همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

ادمهای دل پاک...

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ





اینها دلشون پاکه 

ولی من مغزم پاکه و همچین تفکری دارم 😅...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
کارور بیان

نظرات  (۳)

۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۰۵ مینا معلم جزیره
سلام 
آفرررین دقیقاً توصیف من بود.
ازین پستا بذارید آدم بیاد از خودش تعریف کنه. 
دوتا پست قبلی که نه قابل نظردادن بود نه منحرف کردن مخصوصا اون شعر جناب سعدی😆
مشخص شد من بچه +هستم یا بیشتر توضیح بدم😎
پاسخ:
سلام
😊
لطفا یخورده ازخودتون تعریف کنید😅 الحق خوش به سعادت شاگردان شما...
واقعا منم چون خیلی پاکم فکر میکنم همه مثل من هستن 😛
پاسخ:
خدا شما رو حفظ کنه 😊 🌹
جناب عالی مقام توییتر دارید توییت کنمتون؟!😉
پاسخ:
اگر برام درامدزایی داره لطف بفرمایید 😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی