همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

همینجوری یلخی یلخی

انسان = موجودیست مجبور ، که در میان گزینه های جبری ، اختیار انتخاب دارد !

امام حسین علیه السلام

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ق.ظ


امام حسین علیه السلام یک خط فکری و یک مکتب فکری بودن و چراغ هدایت برای 365روز

 ولی عده ای احمق رذل سودجو،  ایشون رو خلاصه کردن در ده روز و ابزاری ساختن برای گریاندن و تحریک احساسات مردم برای کاسبی و امرار معاش و پول دراوردن خودشون !!

اشغالها....



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۷
کارور بیان

نظرات  (۱۱)

اوف بسی سنگین بود😁 بله کاملا موافقم ...
کلا بعضی ها هستن هزار تا خراب کاری میکنن و در کنارش فقط واجبات رو انجام میدن و تو ماه محرم اشک میریزن و اعتقاد دارن اون دنیا همینا زمینه ساز بهشتی شدنشون میشه!!!!! 
به نظر من آدم باید اول رفتار و کردارش درست باشه ...یعنی این موردو حتی مهمتر از انجام واجبات میدونم ...
راستی بحث در مورد ماه محرم شد اینم بگم واقعا بعضی مداح ها منحرف هستن !! اصلا سبک و ریتم خوندنشون با آهنگ های پاپ هیچ تفاوتی نداره ....بیشتر از اون آهنگ ها الگو میگیرن متاسفانه ...
جوری هم میخونن که حتی رو اون آهنگ ها میشه برقصی!!!!😓😔
ممنون داداش...
پاسخ:
همه خیر و شر رو خلاصه کردن در عزادار بودن محرم! بهشت و جهنم در گرو ده روز محرم شده!😑
دهه هفتاد توی دسته های عزاداری کار به جایی رسیده بود ارگ میزدن! ارگ میزدن!!  اهنگهای خواندده ترکیه ای ( ماحسون کیرمیزی گول)
دقیقا . خوندنشون با ضرب اهنگ 2/4 ...😐
اشاره به 365 روز و 10 روز خیلی خوب بود👍👍👍👍
ما از امامامون موقعیتی و برهه ای استفاده میکنیم . بستگی داره کدوم امام در چه جایی بیشتر کار ما رو راه بندازه . مثلا توی قسم خوردن حضرت عباس کاربرد بیشتری داره!!!!!!!!!!
خاک بر سر ما با این مدل مسلمونیمون
پاسخ:
ارادت داریم🙏
فرمایشتون متین...👍 هرکی هرچقدر دروغگوتر همون قدر بیشتر قسم میخوره!
گمشید برید بابا
فضولی داره خفتون میکنه به همه چی و همه جا کار دارید
به شماها چه ربطی داره کی چجوری فکر میکنه چجوری عزاداری میکنه
مسخره های عقده ای
پاسخ:
الان من اومدم وبلاگ شما فضولی میکنم دیگههه!؟☺
خوب بود ولی خیلی عصبانی بودیا 😊
پاسخ:
ادم حرصش میگیره ! 😠
شما هم اگر با این اراذل مذهبی نما نشست و برخواست داشتی و شخصیت واقعیشون رو میشناختی مثل من اتیشی میشدید😅
به نقطه 

این ماجرا به همه مربوطه ...چون.اونا با نوع عزاداری هاشون دارن شیعه ها رو بدنام میکنن و اونا رو احمق جلوه میدن ...
مثلا بعضی ها میان با قمه میزنن تو سر خودشون ،این کار چه معنی میده ؟!شما فکر کن فرضا یه اروپایی بیاد اینا رو ببینه ،که چند نفر دارن با قمه میزنن تو سر خودشون چه فکری با خودش میکنه ؟! 
عزاداری باید جوری باشه که به طرف آسیبی وارد نشه ...
کسی میخواد قمه بزنه بره یه جا تنهایی اینقدر بزنه تو سر خودش که یا خسته بشه یا بمیره ولی نیاد تو دید مردم ...
اینا فقط قصدشون اینه شیعه ها رو بد جلوه بدن ...اگر به این اندازه ای که ادعا داشتن عمل میکردن خوب بود ...همینایی که قمه میزنن یکیشون جرات نداره بره با داعش بجنگه ...
سبک بعضی از مداح ها که افتضاح هست ...فقط باید گفت خدا لعنتشون کنه که ابرو همه رو با نوع عزاداری هاشون میبرن ...

الانم که شما میگی به شما چه ربطی داره ،حکایت اون نفری هست که تو قایق نشسته ،و زیر پا خودشو سوراخ میکنه ،بهش میگن چرا همچین کاری میکنی میگه من کاری به شما ندارم ،دارم جا خودمو سوراخ میکنم !
پاسخ:
یسسس👍
اشغالها....😐😐
دقیقا منظورتون چه کسانی هستن؟؟
پاسخ:
دقیقا منظورم مداحها و مرثیه سراهایی هستن که ده روز محرم اندازه ده سال پول کارگر ثروت اندوزی میکنن. کسانیکه سوار گرده مردم شدن و با اعتقادات مردم چهارنعل میتازن
کسانیکه انقدر دروغ و اسرائیلیات و خزعبلات وارد واقعه کربلا کردن که در افسانه سرایی انقدر غلو نمیشه....
کسانیکه به شعور ادمها با شعارهاشون توهین میکنن...
خب با این اراذل نشست و برخواست نکن دوست من 😁
پاسخ:
😅😆من که کاری ندارم! اونا با من نشست و برخواست دارن...
اخلاقم طوریه با همه قشر و قماش ادمی حشر و نشر داریم !☺
به احسان
شما به عشق و حال و روشنفکریت بپرداز . نمیخواد نگران شیعه و مسلمانها باشی
نگران مسافرت تایلند و دوبی و استانبولتون باش. نگران حضور زنها در استادیوم باش . نگران سگهای محلتون باش
خودتون سرتاپا عیب و ایرادید حالا عیب دیگران رو میگیرید
به نقطه 

بله منم مثل خیلی ها خالی از ایراد نیستم و اینو قبول دارم و هیچ ادعایی هم در این مورد ندارم ...
ولی هر چی هستم سعی میکنم به دیگران صدمه نزنم ،شیعه ها رو تخریب نکنم و به طور کلی اگه آب نمیارم سعی میکنم کوزه رو هم نشکنم ...
حالا شما چی ؟ اومدی از یه مشت آدم احمق دفاع میکنی و وقتی هم منطقی جوابتو میدم جوابی نداری میای از سفر استانبول ،تایلند ،دوبی که هیج ربطی به موضوع ندارن میگی !!
بعدش اینکه الان موضوع پست یه چیز دیگه هست ربطی به حضور زنها در استادیوم نداره ...
ما به کی صدمه میزنیم؟؟؟ امثال شمایید که با این تز روشنفکری به اسلام ضربه میزنید
ربط دوبی و تایلند به این که شماها هرجا خواستی برید و هرکار خواستید بکنید هیشکی هیچی نمیگه ولی خودتون انقدز فضولید تو کار همه دخالت میکنید که چرا اینجور و اونجور عزاداری میکنن
چقد چرند میگی! شما احتمالا واسه مرگ نزدیکانتون ( دور از جون) دیسکو برگزار میکنید ما بی خبریم! اگه اینجور عزاداری رو دوس داری اشکال نداره بگو واسه مراسمات خودتون یه دسته خوب سراغ دارم بفرستم براتون!
و اما خودم! من مشکلی با این دیسکوها ندارم. مردم ایران شادی ندارن ،هیچ اشکالی هم نداره ۱۰ روز از سال رو به "اسم" عزا بزنن و برقصن. من با هر چیزی که دل مردم و شاد کنه موافقم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی