همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

جامعه ما...

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ق.ظ






و ما چقدر به نابودی نزدیکیم...



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۰
کارور بیان

نظرات  (۸)

سلام جناب :)

احوال شما ؟
پاسخ:
سلام بزرگوار🌹
الحمدالله ...   دمی میاید که در دم میگذرد و من اندر میان دو دم مترصد دفع دردم...
ماشاءالله اینقدر خوب جواب میدین آدم میمونه چی بگه :)

زنده باشین و دم هاتون پایدلر و برقرار
پاسخ:
شما لطف دارید🌹 ممنونم از ابراز لطفتون
براتون سعادت و کامیابی ارزومدنم
کاش سعدی اینجا بود یجوری جواب تو میداد تا خاموش بشی و مبهوت نگاهش کنی تا انقدر بلبل زبونی نکنی
پاسخ:
!؟!
👍😔
پاسخ:
🌹🌹
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۰ گیتی رسایی
سلام . بخدا وقتی به وب شما عزیزانم میام دلم از خوشحالی میلرزد . چقدر شما روشن و با شعورتر از نسل من هستید. آرزویم اینست که به تمام ایده آلهایتان که میدانم در راه انسانی و انسانیت است برسید . خوشحالم که نسل شما را دیدم .
پاسخ:
سلام
ما خیییییلییییی نسبت به شما ارادت داریم🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹
قدردان تشریف فرماییتون هستم...
یاس کیه؟
مجرد؟
یا متاهل؟
پاسخ:
یخورده خونه داری و شوهرداری تمرین کن ایشالا یکی پیدا میشه بیاد خواستگاری
انقدرم چشمت دنبال پسر مردم نباشه مجرده یا متاهل...☺
من کی گفتم چشمم دنبال پسر مردمه؟چقدر بداخلاقین شما 
من فقط از شخصیتش خوشم اومد. نمیدونستم باید از شما اجازه بگیرم.شما چیکارشی؟
پاسخ:
بداخلاقی من بنفع خودتون بود! تا اسیرش نشید!!😆 من میدونم چه اقای سنگدل و قصی القلبیه!!!
شخصیتش عالیه👍😊
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۶ حسن فریدون
هر کس که تو فضای مجازی با نا محرم حرف بزنه هرزه و بی ناموس است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی