همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

شاهکاری منسوب به مرحوم استاد پریش شهرضایی

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ب.ظ





این چند بیت 50% سرمشق زندگیه...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۱
کارور بیان

نظرات  (۶)

اینم50 درصد بعدی سرمشق زندگی:
ای بس آبادی که بوم یوم شد
بر سر یک مشت گل دعوا مکن
چون خدا بر تو خدائی میکند
اضطراب از روزی فردا مکن
متحد گردید وطوفان شد نسیم
دوستی با بی سر وبی پا مکن
پشت بر محراب دل کردن خطاست
قامتت را جای دیگر تا مکن
چون بشمعی میرسی پروانه باش
وز نگاه این آن پروا مکن
پیش بیرنگان که مست حیرتتند
گر دورنگی میکنی با ما مکن
گر زآب برکه میترسی پریش
دعوی غواصی دریا مکن
جدا از شوخی این ادامه شعر بالا هستش و تو بعضی از جاها این شعر رو متعلق به استاد پریش رضایی میدونن نه مولانا
پاسخ:
دم شما گرم👍
خیلی ممنون .  توی گوگل سرچ کردم هم مولانا رو اورد هم پریش رضایی رو . ولی توی یکی از وب ها یکی از انجمن شعری شهرضا به استادشون مرحوم پریش اشاره کرده و این شعر رو نوشته بود که بنظرم موثق اومد باتوجه به شاهد زنده و شاگردی اون اقا ، منسوب به استاد پریش باشه...
و خدا رحمتشون کنه 🙏❤ چه شعر پرمغزی👌و چه توانایی ئی که شعر ایشون با اشعار مولانا اشتباه بشه👏 فکر میکنم عارف هم بوده باشن... 
بازم از تذکر و راهنماییتون ممنونم
خواهش میکنم.  من این شعرو قبلا نصف و نیمه یه جا دیده بودم. خیلی دلم میخواست شعر کاملشو بخونم و بدونم از کیه ولی متاسفانه متن شعرو کاملا فراموش کردم و نتونستم پیداش کنم. ولی به لطف شما. ناممکن ممکن شد .تشکر ویژه👌👌
پاسخ:
خب بس خداروشکر لطف متقابل داشتیم😊😊
من پارسال تابستون اولین بار این شعرو دیدم . و خیلی هم جلب توجه کرد...
ممنون آقای افغانی از انتخاب این شعر
خیلی قشنگه
کاش هممون به نصیحتاش گوش کنین
پاسخ:
خواهش میکنم☺
کاش... 😊
آقای افغانی از  انجا که میدونم شما رشته حقوق خوندید یه سوال حقوقی مهم و فوری دارم خواستم ازتون اجازه بگیرم که  سوالمو به صورت خصوصی در قسمت تماس با من ازتون بپرسم
پاسخ:
خواهش میکنم. درخدمتتون هستم
---------------------------------------------
ایمیل دادم. 
سلام پیام من دیدین
پاسخ:
سلام
بله☺

سلام  هرکسی که از راه میرسه رو عارف خطاب نمی کنند که شاعر خوبی بودن به معنای عارف بودن نیست

پاسخ:
سلام
خیلیها ادعای عرفان دارن ولی هیچی نیستن
این بنده خدا هم احساس کردیم شاید عارف باشه . شایدم نباشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی