همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

آقای مصباح یزدی

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۵ ب.ظ

 

                                               😞                                                             😞

 

                     😨       😨

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۵
کارور بیان

نظرات  (۲۲)

توی اون عکسه با انگشت به کی فاک میده ؟؟؟

پاسخ:
😮
😁😁
۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۹:۰۶ جلال ستاری

آیت الله مصباح یزدی سال 88 :

 

احمدی نژاد واجب الاطاعت است .

پاسخ:
ایشالا که باری بر جهت نبوده ! و مصالح مردم رو در نظر گرفته بوده باشه . نه مزایای خودشون رو...

بانو میترا

بشتاب

پست تازه آقامون رسید...😁

سلام ارباب

امیدواریم دیگه غر نزنین

آقای من از این تنوع نظریات حال کنین

ضمنا ببین چقد آزادی اظهارنظرهس!!😁😁

ضمنا کیف کنین از این حرفای متنوع و درس هم بگیرین که اینقد روی حرفاتون تعصب نشون ندین! اگه حرفی زدین دیدین دوروس نیس، خیلی باشجاعت و بی تعصب حرفتونو اصلاح کنین. باشه؟؟😁 

خب بنظرتون این تفاوت نظرات توو زمونای مختلف نشونه بروز شدن هم هس دیگه؟!! 

پاسخ:
سلامعلیکم
سه تا مسئله .  که ایشالا جوابگو باشید !
اول اینکه ایشون و امثالهم انقدر کوته نظر هستن که نگرش و وسعت دیدگاهشون فقط همون برهه و زمان رو میبینن و حتی قدرت پیش بینی چند سال بعد رو ندارن

دوم اینکه ایشون و امثالهم وسعت نظر و اینده بینی دارند ولی نون به نرخ روز میخورند و باد به هر جهت به وزه همون سمت غش میکنن و هر روز یه نظری میدن

مسئله خیلی مهم
ایا ایشون و امثالهم با این بعد شخصیتی صلاحیت مرجعیت بودن دارن ؟!

سلام 

"زمانی که روح بیش از حد زجر می کشد ، ذائقه‌اش به سمت بدبختی می رود ." ( آلبر کامو ، آدم اول )

انگار که در روند تاریخی شکل گرفته ، عادت کرده ایم بر بیچارگی ؛ به اینکه کسی پیدا شده ، راه را نشانمان دهد ؛ دستمان را گرفته ، برایمان تصمیم بگیرد ؛ و حتی کار به جایی رسیده که می‌بینیم ، کسانی به جای ما فکر می کنند . اراده که از تو سلب شد و قدرت تعقل به یغما رفت ، با خود می‌گویی : 

"آخ من آزادی ام را از دست داده ام ، جهنم از اینجاست که شروع می شود !"( آلبر کامو ، سوءتفاهم )

و فکر می کنم لمس جهنم ، آغاز بیداری است. 

پاسخ:
سلام
مچکرم 🌹🌹 استفاده کردم

سلام و درود آقا مهرداد

 

توی تاریخ ما متاسفانه از این صنف اونقدر فتواهای فاجعه برانگیز هست ک اگر بخام همه رو اسم ببرم باید یک طومار یک کیلومتری بنویسم :(

فتوای جهادی ک منجر ب عهدنامه گلستان شد 

فتوای حرام بودن استفاده از دوش حمام 

فتوای حرام دانستن تحصیل دختران

فتوای حرام دانستن استفاده از الکتریسته (لامپ) 

و ......

خب انتظار دارید از امثال این نون بنرخ روز خورها بیاناتی بهتر بشنوید ؟

 

روند افزایش بودجه‌ی مؤسسه ب اصطلاح آموزشی ایشون - ۳.۵ میلیارد سال ٨٥ به ۷ میلیارد در سال ٨٧، ١. ٥ میلیارد در سال ٨٩ ، ۸.۳ میلیارد در سال ٩٠ ، ١٠ میلیارد در سال ٩٢، ۱.۳ در سال ٩٣، ٥. ١١ در سال ٩٤، ١٤میلیاد در سال ٩٥، ٥. ٢١، در سال ٩٦، ٢٣ میلیارد و در سال ٩٧ به ٢٨ میلیارد افزایش داشته

 

سلامت باشی و برقرار

پاسخ:
سلام و ارادت 🌹
اخه لامصبا انقدر خروجی مفید و قابل قبول ازون موسسات و مدارسشون بیرون میاد که این بودجه ها در قبالش اصلا هیچه ! 😅
نباید اینهمه پیشرفت و ترقی علوم که محصول خرج کرد اون مبالغ میلیاردیه رو نادیده گرفت !!😪

سلام اقای من

بنام خدا

و با از ترس عقاب دنیوی ارباب ناچارم سوالاشو جواب بدم دیگه😁😁 :

1- ای عزیز ارباب خیلی ها قدرت پیش بینی چن سال بعد رو ندارن خب! مخصوصا توو زمینه مسائل اجتماعی و سیاسی و خصوصا در زمانهای بحران ها.

چرا زور میگین؟؟!! عه!!!

2- فرمودین:"دوم اینکه ایشون و امثالهم وسعت نظر و اینده بینی دارند ولی نون به نرخ روز میخورند..."

ارباب من، سرور من، قربون قدوبالاتون!

تور رو خدا رعیت رو گیج نکنین!! آخه این حرف شوما که با حرف مساله اولتون نمیخونه که گفتین: 

"ایشون و امثالهم انقدر کوته نظر هستن که نگرش و وسعت دیدگاهشون فقط همون برهه و زمان رو میبینن..."

 الان تکلیف من چیه؟!!

من با این تضاد بزرگ چه خاکی به سرم بریزم؟!! منو تنها نذارین آقای من، کمک کنین!

اونچه که به عقل کامل 😁من میرسه اینه که نمیتونیم غیبگویی کنیم و از چیزی که نمی بینیم مث تووی دل و "نیّت" آدما، قضاوت کنیم.

آقای من

خداوکیلی من نمی دونم و نمیتونم قضاوت کنم که نیّت این اقا نون به نرخ روزخوریه یا واقعا با صداقت حرف زده؟ اگه شوما میتونین و مسوولیت این قضاوت رو می پذیرین، دیگه توانایی و شکوفایی علمی شوماس. ما نداریم ارباب. تسلیم، دستا بالا😁

3- مگه ایشون مرجع هسسن؟ من هم بیخبرم و هم اگه شدن، بیگناهم. قسم می خورم😁😁

آقای من

خیلی ارادت داریم به شوما

مخلصیم

مچکریم از بذل عنایتتون به رعیت

 

 

پاسخ:
سلامعلیکم

یعنی نمیشد متوجه شد برای شما گزینه اول و دوم دادم ؟ 
یا مثل گزینه اوله یا مثل گزینه دوم
کسی نخواست هر دو گزینه رو جمع ببینید ! که حالا اب روغن قاطی کردید ☺

۱۷ آذر ۹۸ ، ۱۴:۳۰ مختار به نیرا

درود 😁

با عوذرتقصیرازتاخیر در خوش آمدگویی به شوما

چقذه خدا مهربووووونه

 

مدتی بود در غم از دست دادن یه فیلسوف(البته فلسفه فقط یه تخصصش بود وگرنه تفسیر و کلام و سیاست و....هم میدونس) توو مخاطبین این وبلاگ می سوختیم و خاکسترشدیم تا خدا به ما لطف کرد و شوما رسوند.

خدایاااااااااا شکرررررر

میگم نیرجان

چقذه قشنگ فلسفه میگی

ادامه بده که این دنیا بدون این فلسفه از دَس میره

فلسفه اونهم از نوع آلبرکامو(کسرالله امثاله) فخط میتونه این جهان رو اباد کنه.

واقعا اگه این البرکاموها نبودن چه به سر هستی میومد؟؟!!!

خوش بسعادتت که محشوری با این فلاسفه

 

سلام 

آقای جانان شما از کجا انقدر دقیق از بودجه موسسه ی زیر دست آقای مصباح خبر دارید؟؟

آخه آخوندا معمولاً رو نمیکنن چقدر بودجه میگیرن😐

البته انقدر وقیح شدن که شاید دیگه نیازی نمیبینن مخفیش کنن😑

پاسخ:
سلام

سلام أقای من

خب آقاجون حرفای ضدونقیض شوما اب و روغن رو قاطی میکنه دیگه! 

حالا شوما وقتی اب و روغن قاطی می کنین چی کار می کنین؟!! راهنمایی کنین جون هر کی دوس دارین [لبخند][لبخند]

پاسخ:
سلامعلیکم
حرفای صد و تفیض من یا کج فهمی جنابعالی 😉
من قاطی میکنم میرم اتاقم به افکار زشتم فکر میکنم 😅

@ جناب مشکات

 

این ارقام از نُت برداری هایست ک از خبر گزاری ایسنا برای خودم برداشتم 

بی شک اگر سرچ کنید در بایگانی شون میتونید پیداش کنید 

 

 

پاسخ:
از بابت اون توصیه ممنونم ☺🌹

ممنون آقای جانان

 مشکات عزیز چون دیدم مقدار بودجه ها برات جالب بود اینم ک امروز نت برداری کردم میزارم

بودجه ی در نظر گرفته شده ی سال دیگه ی برخی از این موسسات ک حسن کلیدساز امروز ب مجلس ارائه کرده :((

۹۰ میلیارد تومان برای دفاتر خامنه‌ای و خمینی

موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی مسعود خامنه‌ای فرزند رهبر جمهوری اسلامی ۲۹ میلیارد تومان 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است . بودجه این سازمان ۲۴۱ میلیارد تومان 

بودجه سال ۱۳۹۹ موسسه ی جامعه المصطفی العالمیه ۳۱۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان

بودجه ی مجمع جهانی اهل بیت ۴۰ میلیارد تومان

یک دانشگاه بین‌المللی دوزاری اهل داره ک بودجه‌ ی اونهم ۱۲ و نیم میلیارد تومان

بودجه اختصاص یافته ب شورای عالی حوزه‌های علمیه ۳۵۰ میلیارد تومان 

مرکز خدمات و بیمه ی طلاب حوزه‌های علمیه ۸۰۰ میلیارد تومان برای بودجه مرکز خدمات و ۳۹۵ میلیارد تومان برای بودجه ی بیمه طلاب و روحانیون غیر شاغل 

شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران ۲۰۶ میلیارد تومان  

بودجه حوزه علمیه خراسان هم ۸۵ میلیارد تومان

بودجه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ۱۵۲ میلیارد تومان

سازمان تبلیغات اسلامی (۲۰۱ میلیارد تومان)، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی (۸۷ و نیم میلیارد تومان) شورای سیاستگذاری ائمه جمعه (۳۰ میلیارد تومان)، مرکز رسیدگی به امور مساجد (۳۱ میلیارد تومان)، ستاد اقامه نماز (۱۶ میلیارد تومان)، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (۱۵ میلیارد تومان)، موسسه دایره‌المعارف فقه اسلامی (۵ میلیارد تومان)، بنیاد دایره‌المعارف اسلامی (۹ میلیارد تومان) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی (۲۰ میلیارد تومان)، مرکز الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت (۷ میلیارد تومان)، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر (۳۱ و نیم میلیارد تومان)، موسسه آموزشی پژوهشی «امام خمینی» وابسته به مصباح‌یزدی (حدود ۲۰ میلیارد تومان)، دانشگاه امام صادق (۱۳۲ میلیارد تومان)، کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی ( ۶۶ میلیارد تومان)، دانشگاه معارف اسلامی (۱۳۶ میلیارد تومان)، صندوق مشارکت توسعه فرهنگی قرآنی (۲۰ میلیارد تومان)، دانشگاه علوم و معارف قرآنی (۳۷ میلیارد تومان)، دانشگاه مذاهب اسلامی ( ۲۰ میلیارد تومان)، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها (۱۳۶ میلیارد تومان)

 

باید خون گریه کرد برای ملتی ک اینبار هم برن و رای بدن 

خخخخخ ماشاالله خدا بده برکت

بالاخره یه سفره ای پهنه دیگه...

چقدرم قدرت تخیلشون خوبه.تا بینهایت میتونن سازمان با پسوند اسلامی بسازن و بودجه بگیرن براش.

۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۶:۲۹ پرینازم ...

 سلام

(ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر (۳۱ و نیم میلیاردتومان))

 


میشه باهاش 10,500,000 لیتر بنزین زد

پاسخ:
سلام

سلام

آقای مختار ، ممنون از شما ؛ صحبت هایتان یادآور شعری است زیبا ؛

...

هی فلسفه می بافت

خودش هم نمی دانست ترکش واژه های کذبش از کجا آب میخورد

شروع کرد به سرائیدن

الف را نگفته بود حرفش را قطع کردم

گفتم: مگر نمیدانی دیگر جنگی در کار نیست؟

گفت : بگذار حرفم را تمام کنم

گفتم : واژه هایت به درد خودت میخورد چه کسی در این گزمگاه خاموش صدایت را خواهد شنید؟

گفت: خودم!!! 

.... ( سافو )

 

پاسخ:
سلام

سلام اقای من

چه کار خوبی میکنین که وقتی اب و روغن قاطی میکنین میرین توی اتاق تون و به افکار و کارای زشتتون فک میکنین. البته بهتون نمیاد این حرف ولی خب دیگه شوما اقای نایید و نمیشه توو حرفتون خیلی ان قلت نمود. عواقب داره، باز زیپ دهن ارباب کشیده میشه و ما رو به کج فهمی و اینا متهم میکنه😅😅

ولی راهکار پیشنهادی شوما برا این رعیت مفید نیس چون مشکل ما مث شما نیس!

آخه شوما یه عالمه افکار و حرفای زشت دارین که وقتی از اونا قاطی می کنین توو اتاق فکر بهشون فک می کنین ما که نداریم ناچاریم به حرف و کارای زشت دیگرون(ایضاً شوما) فک کنیم😅😅

اونوقت این فک کردن به زشتی دیگرون بد نیس؟!! غیبت نمیشه؟!!😅

 

پاسخ:
سلامعلیکم
ما کار خوب زیاد داریم ولی کیه که ما رو سرلوحه و الگو قرار بده 😅😉
افکار و حرفای زشت ندارم . بهتره بگید ناسازگار با اموخته های شما...
۱۹ آذر ۹۸ ، ۰۰:۲۵ مختار به نیرا

سلام نیرا

 

به نکته خوبی درباره فلسفه اشاره کردن

گفتی فلسفه "می بافت"!

اره فلسفه یه جورایی بافتنی هس

گونم این وسط از کلمه "بافتنی" جنسیت شومام معلوم شد😅

شوما احتمالا روح بانو میترا درونتون دمیده شده

خوش گَل می سوز بانو 

ببافید فلسفه 

ببافید که فصل زمستونه و لباسای بافتنی به کار میاد😅😅

راستی ارباب من

نگفتین از اون دو تا گزینه که گفتین

خودتون طرفدار کدوم گزینه هستین؟؟؟!

ای آقای ناقلا !

 فقط بلدین برا مردم گزینه بدین و خودتون رو استثناء می کنین! 😅😅

 

بگین بگین

پاسخ:
من طرفدار هیچ تقلید جاهالانه ای نیستم ☺

سلام آقای من

ایکه گفتین کسی شوما رو الگو قرار نمیده  اولش از غصه دلم براتون کباب شد ولی خب دیگه واقعیت ممکنه تلخ باشه، به سابقه تون که نیگا میکنم یه آدم حسابی بنام بانو میترا بود شوما رو الگو قرار داده بود اونم فرار رو بر قرار ترجیح دادندی😅

آخه شوما چرا باخودتون اینجوری میکنین😅

راستی بازم باعث شدین خواننده حرفاتون آب و روغن قاطی کنه!

آقای من!

آخه چرا دائم ضدونقیض حرف میزنین؟ نکنه حافظه خدا نکرده مشکل دار شده؟!

یه بار میگین افکار و حرفای زشت ندارم

ولی یه روز قبلش گفتین وقتی آب و روغن قاطی میکنین توی اتاق خلوت میکنین و به افکار زشت خودتون فک میکنین.

این دوتا که اصصصصصصصلاً  تضاد و تناقض نداره😅😅😅

 

یا مثلا خودتون دو تا گزینه درباره آقای مصباح میدی بعد ازتون می پرسن خودتون طرفدار کدوم گزینه ای؟

جواب میدین: من طرفدار هیچ تقلید جاهالانه ای نیستم !!!

واقنی یه ذرههم فک میکنین ؟!

آخه این هر دو گزینه مال خودتون بوده، اونوقت میگین طرفدار هیچکدوم نیستین یعنی طرفدار نظرات خودت هم نیستی؟؟؟!!!!! 

ضمن اینکه میگین تقلیدجاهلانه! یعنی اوت دو گزینه خودتون جاهلانه اس؟!!!

چی به چیه؟!  کی به کیه؟ 

پیدا کنین پرتغال فروش رو ....

 

تازه آخرشم که میگین تقلید جاهلانه نمی کنین:

خب تقلید عالمانه می کنین؟!!

پس بازم مقلدین دیگه قربونتون بشن😅😅

خیلی کنجکاو شدیم تفاوت این تقلید جاهلانه و تقلید عالمانه رو از زبون مبارک بشوفیم آقای من😅

بگوشیم......😅😅😅

 

 

 

پاسخ:
سلامعلیکم
درکش زیاد سخت نیست. یخورده تفکر میخواد . گزینه ها رو برای شمایی که به به مرجعیت و تقلید و رستگاری از این راه اعتقاد دارید مطرح کردم
اگرنه طبق اینهمه پست و کامنتهایی که اینجا گذاشتم دیدگاه من قابل فهم بود که اعتقادی به  شریعت این مدلی ندارم ☺ اینهمه مدت اینجا رو خوندید متوجه نشدید ؟!   واقعا متوجه نشدید یا تظاهر به متوجه نشدن میکنید ؟؟😕

سلام آقای من

آره درکش سخت نیست ما که خیلی وقته فهمیدیم شوما چی میگین ولی مشکل اینه که خود شوما نمی فهمین چی دارین میگین!

اگه اندکی فک کنین شاید متوجه الزامات منطقی خطای حرفایی که میگین بشین.

مثلا الان یه جمله خودتونو براتون می نویسم :

"من طرفدار هیچ تقلید جاهالانه ای نیستم"

 

خب حالا معنی همین حرف و ادعای مبارکتونو بگین.

 

 

شوما هم مث خیلی علما و فضلا هستین!

پاسخ:
سلامعلیکم
"من طرفدار هیچ تقلید جاهالانه ای نیستم"
خب !!  کجای درک معنی این جمله سخته که براتون معنی کنم ؟؟؟

سلام اقای من

مث اینکه لازمه باز هم برید توی اتاقتون و به افکار و حرفای......خودتون فک کنین، ،خه اخیرا خیلی حرفا و رفتارتون...شده😅😅

 

ما رعیت با دیدن این نوع برخوردهای شوما هر روز خدا رو شکر می کنیم که محدوده قدرت شوما در حد همین ارباب و آقاییه و بیشتر نیس وگرنه پوست خلایق رو می کندین، یا مث نادرشاه چشاشونو از کاسه سر درمیاوردین😅😅😅😅

پاسخ:
سلامعلیکم

بعد میگید چرا بعضی کامنتهای منو بی جواب میذارم ! 😥😧 به این سخنان قصار شما چه جوابی جز سکوت میشه داد ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی