همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

خوبی و زیبایی تاوان دارد !

پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۶ ق.ظ

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۶
کارور بیان

نظرات  (۸)

۰۶ دی ۹۷ ، ۰۹:۴۶ جناب قدح
سلام :)

چه جالب ...
پاسخ:
سلام 
🌹🌹
سلام آقای من

خیلی ازین چوبها تجربه داریم. جاتون خالی بید :-))
پاسخ:
سلامعلیکم
درود بر شما 😊👍
الحمدلله نه خوبیم نه زیبااا. از هفت دولت آزادیم😃

پاسخ:
😅
الحمدلله گفتید !الان من باید تایید کنم یا تکذیب !؟

 برای تایید یا تکذیب نگفتیم ولی خب  اگه دوست دارین تکذیب کنیین.ناراحت نمیشیم😀😉
پاسخ:
قویا تکذیب میکنم . 😊
دوستان ما همممه آدم حسابی هستن 😋
سلام آقای من

این حرف شاملو برای آدمهای زیبا هم صادقه؟

اگه باشه چی میشه؟!!
پاسخ:
سلامعلیکم
هرکسی باتوجه به درک خودش هر برداشتی میتونه بکنه...
شما هم هرطور مایلید برداشت بفرمایید
سلام اقای من

ما هر جور حضرتعالی امر بفرمایید برداشت می کنیم
برای همین ازشما استفسار نمودیم که خدای ناکرده مخالفت با آنحضرت نورزیده باشیم.
حال منتظر برداشت صحیح از ناحیه حضرتعالی هستیم تا اطاعت امر نماییم 😊😊
پاسخ:
سلامعلیکم
هرچی کاشتید همونو برداشت کنید ! 😅😊
سلام آقای من

البته اینجا مزرعه شماست اجازه گاشت، داشت و برداشت با مالکه.

اگرجوابتون بمعنی مجوز تلقی بشه، با اجازتون یک برداشت این میشه:
طبق حرف شاملو، اگه زیبایی رو شامل آدمها هم بدونیم اونوقت باید با خط کش چند ضربه ای نثار کسانی که زیبایی خودشون رو نمایش میدن بنماییم و بهشون بگیم:
میزنم تا بدونی زیبایی در این دنیا تاوان هم دارد.!!!

آقای من! یهو یادمان آمد که این تفسیر از حرف شاملو، بهانه خوبی هم میتونه به گشت ارشاد بده  ها!! 😅😊
پاسخ:
سلامعلیکم
گشت ارشاد رو خوب اومدی !😅😅
آیا بنده هم میتوانم بشما بگویم آقای من؟

اقای من فضای این وبلاگ خیلی شخمی شده است عوضش کنید
پاسخ:
😅 والا منم نمیدونم مخاطب اقای من کیه ؟!  هرکیه ماهم سلامعلیکم میکنیم ...☺
بعد از هر شخم نوبت کاشت و داشت و برداشته... 😊 ( چه خوب ماله کشیدم!😅)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی