همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

ما آدما... !

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۱ ب.ظ










موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۹
کارور بیان

نظرات  (۱۲)

سلام :)

احوال جناب کارور عزیز ؟

خوبی ؟
طاعات قبول :)
پاسخ:
سلام😊
ارادت داریم 🌹

سلام
قدت چنده ؟
پاسخ:
سلام
بلنده...
خوشبحالت
پاسخ:
مچککررم
من فکر میکنم بزرگترین اشتباه ما آدمها تو رابطه هامون اینه که فقط میشنویم، گوش نمیدیم...... 
تفاوت زیادی هست بین شنیدن و گوش دادن. گوش دادن  برخلاف شنیدن یه مهارت و هنره و بادرک و فهم و توجه وفکر همراهه درحالی که شنیدن یه فعل سطحیه و فاقد هرکدوم از این عناوینه و نتیجش هم میشه کج فهمی و و اکنشهای غلط و غیر اصولی. 


 








پاسخ:
👍👍
نکته جالبی رو اشاره کردید

حاضر بودی ۵ میلیارد داشتی و قدت ۱.۷ بود یا همین بودی ؟
فقط فلسفه بافی نکن و سه پهلو جواب نده
پاسخ:
حاضربودم
1/70 cm
سلام
چی شد .  یاد قد افتادن؟؟؟
آقای افغانی، قد بلند یعنی چند؟؟ ٢ متر؟:))
پاسخ:
سلام
والا ماهم نمیدونیم !!!!
ما افغانیها بالای 150 رو قدبلند میدونیم 😆😅




میگم...
چرا ادرس این وبلاگ رو میذارید !؟ نویسندش شمایید؟
اومدم ابراز افاضات کنم دیدم یه وبلاگوچندگانه س😅
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۴ عاطفه کوهسار (alias)
سلام
ممنون آموزنده بود.👌

پاسخ:
سلام ارادت داریم🌹
سلام
ببخشید دیر سر زدم اینجا..
این وبلاگ برادر اسی$هستش.
بعد بنده هم دخترخاله اش هستم، دیگه مگه میتونه تو وبلاگش به من پست نده؟؟!!!😅😅

تشریف بیارید ، منتظرتون هستیم، آقای کابو، عاطفه جان کوهسار و آقای شریعتمداری هم هستن:)
پاسخ:
سلام
اختیار دارید😊 جدی ؟! دخترخاله اقا اسی !😊 
والا در عرصه وبگردی کم فروغ و کم سعادتیم ... بیشتر تلگرامبازی و اینستاگردی میکنیم 😅 و همیشه خدا ریپورتم...😆
البته خیلی های دیگه هم هستن، دیگه من اسم نبردم😅
اسی خان رو میشناسین؟؟
اون پستای ختم قرآن و نماز قضا با ایشون بود!

چی میکنین که ریپورتین آخه!😄
حالا ما تو این وب، پستای خاصی نداریم، فقط دور هم جمع میشیم و صحبت و شوخی میکنیم😄
پاسخ:
الان به واسطه معرفی دخترخاله شون شناختم😊
شب بحث سیاسی و مذهبی!  بعد فردا صب میبینیم ریپورت...😅 نمیدونستم برادر خواهران حزب الهی موقع ریپورت دست به دست هم میدن!!
تو شرایط اضطراری اشکالی نداره دست همو بگیرن!☺️☺️
تو توئیترم هستین؟😊
پاسخ:
شماهم که به مسائل فقهی اشنایی 😊 و میدونید اضطرار خیلی حرامها رو حلال میکنه !😅
نه . من نه فیس بوک و نه توئیتر نبودم ! و از این تریبون هرگونه صفحه و نام و عنوانی که خودشون رو به من نسبت بدن یا ابراز نمایندگی اینجانب را بکنند اکیدا و قویا تکذیب میکنم !!😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی