همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

سو استفاده در همه ادیان بوده و هست...

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۵
کارور بیان

نظرات  (۶)

متاسفانه درسته
پاسخ:
😊
 مچکر از تائیدتون
به به سلام جناب افغانی
تو آسمونها دنبالتون میگشتیم 🙂
کم پیدا شدید گفتم به رسم ادب عرض ارادتی کنیم خدمت شما
خیلی وقت بود ازتون نظری ندیده بودم تو خانواده برتر
شما دیگه چرا!
پاسخ:
سلام😊
اینروزا چی شده همه در زمین و هوا دنبال افغانی میگردن !؟😅
شما بزرگواری . ما ارادت داریم . اگه پست جنسی و اعتقادی باشه افغانی هم سرو کلش پیدا میشه !😅
ما چیو چرا ؟؟
چرا من فک میکنم دیشب اینجا کامنت دادم اما االان میبینم نیس😟
یحتمل توهم زدم😂

سلام راسی😊

بعدشم من یه سوال تغذیه ای داشتم از جناب افغانی
اینکه پودر جوانه گندم صورت رو چاق میکنه؟ یا اشتهاافزاست؟'
پاسخ:
از علائم کهولته !😆😉

سلام😊
تپل بودن یا لاغری صورت افراد گاهی ربطی به چاقی و لاغری شخص نداره و ممکنه فرد چاقی رو ببینید با صورت لاغر و استخونی و برعکس...
جوانه گندم مکمل چاق کننده س .  شما باید به بدن خوتون نگاه کنید ببینید اگر لاغر نیستید ولی صورتتون لاغره نباید جوانه بخورید. چون چاق میشید و همچنان صورت لاغر...
ولی اگر خودتون لاغر هستید و با چاق شدن صورت هم تپل میشه جوانه خوبه👍 ( من خودم ازین دست افراد هستم و با وزنم صورتم چاق و لاغر میشه ) 
اگر از من میشنوید میخواید چاق بشید عصرونه فقط و فقط ابدوغ با نون بخورید و شام رو یخورده دیرتر بخورید . 
سلام مجدد
منظورم این بود که شما چرا کم پیدا شدید!
اخه بعضی کاربرها تا نباشن جای خالیشون زود احساس میشه و شما جزء این دسته اید.
خوبه لا اقل اینجا امکان دسترسی به شما وجود داره
 
پاسخ:
سلام 😊 ارادت داریم
چقدر مارو خجالت دادید قربان 🙏
ما در خدمتیم...
پس ابدوغ خیار😍 ماست هم بخورم؟😀

مرسی از راهنمایی
پاسخ:
من یه توضیح بدم !
منظورم خوردن ماست و دوغ برای چاقی نبودا !! ماست و دوغ فی نفسه خاصیت چاقی ندارن
منظورم ابدوغ با نون بود ازین جهت که نون خیس میخوره و مثل راحت الحلقوم راحت جویده و بلعیده و هضم میشه ...   اصل کار اون نون . نون خیس خورده خیلی موثر تر از لقمه و بلله و ساندویچ کردنه و اگر سریع بخورید  باعث میشه مقدار بیشتری بخورید و افزایش وزن بیارید
این نسخه خیلی ساده س و خیلی مفید و موثر

بعد از یکماه بیاید بگید چند کیلو چاق شدید😉😅
ممنون باشه فهمیدم😁

مرسسیییی
پاسخ:
ارادت داریم 😊
👍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی