همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

انحراف احمدی نژاد !

پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۴۱ ب.ظ



میگن احمدینژاد از ما نیست ! انحرافیه !!

پس درود بر شرفش ...





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۷
کارور بیان

نظرات  (۱۱)

درود بر شرفش...
پاسخ:
سپاااس 🌹
اگه اشتباه نکنم از طرفداران احمدی نژاد بودی ؟ 😊
پاسخ:
طرفدار ادمهای خوب و مفید هستم 😊
که احمدینژاد مث اون انگلهای مفتخور نبوده پس دوسش دارم
من خودم زیاد ازش راضی نبودم 😊 و همیشه هم سر این جریان با یکی از عموهام بحث داشتم ! 
ولی خب سلایق متفاوته ،و نظر شما محترم ...
البته حداقل خوبی احمدی نژاد این بود ،سارق نبود :)) و زیاد به فکر فقرا بود 
پاسخ:
خیلی علیه ش تبلیغ منفی کردن
مخصوصا از زمانیکه پول مفت و جیره و مواجب اصولگراها رو از بیت المال قطع کرد
اقدامات گوربگوری هم که از اول 84 ضد احمدینژاد بود بماند...
سلام آقای من

منم طرفدار ادمهای خوب و مفید هستم 😊
پاسخ:
سلامعلیکم
دم شما هم گرم ☺
ضمنا محمدحسین حیدری خیلی هم آزاد نیست ! ؟
چطور او خبرنگار آزاد است در حالیکه برای یک جریان خاصی به اسم جریان انحرافی و مشایی  کار می کرد؟ چنین کاری آزادی است ؟!!!!
پاسخ:
ایا مرضیه هاشمی هم با دستبند و پابند بردن به بازداشتگاه ؟؟!!  ولی محمدحسین رو اینگونه بردن ! هردو خبرنگار هستن . با این توجه که هاشمی در امریکا فقط بازداشت شد ولی حیدری در ایران دستگیر . دستبند . پابند . بازداشت و زندانی شد...  . ( حق و انصاف و رعایت عدالت در قاموس شما اینگونه س ؟؟؟) 
احمدینژاد اول فساد راست و چپ رو برملا کرد بعد گفت قطعا ما در راه شما نیستیم و زاویه داریم .
مشایی جلوی سفارت انگلیس کپی حکم دادگاه رو اتش زد که به مذاق انگلیسیها خوش نیومد و دستور بازداشتش رو دادن !!! شما هم انگلیسی هستی که مشایی رو همسوی خودتون ندیدید و منحرف خطاب میکنید ؟ 😊
سلام علیکم
جریان انحرافی بحث چپ و راست نیست. یعنی انحراف از اسلام و انقلاب.
من بیشتر از شما احمدی نژاد را دوست داشتم و ازاو حمایت کردم. اما مشایی و بقایی منحرف بودند و احمدی نژاد هم حاضر نیست از اونها جدا بشه .
ما الآن هم از عملکرد دولت نهم و دهم دفاع می کنیم و با فتنه گران در جدالیم.

اون کاری که مشایی در آتش زدن چند برگه در جلوی دوربین شخصی شان انجام داد فقط یک کار سمبلیک و رسانه ای بود که بگه من با انگیسی ها نیستم ! ولی حق آشکاره و همه میدونن که اون فقط یک جنجال رسانه ای بود. و دیگر هیچ. شما که اینقدر دانا هستی چرا گول این چیزها رو می خوری.

بحث سر محمد حسین بود که او خبرنگار آزاد نیست  بلکه خبرنگار یک جریان خاص است. پس شما خودت حرف منو اثبات کردی.



پاسخ:
سلام
اما راجع به خانم مرضیه هاشمی

اگر ما نتوانیم طبق معیارهای قرآن و حدیث و عقل و ... آدم های خوب و بد را تشخیص بدیم به چه درد می خوریم.

اون علم و اطلاعی که پیش خدا و اهل بیت هست و روز قیامت معلوم میشه اون یه علم و اطلاع کامله ولی ما در حد علم و اطلاعات و بصیرت خودمون می تونیم بین آدم های خوب و بد تفکیکک کنیم . همان زمان امیرالمومنین(ع) هم که شما مثال زدی مومنین و یاران اصلی امیرالمومنین (ع) میدانستند که ابوموسی اشعری ساده لوح است و کسی نیست که بتواند جلوی عمروعاص پیروز بشود. منتهی یک عده آدم جاهل و ظاهرالصلاح  که همان خوارج انحرافی بودند حضرت امیر (ع) را به پذیرش حکمیت وادار کردند و نتیجه آن شد که شد.

حالا ما هم به برکت قرآن و اهل بیت (ع) آنقدر بصیرت داریم که بین خانم مرضیه هاشمی و امثال مسیح علی نژاد فرق قائل باشیم.
 گفتم این یک خبرنگار مسلمان است که خدا او را به راه راه حق هدایت کرده و اون یکی فردی بی هویت که شیطان او را به گمراهی کشانده تا اررزشها را زیر پا بگذارد .

حالا شما هم بجای این همه برچسب زدن و توهین کردن ! بهتره به حرف های من توجه کنی و قصد من یکی دفاع از حقیقت بود یکی هم راهنمایی شما.

والسلام علی من اتبع الهدی
پاسخ:
وعلیکم السلام
...( حق و انصاف و رعایت عدالت در قاموس شما اینگونه س ؟؟؟) 
احمدینژاد اول فساد راست و چپ  رو برملا کرد بعد گفت قطعا ما در راه شما نیستیم و زاویه داریم .
مشایی جلوی سفارت انگلیس کپی حکم دادگاه رو اتش زد که به مذاق انگلیسیها خوش نیومد و دستور بازداشتش رو دادن !!! شما هم انگلیسی هستی که مشایی رو همسوی خودتون ندیدید و منحرف خطاب میکنید ؟ 😊

اینها اتهامات شما است!!!!!!!!

من همه رو جواب دادم . امیدواریم وجدانت بیدار بشه و تابع حق بشی و این همه به مردم تهمت نزنی !


پاسخ:
جوابهایی شما دادی
* مشایی و بقایی منحرفن ! (بدون ذکر دلیل )
*حرکت اتش زدن حکم دادگاه جلوی سفارت انگلیس یک حرکت سمبولیک از جانب مشایی بود ! (جواب کدوم شبهه رو دادید ؟!)
*مومن و فاسق در مقابل هم هستن ( بر منکرش لعنت. منتهی ما گفتیم خیلی فاسقها لباس مومنین رو میپوشن و جماعتی هم بدون اطلاع فقط تایید و تقلیدشون میکنن)
*مرضیه هاشمی خبرنگار آزاد است و جهتدار خبر تهیه نمیکنه( پس چرا جمهوری اسلامی انقدر سفت و سخت دنبال کاراش هست ولی به دیگر خبرنگاران زندانی در داخل کشور هیچ اهمیتی نمیده)
محمدحسین حیدری هم خبرنگار جهتدار است (  بله . این مطلب حق باشماست و قبول دارم اشتباهی گفتم آزاده )
از دعوتت بسوی حق مچچککررم 🌹
سلام آقای من
این عکس شما یه سوالی درست کرد!
الان توی این عکس، این چوب کبریت قرمزه کیه ؟؟
یعنی فقط همین یه نفره که همرنگ جماعت نیست بقیه همه سوختن و همرنگ جماعت شدن؟
پاسخ:
سلامعلیکم
چوب نسوخته هرکسی میتونه باشه...   برداشت ازاد
شما در عکس بغیر از اون یه چوب کبریت بقیه سوختن چیز دیگه ای میبینی !؟
(  در مباحث یه چیزی هست به اسم " مثال "  که برای بهتر درک شدن موضوع و انتقال مفهوم استفاده میکنن و رسم بر این که به خود " مثال "  گیر ندن و نپردازن ! برای همین میگن در مثال مناقشه نیست )☺
۰۴ بهمن ۹۷ ، ۲۰:۰۱ برای جناب مختار
سلام
جناب مختار شما وبلاگ یا آدرسی برای تماس دارید؟
در روزهای گذشته چون بین من و شما چند پیام رد و بدل می شد من در اولی سلام می نوشتم و در بقیه دیگر لوث میشد.

پاسخ:
شما زیر اون کامنت سلام رسوندید منم جواب سلام اون مورد رو دادم . ( قصد و منظور دیگه ای نبود )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی