همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

به خدا راهی هست...

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۱۵ ب.ظ








موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۲
کارور بیان

نظرات  (۱۹)

واقعا
یکی از راه های رسیدن به خداست 😂😂
پاسخ:
😊
چه چیز ؟ یکی از راه هاست؟  ( هیچ اشاره ای نکردید ، منم گیراییم ضعیف😕)
سه تا سوال اینجا مطرحه!
دل کی رنجیده؟
واسه چی رنجیده؟
کی رنجونده؟ 
حالا آقای افغانی چه خبر؟؟؟😊
پاسخ:
😅قربان یخورده از دوز نکته سنجیتون کم کنید
منظور گوینده احتمالا قانون کلی بوده😊😉
۰۵ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۶ خواهر پسر شجاع <3
سلام🎈
اووووه خدا تو قلب همه هست میتونین باهاش حرف بزنین😊
خدایا یه چیزی بهت گفتم😉همون و براورده کن برام #مرسی
مگه من چه قدر نبودم که انقدر پست گزاشتین؟😕
پاسخ:
سلام
یه چیز به خدا گفتید که ده تا چیز درونش بود! ( مثلا  ؛ خدایا یه شوهر پولدار تحصیلکرده و خوش قیافه و متمکن نصیب کن که تا ااااخر عمر در خوشی و رفاه بسر ببریم...)😉😁

۰۶ دی ۹۶ ، ۲۳:۰۴ عاطفه کوهسار
سلامون علیکم...
اومدم چک کنم اینجا هستش یا نه پوکوندین مثل بعضیا :)

عرض کنم خدمتتون که شاعر میفرماد،
اگر میخوای ریلکس زندگی کنی مرنج (یعنی بحث توقع و اینا...) و مرجان ...همچین چیزی...

ولی خب شکستن دل کسی یا رنجوندن آدما خیلی حس بدیه و احتمالا طبق این پست خدا هم یه حالی از طرف بگیره...

اممما نمیدونم چطوری بعضیا میتونن فقط خودشونو ببینن و اصلنم ککشون نمیگزه...
مثلا من شده شاهد گریه های سوزناک کسی باشم که یه نفری آزارش داده بود... یا در مواردی نفرین حتی......خب چرا آخه واقعا چطوری میتونن؟!!
الله اعلم...
پاسخ:
سلام
اون بعضیا رستگار شدن وبشون رو پکوندن !😉 ما اول طریقت و سیر و سلوک هستیم...
بعضیا هر کاری از دستشون برای رنجوندن دیگران بر بیاد دریغ نمیکنن و اخرشم میگن بخاطر خدا ... 😐
۰۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۶ مینا معلم جزیره
سلام 
شب بخیر 
خوش اومدم😎
من ی کم گیرآییم کمه این حرفایی که به عاطفه زدین طعنه بود؟!😨
اگه طعنه و کنایه اس برم فکر کنم جوابشو بیارم.😆
پاسخ:
سلام
عاقبت شما بخیر
البته که خوش اومدید😊
کی جرات میکنه تو این زمونه به کسی طعنه بزنه ! دوران طعنه و کنایه گذشت! اینروزا چشم ادمو درمیارن.! اونم کیی؟ افغانی ترسوو ؟! حاشاا و کلااا... 😅😉
ایشالا که تونسته باشم تکدر خاطر سرکارعالی رو برطرف کرده باشم و دیگه دنبال جواب نرید😊
۰۹ دی ۹۶ ، ۰۷:۱۶ مینا معلم جزیره
نه بابا تکدر خاطر چیه!
فقط خواستم بدونم چی به چیه؟
دوران طعنه بر میگرده به قبل از مادها بعله😐
میگم سوت و کور شده اینجا 
شمام ی پست خداحافظی بزارین دم دست لازم میشه😉
پاسخ:
سوت و کور 😯  
اینجا همیشه پر رونقه...  فقط نظرات کم شده😊 ( مثبت نگری...)
ولی باور کنید بدنبال نظرگیری نیستم . اگرنه دوره میوفتادن در وبهای دیگه و نظر میدادم تا اونها هم بیان نظر بدن...😅
اینجا فقط یک پل ارتباطیه که سالی یکنفر هم ازش رد بشه کافیه...😊
سلام اومدم یه سلام به کاربر افغانی عزیز بکنم

عجب کاربرای گلی دیدم دلم برای همتون تنگ شده

خوشحالم که هم این دوستان رو دیدم هم اقای افغانی عزیزم رو
پاسخ:
سلام😊 شما لطف دارید
🌹🌹🌹
۱۰ دی ۹۶ ، ۰۷:۰۹ مینا معلم جزیره
سلام 
علی آقا 
ممنون از لطفتون 🙋
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۵:۳۸ عاطفه کوهسار
سلام به به کی اومده‌... علی آقا حالتون بهتر شده ؟!
خدایی الان که نظر کاربر افغانی و مریم خانم و عاطفه خانم رو دیدم اشک اومد تو چشمم

چرا دیگه نظر نمیزارید ؟؟؟

امیدوارم حضورتون پر رنگ تر بشه

اخه یه کاربرایی جدیدا اومدن واقعا انگار داری با کچ صحبت میکنی

پاسخ:
والا ما معمولا خانواده برتر رو میخونیم. ولی مطلبی نیست که بخوام نظر بدم...
دیگر دوستان رو نمیدونم... !
ممنون عاطفه خانم

راستش زیاد خوب نیستم

کمر درد اجازه نمیده شبا خوب بخوابم
۱۱ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۴ عاطفه کوهسار
علی آقا

سلام و عرض ادب مجدد اخوی..
میگما مریم خانم کیه ؟! 🤔 خخخ
در مورد نظر و اینا راستش خیلی وقته کم سر میزنم وبلاگ یا سر بزنم فقط عناوین پستارو نگاهی میندازم...بعد حوصله این بچه مچه ها هم ندارم خخخ

در مورد کمر درد الان میرید سرکار یا در حال استراحت تو خونه اید؟!
خب دکترتون چی میگه ؟!
عاطفه خانم سلام

شرمنده الان پیامتونو دیدم

خواستم بنویسم مینا خانم نوشتم مریم خانم

البته مریم هم خانم و تاج سرم هست
 مریم زن داداشته دیگه خخخخ

واقعا درست میگید هم بچه هستن و هم شدیدا احمق تشریف دارن
ولی خب وبلاگ بزرگ هم میخواد
در ضمن کابوی تنها هم برگشتن شما هم باشی که محشر میشه

نه ابجی عزیزم
بخاطر قسط وام که دارم میرم سر کار
حیف که خدا بهم خواهر نداد
همیشه دوست داشتم اگه خواهری داشتم مثل شما باشه
بچه هام افتخار میکنن به همچین عمه ای
اخه داداش گل

این همه اسم چرا گذاشتی افغانی

هر وقت اسم تو رو میبینم پیش خودم فکر میکنم نکنه من یه فاشیست باشم
بابا همه ما فرزند ادم و حوا هستیم
اسمت رو تغییر بده 
پاسخ:
افغانیییی😊اسم به این باکلاسی و زیبایی...😍
با افاغنه دوست باشید که واقعا انسانهای شریفی هستن😊البته حمل بر خودستایی نشه😅
سلام مینا خانم

سالم و پیروز باشید
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۸:۱۷ عاطفه کوهسار
علی آقا

سلام..به به مریم خانوم چه زیبا... گل مریم هم خیلی قشنگ و خوشبوعه ان شاالله به پای هم‌ پیر شین...🌷🌷🌷

ای بابا علی آقا به اعصابت مسلط باش...مثل این معلم بداخلاقا خخخ.. بالاخره بچه تا بزرگ شه اطرافیانش پیر میشن بچه مچه های وبلاگ هم نیز...
بابا ول کن این کابو رو مینویسم که ببینه ولی نبینه بهتر خخخ هی میره هی برمیگرده! خب این اشکالی نداره ولی یکی نیس بگه خدافظی کردنت به چیته دیگه! والا! ...😜😁

خب نیگاه بالاخره شما باید یه سری مواردو رعایت بکنی...هم در مورد نحوه استراحت کردن چه تشکی چه جوری...هم طول روز مثلا چیز سنگین بلند نکنین و یا زیاد ایستادن و پیاده روی این چیزا... کاش از دکترتون میپرسیدین...
بالاخره کسیکه جراحی کرده باشه فرق میکنه با وقت سلامتش و باید مراقبت کنه...
ان شاالله بهبودی کامل بدست بیارین...

در مورد خواهر هم ممنونم نظر لطفتونه..🌷🌷🌷
من عمه خفنی هستم حیف بچه هاتون محروم شدن ازین نعمت خخخ


سلام عاطفه خانم

2 تا شاگرد دارم برای اینکه اونا هم براشون مشکل پیش نیاد یه جرثقیل دستی خریدم
دیگه اونا مثل من نشن

اره عمه خفنی بودی حیف بچه هام حیف

من کابوی و هویت رو درک میکنم
دلم برای دهه شصتی ها میسوزه
قربانی سو مدیریت شدن


سالم باشی
اتفاقا همه کاربرهای جدید هم بد نیستن

یه کاربر جدیدش هست باهاش بحث میکردم اسمش پریناز بود
دلم به حالش سوخت واقعا ناراحت شدم براش

نمیدونم چطور میشه کمکش کرد چون فعلا خیلی احساسی فکر میکنه
پاسخ:
درجامعه ما برای یک انسان گرسنه . خیلیها افسوس و تاسف میخورن و ناراحت میشن و ...
ولی کمتر کسی یک لقمه نون دستش میده...
چه خوب که شما بفکر کمکی👍🌹
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۴ عاطفه کوهسار
علی آقا

خوبه پس...مراقب خودتون باشین...

در پناه حق...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی