همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

افکار فروغ

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۳
کارور بیان

نظرات  (۹)

۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۰۲ سهراب کریمپور
درود بر فروغ و درود بر شما
پاسخ:
درود بر شما❤🙏
ریدم به جفتتون. هم فروغ فاحشه بود هم تو فاحشه ای
پاسخ:
افرین!توخوبی...
از فروغ خوشم میاد. خانم شجاع و متفاوتی بود
خدا بیامرزتش
شعرهاش و افکارش هردو قابل تحسین هستن
👍
پاسخ:
فرمایش شما کاملا درسته👏👍
عالی 👏👏👏👏
پاسخ:
❤🙏
عاشق این افکار فروغم
پاسخ:
نمیدونم فیلم این خانه دور است رو دیدید یا نه! محل نگهداری جوزامی ها...
شجاعتش و جسارتش قابل تحسین .👍

من از نهایت شب حرف می زنم

من از نهایت تاریکی

و از نهایت

شب

حرف می زنم

اگر به خانه ی من آمدی

برای من

ای مهربان !

چراغ بیاور

و یک دریچه که از آن

به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم ....


فروغم خوبه...چرا بد باشه؟... فروغم خوبه


پاسخ:
ممنون. انتخاب زیبایی بود👍
وای من عاشق فروغم. کتاب تولدی دیگر❤❤
اقای افغانی شما ادبیات خوندی؟ 

پاسخ:
خیر☺ ولی علاقه بسیار داریم
بقول دوستمون تو ادیب بی ادبی!😅
نه متاسفانه ندیدم وقت کنم پیگیری میکنم میبینم
پاسخ:
فیلم سیاه سفید و مستند که خود فروغ مصاحبه و گوینده متن رو انجام داده و وارد محل قرنطینه جزامیها میشن و...

یادش بخیر فروغ بانوی اسطوره ی من بود و هنوزم هست
چقدر ادم میتونه بااحساس باشه. روحش شاد از این زندگی که خیری ندید....
نظر لو خخخ حیلی خنده داره مگه مرد فاحشه هم داریم؟! خخخ
پاسخ:
بله. یادش بخیر....

این اقا در کامنت دیگه ای هم گوهر افشانی کرده بودن! که مجبور شدن پاک کنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی