همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

اصولگرا و اصلاح طلب بدون شرح... !!!

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴
کارور بیان

نظرات  (۱۷)

حقیقت محض 
پاسخ:
👍
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۰۱ مینا معلم جزیره
البته بر همگان واضح و مبرهن است
 که این اتفاق نادر
 تنها و تنها در دنیای وحش می افتد.
این بود انشای من😕
پاسخ:
الان ما هم جزو مردم همون دنیا هستیم دیگههه...😅 دنیای وحشششش
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۳۸ مینا معلم جزیره
بلا نسبت جناب😂
منظورم این بود این معضل فقط دربین حیوانات هست 😆
جوامع انسانی دور از این وصله ها هستند. 

پاسخ:
نه دیگه...
لطفا ماست مالی نکنید !😅حرفتونو زدید
تازه من بعد صحبت شما رفتم عکس رو دوباره نگاه کردم ببینم من کدومشونم ؟😁دیدم شبیه همونم که عکس گرک رو به دست گرفته😅 خیلی مصمم هستم و به راهی که میرم مطمئنم ....
حاضرجوابی و نکته سنجی جناب افغانی لنگههه نداره. 😃😃

جناب شاگرد قبول نمیکنید؟😉😀


پاسخ:
نکته سنجی رو که خانم معلم انجام دادن
من فقط کاراکتر خودمو تو عکس پیدا کردم😅
اقای یاس پلاکارد نگه داشتن که استاد شاگردی نداره...😅😉
۲۶ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۱۶ مینا معلم جزیره
😒😒😒😒😒
اصلا حالا که باور نمی کنید :گوسفند حیوان نجیبی است.از سهرابم خواهش می کنم به جای کرکس از گوسفند استفاده کنه😦
پاسخ:
چرا منقلب شدید !
حرف درست رو زدید و ماهم قبول کردیم دیگه 😂
تازه ... گوسفند پر فایده ترین موجود و مخلوقه😎😆
۲۶ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۲۱ مینا معلم جزیره
جناب یاس 
استاد که جناب افغانی باشند و شاگرد شما😨


یکی مث من باید صحنه رو بشدت و حدت ترک کنه والا😆
۲۷ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۳۲ مینا معلم جزیره
ای وای من مرزنگوش تو دیگه چرا😉
حالا که خوب نگات میکنم میبینم تواز 
 اونایی که آدرس میپیچونن و درنتیجه مستحق گره زدنی(میبافومت هااا )
خب چه خبر؟ نیستی خانم، خوش میگذره؟

جناب افغانی میبینم که یارکشی کردین من مظلوم تنها موندم😆
پاسخ:
این دوستان که در تیم ما قرار گرفتن همه بر نظریه شما مبنی بر حیات وحش صحه گذاشتن و اینکه من همچنان پلاکارد دستمه .... 😅😅
۲۷ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۲۶ مینا معلم جزیره
مرزنگوش جان
مرجان عزیزم تسلیت میگم ان شاء الله غم آخرت باشه
مرسی ماهم خوبیم عاطفه ام خوبه استاد پروازی شده از وب احسان میپره وب اسی بعد اینجا آخرشم خ برتر😁گاهیم به من سرمیزنه 😊دفعه پیش ترسوندم طفلک رو 😂
فقط این خواهری نیستش 😕
ممنون از تعریفت😍
نه خانمم اصلا چای کنار که میاد توذهنم اسم مرزنگوش هم در گوشه ای خودنمایی میکنه😆پس تبرئه نکن خودتو😊شوخی کردم عزیزم😁
۲۷ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۳۵ مینا معلم جزیره
جناب افغانی 
اعتراف میکنم . درست متوجه شدین، بنظرم مسخره ترین کار دنیاست وقتی میدونی همه چی از قبل برنامه ریزی شده، حالا تو خودتو بندازی وسط بشی وسیله تحقق اهداف دیگران😑😕😇
یادتون باشه نظریه دنیای وحش واس ماس مصادره نکنن ی وقت😂

حالا از گرگه چقد گرفتید بابت پلاکارد😂
پاسخ:
عهههه!!!!😯 
ما تا الان بشوخی میگفتیم حیات وحش...😕
حالا شما میگید منظورتون واقعا همون حیات وحشه😦 یعنی راست راستی باور کردید من همونم  که پلاکارد گرگ دستشهههه😕😯😦یعنی من....

ولی حق تثبیت نظریه شما محفوظه خیالتون راحت☺جایی خواستم از سوابق سیاسیم بگم حتما نظریه شما و او شخص محترم پلاکاردی رو خواهم گفت که منم😅
مینا خانم ماشالله  شما خودتون که دست کمی از جناب افغانی ندارین.اگه قبول کنید یه کلاس هم باید با شما برداریم😃 جناب افغانی که ما رو قبول نکردن.الان فقط چشم امیدمون به شماست😊


خانم مرزنگوش تسلیت میگم .خدا رحمتشون کنه. انشالله هرچه خاک اون مرحوم بقای عمر شما باشه.
۲۷ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۴۸ عاطفه کوهسار
سلام

یه جمله جالب خوندم تو تلگرام البته دور از جون جمع،
که آدمایی که از سیاست خوششون نیاد و دوری کنن توسط احمقها اداره میشن!‌
حالا کاش احمق بودن فقط...!

مرزنگوش سلام خوبی عزیزم؟ خدا رحمت کنه پدربزرگتو... پدربزرگها نعمتهای بزرگی هستن که متاسفانه آدم دیر متوجه میشه‌... یعنی خودم که  اینطوری بود...
پاسخ:
سلام
جمله جالب بود👍
۲۷ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۵۴ عاطفه کوهسار
مرزنگوش 
لطف داشتی مرسی بخاطر احوالپرسی.🌷🌷.. نه بابا وب اسی هم خبری نیس...😊 به مینا گوش نده خخخ من تا جایی دعوت نشم نمیرم 😎 تنها وبی بدون دعوت سر زدم اینجا بود... اونم چون اینجا متعلق به خودمه 😅😅


مینا 
سلام میبینم که .... 😁 
برو بابا با اون جیمیلت...😅
۲۸ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۲۴ مینا معلم جزیره
جناب افغانی
دروغ بیشتر از راست برو داره. 😨

جناب یاس
ما شهریه مون سنگین معاون مونم ی نمه بی اعصاب فلک میکنه اگه با این موارد مشکلی ندارید عدد 1 رو همین جا وارد کنید😆
۲۸ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۳۲ عاطفه کوهسار
مرزنگوش

قربونت لطف داری... وب خخخ
من مطالب شخصی مینویسم توش واسه همین پنهانه...مگه نمیدونستی آدمای مجازی دو تا شخصیت دارن 😆😁
 
در مورد جیمیل مینا هم بذار برات بگم چی شد،
یه روز مشغول کارام بودم یهو یه نوتیفیکیشن اومد که میل دارم نگاه کردم دیدم از طرف "محمد کرمی"😮 گفتم خدایا محمد کرمی کیه..آدرس منو از کجا داره...
بعد باز کردم دیدم نوشته سلام عاطفه عزیزم 😨...بله من الان با یکی دو نفر هستم!! 😨 توام بیای شک نکن بهم وابسته میشی! 😨
منو بگی یه لحظه هنگه هنگ...🤕🤒 بعد خودمو جمو جور کردم گفتم این کیه انقد پرروعه !! 😨😠 ...
بعد دقت کردم دیدم Re داره و جواب میل خودمه...بعله مینا خانوم بودنشون! عاخه یکی نیس بگه بچه آدم انقد سکرررت!!! میل با اسم پسر بسازی!! اونم کی کرمی!! 😅😅
تمام این اتفاقا در عرض ۲ ثانیه افتاد خخخ ولی دلم میخواست بکشمش... 😅😅 حسسابی حرص خوردم اون چند ثانیه...

خلاصه این مینا درسته تو یه گروهیم ولی آدم خطرناکیه😆😝 حواستو جم کن ... 😅😅
۲۸ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۱۲ مینا معلم جزیره
خدا نکشتت عاطی
لوم دادی که😆
الان همه میدونن با چه موجود خنگی طرفن😕
یک جی میلی برات بسازم (چک کن )
ناز نکن خانم بس همه که حشمت نیستن آخه😏میزارم میرم ها😎
بقول سعیدشون ترررکیدم از خنده😊خداحفظت کنه. 
۲۸ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۵۸ عاطفه کوهسار
مینا من نبودم :))

خب گفتم بذار تعریف کنم الان بچه شاید کنجکاو باشه چی شده...😆😅
یا خود خدا ! میخوای چیکار کنی 😁 اون گلابو بخور حتمننن...
نه سمیه نروووو... 😁
بابا بذار دوست معمولی باشیم عاخه این همه وابستگی عاطفی من تاب میارما تو نمیاری !! 😆😅
الانه هاس آقای افغانی از وبلاگش بلاکمون کنه... 😁
پاسخ:
بقول خودتون وبلاگ خودتونه 😊
۲۸ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۱۱ مینا معلم جزیره
عاطفه 
خوب کاری کردی عشقم اصلا هرچی تو بگی 
نه منو رها نکن 😵

مرزنگوش 😡من خطرناکم 😱
نمیدونم چرا علاقه عجیبی به ارتباط با ی خانم متشخص به اسم مرجان دارم. پس مواظب باش اصلا من سعیدشونم😨😉
ببخشید دیگه برم مشقامو بنویسم😊🙋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی