسید  تا مجاب بشید چطوری میشه !!!!
و درود بر شما مستر افغانی که اینقدر فهیم هستین

آقای افغانی لیسانس حقوق هم گرفته بودین درسته؟ کار نمیکنین باهاش؟
پاسخ:
😅افغانی فهیم !
شما بزرگوارید و به بنده لطف دارید🌹
نخیر من با مدرکم کار نمیکنم ☺.  البته این رشته خیلی به دردم خورده و جلوی ضرر و زیانم رو گرفته... .  
عه چه جالب! الان نظر ابوالفضل رو خوندم که نوشته شما حقوق خوندین😄
من خیلی وقت پیش تو خانواده برتر خونده بودما😄
سوال بیهوده ای بود😄
پاسخ:
خوبه که یادتون مونده بود
من تا از خانواده برتر میام بیرون یادم میره اونجا چی خوندم !😅
۲۰ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۱۳ ابوالفضل - عدالت خواه
به افغانی

والا من همیشه از حقوق دان ها میترسیدم و برای ازدواج اصلا سمت حقوق خوانده ها نمیرم
یعنی بی دلیل ؟ مثلا تو خیابون یکی رو بگیری یا تو فامیل از یکی بدت بیاد
حالا پول قوی تره یا قانون ؟

ببینید من نمیدونم شما چرا از جواب صریح دادن امتناع میکنید 

به قول دکتر شریعتی من شخصیتی دارم که بین مسلمان نما ها اگه حرف بزنم فکر میکنن من روشنفکرم بین روشنفکر ها حرف بزنن فکر میکنن من مسلمان نما هستم

اما من عدالت خواه هستم !
و البته رک ، شجاع و مبارز هستم

اگر انسانی در وادی حق طلبی حرکت کنه باید از هر دو طرف بگه 
اگه درباره گروهی سکوت کنه یعنی تایید شون کرده

خوب من به شیوه مقابل به مثل جواب تون رو میدم :

 ١, مسلمان نما ها مجرم نیستند ! بد هستند و کار خلافی نکردند
٢, اون دسته مد نظر ما هم مجرم نیستند فقط بد هستند

حالا چرا شما از دسته اول میگی از دسته دوم نمیگی ؟

تعریف هنجار : باید ها و نباید هایی که توسط اکثریت مردم که نشان از ارزش انان دارد در جامعه به عنوان قانون تایید میشود 

پس ارتباط جنسی و ارتباط دهانی در اداره جات ناهنجاری هست
شما چرا از این گروه که مسلمان نما هم نیستند چیزی نمیگید ؟


بذارید خیال تون رو راحت کنم

شما فقط میتونید جواب سر بالا به بنده بدید 
به من میتونید بگید : به شما ربطی نداره وبلاگ خودمه و این یعنی کم اوردن 
پاسخ:
اغلب انسانهای منطقی گرایش به حقوق پیدا میکنن . و خییلی خوبه که خانمها در این رشته تحصیل میکنن تا از حداقل حقوقشون مطلع میشن...

ببینید...
شما باری به هرجهت سوال میکنید ! یه نگاه به نوشته هاتون بکنید . از هرجایی و هرمطلبی که همون لحظه به ذهنتون رسیده سریع مطرح کردید ...   این یعنی خارج شدن از مسیر بحث !   حالا اگر من به هرسوال شما جواب مختصر بدم شما حمل بر جواب سربالا میکنید! و اگر بخوام مفصل توضیح بدم که از کار و زندگی باید بیخیال بشم بشینم اینجا انشا بنویسم😅

شما که شجاع و مبارز و رک هستید خیلی راحت اول کار بگید احساس میکنید در این وبلاگ به جامعه اسلامی مطلوب شما کم لطفی میشه و شما قصد دارید دفاع کنید

شما که در وادی حق حرکت میکنید بفرمایید در مقابل فسادهای کاملا مشهود جامعه از جانب مسئولین چه اقدامی کردید ؟؟؟   ( انشالله که سکوت نکردید؟!)

من از متدین نماها میگم چون بقدر کافی بر گرده خلق اله سوار شدن و افسار جامعه رو به بیراهه میکشن .  چون انقلاب رو از مسیرش خارج کردن . چون دارن به دوره رنسانس برمیگردونن ...
۲۰ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۴۲ مینا معلم جزیره
سلام 
ممنون از پست 🌹
هیچوقت زن=مرد نخواهد شد علتش رو خانم شهلا زرلکی در 
کتاب زنان علیه زنان بخوبی توصیف کردند.👌

پ ن:دانشمندان میگن چند قرن بعد اصلا کروموزوم yازبین خواهد رفت😂😉
پاسخ:
سلام
ارادت داریم 🌹
نظر خانم سرلکی قابل احترامه ولی اگر تشریف بیارن در خانواده ما خواهند دید زنان هم تراز و هم شان مردان هستند ...
اونوقت حتما یه الحاقیه به کتابشون اضافه خواهند کرد جهت عذرخواهی😅😉

پ ن .  یاد اون جوک افتادم ! ( دانشمندان به امریکایی و المانی و ژاپنی و ایرانی میمون میدن تا ببینن حاصل مقاربتشون چی میشه !!؟   بعد یکسال امریکایی 8تا بچه ! المانی 5 تا بچه ! ژاپنی 3تا بچه ! ایرانی 1بچه !   به ایرانی میگن فقط یکی ؟؟؟!!! ایرانی میگه : نامردا چرا میمون نر دادید ... !!؟ 😅  امیدوارم چند قرن بعد خانمها خودشون بتونن به زاد و ولد ادامه بدن !!😆
سلام
آقای ابوالفضل، پوزش ولی حقوق خونده ها هم به شما گرایشی ندارن😅😅
پاسخ:
شما هم مگه حقوق خوندید !؟
۲۰ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۲۷ ابوالفضل - عدالت خواه
ببینید جناب افغانى ، بنده برادر کوچک شما ١٨ ساله هستم 
حالا نمیدونم الان که سنم رو متوجه شدید احتمالا مثل جناب کابوى تنها ذهنیت تون فرق میکنه یا نه 
اما در مورد اینکه چه کردم
در وبلاگ هایى که مثلا طرف اصول گراست ، از ایرادات اصول گرایان گفتم
همچنین با این سنّ کمم براى کار هاى مختلف من جمله اعتراض به وضعیت پدرم به مجلس رفتم
در ضمن من فعالیت کم ندارم ، خوب بخاطر وضعیت پدرم ، حداقل در کار هاى کوچک ، میتونم مثل اب خوردن کار خودمو راه بندازم ، یا مثلا کافیه الان درخواست کار بدم ، و اگه متاهل شم ، با همین مدرک دیپلم بخاطر وضعیت مذکور مقام خوبى میگیرم !  اما از همین امتیاز جهت اجراى عدالت در حد توانم استفاده کردم
گرچه کار دولتى اصلا دوست ندارم ، بگذریم ...

اما بحث من این نیست
من میگم شما وقتى زیاد از دین دار نما ها بگید ، افراد احساسى نسبت به دین هم حس بدى پیدا خواهند کرد 
و در کنار اینکه از دین دار نما ها میگید
چرا از عیاشان و بى بند و بار ها نمیگید
( البته گروه دوم ، همون گروه اول هستند ، جمله سنگین بود نیاز به توضیح داره ، گروه دوم بچه و عروس و پسر خاله و دایى و برادر زن و داماد و غیره گروه اول اند ، خودمون پرسیدیم و خودمون جواب دادیم ! )

بارى ! خواستیم اصل عدالت رو رعایت کنید 
ما از بى بند و بار ها کم نخوردیم
الان اصلى ترین موضوع جامعه بعد از اقتصاد ، روابط بین دختر و پسر هست که در اکثر اماکن مختلط به حالت فساد در اومده

به هر حال بنده هم کنکور دارم ، سخن کوتاه میکنیم و ذهن همچنان پرمیماند 
😎

در ضمن ، بنده ول تون نمیکنم ، تو پست هاى اینده هم بهتون گیر میدم ، عدالت و مبارزه رسالت منه ( کوچه بازارى) 
پاسخ:
حدس میزدم جوان باشید ولی این مسئله هیچ اهمیتی نداره 😊 عقل در سر است در سن نیست .  بنده با سرها صحبت میکنم و ربطی به سنشون نداره...

شما وقتی اتیش رو میبینی خیلی هشیار عمل میکنی تا نسوزی و اسیب نبینی. ولی وقتی خاکستر میبینی توجه و حساسیت زیادی برات ایجاد نمیکنه و احساس خطر انچنان نمیکنی! درحالیکه اتیش زیر خاکستر چه خطرهایی که ایجاد خواهد کرد...
ادم عیاش متظاهر و خلافکار همون اتیش و متدین نما همون خاکستر
بنده ترجیح میدم به خطر اتیش زیر خاکستر اشاره کنم ...

روابط دختر پسرها 
همیشه و در اغلب دوره های تاریخ و در همه جوامع بوده . منتهی گاهی در خفا و گاهی آشکارا . امروزه هم در همه جای دنیا رابطه دوستی و جنسی دختر پسرها رایج  و ایران هم یکی از این کشورها...
حالا اینکه ایا این روابط فساد آوره یا نه هرکسی یه نظری داره که برای بحث می بایست جوانب روانشناسی و جامعه شناسی و دینی و سیاسی و پزشکی و غیره رو در نظر گرفت

توصیه میکنم یه رشته خوب و اینده دار انتخاب کنید !  اگر میخواید شغل دولتی داشته باشید رشته های خاص و اگر شغل آزاد رشته های خاص...👍

درضمن ! مگه من در پستهام منکر انجام میدم که رسالت نهی از منکر نسبت به من دارید 😅😅
۲۰ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۲۲ مینا معلم جزیره
من حاضرم جای خانم سرلک بیام😁
بیشتر منظورم جامعه بود وگرنه خونه ما که زن سالاریه😂😂
نمیدونم احتمالاً بشه دیگه خواستن توانستن است😎
پاسخ:
😅به همراه همسرمحترم و خانواده ها تشریف بیارید.... ( تعارف شابدالعظیمی😆)

سلام
بعله با اجازتون😆

ولی من که نتونستم مثل شما تو زندگیم ازش استفاده کنم، واقعا بهتون غبطه میخوردم که زمان دانشجویی میلیونی درآمد کسب کردین😅

پاسخ:
 سلام
خیلیم عالی👍
منم درامد میلیونی کسب نکردماااا !! فقط جلوی ضرر و زیان میلیونی رو گرفتم☺
عه پس یکی دیگه بود گفت ١٠٠ میلیون درآمد داشت و زمین تو شمال خرید؟
حتما یادم رفته😆😆
پاسخ:
😅 عجب
والا ما در مورد زمین شمال صحبت کردیم و 110 میلیون هم اشاره کردیم ... !  ولی اونی که شما میگی یکی دیگه س 😅😉
اون پست 3.4سال پیش بود فکر کنم !! شما که اون موقعها نبودی !!☺
بودم آقا😆
٣ سال و اینا میشه😆
نامه مالک اشترم مال شما نبود پس!😂😂

بگذریم، شما کاربر قابل احترامی برام هستین
پاسخ:
چه جالب ! 😯
ماشالا حافظه خوبی دارید... 😅 
نظر لطف و بزرگواری شماست🌹
در مورد هر فرد یه چیزایی تو ذهنم بولد میشه😆 و همیشه میمونه
پاسخ:
خداکنه از ما خباثت هامون رو بولد نکرده باشید و بخاطر نسپرده باشید...😅
سلام
😂😂😂😂
نه دیگه گفتم که غبطه میخوردم بهتون
پاسخ:
سلام
شرمنده میفرمایید😌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی