همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

شوخی با کوروش

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ







فرزندم! در فضای مجازی نامی ، سخنان بسیاری از من خواهی شنید که هیچگاه به زبان نیاورده ام .  "کوروش کبیر"


انقدر جملات خودشون رو منسوب کردن به کوروش که کتیبه تکذیبیه پیدا شد !😁





موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۶/۰۸/۰۵
کارور بیان

نظرات  (۲۹)

۰۵ آبان ۹۶ ، ۲۳:۴۲ خواهر پسر شجاع <3
خخ
شوخیه جالبی بود 
واقعا دست از سرش بر نمیدارن الانم که حصار کشی کردن مقبرش  و
پاسخ:
مقبرش و تخت جمشید واقعا با ابهت.  ادم احساس غرور میکنه همچین فرانمروایانی داشته...
(دهه شصت یه اقای خلخالی نامی بود به هیچی رحم نمیکرد و همه چیو خراب میکرد!! تعجبم چجوری به اماکن تاریخی فارس حمله نکرد😅)
سلام 
متن باحالی بود 
اونم که خراب نکرد مردم خیلی اعتراض کردن
پاسخ:
سلام
یه عده هم هستن کلا تو فاز اعتراضن! 😅 اباد کنی معترضن خراب کنی معترضن کاری هم نکنی بازم معترضن... !!
خب این جا اعتراضه جواب داده پس خوب بوده همچین عده ایی رو داریم
پاسخ:
اعتراض اگر اگاهانه باشه خوبه
نااگاهانه و کورکورانه ثمر نخواهد داد. چون انگیزه ای ندارن...
وطبق تجربه ای که دارم 80% معترضین سیاسی و فرهنگی نااگاهانه ست...
ولی ادم نیمه پر لیوان رو نگاه کنه اون بیست در صد
پاسخ:
بنظرم واقعیت رو نگاه کنیم که شامل نیمه پر و نیمه خالی میشه...

۰۶ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۳ خواهر پسر شجاع <3
حتما ایشونم اماکن تاریخی فارس و دوست داشته و بهشون احترام میزاشه!!!
پاسخ:
با شناختی که از اون مرحوم دارم بعید میدونم ایشون به چیزی دلبستگی و تعهد داشته باشن!!😅از پدرتون بپرسید چه عجوبه ای بود...
واقعیت هیچ وقت واقعی نبوده
پاسخ:
جمله جالبی گفتید
شاید بشه اینجوری گفت که واقعیت ظاهری و واقعیت باطنی... !
۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۷:۵۶ خواهر پسر شجاع <3
سلام 
خلخالی همونه که قاتله؟ 
حکم اعدام میداد؟؟؟
پاسخ:
سلام😊

😅بله
ولی بعضی کارهاش واقعا خوب بود . مثل مبارزه با معتادها و سارقین ...   قاطعیت خوبی داشت✌
آقای افغانی ماشالله سرتون خیلی شلوغ شده هااااااا
 با اجازتون میذارم به پای خوش قدمی خودم.😆😆😆

یه وقت نشه حکایت تازه اومد به بازار کهنه بشه دل ازارررررر😢😢

 
پاسخ:
😅😅
شما حضورتون برکت❤
دوستان ما گل همیشه بهارن که همیشه تازه و باطراوت هستن 🌹
۰۷ آبان ۹۶ ، ۲۰:۵۷ خواهر پسر شجاع <3
خخخخ
آقای یاس خیلی خوب بود کلی خندیدم 
پاسخ:
یاس مگه اقاست !؟😅😆😉
۰۷ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۸ عاطفه کوهسار
سلام و عرض عذرخواهی...

دیگه کهولت سن و اشتباهات مضاعف خخخ... حالا شما درگیرش شدین یا من .... فک کنم شما  ... 😊


پاسخ:
سلام
اختیار دارید قربان☺
همچین میگید کهولت احساس کردم بالای 25سال هستم!😅 
ولی بقول معروف  اگر پیرم میلرزم به صد جوون میارزم😎😋
۰۷ آبان ۹۶ ، ۲۲:۴۰ مینا معلم جزیره
سلام 
جناب افغانی و عاطفه خانم کوهسار گل گلاب
عاطفه جان من حاضرم 😆خب از کجا شروع کنیم؟!

پاسخ:
سلام😊
خانم معلم اینجور که شما چادر به کمر بستید ! فکر کنم برای زیرو رو کردن تشریف اوردید!😯😅 من کلید وبلاگو بدم و برم . ...
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۷:۴۴ مینا معلم جزیره
سلام 
صاحب تشریف باشید
معلمی ساده بیش نیستم اینی که شما گفتین محمود افغان رو یاد آدم میاره.
کلید؟نکنه کلید دست شما بوده تا حالا؟ 5 ساله دنبالشیم لطف کنید برش گردونید به صاحبش☺

عاطفه جون بیا ی توافقی انجام بدیم اینجوری نمیشه.جناب افغانی از در مظلومیت و لاک دفاعی وارد شدن!
تدبیری دیگر باید😉😂
پاسخ:
سلام
هرچقدر من کارگری ساده بیش نیستم شماهم معلمی ساده خواهید بود!😉ما لفظ سادگی رو میاریم ریا نشه!😅

ایشششالااا که کلید و صاحب کلید برن به درک....😑 مردک ریش رنگی....
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۰:۲۲ خواهر پسر شجاع <3
سلام 
رفتم تو نت سرچ کردم در مورد آقای خلخالی باورتون نمیشه دیشب خواب دیدم 
دنبالم میکنه که بکشدم خخخخ

آخرش متوجه نشدم یاس آقا هست یا خانم؟؟؟!!!!!
پاسخ:
سلام
😁 خلخالی؟!!
یه صحنه ازیشون در دهه شصت فیلم گرفتن که چندین نفر دزد گرفتن وسط حیاط نشوندن و موهاشونو از وسط قیچی انداختن! گزارشگر از دزد میپرسه چرا دستگیر شدی،  دزد میگه بیخودی! کاری نکردم که!    یدفعه اقای خلخالی میگه راست میگه کاری نکرده که داشته نماز شب میخونده دستگیر شده!!😁   ( خدابیامرز طبع شوخی هم داشته!!)

ایشون آقا هستن
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۵ مینا معلم جزیره
چقدم معلومه از ریا بدتون میاد😂
1.میخواید ثابت کنید ساده نیستید من ساده ام یا نه من ساده ام که فکر می کنم شما ساده ای؟10 نمره
2.شما خودتونو به سادگی زدید !منم که ساده ام.ساده ساده باور میکنم که شما ساده اید؟10نمره😆

به هر حال من معلمی ساده ام. ولی شما شخصیت مرموز و چندلایه ای دارید 😐😑
پاسخ:
شما نفر سوم هستید اینجا بمن میگید مرموز😕
لازم شد بیوگرافی از خودم پست کنم ببینید از کودکی به حال هیچ مورد مرموز و پیچیده ای در زندگی مهرداد افغانی نیست😊

انصافا معلم متبحری هستید با طرح این سوالات و اختصاص نمره هاش👍😅
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۳:۴۹ عاطفه کوهسار
به به چه چهره های آشنایی رو میبینم اینجا وبلاگ نورانی شده خانوم مینا 💖 خیلی خوش اومدین 
😊

خب بنظر من ازینجا شروع کنیم که چرا اون قلبهایی که جناب افغانی برای آقای یاس گذاشتن تو کامپیوتر رنگشون آبیه ؟!!😛 یا اصلا قلب آبی میتونیم داشته باشیم یا خیر ؟! 😅

یا نه اصلا در مورد گیاه مرزنگوش و خواص و مکانهای رشد اون صحبت کنیم. 😊😀

انقدم زود بندو آب نده مینا جون... لاک دفاعی که آره قابل پیش بینی بود 😅😅

نظر مثبته مینا خانوم و آیات عظام افغانی در مورد موضوعات پیشنهادی چی هست ؟! 😅
پاسخ:
لطفا به گیاه مرزنگوش بپردازید😁🙏...

من همیشه بدون هیچ دلیلی نظرم مثبته... 😊
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۴:۰۷ مینا معلم جزیره
قربونت عاطی جون آقای افغانی که خوش آمد نگفت لااقل تو حواست جمع😉
با همش موافقم راستی مرزنگوش از خودمونه
سن و سال و ملیت هم موضوع چالشی خوبیه😒
خلاصه نظرم مثبته😁
لاک دفاعی هم چشم رفته به بنده خدا احسان 😊یادم نبود جناب افغانی سنی ازشون گذشته به هرحال چند تا پیرن بیشتر پاره کردن😆
راستی اون قلب آبی ام شاید خون مردگی پیدا کرده به آبی میزنه هرچی نباشه صاحبش سن و سال داره😂

پاسخ:
نگفتم ؟؟😮
چقدر بی ادبم من😆
به اتفاق ارا تصویب شد فقط درمورد مرزنگوش صحبت بشه ولاغیر ...😆😅
فقط از بزرگواران استدعا دارد مبحثتون رنج سنی نوجوانان باشه تا منم چیزهایی متوجه بشم😊
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۷:۲۸ خواهر پسر شجاع <3
آخی آخی کامنتا رو نگا  
چه جالب بود خلخالی یی قاتل به تمام معنای شوخ!!!!!!
شما علاوه بر مرموز  خخخ  شوخم هستید ها
واقعا  قلبا تو کامپیوتر آبی هست؟
آقای افغانی چرا قلباتون تو کامپیوتر آبی هست خودتون جواب بدید تو زحمت نیوفتیم دیگه ما خخخ
پاسخ:
والا من با موبایلم کانتکت میشم اصلا نمیدونم چرا قلب ابی میشه !!😕
شاید طیف رنگی گوشی من که قلب رو قرمز نشون میده با طیف رنگ مانیتورها تضاد داره !!
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۷:۳۵ خواهر پسر شجاع <3
آقای افغانی گفتید چیزی که از من میبید تو خانواده برتر  نقاب و ماسکه؟؟؟!!!یعنی چی
یعنی اون کسی نیستید که هستید ؟؟؟
پاسخ:
یعنی مثل 99% اعضای اون وبلاگ ماسک ادم خوبه رو زدم!
یعنی ماسک ادم فهمیده دانا رو زدم!
یعنی ماسک بادرک و باشعور زدم!
یعنی ماسک با ادب بودن زدم!
☺😊

یکی از معدود افراد اونجا که ماسک نزده یا کمتر پشت نقاب قایم شده عباس اقا ست. گرچه اختلاف سلایق و عقاید داریم ولی  واقعا برای شهامت و شجاعت شخصیتیشون احترام قائلم
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۹:۵۷ عاطفه کوهسار
مینا 
هر موضوعی شما بفرمایید خانوم معلم من اصلا رو حرفتون حرف نمیزنم.
😊
تو دانشگاه یه پسر داشتیم افغانی بودش... منتها همه نمیدونستن ما هم یکی دوستانش گفت...  بنا به دلایلی دلم میخواست بدم به قطعات مساوی و نامساوی تقسیمش کنن خخخ

البته دور از جون ساحت مقدس جناب افغانی صاحبخانه و میزبان محترم.
خخخ

گیاه مرزنگوش والا من هیچی ازش نمدونم....😁 
پاسخ:
قرار نیس که همه افاغنه ادم متشخص و خوب و عالی باشن!(حمل بر خود ستایی نشه😆)
میزدید اون همکلاسیتون رو سقط میکردید! اصلا مانع ابراز خشمتون نشید😅
گیاهی از تیره علفهای یکساله که گل میده میوه میده خوبه خاصیت زیاد داره... (بیشتر ادامه بدم نادانیم برملا میشه)☺
۰۹ آبان ۹۶ ، ۰۰:۵۲ عاطفه کوهسار
خیلی ممنون از اطلاعات مرزنگوشی 😊

خب هدف منحرف نمودن پست و آموزش عملی به شاگرد گرامی خواهر پسر شجاع بود که حاصل شد.

خواهر پسر
دو تا گام رو قبلا بهت یاد دادم اینم گام پایانی. مشاهده کردی که بحث کوروش اصلا رفت به حاشیه خخخ
رنگ قلبها هم مشکل از مرورگر من هستش...

شاد باشین.😊
پاسخ:
خواهش میکنم. دست گوگل هم دردنکنه😅
۰۹ آبان ۹۶ ، ۰۷:۳۴ عاطفه کوهسار
مرزنگوش عزیز

سلام دوستم. کدوم نقشه ؟! 😊😉😁
اینا کامنتای تستی بود برای آینده خخخ تو وبلاگ نداری بیاییم منحرفش کنیم ؟! 😄

دیگه همینجا بحث رو به خاتمه رسوندم.
جناب ادمین گناه دارن، کامنتایی هم که شبها پاسخشون مینویسن انگار خیلی خسته هستن...

پاسخ:
ادمین یروز صب تا شب بیکاره و تو نت...
یروز هم مشغله داره و کم سعادت در نت....
😊
۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۳:۴۶ مینا معلم جزیره
سلام به همه 🙋 
خوبید خوشید؟
عاطفه جان کم نیار خواهر پس چی شد اون آرمانهامون😉
قضیه اون افغانی رو حدس زدم😆پسره پررو اصلا چطور جرات کرده والا باید همونجا ناک اوتش می کردی.
منم 2تا شاگرد افغانی داشتم تا حالا، که اصلا مشخص نبود تازه چقدم خوشگل بودن هم خودشون هم ماماناشون 😃خیلی درس خون و پرتلاش هستن
خب جناب افغانی برای شروع ی سوال رو جواب بدید تا بریم سراغ بعدیا😎
یادمه تو پستی گفتین دختر همسایه توسط مادرتون از شما خواستگاری کردن 😂حالا با جزئیات همه رو تعریف کنید.راستی ضریب هوشی دختر خانوم رو هم ذکر بفرمایید. 
موفق باشید😑😐😨

پاسخ:
سلام
شکرخدا...
ایشالا که بعد از فهمیدن افغانی بودن شاگرداتون نگرش و رفتارتون تغییر نکرد با اونها...☺

😂😂ضریب هوش....
خانم معلم شما ازون افرادی  هستید که زیر میبرید ریز میبرید(میبرید=برش دادن)😅

۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۳:۴۹ مینا معلم جزیره
مرزنگوش خوبی 
میبینم که فاز مثبت برداشتی
احسان رو یادم نمیره چشم
شما اهل تبریزید؟🌹
۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۸:۱۲ عاطفه کوهسار
مینا 

آرمان ؟!! 😕
آها اون آرمانو میگی خخخ نه دیگه دوران دپسردگی بسر میبرم پروژم مقبول نیفتاده باید برم کاملش کنم...بعدش بیست خرده ای کامنت برا یه پست اونم در شروع کافیه ها! نیس ؟! 😊 بازم هر چی تو بگی خخخ
اون پسر هم فک کنم اشتباه متوجه شدی خخخ 
آره بچه ها اصولا ناز هستن اهل هر کجا باشن...

الانه مدیر بگه برید در خونه خودتون بازی کنید دهع !  خخخ
ولی خب مدیر ما اصولا هر جا بریم با خودمون رونق و صفا میبریما 😊
پاسخ:
مدیر چیه!؟ من خدمتگذار هستم😅( الکی . مثلا منم خیلی متواضع هستم)😆
نه قربان خیالتون راحت. افاغنه هم مثل ایرانیها وسعت نظر دارن و از ورود دیگران به مرز و حریمشون ناراحت نمیشن 😊
۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۹:۰۰ مینا معلم جزیره
عاطفه جان خسته نباشی عیب نداره درست میشه 😊 همه به نوعی درگیرن. خخخ من زنگ تفریح ام همین چندتا کامنته😑وگرنه برگه آزمون و مهمون و....ازسروکولم بالا میره.
حالا عیب نداره برو به کارت برس🙌وعده دیدار ما پست بعدی😂
جناب آقای افغانی مدظله؛ 
نه رفتارم تغییر نکرد اصولا تحسینشون می کنم. ولی خب اونام مثل ما خوب و بد دارن.
خوب طفره رفتین. اشکال نداره فقط بگین الان چندتابچه داره؟!  :-))))
پاسخ:
با اون ضریب هوشی که داشت و شما هم بخوبی نکته سنجی کردید 😅😉یبار نامزد کرد . به نامزدش میگفت داداش!! نامزده بعد دوماه رفت که رفت😅(جدی میگم)
۱۰ آبان ۹۶ ، ۰۱:۰۲ خواهر پسر شجاع <3
سلام 
آقای افغانی  ماسک چیه همه ی اینایی رو که میگید هستید از کامنتاتون مشخصه 
خخخ آره عاطفه کلا از مسیر هدف پست  فاصله گرفتی
مینا جون دنبال آرمانه هستم  ولی وقت می خوام همه وقتم واسه دانشگاه میره
پاسخ:
سلام
نه باباااا  یخورده هم چاشنی ظاهرسازی و ریاکاری قاطیشه😆😅
۱۰ آبان ۹۶ ، ۰۷:۳۲ مینا معلم جزیره
سلام بر همگان☺

خخخ داداش! ؟خیلی وضعش وخیم بوده😂
مرزنگوش منفی در مثبت میشه منفی در جریانی که 😂😑
بله از تراکتور فهمیدم
هیچی  ی بار اومدیم شهرتون خیلی قشنگ آدرس میدادند،ی چای کناره گفتن کل شهرو دور زدیم بعد تازه فهمیدیم منظورشون چیه😂
آفرین خواهر پسر شجاع 😘 آرمانو داشته باش.
۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۱۰ خواهر پسر شجاع <3
آقای افغانی 
آقااااای افغانی 
تظاهر و ریا از شما بعیده برادر  
ولی اکثرا اینجوری هستن 
همه بجز من  شکلک دندون نما لطفا!!!
پاسخ:
از موجود دوپا هیییچی بعید نیس! هیچیییی😅
نمیدونم تظاهر میشه!ریاکاری میشه!ظاهر سازی میشه!ابروداری میشه...   هر اسمی که داره مردم خود واقعیشون رو در شرایط عادی پنهان میکنن. مگر اینکه عصبانی بشن...    اونوقت خود واقعی رو میبینی....😯
۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۸:۰۹ مینا معلم جزیره
مرزنگوش 
خخخخ خوبه قبول داری 👍آره فهمیدیم منظورشون چی بود، احتمالاً قدیم ترها اونجا رودخانه بوده درسته؟!
راننده تاکسی ها البته بعضی ها این شگرد رو دارن، تقریباً فراگیره😕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی