همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

#جوامع#سلاح#قلم

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۲ ب.ظ







موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۸
کارور بیان

نظرات  (۷)

بهله
پاسخ:
👍
 جایی می خوندم که یکی از سلاطین فرانسوی گفته بود هرزمانی که پایه های حکومت من بلرزه متوجه میشم که یه ازاد مردی قلم به دست گرفته. 
قلم اگه  بر پایه حق و عدالت حرکت کنه و هدفش ظلم ستیزی و ازادی خواهی باشه  برنده تر و تاثیرگذارتر از هر سلاحی تو دنیا عمل میکنه.
یادمه مادربزرگم همیشه برای تشویق ما برای درس خوندن این شعرو میخوند:
قلم گفتا که من شاه جهانم
قلمزن را به دولت می رسانم
بیا با من کمی تو مهربان باش
در آنصورت ترا بالا نشانم
کسی کو تکیه بر میل قلم کرد
من او را ضامنم تا بر جهانم
کسی کو قدر جوهر را بداند
ز زیر او را به بالا برکشانم.....
پاسخ:
شعر عالی بووود👏👏👏
درود بر مادربزرگ گرامی🌹🌹🌹
ویژگی های مثبت من :
مسلط به زبان انگلیسی ، در حال اموزش زبان سوم ، دانشجوی رشته مدیریت جهانگردی 
( اگه فوق لیسانس بگیرم و تا اون موقع به ۵ زبان مسلط بشم میتونم در یک شرکت توریستی با حقوق حداقل ۱۵ میلیون ت در ماه مشغول به کار بشم )
اصلا اهل دود ، مشروب ، دختر بازی و رفیق بازی نبوده و نیستم
پوست گندمی متمایل به سفید ، قد ۱۸۰ ، ساکن تهران ، سه تا خونه یه ماشین که هیج کدوم به من نمیرسه ، نماز نمیخونم ولی تصمیم دارم بخونم
درباره رفتار با زن مطالعه داشتم ، خسیس نیستم ، خیلی ریلکس و اروم و صادق
و البته با خانواده

ویژگی های منفی من :
بدبین ، مغرور ، کم صبر ، زود جوش ( دست بزن ندارم و فحاشی نمیکنم ) ، کمال گرا و سخت گیر ، یکم هم چشمام میچرخه

منتظر جوابتون هستم
قیافه ام هم خوبه
واسطه گری!😋😳😳
پاسخ:
؟😕!
درا خانوم شما هنوز مجردی ؟
سه نقطه

مگه بنده رو از قبل میشناسین که میگین هنوز؟؟؟
🤔
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۹:۰۴ گیتی رسایی
در برهوت تنهایی ام

روییده است

هزاران تک درخت


عباس_کیارستمی
پاسخ:
🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی