همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

در ایران...

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ب.ظ








موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۴
کارور بیان

نظرات  (۴)

سلام :)
امان از دست شما !!!
عیدتان مبارک :))

پاسخ:
سلام
امان از دست من ؟!😮😯😐
مگه منم نماینده و مسئول مملکتی هستم.... 😉
درود برشما🌹
مثل قطع دست سارق گوسفند در مشهد!
خوب بود ای فرزند!
ولی اونجور که باید دل به کار نمیدیا!😉😎
من رفتم وبلاگ قدح رو سر زدم.بچه مون شاعره. تو یکی از شعراش هم که دیگه انقد از خودش تعریف کرده که من احساس کمبود بم دست داد. 
زودی پریدم بیرون🙃🙃🙃🙃🙃
تو‌ هم برو سر بزن. زنگش و بزن و در رو☻☻☻

پاسخ:
بله ! متاسفانه مثل سارق گوسفند و قطع دست...😐

اقای قدح مرد قابل احترامیه ☺ 
اون قدیما تو وبلاگ جناب افغانی یه پستایی هر ازگاهی نوشته میشد به نام شعری از خودمون ولی الان دیگه خیلی کمرنگ شده. حالا این جناب خودمون نمیخواد یدونه از اون شعرای نابش رو رو کنه یا منتظر زیر لفظیه؟😉😉

پاسخ:
😅😛
چشم

افغانی جان تو این چن روز یه تعداد کثیری از وبلاگا رو سر زدم!
🤐🤐🤐🤐🤐🤤🤤🤤
.
.
همین جا میمونم😍 اعتراضم وارد نیست.🙃🙃🙃🙃👻☻🤡👩‍⚕️👺👹👿😎💎💎💎
پاسخ:
😅ما ارادت داریم قربان 🌹🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی