همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

سخن اسلام نیست #شهید بهشتی

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ق.ظ




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۲
کارور بیان

نظرات  (۵)

من چند تا لنگ اضافه دارم کسی خواست بگه 
خخخخخخخ
پاسخ:
لنگ !!؟
برای چه کار ؟😕
یه بنده خدایی گفته بود به جای لباس لنگ بپیچید به دور خودتون و نون خشک بخورید 
جریان همون گفتم
پاسخ:
اهاان !! 😅😅😅😅
بلههه . اقای ولایتی ابولمشال ...
واقعا خسته نباشید با این همه انتقاد!!!
میگن یه سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به دیگران
خودت چند مرده حلاجی؟
پاسخ:
مچچککررم😊
در زمینه ظلم و ستم به مردم و اغفال افکارشون چند مرده حلاجم ؟ 😅
اگه اینطوره باید بگم خیلی بی دست و پا و چلفتی هستم😅
سلام بردوست
بقول شما که فرمودید اینجا تنها جاییست که میشه آزاد حرف زد بنده هم یک سوال دارم که به این پست شما هم کاملا مرتبط است.
تقاضا داریم پاسخ را با «برداشت و فهم خویش» را از این سخن خالق کائنات با کمی تامل و تعقل بفرمایید.
 خداوندگار جهان و سازنده انسان طبق این سخن، چه کسانی را باعث و علت بقای ظلم و ستم معرفی فرموده است:
سوره ۴۳: الزخرف - جزء ۲۵ - ترجمه فولادوند
 

فَاسْتَخَفَّ قَوْمَهُ فَأَطَاعُوهُ إِنَّهُمْ کَانُوا قَوْمًا فَاسِقِینَ:
پس قوم خود را سبک‏ مغز یافت [و آنان را فریفت] و اطاعتش کردند چرا که آنها مردمى منحرف بودند﴿۵۴﴾
پاسخ:
سلامعلیکم
دوستان تقریبا میدونن در این وب مباحثه نمیکنم
لطفا در وب خودت همین سوال و ایه رو پست کن .  حتما خواهم اومد و درموردش صحبت خواهیم کرد 
( توصیه میکنم در پست وبلاگت بجای واژه های برداشت و فهم خویش و کمی تامل و تعقل . از واژه نظرتون رو بگید . استفاده کنی 😉)
سلام علیکم جناب برادر
میشهدبی رودربایستی بگید چرا برخلاف آشکار واقعیت همین وب می فرمایید که:" دوستان تقریبا میدونن در این وب مباحثه نمیکنم"؟؟؟

بدنیست سری به پست تحریم و رجزخوانیها و بعضی دیگر پستهای همین وب بزنید و یادتان آید که مباحثه هم می کنید، گاهی فتوی هم فتوی هم می دهید، و امثالهم...

بگذزیم برادر....

صداقت گرچه معروف به تلخ بودن شده ولی چیز بدی نیست. اگر دلت نمی خواهد جواب بدهی بهتر است صاف و ساده و صادق بگویی مایل نیستم جواب بدهم. چرا آدرس غلط میدهی برادر؟؟!!
خدانگهدارت باشه....
پاسخ:
سلام اقای امیرکسری
تقریبا سه سالی میشه که همو میشناسیم
و در اون وبم بخوبی به اخلاق من اشنا بودی که چقدر ازادی بیان در نظرات بود که حتی فحش افراد رو حدالمقدور سانسور نمیکردم ...
و در هر مورد سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و دینی و تاریخی و ...  مباحثات داشتیم و از زیر هیچ بحثی هم در نمیرفتم

حالا در این وب فکر میکنم انقدری حق و انتخاب عمل داشته باشم که نخوام بحث نامطلوب داشته باشم و به رویه ی مستمر این وبلاگ ادامه بدم

عزیز دل برادر
شما که ادمها رو به تامل و تفکر و درک و شعور دعوت میکنی باید براحتی از جملات قبلی بنده دریابی که حاضر به جواب دادن سوالت در این وب نیستم ! و صراحتا عرض کردم در وب خودت مطرح کن حتما خواهم امد و جواب خواهم داد...  .  این صراحت کلامم نمیدونم کجاش دادن ادرس غلط بود !!؟
از دعای خیرت ممنونم و متقابلا منم برات دعا میکنم خدا نگهدارت باشه رفیق بامعرفت و دوستداشتنی❤❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی