همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

شیخ!! فضل اله نوری

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ب.ظ



علمای دینی کاش علمای علمی هم بودن...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴
کارور بیان

نظرات  (۱۷)

اه خسته نشدی از این همه بحث های سیاسی مذهبی و انتقادات؟!
این  پستت رو نمیگما کلا خسته نشدی؟ :-(
پاسخ:
اه !! 
کدوم بحث ؟؟!!
من با کی اینجا بحث کردم خودم خبر ندارم !😅
فقط جملات اگاهی بخش پست میکنن والسلام...
خخخخ منظورم همین پست هاته 
پاسخ:
فعلا که تنها جایی که ازادی بیان داره همین جاست !!
اینجا رو دیگه از ما دریغ نکنید😉
این یک مقایسه الکیه

من زندگی شیخ فضل الله را خواند ام.

جانش را و آبرویش را فدای آزادی کرده .

اگر هم چنین نظری داشته راجع به مدارس غربی و غیراسلامی آن زمان بوده.
پاسخ:
مورخان حکومتی با توجه به خوشایند حکومت تاریخ نگاری و وقایع نگاری میکنن...
همونطور که امروزه در کتب تاریخ میخوانیم هممممه ی حکومتها از پهلوی بگیر تاااا مادها فاسد و بی کفایت و لاابالی بودند ! و فقط بعد انقلاب همه چی گل و بلبل شد !!
کتابی هم که شما خوندی نویسنده حکومتی داشته... 😉
تو بدبختی گرفتت

هر چی حرف حقه نمی تونی بپذیری ؟! اما هرچی حرف ناحقه به راحتی می پذیری !!!؟

از خودم بگم نمی پذیری ؟
سند بیارم ان قلت میذاری؟

به قول امام راحل اینها یک دردهایی است که دوایش بدست حضرت عزرائیل (علیه السلام است).

من دوست ندارم دیگه با تو بحث کنم.

فقط بهت میگم از خدا بترس . و برای آخرتت کار کن وگرنه بدبخت میشی .


آخه این بدبختی نیست که حرف همه غلطه و دروغه و بی ارزشه بجز حرف مشایی که از همه منحرف تره !

یک آدرسی برات میذارم از مشایی تا بیشتر بشناسی . من دیشب برخورد کردم و خوندم . البته خیلی هاشو در سالهای قبل دیدم  و شنیدم.

https://www.aparat.com/v/AfV8g/%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1%DB%8C_%D9%86%D8%A8%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86

متن شو پیدا نکردم صوتش هست.

خدا به راه راست منحرفت کنه ان شاءالله.
پاسخ:
😅 انشاله...

۱۶ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۰۰ غریبه آشنا A

ای بابا اینجا هم صحبت از خانم آشناست که!!😃

مثلا خیلی مهمم الکی😜😅😅

جناب مهرداد خان 18 ساله!!😆😅😅اطلاعاتی که من از شما ب سهیلا جون در خصوص سوالاشون دادم در حد پیوند روزانه ی وبم هست 😊 همون اطلاعات سوخته😝 ای خدا چقدر خندیدم 😅😅😂

پاسخ:
اخه خودم از خودم اطلاعات ندارم گاهی متعجب میشم دیگران از من خبر دارن 😅 مخصوصا که کلی ضداطلاعات عمل کردم و خودمو مرموز جلوه دادم !! 😆
۱۶ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۴۶ غریبه آشنا A

مرموز جلوه دادن بزرگترین عامل که اطلاعات کسب شده درجا ب حافظه زده بشه😉😅

پاسخ:
تورو امام ! اطلاعات موثق کسب کنید بعد ثبت و ضبط حافظه کنید ! 
گاهی درمورد افغانی چیزهایی میشنوم که خودمم اولین بار میشنوم 😅و چقدر هم جالبن !
۱۶ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۵۰ غریبه آشنا A

خدا خفت نکنه سهیلا😂😂😂😂

اونورم که دوباره شادم کردی و از آرش خان غایب سوال کردی😂😂😂😂

۱۷ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۵۵ غریبه آشنا A

والا بخدا😅

تقریبا همسن و سال هستید از من بشنوید 😉😅

حق دارید اینکه آدم توصیفات خودشو از زبون بقیه بشنوه باید جالب باشه😊

میدونید تاثیرگذارترین چیزی که از شما بیاد دارم چی بود؟ داستانی که راجع به برادر مرحومتون تو خانواده برتر تعریف کردید....خدا رحمتشون کنه و با امام علی امام حسین محشورشون کنه...🌹

پاسخ:
بله چجورم جالبه ! 😅

خدا اموات شماهم بیامرزه 🌹
۱۷ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۴۶ غریبه آشنا A

سهیلا!!!تو خودت با اسم خودت میومدی و بارها گفتی که ب اسم خودت صدات کنیم!!😕😕

دقیقا کجا دهن لقی کردم که میگی الو تو دهنم خیس نمیخوره؟؟؟؟؟

۲۱ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۵۴ غریبه آشنا A

😂😂😂

پیش مدرسان شریف رو سفید شدم با این تبلیغاتت سهیلا جونم 😅😅😅

راحت باش رسمی نباش عزیزم😘😊

راستی مرخصیتو رد نکردما گفته باشم😉😃

پاسخ:
خانم غریبه ماها که گفتیم چندسالمونه
شما چرا تاحالا چیزی نگفتی؟😉
۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۳۰ غریبه آشنا A

ســــــلام علیکم جمیعاً 😊

حالا غریبه شدم!😟😅

من که تو پست تولدم همه چی رو گفتم والا بخدا 😃

پاسخ:
سلامعلیکم
قصور من چیه ! شما این اسمو انتخاب کردی😕
نخوندم اون پستتون رو !
۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۱۶ غریبه آشنا A

سهیلا جون ثابت شده ای عزیزم😙😍

 

باشه بر خلاف میل باطنی خودم و بچه ها 😢😢 رد کردم ولی زود زود برگرد پیشمونااا دلتنگت میشیم😢😭😭😭

 

اشکالی نداره خون خودتو کثیف نکن عزیزم😘😊مهرداد خان دقیق بگن نگن تقریبی میدونیم و هرجور که راحتن قبولشون داریم😃

 

وای خدا جون چهارتا استخون😳😳😅😅😅

 

آخی دلم واسه بابابزرگم تنگ شده😃 واسه معصومیتش😢😅😅

۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۴۷ غریبه آشنا A

ســـــــهیلا خدا نکشتت😅😅😅😂😂😂😂

۲۱ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۴۰ غریبه آشنا A

دارالشفا؟!!😅😂😂😂

 

نه منظورم اینه غریبه گفتید کلا با اسمم حس غریبی پیدا کردم😅😅همون آشنا بگید😊

71 هستم😊

پاسخ:
خانم اشنای دیرین (پسرخاله شدم 😆)
منکه ابراز انصراف کردم ! کاش سنتون رو نمیگفتید خانم الفبا فردا نگه بعد از سالیان دراز جهد و کوشش و بررسی بلاخره افغانی تونست سن اشنا رو متوجه بشه !! 😕😅
۲۲ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۱۹ غریبه آشنا A

جناب اقای پسر خاله😅😅سهیلا جون کلا شوخی میکنن ما چند ساله با هم هستیم اخلاقش دستمونه و همینجوری دوسش داریم😍😊

شما چون برخورد نداشتید دچار سوتفاهم شدید😊

 

یعنی قشنگ پست ب فنا رفت😅😅

پاسخ:
خداحفظشون کنه ☺
عرض کردم مکتوبات و جریده رسمی دولتی که نیست ! یه وبلاگه پیزوریه دیگه 😅طوریش نمیشه اگه به فنا هم بره

کجا شیخ فضل الله نوری فرمودن تحصیل دختران حرام است ، اگر موضعی هم داشتن در مورد مدرسه های فاسد انگلیسی بود ، درحالی که خود شیخ با تحصیل دختران بدون مفسده مخالف نبود

پاسخ:
رسالشون رو گیر بیارم حتما خدمتتون ارائه میشه😊
از نگاه خیلی شیوخ خیلی کارهای عادی و روزمره خانمها مفسده داره !!

1- این عکس توسط ویلهلم کُنراد رونتگِن گرفته شده نه ماری کوری

اینم منبع.     https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D9%88_%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3

 

2- شیخ فضل الله نوری مخالف تحصیل زنان نبود چون ما از پیامبر حدیث داریم که میگه علم اموزی بر هر مرد مسلمان و زن مسلمان واجب است

ماجرا این بود که اون دوره مدرسه نبود مکتب بود انگلیس اومده بود مدرسه ای ساحته بود که بیاد با درس دادن به سبک خودشون استعمار فرهنگی هم کنن ولی ایشون مخالف بود اینم منبع  https://www.x-shobhe.com/view/10642.html

پاسخ:
درمورد عکس و رونتگن . سپاسگزار 👍 کاملا درست میگید


ولی درمورد مدرسه و سیاست انگلیس و مخالفت شیخ... !!
امروزه مکتبی وجود نداره و همه جا مدرسه داریم یعنی کاملا تحت سیطره انگلیس هستیم دیگههه😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی