همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

چوب اشتباه دیگران رو میخوریم...

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ب.ظ







موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۴
کارور بیان

نظرات  (۱۰)

صحیح
پاسخ:
🌹☺
واقعاً زیبابود 
https://sorooshnews.com
پاسخ:
🌹
سلام 
کاش 
پاسخ:
سلام
و خیلی موارد دیگه که کاش...
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۳۲ عاطفه کوهسار
چه واقعیت تلخی...
و چه غمگین کننده...
پاسخ:
بله...
متاسفانه...
😐
۱۷ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۰۰ خانه سلامتی
سلام به ما هم سر بزنید 
پاسخ:
سلام.چشم

سلام افغانی. خوبی؟
امشب خیلی ناراحتم   .خیلیییی.
هر کار میکنم هم خوابم نمیبره.
من به فریدون فروغی ارادت دارم ولی این جمله رو قبول ندارم.
در صورتی این جمله درسته که همه از یک میزان ضریب هوشی برخوردار باشن.
آدمای نفهم ( نه متعصب و بیسواد البته!) چه گناهی کردن آخه که نفهمن؟
چه خوب کردی که نظرات رو تاییدی نکردی افغانی جان.
همش حس خفقان دارم.
یه ترانه داره امید که میخونه:
دلم غم دارد امشب
باران میبارد امشب
....
میدونستی داریوشم خوندش؟
ولی داریوش خیلی قشنگ تر خوندش. زیر خاکیه البته!
من واقعا دلم غم دارد امشب.
خیلییی خسته ام خیلی..


پاسخ:
سلام ارادت داریم
ای بابااااا !! بلاخره شما هم افتادی تو دام عاشقی و شب زنده داری !؟😅

قبول دارم هوش افراد متفاوت و متمایزه . ولی فهم و درک و شعور  تقریبا در بین غالب انسانها وجود داره ولی ضریب استفاده انسانها از فهم و شعور متفاوت و متمایزه. . .

میگم ! خدا بنده ! ایشالا که اتفاق بدی نیوفتاده باشه دلیل بر این حال زار شما شده باشه ؟
( البته نظرم بر این که انسان سالم می بایست تمام طبع و خوی انسانی از قبیل شادی و غم و خشم و محبت و ...  بر اون عارض بشه ) 
هو الفتاح... 🌹
فریدون فرخزاد و نوشتم فریدون فروغی . فریدون فروغی خواننده ست انگار. اصلاح میکنم.
پاسخ:
اقای ای بابا
داشتم فکر میکردم اسم فریدون رو هر کسی بذاری اون شخص ادم حسابی میشه !☺
فریدون فروغی . فریدون فرخزاد . فریدون مشیری . فریدون آسرایی و  حسن فریدون ... !!!

فروغی سلطانه ❤ وقتی خبر فوتش رو شنیدم خیلی حالم گرفته شد. واقعا حیف شد🌹🌹🌹
۱۷ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۴۷ مینا معلم جزیره
یعنی الان جور منو کی میکشه😆😅
پاسخ:
😅😅
خیلی خوبه که طبع شوخ بودن و سرزندگی دارید👍👍

عجب حقیقت تلخی...

زیبا بود💜
پاسخ:
بله متاسفانه...

شما لطف دارید☺
سلام بر آقای افغانی
یه سوال دارم ازت افغانی جان
واقعا حسن فریدون و فریدون فرخزاد تو یه ردیفند؟
حسن فریدون به قولی نقطه ی مقابل محمد فریدون و فریدون فرخزاد قرار میگیره!
شایدم به قول دیگری قرار نگیره!
ولی همه چی در پرده ای از ابهامه!
کی میدونه ؟!
پاسخ:
سلام
😅😅نه عزیزمن...
حسن فریدون رو شیطنت کردم نوشتم😆 به هرحال وسط چندتا گل یه علف هم سبز میشه دیگه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی