همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

یارانه

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ق.ظ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۱
کارور بیان

نظرات  (۱۲)

واقعا هم همینطوره 😉یه یارانه میدن ،از اونطرف ملت باید چند برابرشو پس بدن😡
پاسخ:
یاد اون بابایی افتادم که در تبلیغات ریاست جمهوریش میگفت : اونچنان رونقی ایجاد کنم که اصلا نیازی به این 45هزار تومن نداشته باشید !!!😑
بیچاره ملت...
۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۲:۴۲ خواهر پسر شجاع
آره هر روز قیمتای اجناس بالا میره
ولی حقوقا هموناس😑
خط فقر و میزنن ۴میلیون بعد حقوقشون ۱تومنه😏
پاسخ:
وقتی خودشون بالای صد میلیون حقوق پایه میخوره براشون قاعدتا زیر چهار تومن میشه خط فقر.  همچین بیراه نمیگن...   ولی بیشرفا میخوان دم عید حقوق کارگری رو مصوب کنن سر 14درصد کلی بحث و جدل دارن!!!😑
۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۹:۴۴ خواهر پسر شجاع
خخخخخخ
این عکس رو میبینم خیلی خندم میگیره
عین واقعیته😂
پاسخ:
خدا رو شکر شما رو خنده رو میبینیم😅

از ماست که بر ماست
پاسخ:
بله 👍
ولی در ایران طبق تاریخ تا بوده چنین بوده....
ولی خداییش منم عکس دیدم خندم گرفت از دور ی لحظه دیدم ی جوری بود البته من ذهنم منحرف نیستا عکس غلط اندازه 😂😂
پاسخ:
😁
منم الان توجه کردم! راست میگید. غلط اندازه😅
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۵ خواهر پسر شجاع
آخ جیگر طلا شیطون😘
😂
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۸ خواهر پسر شجاع
کلا میدونی آقای افغانی 
دولت به نفع مردم کار نمی کنه
به فکر پرکردن جیب خودشونن
پاسخ:
بله متاسفانه....
کاملا در این دولت مشهوده...😐
خواهر پسر شجاع 😉
۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۱:۲۵ خواهر پسر شجاع <3
سلام 
خوبید آقای افغانی 
دیدم خبری نیست گفتم بیام حالتونو بپرسم🤔
پاسخ:
سلام
ارادت داریم😊
خییییلیییی قدر دان لطف و مرام و معرفتتون هستم🌹🌹🌹
۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۱:۵۸ مینا معلم جزیره
سلام 
خوبین؟ 
از وقتی این پست رو گذاشتین دولت تصمیم گرفته 15 درصد نون گرون بشه😨
فققققط شعر بذارین! باتشکر😂

خواهری چه بهت میاد عکست 😉من عاشق پاتریکم 😆
پاسخ:
سلام
سلامت باشید تشکر🌹
واقعا حرفی ندارم....😅
چشم فقط شعععر 😅 
فامیل دور گفته از مسئولین درخواست میشه نیان . جلوی دست و پای مردم و امدادگرا  رو میگیرن...

 #روحانی مچکریم
دولت یک دست دراز دارد 
و یک دست کوتاه
دست دراز به همه جا می رسد
و برای گرفتن است،
و دست کوتاه برای دادن است
و فقط به کسانی می رسد
که خیلی نزدیکند
سیلونه
پاسخ:
👌👌👌
👍👍👍
🌹
۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۰:۲۸ خواهر پسر شجاع <3
خواهش میکنم آقای افغانی😊
واقعا خوشگله مینا جون خخخ
خودمم دوسش دارم❤
پاسخ:
😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی