همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

متوهمان فهم

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۵ ب.ظ









موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۲
کارور بیان

نظرات  (۹)

مثل من 😂😂😂
پاسخ:
نفرمایید قربان
🌹☺🌹
موضوع خیلی قشنگی رو مطرح کردین اما هرچقدر فکر میکنم میبینم  آدم هرجور بخواد دربارش نظر بده آخرش کیش و مات میشه. 😃😄

فامیل دورمیگه:
یه عده آدم هستن که میفهمن که نفهمن 
اما نمی فهمن که میفهمیم نفهمن
پاسخ:
فامیل دور معرکه س❤👍😅
گاهی فهم ذاتی و گاهی اکتسابیه
و اغلب اوقات نه ذاتی و نه اکتسابیه ! بلکه توهمی بیش نیست...
( صادقانه بخوام بگم منم خیلی موقعها اسیر توهمم)😊 ولی الان بصورت ذاتی و اکتسابی عمل میکنم که دارم اعتراف میکنم😊
۲۴ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۲ از بچه های خانواده برتر
من یاد این شعر افتادم:
.
.
.
آنکس که نداند و بخواهد که بداند
جان و تن خود را ز جهالت برهاند
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند

پاسخ:
دم شما گرم! موضوع پست بعدی رو دادید😅 همین شعرو بازنویسی کردم...
۲۴ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۶ از بچه های خانواده برتر
البته مفهومش با توهم دانایی یکم فرق میکنه اما در کل خیلی شعر خوبیه😅
پاسخ:
بله واقعا این شعر دانا و نادان خیلی زیباست👍
خیلی بجا یاداوری کردید🌹
۲۶ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۷ بچه وبلاگ
آقای افغانی چرا جدیدا سرحال نیستی
میگم این عاطفه و مینا کجا غیب شدن ؟
دلم واسه حرفاشون تنگیده
پاسخ:
چراااا
من که اوکی ام !😊 سرحال...

میگم ...
واسم سواله چرا این سوالو از من میپرسید !؟😅من از کجا احوال خانمها رو بدونم !!
۲۶ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۰ بچه وبلاگ
یادم رفت نظرات شما رو هم میدوستم
ولی عاطفه و مینا باحال ترن:)))))
پاسخ:
شما چقدر خوبی😊 نخواستید دل افغانی بسوزه👍😅🌹
۲۷ آذر ۹۶ ، ۲۰:۰۹ عاطفه کوهسار
نمردیم یه بار یکی دلش واس ما تنگ شد! 😏
بچه جون 
ول کن بابا تمدن افغان خیلییی از ما ایرانیا محمکتر و سرحالترن خخخ
هوای منو داشته باش فقط 😊😎 دمت گرم 😊⚘⚘
البته ایشالا که خانوم هستین دیگه خخخخ
پاسخ:
شما جزو محبوبهای خانواده برتر هستید😊

افغانیها اقوام خوش مشرب و سرخوشن در اغلب ادوار تاریخ😜 مخصوصا این جانبشون😎

۲۷ آذر ۹۶ ، ۲۳:۵۹ عاطفه کوهسار
اینطور نیست 😊 ولی خیلی ممنون از لطفتون...🌷🌷
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۱ بچه وبلاگ
مخلصعاطفه خانوم

شماکه پیدات شد این مینا چی شده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی