همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

کمک به انتخاب دیگران

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶ ق.ظ







موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
کارور بیان

نظرات  (۱۰)

۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۲۵ مینا معلم جزیره
سلام 
چشم اطاعت امر

ای دریغ و صد دریغ که آدم وقتی اینارو میفهمه که دیگه دیر! 
پاسخ:
سلام😊

گاهی دیر دونستن هم بهتر از ندونستنه و جلوی زیان و خسران بزرگی رو میگیره...

برخلاف نظر خانم مینا معلم جزیره من معتقدم  اکثر ماها خیلیییی  زودتر از اون چیزی که فکر شو بکنیم متوجه  نقش گزینه بودن تو معادلات اشخاص میشیم. اما اون چیزی که مارو از توقف کردن و خارج شدن از معادله باز میداره نداشتن جرات وجسارت وبس..

پاسخ:
زیاد باهاتون موافق نیستم !
برای خود من هم پیش اومده که بخاطر اعتمادی که به شخص داشتم فکر نمیکردم در معادلاتش نقش یک گزینه رو ایفا کنم ... !  و بعد از نحوه برخوردش که متوجه شدم نگرشش چیه براحتی دور خودم خط قرمز کشیدم و روش ضربدر هم زدم !  ( یعنی این گزینه از معادله خارج شد )
متاسفانه افکار انسانها رو نمیشه خوند ! اگر نه از اولش وارد نمیشی در حساب و کتابش.. 
جناب شما که حسابتون جداست.😃 والبته کاربرای عزیز این وبلاگتون به جزخودم😊
به همین خاطر کلمه اکثرا رو پس میگیرم به جاش کلمه ی بعضیها رو جای گزینش میکنم و چون ن ن قاعدتا  من چندتا پیراهن از شما بیشتر پاره کردمو  به قول معروف دنیا دیده تر  هستم این عرایض منو بزارید به پای تجربم.😀

پاسخ:
😅عجبب!
مچکرم از بزرگواریتون که تجاربتون رو باما به اشتراک میذارید🌹😊
منم با یاس موافقم 👍


پاسخ:
نظر شما هم محترم😊
۱۲ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۳۳ مینا معلم جزیره
سلام مجدد
بعضی وقتها حرف جناب یاس مصداق داره یعنی ما حس می کنیم ولی دوست داریم خودمونو بزنیم به جیگریت😕یعنی تسکین موقت، بعد که کار از کار گذشت تاره اقدام میکنیم.

راستی پست تون شکل پروفایل جاریا بود😂وقتی میخوان به در بگن دیوار بشنوه 😑
پاسخ:
سلام
😅 جاری !؟ . شما که غریبه نیستید . این پست رو واسه هووی خودم گذاشتم !😆


۱۳ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۱۰ احلام حسینی
فک کردی فقط خودت وبلاگ داری😂😂😂
پاسخ:
احسنت😁 خوشحال میشیم از افاضات سرکارعالی فیض ببریم😊
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۱۱ احلام حسینی
عه وا یادم رف بگم الهامم الهامT
😂😂😂
شاید گزینه اول باشیم 😆
پاسخ:
 اینکه انتخاب اول باشی خیلی خوبه👍
ولی باید درنظر داشت اگر طرف داره مثل گزینه باهات برخورد میکنه باید با انگشت بزنی چششو دربیاری😎
درود بر جناب افغانی ،ممنون جالب بود 
پاسخ:
سلام بر دوست بزرگوارمان 😊ارادت داریم
کجا رفته بودی این مدت  بلا؟ 
پاسخ:
😦؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی